Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,5k
  • Wyświetleń 178k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor
22 minuty temu, KLICEK napisał:

piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO!

MUWISZ MARZ:
image.thumb.jpeg.56bab013db73508f7208aca2c25771c4.jpeg

Link do wersji większej bo tutaj przeskalowuje 😮
siatka.jpg

Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem i połowa polycountu to te obsrane sznureczki i akcesoria do tego xD 
Całość zamknęła się w takich wartościach:
image.png.266a444e55f2dca168447b9298774b1b.png

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂

Napisano

Mnie to wygląda na zwykłego booleana z jedną krawędzią łączącą dziurę z jaką boczna krawędzią. Chyba tylko 3dsnax może zrobić booleana bez tej krawędzi łączącej ale przy eksporcie mogą być atrakcje bo inne softy tak nie mogą mieć wielkiego ngina z lewitującą dziurą 🙂

Alterantywnie można to zrobić pływającą geometrią z normalną czy innym decalem i teżbedzue czysto 🙂

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, maciek.m napisał:

Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂

Te uszkodzenia są z blenderowego addona One Click Damage. Z tego co się orientowałem to on działa na takiej zasadzie, że czyta bryłę obiektu, robi wokół tego klatkę i dodaje (w zależności od ustawień) różne rodzaje uszkodzeń.
image.png.2182199ce1f3867e8392692e49f9718b.png
image.png.ca237a9dcf454896c7f41dd6f088f88f.png

A jak dałem opcję difference to pokazuje co "powoduje" zniszczenia:
image.png.9095a0b1cdb105184bd906fff02ef1ab.png

Oczywiście baza to zwykły cube 😄 
Siateczka po zaaplikowania modyfikatora wygląda tak:

image.png.1f9a448f2c15e1f1f9db8213057ba34d.png

Napisano
  • Autor
2 minuty temu, Destroyer napisał:

Nadal wygląda na zwykły booleana tylko proceduralny 😛

Ta, wydaje mi się, choć fachowcem nie jestem, że dokładnie tak to działa i o to w tym chodzi 😄 

Napisano

Fajnie to wygląda. Jak dla mnie dużo lepiej niż boolen z 3dsmaxa. Ten to rozwala siatkę aż miło.

Napisano
  • Autor

Finałowy piekielny siarczysty ognisty mag 😮
MAG2_FIN.jpg

Dla porządku dodaję suchoklateską bazę 3d, którą podmalowywałem:
Baza.jpg

Napisano

Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała.

I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk.

Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P

Napisano
  • Autor
5 minut temu, blood_brother napisał:

Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała.

I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk.

Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P

Możliwe, że klata jest wielka bo zmniejszyłem mu głowę- chciałem by był brodaty i postawny jak cholera 😄 
A z łapą fakt, za wysoko, dużo kombinowałem i chyba przekombinowałem..

Napisano

POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku.

W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd

Napisano
  • Autor
3 minuty temu, bigworm napisał:

POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku.

W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd

To akurat trafne skojarzenie- tutaj pierwszy raz wdrożyłem AI w workflow- konkretnie sugerowałem się mocno szatami bo mega mi się podoba jak AI je "generuje" 😄 Przykładowo to co wyszło z przerobionych starych obrazków (chyba mam zboczenie na punkcie czerwonych fatałaszków xD): 
image.png.7933807c6e8946af2283def4265a9f44.png
image.png.8fe24b0a03b87e8a21ac4372385487fe.png
image.thumb.png.7670ad369be3406ae10effca6fd68b39.png

Napisano

Czerwony kapturek: Historia o spopielonym wilku - origin story 😜 

Fajny pan mag! 👍🔥

Napisano

Brodaty, czerwony Ivan z sierpem jeszcze tylko młota brakuje do kompletu 🙂 bardzo fajnie wyszło a klata i bary ładnie wyrosły na ruskich sterydach 😛 

Napisano

Ten ostatni tez bardzo spoko, trochę jeszcze doszlifowac i byłby spoko obrazek do kolekcji magów w czerwonych szatach

Napisano
  • Autor

Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 
10-full_res.jpg

Napisano

@RaVirr wow no ładniutko

P.S.
Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄  Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 
seasick-nausea.gif

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor
1 godzinę temu, Mortom napisał:

@RaVirr wow no ładniutko

P.S.
Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄  Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 
seasick-nausea.gif

Powiem bardzo w skrócie- planowałem zrobić kapitanem brudnego, śmierdzącego gruba, który niekoniecznie dba o stan statku więc bardzo dobrze złapany hint xD

Dziękuwa wszystkim! 

Napisano
  • Autor

Pozazdrościłem chopakom, chciałem też sprawdzić dokąd dojadę z Blenderowym sculptem. Po 3 godzinkach mam takiego blobiksa, ale program nawet nie kaszle więc zobaczymy na jakim etapie powie "STOP" 😄 
Jest to jedno z niewielu moich zderzeń z rzeźbą więc proszę bijcie... ale z uczuciem 😮 

Statua.png

Napisano

Noice! Zapowaida się bardzoo fajnie. 

Co tu bić, dobry blokout na początek. U mnie to podobnie wygląda. 

Napisano

Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu.

Napisano
  • Autor
1 minutę temu, EthicallyChallenged napisał:

Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu.

Bdb trop, jeśli wystarczy umiejętności to skorzystam z rady 😄 

Napisano
  • Autor
4 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

kurr a juz mialem chwalić ze fajny gliniak 😄 

To jest fajny gliniak, to jest elegancki gliniak, mój 😮 
Ciąg dalszy, Blender zaczyna coś tam skomleć:
rzezba2.png

rzezba2-1.png

Liczę, że ktoś doceni tą mokrą plamę na stoliku xD 

Edytowane przez RaVirr

Napisano
  • Autor

Sumie koniec, świetna zabawa, Blender super sobie poradził, ja się przy okazji sporo nauczyłem 😄 
Rzezba1.jpg

Napisano
  • Autor
7 minut temu, bigworm napisał:

Super ten render. Z ciekawości, ile poly blender dzwingął?

Dziemki chopaki 😉
Jeśli chodzi o ten, konkretny model to miał 42m poly i przy kolejnym stopniu multiresa już wywalało program (ale po obliczeniach wyszło, że byłoby 160m+ poly na tym jednym modelu więc nie było innej opcji 😄 ). 
Jeśli chodzi o samą scenę to przyznam się, że zrobiłem mały test by sprawdzić ile razy dam radę skopiować ten obiekt przed wyjebką. Przy takich wartościach program już się zaczął mocno ciąć:

image.png.a862b8fe7347eb4fcf9310a397c64b2f.png

Jednocześnie zużywał tyle zasobów:
image.png.6e5ecdec2cf1699a4f6428d125fc967b.png

Więcej już by nie ogarnął 😄 

Napisano
W dniu 19.10.2022 o 13:08, RaVirr napisał:

Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 
10-full_res.jpg

Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! 

Napisano
  • Autor
44 minuty temu, Arte17 napisał:

Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! 

Dzięki ❤️ Raczej na bank podobne bo...no ciężko znaleźć jakiekolwiek inne xD 

Napisano

Pięknie! Gratki!

Świetna robota z tym statkiem i fame zasłużony. 

Napisano
  • Autor

Od 3 dni próbuję hackować daza w blenderze 😄 Chce zrobić zestaw postaci do tej nowelki i tutaj pierwsze próbki:
 untitled2min.jpg

Ten jeszcze work in progress bo są miejsca gdzie jest za gładki:

untitled4-1min.jpg

Edytowane przez RaVirr

Napisano

Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? 
what-happened-to-floki-on-vikings-1575557178315.jpg

Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 
Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor
5 godzin temu, Mortom napisał:

Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? 
what-happened-to-floki-on-vikings-1575557178315.jpg

Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 
Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 

Panie kolego sympatyczny, aż się dziwię jak dobrze trafiłeś z Bagginsem (jeśli tu jesteś to się nie obrażaj!) xD Ale tak, trochę sugerowałem się Bagginsem, trochę panem z wikingów, trochę sugerowałem się też egipskimi kapłanami (tyle, że będzie to bardziej widoczne w ubiorze).
A co do fabuły- NO TO NIE TRAFIŁEŚ AKURAT xD Mam w głowie zamysł-nie chcę robić jakiejś wyniosłej, poważnej historii bo łatwo w tym o śmieszność (zwłaszcza gdy nie mam doświadczenia w pisaniu). Raczej chciałem postawić na półfantasy pirackie z nutką komedii (chociaż tego też się trochę boję).
Na przykładzie tego brodatego- chciałem, by z wyglądu i ubioru wydawał się na pierwszy rzut oka drapieżnym, bezwzględnym, nieobliczalnym i tajemniczym/edgy gościem. Będzie głównym elementem początkowych wydarzeń. Dopiero po jakimś czasie okaże się, że załoga była kiedyś na wyspie zamieszkanej przez tajemniczy kult, on się napatrzył na ich obrzędy i stwierdził, że "też tak chce". W praktyce będzie patentowanym debilem o wzroście 150cm, który chce robić jakieś czarodziejskie magiczne terefere, ale kompletnie się na tym nie zna- więc pozostaje mu nadrabiać wyglądem 😄 

Napisano
  • Autor

Z racji braku czasu robię maleńkie kroki z tym wąsatym i próbnymi renderkami 😄 Pierwszy element garderoby już ma, ale docelowo będzie dość mocno przykryty:
Pirat.jpg

Napisano

Praczka na krypie by się przydała... bo koszula nie prana chyba z 2-3 lata 😛 👍
No ale czego sie spodziewać po ludziach co doprowadzają żagle do tak dramatycznego stanu 😄 

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor

DALEJ WAS BĘDĘ MĘCZYŁ KADRAMI PIRACKIMI XD

Mały krok do przodu z ubiorem i próba zrobienia bardziej dopracowanego kadru+ szukanie kolorystyki w jakiej to zamknąć (idę klasycznie):
Pirat_frame1.jpg

 

999 POST W TECZCE, ZARAZ MILENIJNE POSTOWANIE

Edytowane przez RaVirr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności