KLICEK Napisano 8 Październik 2022 Napisano 8 Październik 2022 piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO! 1
RaVirr Napisano 8 Październik 2022 Autor Napisano 8 Październik 2022 (edytowane) 22 minuty temu, KLICEK napisał: piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO! MUWISZ MARZ: Link do wersji większej bo tutaj przeskalowuje 😮 Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem i połowa polycountu to te obsrane sznureczki i akcesoria do tego xD Całość zamknęła się w takich wartościach: Edytowane 8 Październik 2022 przez RaVirr 3
Destroyer Napisano 9 Październik 2022 Napisano 9 Październik 2022 20 hours ago, RaVirr said: Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem eee 2,5mln faców to w zasadzie gameart 🙂 1
maciek.m Napisano 9 Październik 2022 Napisano 9 Październik 2022 Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂
Destroyer Napisano 9 Październik 2022 Napisano 9 Październik 2022 Mnie to wygląda na zwykłego booleana z jedną krawędzią łączącą dziurę z jaką boczna krawędzią. Chyba tylko 3dsnax może zrobić booleana bez tej krawędzi łączącej ale przy eksporcie mogą być atrakcje bo inne softy tak nie mogą mieć wielkiego ngina z lewitującą dziurą 🙂 Alterantywnie można to zrobić pływającą geometrią z normalną czy innym decalem i teżbedzue czysto 🙂
RaVirr Napisano 9 Październik 2022 Autor Napisano 9 Październik 2022 Godzinę temu, maciek.m napisał: Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂 Te uszkodzenia są z blenderowego addona One Click Damage. Z tego co się orientowałem to on działa na takiej zasadzie, że czyta bryłę obiektu, robi wokół tego klatkę i dodaje (w zależności od ustawień) różne rodzaje uszkodzeń. A jak dałem opcję difference to pokazuje co "powoduje" zniszczenia: Oczywiście baza to zwykły cube 😄 Siateczka po zaaplikowania modyfikatora wygląda tak: 1 1
Destroyer Napisano 9 Październik 2022 Napisano 9 Październik 2022 Nadal wygląda na zwykły booleana tylko proceduralny 😛 1
RaVirr Napisano 9 Październik 2022 Autor Napisano 9 Październik 2022 2 minuty temu, Destroyer napisał: Nadal wygląda na zwykły booleana tylko proceduralny 😛 Ta, wydaje mi się, choć fachowcem nie jestem, że dokładnie tak to działa i o to w tym chodzi 😄
maciek.m Napisano 10 Październik 2022 Napisano 10 Październik 2022 Fajnie to wygląda. Jak dla mnie dużo lepiej niż boolen z 3dsmaxa. Ten to rozwala siatkę aż miło. 1
RaVirr Napisano 13 Październik 2022 Autor Napisano 13 Październik 2022 Finałowy piekielny siarczysty ognisty mag 😮 Dla porządku dodaję suchoklateską bazę 3d, którą podmalowywałem: 7 1
blood_brother Napisano 13 Październik 2022 Napisano 13 Październik 2022 Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała. I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk. Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P 1
RaVirr Napisano 13 Październik 2022 Autor Napisano 13 Październik 2022 5 minut temu, blood_brother napisał: Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała. I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk. Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P Możliwe, że klata jest wielka bo zmniejszyłem mu głowę- chciałem by był brodaty i postawny jak cholera 😄 A z łapą fakt, za wysoko, dużo kombinowałem i chyba przekombinowałem..
bigworm Napisano 13 Październik 2022 Napisano 13 Październik 2022 POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku. W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd 1 1
RaVirr Napisano 13 Październik 2022 Autor Napisano 13 Październik 2022 3 minuty temu, bigworm napisał: POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku. W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd To akurat trafne skojarzenie- tutaj pierwszy raz wdrożyłem AI w workflow- konkretnie sugerowałem się mocno szatami bo mega mi się podoba jak AI je "generuje" 😄 Przykładowo to co wyszło z przerobionych starych obrazków (chyba mam zboczenie na punkcie czerwonych fatałaszków xD): 5
Mortom Napisano 13 Październik 2022 Napisano 13 Październik 2022 Czerwony kapturek: Historia o spopielonym wilku - origin story 😜 Fajny pan mag! 👍🔥 1 1 1
Destroyer Napisano 13 Październik 2022 Napisano 13 Październik 2022 Brodaty, czerwony Ivan z sierpem jeszcze tylko młota brakuje do kompletu 🙂 bardzo fajnie wyszło a klata i bary ładnie wyrosły na ruskich sterydach 😛 1
bigworm Napisano 14 Październik 2022 Napisano 14 Październik 2022 Ten ostatni tez bardzo spoko, trochę jeszcze doszlifowac i byłby spoko obrazek do kolekcji magów w czerwonych szatach 1
RaVirr Napisano 15 Październik 2022 Autor Napisano 15 Październik 2022 Tymczasem kolejny zleceniowy obrazek: 7
RaVirr Napisano 19 Październik 2022 Autor Napisano 19 Październik 2022 Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 14
Mortom Napisano 19 Październik 2022 Napisano 19 Październik 2022 (edytowane) @RaVirr wow no ładniutko P.S. Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄 Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 Edytowane 19 Październik 2022 przez Mortom 1
KLICEK Napisano 19 Październik 2022 Napisano 19 Październik 2022 26 minut temu, RaVirr napisał: Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 no i pieknie 🙂 1
RaVirr Napisano 19 Październik 2022 Autor Napisano 19 Październik 2022 1 godzinę temu, Mortom napisał: @RaVirr wow no ładniutko P.S. Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄 Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 Powiem bardzo w skrócie- planowałem zrobić kapitanem brudnego, śmierdzącego gruba, który niekoniecznie dba o stan statku więc bardzo dobrze złapany hint xD Dziękuwa wszystkim!
RaVirr Napisano 19 Październik 2022 Autor Napisano 19 Październik 2022 Pozazdrościłem chopakom, chciałem też sprawdzić dokąd dojadę z Blenderowym sculptem. Po 3 godzinkach mam takiego blobiksa, ale program nawet nie kaszle więc zobaczymy na jakim etapie powie "STOP" 😄 Jest to jedno z niewielu moich zderzeń z rzeźbą więc proszę bijcie... ale z uczuciem 😮 2
michalo Napisano 20 Październik 2022 Napisano 20 Październik 2022 Noice! Zapowaida się bardzoo fajnie. Co tu bić, dobry blokout na początek. U mnie to podobnie wygląda. 2
EthicallyChallenged Napisano 20 Październik 2022 Napisano 20 Październik 2022 Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu. 1
RaVirr Napisano 20 Październik 2022 Autor Napisano 20 Październik 2022 1 minutę temu, EthicallyChallenged napisał: Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu. Bdb trop, jeśli wystarczy umiejętności to skorzystam z rady 😄
ArnoldSzczesliwy Napisano 20 Październik 2022 Napisano 20 Październik 2022 kurr a juz mialem chwalić ze fajny gliniak 😄 1
RaVirr Napisano 20 Październik 2022 Autor Napisano 20 Październik 2022 (edytowane) 4 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał: kurr a juz mialem chwalić ze fajny gliniak 😄 To jest fajny gliniak, to jest elegancki gliniak, mój 😮 Ciąg dalszy, Blender zaczyna coś tam skomleć: Liczę, że ktoś doceni tą mokrą plamę na stoliku xD Edytowane 20 Październik 2022 przez RaVirr 7
RaVirr Napisano 21 Październik 2022 Autor Napisano 21 Październik 2022 Sumie koniec, świetna zabawa, Blender super sobie poradził, ja się przy okazji sporo nauczyłem 😄 10
Destroyer Napisano 22 Październik 2022 Napisano 22 Październik 2022 Fajny klimatyczny render, robi robotę 🙂 1
bigworm Napisano 23 Październik 2022 Napisano 23 Październik 2022 Super ten render. Z ciekawości, ile poly blender dzwingął? 1
RaVirr Napisano 23 Październik 2022 Autor Napisano 23 Październik 2022 7 minut temu, bigworm napisał: Super ten render. Z ciekawości, ile poly blender dzwingął? Dziemki chopaki 😉 Jeśli chodzi o ten, konkretny model to miał 42m poly i przy kolejnym stopniu multiresa już wywalało program (ale po obliczeniach wyszło, że byłoby 160m+ poly na tym jednym modelu więc nie było innej opcji 😄 ). Jeśli chodzi o samą scenę to przyznam się, że zrobiłem mały test by sprawdzić ile razy dam radę skopiować ten obiekt przed wyjebką. Przy takich wartościach program już się zaczął mocno ciąć: Jednocześnie zużywał tyle zasobów: Więcej już by nie ogarnął 😄 1
Arte17 Napisano 24 Październik 2022 Napisano 24 Październik 2022 W dniu 19.10.2022 o 13:08, RaVirr napisał: Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! 1
RaVirr Napisano 24 Październik 2022 Autor Napisano 24 Październik 2022 44 minuty temu, Arte17 napisał: Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! Dzięki ❤️ Raczej na bank podobne bo...no ciężko znaleźć jakiekolwiek inne xD 1
RaVirr Napisano 24 Październik 2022 Autor Napisano 24 Październik 2022 Chciałem się pochwalić, że oficjalnie wystąpiłem w gazecie Blender news 😄:https://www.blendernation.com/2022/10/24/behind-the-scenes-galleon-ship/ 7
michalo Napisano 25 Październik 2022 Napisano 25 Październik 2022 Pięknie! Gratki! Świetna robota z tym statkiem i fame zasłużony. 1 1
RaVirr Napisano 6 Listopad 2022 Autor Napisano 6 Listopad 2022 (edytowane) Od 3 dni próbuję hackować daza w blenderze 😄 Chce zrobić zestaw postaci do tej nowelki i tutaj pierwsze próbki: Ten jeszcze work in progress bo są miejsca gdzie jest za gładki: Edytowane 6 Listopad 2022 przez RaVirr 4
RaVirr Napisano 6 Listopad 2022 Autor Napisano 6 Listopad 2022 I jeszcze szybki render ze statku dla testu 😮 10
Mortom Napisano 7 Listopad 2022 Napisano 7 Listopad 2022 (edytowane) Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 Edytowane 7 Listopad 2022 przez Mortom 1
RaVirr Napisano 7 Listopad 2022 Autor Napisano 7 Listopad 2022 5 godzin temu, Mortom napisał: Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 Panie kolego sympatyczny, aż się dziwię jak dobrze trafiłeś z Bagginsem (jeśli tu jesteś to się nie obrażaj!) xD Ale tak, trochę sugerowałem się Bagginsem, trochę panem z wikingów, trochę sugerowałem się też egipskimi kapłanami (tyle, że będzie to bardziej widoczne w ubiorze). A co do fabuły- NO TO NIE TRAFIŁEŚ AKURAT xD Mam w głowie zamysł-nie chcę robić jakiejś wyniosłej, poważnej historii bo łatwo w tym o śmieszność (zwłaszcza gdy nie mam doświadczenia w pisaniu). Raczej chciałem postawić na półfantasy pirackie z nutką komedii (chociaż tego też się trochę boję). Na przykładzie tego brodatego- chciałem, by z wyglądu i ubioru wydawał się na pierwszy rzut oka drapieżnym, bezwzględnym, nieobliczalnym i tajemniczym/edgy gościem. Będzie głównym elementem początkowych wydarzeń. Dopiero po jakimś czasie okaże się, że załoga była kiedyś na wyspie zamieszkanej przez tajemniczy kult, on się napatrzył na ich obrzędy i stwierdził, że "też tak chce". W praktyce będzie patentowanym debilem o wzroście 150cm, który chce robić jakieś czarodziejskie magiczne terefere, ale kompletnie się na tym nie zna- więc pozostaje mu nadrabiać wyglądem 😄 1
RaVirr Napisano 10 Listopad 2022 Autor Napisano 10 Listopad 2022 Z racji braku czasu robię maleńkie kroki z tym wąsatym i próbnymi renderkami 😄 Pierwszy element garderoby już ma, ale docelowo będzie dość mocno przykryty: 7
Mortom Napisano 11 Listopad 2022 Napisano 11 Listopad 2022 (edytowane) Praczka na krypie by się przydała... bo koszula nie prana chyba z 2-3 lata 😛 👍 No ale czego sie spodziewać po ludziach co doprowadzają żagle do tak dramatycznego stanu 😄 Edytowane 11 Listopad 2022 przez Mortom 2 1
RaVirr Napisano 15 Listopad 2022 Autor Napisano 15 Listopad 2022 (edytowane) DALEJ WAS BĘDĘ MĘCZYŁ KADRAMI PIRACKIMI XD Mały krok do przodu z ubiorem i próba zrobienia bardziej dopracowanego kadru+ szukanie kolorystyki w jakiej to zamknąć (idę klasycznie): 999 POST W TECZCE, ZARAZ MILENIJNE POSTOWANIE Edytowane 15 Listopad 2022 przez RaVirr 7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się