Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
22 minuty temu, KLICEK napisał:

piekne byku, pokazales juz slowa kluczowe na fejsie to tutaj POKA SIATE MORDO!

MUWISZ MARZ:
image.thumb.jpeg.56bab013db73508f7208aca2c25771c4.jpeg

Link do wersji większej bo tutaj przeskalowuje 😮
siatka.jpg

Na swoją obronę dodam, że w żaden sposób tego nie optymalizowałem i połowa polycountu to te obsrane sznureczki i akcesoria do tego xD 
Całość zamknęła się w takich wartościach:
image.png.266a444e55f2dca168447b9298774b1b.png

Edytowane przez RaVirr
  • Like 3
Napisano

Mnie to wygląda na zwykłego booleana z jedną krawędzią łączącą dziurę z jaką boczna krawędzią. Chyba tylko 3dsnax może zrobić booleana bez tej krawędzi łączącej ale przy eksporcie mogą być atrakcje bo inne softy tak nie mogą mieć wielkiego ngina z lewitującą dziurą 🙂

Alterantywnie można to zrobić pływającą geometrią z normalną czy innym decalem i teżbedzue czysto 🙂

Napisano
Godzinę temu, maciek.m napisał:

Powiesz coś więcej o tych wszystkich wycięciach w deskach i zagłębieniach ? Wygląda jak jakiś boolen ale siatka 100 razy lepsza, co to za opcja ?🙂

Te uszkodzenia są z blenderowego addona One Click Damage. Z tego co się orientowałem to on działa na takiej zasadzie, że czyta bryłę obiektu, robi wokół tego klatkę i dodaje (w zależności od ustawień) różne rodzaje uszkodzeń.
image.png.2182199ce1f3867e8392692e49f9718b.png
image.png.ca237a9dcf454896c7f41dd6f088f88f.png

A jak dałem opcję difference to pokazuje co "powoduje" zniszczenia:
image.png.9095a0b1cdb105184bd906fff02ef1ab.png

Oczywiście baza to zwykły cube 😄 
Siateczka po zaaplikowania modyfikatora wygląda tak:

image.png.1f9a448f2c15e1f1f9db8213057ba34d.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano
2 minuty temu, Destroyer napisał:

Nadal wygląda na zwykły booleana tylko proceduralny 😛

Ta, wydaje mi się, choć fachowcem nie jestem, że dokładnie tak to działa i o to w tym chodzi 😄 

Napisano

Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała.

I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk.

Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P

  • Thanks 1
Napisano
5 minut temu, blood_brother napisał:

Nie wiem do końca, czy to przez szaty, czy coś innego, ale jego klata wygląda na niesamowicie wielką w porównaniu do reszty ciała.

I ta otwarta dłoń powinna być chyba niżej/bardziej zasłaniać przedramię, bo teraz przedramię wydaje się wygięte w łuk.

Ale w sumie może magi tak majom od tych czarów :P

Możliwe, że klata jest wielka bo zmniejszyłem mu głowę- chciałem by był brodaty i postawny jak cholera 😄 
A z łapą fakt, za wysoko, dużo kombinowałem i chyba przekombinowałem..

Napisano

POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku.

W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano
3 minuty temu, bigworm napisał:

POTĘŻNY mag 😄 Bardzo fajne, ta ręka faktycznie wygląda za bardzo wygięta w stosunku do ręki, tak jak w modelu 3d widac bardziej z boku.

W ogóle w pierwszej chwili myślałem, że to AI xd

To akurat trafne skojarzenie- tutaj pierwszy raz wdrożyłem AI w workflow- konkretnie sugerowałem się mocno szatami bo mega mi się podoba jak AI je "generuje" 😄 Przykładowo to co wyszło z przerobionych starych obrazków (chyba mam zboczenie na punkcie czerwonych fatałaszków xD): 
image.png.7933807c6e8946af2283def4265a9f44.png
image.png.8fe24b0a03b87e8a21ac4372385487fe.png
image.thumb.png.7670ad369be3406ae10effca6fd68b39.png

  • Like 5
Napisano (edytowane)

@RaVirr wow no ładniutko

P.S.
Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄  Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 
seasick-nausea.gif

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano
1 godzinę temu, Mortom napisał:

@RaVirr wow no ładniutko

P.S.
Nie czepiam się! Ale jeśli chodzi o żagle - chciało by się rzec, że dali za dużo wybielacza i pralkę ustawili na zbyt wysokie obroty wirowania... no ale żagle są czarne, tak więc albo kapitan lubi często strzelać w powietrze (i trafiać w żagle) albo gruba burza złapała statek podczas piratowania 😄  Choć po kadrze widać też, że nikogo na pokładzie nie ma, więc prawdopodobnie panów marynarzy złapała sraczka lub jakaś inna nagła choroba gastryczna 😜 
seasick-nausea.gif

Powiem bardzo w skrócie- planowałem zrobić kapitanem brudnego, śmierdzącego gruba, który niekoniecznie dba o stan statku więc bardzo dobrze złapany hint xD

Dziękuwa wszystkim! 

Napisano

Pozazdrościłem chopakom, chciałem też sprawdzić dokąd dojadę z Blenderowym sculptem. Po 3 godzinkach mam takiego blobiksa, ale program nawet nie kaszle więc zobaczymy na jakim etapie powie "STOP" 😄 
Jest to jedno z niewielu moich zderzeń z rzeźbą więc proszę bijcie... ale z uczuciem 😮 

Statua.png

  • Like 2
Napisano

Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu.

  • Like 1
Napisano
1 minutę temu, EthicallyChallenged napisał:

Fajnie, ale na moje amatorskie oko przydałoby się trochę ostrzejszych, kanciastych kształtów, bo krągłości trochę za bardzo zdominowały i taki kontrast by trochę zbalansował. Może uspokoiłbym też trochę te grabki na materiale, bo trochę za bardzo przydiągają uwagę. No ale wiadomo - kwestie gustu.

Bdb trop, jeśli wystarczy umiejętności to skorzystam z rady 😄 

Napisano (edytowane)
4 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

kurr a juz mialem chwalić ze fajny gliniak 😄 

To jest fajny gliniak, to jest elegancki gliniak, mój 😮 
Ciąg dalszy, Blender zaczyna coś tam skomleć:
rzezba2.png

rzezba2-1.png

Liczę, że ktoś doceni tą mokrą plamę na stoliku xD 

Edytowane przez RaVirr
  • Like 7
Napisano
7 minut temu, bigworm napisał:

Super ten render. Z ciekawości, ile poly blender dzwingął?

Dziemki chopaki 😉
Jeśli chodzi o ten, konkretny model to miał 42m poly i przy kolejnym stopniu multiresa już wywalało program (ale po obliczeniach wyszło, że byłoby 160m+ poly na tym jednym modelu więc nie było innej opcji 😄 ). 
Jeśli chodzi o samą scenę to przyznam się, że zrobiłem mały test by sprawdzić ile razy dam radę skopiować ten obiekt przed wyjebką. Przy takich wartościach program już się zaczął mocno ciąć:

image.png.a862b8fe7347eb4fcf9310a397c64b2f.png

Jednocześnie zużywał tyle zasobów:
image.png.6e5ecdec2cf1699a4f6428d125fc967b.png

Więcej już by nie ogarnął 😄 

  • Thanks 1
Napisano
W dniu 19.10.2022 o 13:08, RaVirr napisał:

Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 
10-full_res.jpg

Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! 

  • Like 1
Napisano
44 minuty temu, Arte17 napisał:

Kurde dawno mnie nie było na forum a tu takie rzeczy się dzieją! Sztosik! Chyba mieliśmy podobne refki bo konstrukcja wydaje się podobna do tego mojego 😄 Super fajne! 

Dzięki ❤️ Raczej na bank podobne bo...no ciężko znaleźć jakiekolwiek inne xD 

  • Haha 1
Napisano (edytowane)

Od 3 dni próbuję hackować daza w blenderze 😄 Chce zrobić zestaw postaci do tej nowelki i tutaj pierwsze próbki:
 untitled2min.jpg

Ten jeszcze work in progress bo są miejsca gdzie jest za gładki:

untitled4-1min.jpg

Edytowane przez RaVirr
  • Like 4
Napisano (edytowane)

Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? 
what-happened-to-floki-on-vikings-1575557178315.jpg

Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 
Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 

Edytowane przez Mortom
  • Haha 1
Napisano
5 godzin temu, Mortom napisał:

Królu @RaVirr -e pierwszy tego imienia, mistrzu scluptu i modelingu, królu wszystkich grafików i potomku pierwszych grafików, czy inspiracją nie był przypadkiem ten pan z vikingów? 
what-happened-to-floki-on-vikings-1575557178315.jpg

Choć też z ogółu przypomina też trochę Bagginsa z PI 😄 
Tak więc JEST MOC! Czy to nowelka o przygodach grafika na wszetecznych morzach dziwnego i niepojętego świata CGI gdzie nieznani dzicy bogowie grafiki kierują losem załogi z złej sytłacji do jeszcze gorszej? Czy antagonistami będą głupi i niewypłacalni klienci? Tyle pytań...! 🙂 

Panie kolego sympatyczny, aż się dziwię jak dobrze trafiłeś z Bagginsem (jeśli tu jesteś to się nie obrażaj!) xD Ale tak, trochę sugerowałem się Bagginsem, trochę panem z wikingów, trochę sugerowałem się też egipskimi kapłanami (tyle, że będzie to bardziej widoczne w ubiorze).
A co do fabuły- NO TO NIE TRAFIŁEŚ AKURAT xD Mam w głowie zamysł-nie chcę robić jakiejś wyniosłej, poważnej historii bo łatwo w tym o śmieszność (zwłaszcza gdy nie mam doświadczenia w pisaniu). Raczej chciałem postawić na półfantasy pirackie z nutką komedii (chociaż tego też się trochę boję).
Na przykładzie tego brodatego- chciałem, by z wyglądu i ubioru wydawał się na pierwszy rzut oka drapieżnym, bezwzględnym, nieobliczalnym i tajemniczym/edgy gościem. Będzie głównym elementem początkowych wydarzeń. Dopiero po jakimś czasie okaże się, że załoga była kiedyś na wyspie zamieszkanej przez tajemniczy kult, on się napatrzył na ich obrzędy i stwierdził, że "też tak chce". W praktyce będzie patentowanym debilem o wzroście 150cm, który chce robić jakieś czarodziejskie magiczne terefere, ale kompletnie się na tym nie zna- więc pozostaje mu nadrabiać wyglądem 😄 

  • Like 1
Napisano

Z racji braku czasu robię maleńkie kroki z tym wąsatym i próbnymi renderkami 😄 Pierwszy element garderoby już ma, ale docelowo będzie dość mocno przykryty:
Pirat.jpg

  • Like 7
Napisano (edytowane)

Praczka na krypie by się przydała... bo koszula nie prana chyba z 2-3 lata 😛 👍
No ale czego sie spodziewać po ludziach co doprowadzają żagle do tak dramatycznego stanu 😄 

Edytowane przez Mortom
  • kekw 2
  • Haha 1
Napisano (edytowane)

DALEJ WAS BĘDĘ MĘCZYŁ KADRAMI PIRACKIMI XD

Mały krok do przodu z ubiorem i próba zrobienia bardziej dopracowanego kadru+ szukanie kolorystyki w jakiej to zamknąć (idę klasycznie):
Pirat_frame1.jpg

 

999 POST W TECZCE, ZARAZ MILENIJNE POSTOWANIE

Edytowane przez RaVirr
  • Like 7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności