happy-angel Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 Praca wykonana na artbuzz challange, miejsce pracy grafika niedalekiej przyszłości progres można zobaczyć wątku konkursowym tutaj już nie będę zaśmiecał Bardzo sympatyczne i klarowne concepty do tego w dynamicznej perspektywie.
yarosh Napisano 19 Maj 2013 Autor Napisano 19 Maj 2013 (edytowane) dzięki jeszcze raz za dobre słowo, jak to się mówi nauka nie idzie w las, a żeby nie było, że na sucho piszę taki mały wipek Edytowane 20 Maj 2013 przez yarosh
olaf Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 prosty cień uwzgledniający sferyczność wraz z zanikiem cienia (bo zaczyn brakować światła przez ktore obiekt rzuca cień) wygldałoby lepiej nawet gdyby cien był bardzo prosty nie oddajacy kształtu ufoka. Tak myślę.
yarosh Napisano 20 Maj 2013 Autor Napisano 20 Maj 2013 (edytowane) Dzięki olaf'ie, uwzględnię to w finalnej wersji, kombinowałem troszkę z cieniem, ale chyba pójdę w stronę prostszych ostrych kształtów a znikanie zrobię jaśniejszym kolorem po prostu, Nie jestem pewien czy cieniowanie na nim szczególnie na głowie jest ok, Edytowane 20 Maj 2013 przez yarosh
olaf Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 ogólnie, to miej na uwadze ogólne zasady percepcji. Im człowiek starszy tym wiecej wyłapujej detali, analogicznie im młodszy tym mniej. Jeżeli kierujesz to do dzieci to ilość detali i kresek oraz krzywizn (w tym linii cieniowania) jest zdecydowanie za duża. Pomijając fakt, ze postarza to Twoja postać, to staje się mniej czytelne dla dzieci. Ale to ogólna uwaga, bo nie wiem jaka jest grupa docelowa.
yarosh Napisano 22 Maj 2013 Autor Napisano 22 Maj 2013 w tej chwili robię to dla siebie w ramach ćwiczeń i dla przyjemności + trochę okiełznania wektoru, odnośnie grupy docelowej, to tez ciężko dokładnie się sprecyzować, bo w rozowoju dziecka szybkie zmainy zachodzą i jest kilka róznych koncepcji, od bardziej realistycznych do bardziej uproszczonych, bede musiał jeszcze pokombinowac z upraszczaniem, bo zdecydowanie za często przesadzam i kompikuje niepotrzebnie rzeczy dzięki za komentarze, będę musiał jeszcze więcej myślenia właczyć przy kreacji tego typu rzeczy, może niedługo uda mi się zrobić jakis większy update teczki
yarosh Napisano 4 Lipiec 2013 Autor Napisano 4 Lipiec 2013 takie tam żeby nie było, że zapomniałem jak się trzyma ołówek (musze kupić sobie szablon z elipsami)
yarosh Napisano 17 Lipiec 2013 Autor Napisano 17 Lipiec 2013 Ostatnio pracowałem nad większością grafik do takiej prostej gierki. Od jutra ma być dostępna na iTunes: http://appstore.com/getthecake Pozdrawiam Jarek
jankazmierczuk Napisano 25 Lipiec 2013 Napisano 25 Lipiec 2013 Pytania: 1 To są grafiki wektorowe??? 2 Przewidziana będzie wersja na Androida??.
yarosh Napisano 26 Lipiec 2013 Autor Napisano 26 Lipiec 2013 Pytania: 1 To są grafiki wektorowe??? 2 Przewidziana będzie wersja na Androida??. 1. wszystko na wektorach w samej grze wyeksportowane do png 2. nie zależy to ode mnie, ale na razie tylko na urządzenia apple
telthona Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 fajnaaa graaa xD siedze od paru minut jak debil i gram xD boshe.. te gry na ipada... co one ze mnie robią... XD fajna jest animacja jak kociak na kaktusa wpadnie xD
yarosh Napisano 14 Sierpień 2013 Autor Napisano 14 Sierpień 2013 telthona dzięki, cieszę, że się podoba, choć wpływu na grywalność za bardzo nie miałem ;] kilka szkiców z mego szkicownika Pozdrowienia J.
yarosh Napisano 10 Wrzesień 2013 Autor Napisano 10 Wrzesień 2013 trochę mało czasu na regularne szkicowanie, ale staram się choć chwilę wydębić :)
yarosh Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Napisano 17 Wrzesień 2013 coś ze szkicownika, żebyście nie zapomnieli o mnie ;]
emmilius Napisano 17 Wrzesień 2013 Napisano 17 Wrzesień 2013 Umknęły mi coś te autka konstruowane. Z ciekawości po ile Ci zeszło na jeden? Bardzo mnie do gustu przypadły. Cyberpunk ziom spoko.
yarosh Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Napisano 17 Wrzesień 2013 dzięki emmilius, na jeden szkic do godzinki (przeważnie 30 min max) + w jeśli czyste linie robić to dodatkowo do godzinki, nie wiem też o który dokładnie samochodzik Ci chodzi dokładnie
yarosh Napisano 21 Wrzesień 2013 Autor Napisano 21 Wrzesień 2013 (edytowane) w końcu znalazłem chwilkę czasu na coś co chciałem zrobić od dawna czyli trochę różnych głów ;] zapraszam też na na bloga J. Edytowane 21 Wrzesień 2013 przez yarosh
nlmda Napisano 22 Wrzesień 2013 Napisano 22 Wrzesień 2013 Niby różne, a tak naprawdę wszystkie takie same ;) Mogłeś się pokusić o większe zróżnicowanie niż tylko "temu damy brodę, temu wąsy, a temu irokeza".
yarosh Napisano 22 Wrzesień 2013 Autor Napisano 22 Wrzesień 2013 nmlda dzięki za odwiedziny i za sugestie, celem tego ćwiczenia, było ogarniecie jak szybko można z jednej bazy zróżnicować w jak najprostszy sposób twarze, czyli tak naprawdę , nie chodziło mi o jakąś szczególną indywidualność w poszczególnych mordkach, tylko utworzenie, czegoś na kształt generatora postaci, szczególnie, że mam ograniczony mocno czas. W tym przypadku podzieliłem sobie elementy na sekcje broda, wąsy, oczy, nos, usta (oczywiście najwięcej elementów jest w zaroście, bo to najłatwiej wpasować), a najmniej w elementach anatomicznych, jednak każda tak główka daje kolejne możliwości w generowaniu kolejnych wariacji na temat, szczególnie, że wszystko jest na oddzielnych warstwach. Następnym razem, postaram się zrobić coś bardziej zindywidualizowanego ;].
nlmda Napisano 22 Wrzesień 2013 Napisano 22 Wrzesień 2013 Domyśliłam się, że chodziło Ci o modyfikowanie jednej bazy, ale można było z tego wyciągnąć więcej. Na przykład zróżnicować kształt oczu (jedne bardziej okrągłe, inne bardziej "migdałowe", płytko albo głęboko osadzone, szerszy lub węższy rozstaw), a u Ciebie są wszystkie identyczne; zróżnicować kształt brwi (a co za tym idzie kształt czoła), dodać tu i tam trochę więcej tkanki tłuszczowej, u niektórych złagodzić rysy twarzy, delikatnie zróżnicować proporcje i tak dalej, a tutaj zrobiłeś kształty twarzy w zasadzie identyczne - zmieniały się głównie "ozdobniki". To o czym napisałam można pozmieniać nawet na spłaszczonych warstwach, przesuwając delikatnie niektóre elementy, albo zniekształcając je. To tak w ramach oszczędności czasu ;)
QbisieQ Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Fajne te nasionka, drzewko i kufer. Miłe dla oka. Wyglądają jak do jakiejś gry na smartfona. Skrzydła sowy są dziwne. Tak jakby jej prawe było wyprostowane, a lewe zgięte, nie wiem czy taki miał być efekt.
yarosh Napisano 9 Grudzień 2013 Autor Napisano 9 Grudzień 2013 (edytowane) dzięki za uwagi, QbisieQ skrzydła miały być zagięte do przodu,jednak nie udało mi się tego efektu osiągnąć niestety za jakiś czas postaram się wrzucić jakieś szkice świeższe, niestety trochę brak czasu na skanowanie tego wszystkiego ;] ostatnio ukazała się kolejna mała gra nad którą miałem okazję popracować większa rozdziałka tutaj https://www.facebook.com/BoardGamesArenaApp grę można zdobyć tutaj https://itunes.apple.com/app/board-games-arena/id770139900 Edytowane 9 Grudzień 2013 przez yarosh
yarosh Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 (edytowane) czesć czołem dawno nic nie wrzucałem, ale nie będę spamował szkicami zbytnio. ostatnio pracowałem na updatem aplikacji z poprzedniego posta, tym razem poza grafika pomysł na planszę i rozgrywkę na niej pochodzi w większości ode mnie pionki plansza więcej info http://hydrasoftworks.tumblr.com/post/77174518122/co-nowego-w-hydra-softworks?og=1&fb_action_ids=10201693762611419&fb_action_types=tumblr-feed%3Apost&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B662006520507326%5D&action_type_map=%5B%22tumblr-feed%3Apost%22%5D&action_ref_map=%5B%5D sama plansza z elementami animowanymi typu chmurki, baloniki, statki itp. Edytowane 19 Luty 2014 przez yarosh
yarosh Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 (edytowane) hejka, dziś dzikie klimaty ;] aktualizacja games board areny przeszła weryfikację w apple i jest dostępna tutaj https://itunes.apple.com/app/board-games-arena/id770139900 Edytowane 4 Marzec 2014 przez yarosh
olaf Napisano 4 Marzec 2014 Napisano 4 Marzec 2014 w board games widze bardzo stare style kolorystyczne. Jak będziesz miał chwilę to dobrze byłoby podkręcić skilla w kolorystyce. Wiele daje. Ale 100MB na gry planszowe - insane ;)
yarosh Napisano 4 Marzec 2014 Autor Napisano 4 Marzec 2014 (edytowane) w board games widze bardzo stare style kolorystyczne. Jak będziesz miał chwilę to dobrze byłoby podkręcić skilla w kolorystyce. Wiele daje. Ale 100MB na gry planszowe - insane ;) fenks olafie za sugestie, postaram się wziąć to na warsztat, czas to zawsze u mnie materia deficytowa, a jeszcze nie do końca podkręciłem skila w perspektywie, ale trza to jakoś łączyć odnośnie pojemności to ja tylko dziergam obrazki jak umiem i czas mi pozwala (nawet nie mam jak sobie potestować bo nie mam nic z appla xD), a implementacją zajmuje się ktoś inny. Edytowane 4 Marzec 2014 przez yarosh literówki
yarosh Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 (edytowane) takie starocie Edytowane 6 Marzec 2014 przez yarosh
yarosh Napisano 7 Marzec 2014 Autor Napisano 7 Marzec 2014 (edytowane) powoli trzeba poczyścić szuflady, w sumie nic specjalnego Edytowane 7 Marzec 2014 przez yarosh
yarosh Napisano 27 Marzec 2014 Autor Napisano 27 Marzec 2014 ostatnio udało mi się wykonać coś takiego ewolucja koncepcji
pumax Napisano 30 Marzec 2014 Napisano 30 Marzec 2014 Wynurzająca się łódź podwodna super! :) I to ostatnie też, szczególnie szkice :D
yarosh Napisano 1 Kwiecień 2014 Autor Napisano 1 Kwiecień 2014 olaf, pumax, telthona, dzieki za dobre słowo, coraz pewniej czuje się takiej stylistyce, także cieszę się, ze są jakieś zauważalne efekty in plus,
telthona Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 pingwinki bardzo fajne :) dużó wariantów ale nie wszystkie są na tyle od siebie różne by zobaczyć różnicę. (rozmiar skrzydełek lub dziubków nie jest aż tak widoczny - musiałam się dłużej przyjrzeć żeby zauważyć tą subtelną różnicę) Czasem większą różnicą zrobi zmiana kształtu oczu lub ich rozmiaru niż zmiana wielkości skrzydełek. Ale trzeba przyznać że całkiem ładnie to zaprezentowałeś :>
olaf Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 nom widze ze odnalazles swoja estetykę. Bardzo fajna ale ja myslalem, ze w pierwszych dwoch rzędach sa trzy pingwiny - niebieski, wysoki i niski.
yarosh Napisano 23 Kwiecień 2014 Autor Napisano 23 Kwiecień 2014 Telthona, olaf, dzięki za dobre słowo, jeszcze nie jest to do końca moja stylistyka, aczkolwiek tak się układają zlecenia, że po prostu najwięcej z tego typu grafikami przychodzi mi pracować. Pingwina zaprezentowałem w taki sposób, bo w sumie klient chciał właśnie takie subtelne różnice porównać, a dla mnie po jakimś czasie przesuwania o te milimetry, to już wydawały się dość zauważalne. Postaram się zwrócić baczniejszą uwagę na przyszłość odnośnie poszukiwań, to oczywiście kombinowałem z kształtami, ale jak to w 80% bywa trzeba w końcu trafić swoim rysunkiem na to co klient ma w głowie
Soulinka12 Napisano 31 Grudzień 2014 Napisano 31 Grudzień 2014 Hej Yarosh :) świetne kolorki .Pingwinki są cool :D Nie wiem czy już ktoś o to pytał , ale chciałam Cię podpytać przez ciekawośc ,czy pracujesz na wektorach ? (Jeśli to nie problem) pozdrofka
yarosh Napisano 31 Grudzień 2014 Autor Napisano 31 Grudzień 2014 Hej Soulinko, dzieki za miłe słowo, ostatnie kolorki to wszystko wektory praktycznie. Mój główny program to inkscape + ewentualnie illustrator, mam mało czasu ale próbuję ogarnąć jeszcze flasha z animacją ale na razie to opornie mi idzie - musze podszkolić się w rysunku.
yarosh Napisano 14 Luty 2015 Autor Napisano 14 Luty 2015 (edytowane) ostatnio mało czasu mam na działania kreatywne, ale jako, ze mój synek miał zabawę karnawałowa to razem wykonaliśmy mu taką piracką szablę jako uzupełnienie jego stroju fajnie się razem pracowało kilka innych rzeczy jest na blogu -> http://myheadinlines.blogspot.com/2015/02/just-some-diy-propstoys-for-my-son.html część z nich trochę już się poniszczyla po letnich zabawach na podwórku, ale jeszcze daje radę, trzeba będzie tylko zacząć pracę nad aktualizacją sprzętu bo młody rośnie i z hełmów wyrasta powoli xD Edytowane 14 Luty 2015 przez yarosh
yarosh Napisano 11 Sierpień 2015 Autor Napisano 11 Sierpień 2015 bolesny powrót do codziennego rysowania 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się