Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Praca wykonana na artbuzz challange, miejsce pracy grafika niedalekiej przyszłości

artbuzz_mak_ver5_fin_by_yarosh-d62zw9x.png

progres można zobaczyć wątku konkursowym tutaj już nie będę zaśmiecał

Bardzo sympatyczne i klarowne concepty do tego w dynamicznej perspektywie.

Napisano (edytowane)

dzięki jeszcze raz za dobre słowo, jak to się mówi nauka nie idzie w las, a żeby nie było, że na sucho piszę taki mały wipek

uf1.png

Edytowane przez yarosh
Napisano

prosty cień uwzgledniający sferyczność wraz z zanikiem cienia (bo zaczyn brakować światła przez ktore obiekt rzuca cień) wygldałoby lepiej nawet gdyby cien był bardzo prosty nie oddajacy kształtu ufoka. Tak myślę.

Napisano (edytowane)

Dzięki olaf'ie, uwzględnię to w finalnej wersji, kombinowałem troszkę z cieniem, ale chyba pójdę w stronę prostszych ostrych kształtów a znikanie zrobię jaśniejszym kolorem po prostu,

 

Nie jestem pewien czy cieniowanie na nim szczególnie na głowie jest ok,

Edytowane przez yarosh
Napisano

ogólnie, to miej na uwadze ogólne zasady percepcji. Im człowiek starszy tym wiecej wyłapujej detali, analogicznie im młodszy tym mniej. Jeżeli kierujesz to do dzieci to ilość detali i kresek oraz krzywizn (w tym linii cieniowania) jest zdecydowanie za duża. Pomijając fakt, ze postarza to Twoja postać, to staje się mniej czytelne dla dzieci. Ale to ogólna uwaga, bo nie wiem jaka jest grupa docelowa.

Napisano

w tej chwili robię to dla siebie w ramach ćwiczeń i dla przyjemności + trochę okiełznania wektoru,

 

odnośnie grupy docelowej, to tez ciężko dokładnie się sprecyzować, bo w rozowoju dziecka szybkie zmainy zachodzą i jest kilka róznych koncepcji, od bardziej realistycznych do bardziej uproszczonych, bede musiał jeszcze pokombinowac z upraszczaniem, bo zdecydowanie za często przesadzam i kompikuje niepotrzebnie rzeczy

 

dzięki za komentarze, będę musiał jeszcze więcej myślenia właczyć przy kreacji tego typu rzeczy, może niedługo uda mi się zrobić jakis większy update teczki

Napisano
Pytania:

1 To są grafiki wektorowe???

2 Przewidziana będzie wersja na Androida??.

 

1. wszystko na wektorach w samej grze wyeksportowane do png

2. nie zależy to ode mnie, ale na razie tylko na urządzenia apple

Napisano

fajnaaa graaa xD siedze od paru minut jak debil i gram xD boshe.. te gry na ipada... co one ze mnie robią... XD fajna jest animacja jak kociak na kaktusa wpadnie xD

Napisano

telthona dzięki, cieszę, że się podoba, choć wpływu na grywalność za bardzo nie miałem ;]

 

kilka szkiców z mego szkicownika

 

SKMBT_C45113071413560_0001.jpg

 

concept%2520gtc1.jpg

 

concept%2520gtc2.jpg

 

cyber%2520melonik.jpg

 

domeczek.jpg

 

samoloty10.jpg

 

samoloty11.jpg

 

samoloty12.jpg

 

wojacy.jpg

 

Pozdrowienia

J.

Napisano

dzięki emmilius, na jeden szkic do godzinki (przeważnie 30 min max) + w jeśli czyste linie robić to dodatkowo do godzinki,

nie wiem też o który dokładnie samochodzik Ci chodzi dokładnie

Napisano (edytowane)

face1-5b.jpg

w końcu znalazłem chwilkę czasu na coś co chciałem zrobić od dawna czyli trochę różnych głów ;]

 

bukia_by_yarosh-d6n93ab.jpg

 

zapraszam też na na bloga

J.

Edytowane przez yarosh
Napisano

Niby różne, a tak naprawdę wszystkie takie same ;) Mogłeś się pokusić o większe zróżnicowanie niż tylko "temu damy brodę, temu wąsy, a temu irokeza".

Napisano

nmlda dzięki za odwiedziny i za sugestie, celem tego ćwiczenia, było ogarniecie jak szybko można z jednej bazy zróżnicować w jak najprostszy sposób twarze, czyli tak naprawdę , nie chodziło mi o jakąś szczególną indywidualność w poszczególnych mordkach, tylko utworzenie, czegoś na kształt generatora postaci, szczególnie, że mam ograniczony mocno czas.

 

W tym przypadku podzieliłem sobie elementy na sekcje broda, wąsy, oczy, nos, usta (oczywiście najwięcej elementów jest w zaroście, bo to najłatwiej wpasować), a najmniej w elementach anatomicznych, jednak każda tak główka daje kolejne możliwości w generowaniu kolejnych wariacji na temat, szczególnie, że wszystko jest na oddzielnych warstwach.

 

Następnym razem, postaram się zrobić coś bardziej zindywidualizowanego ;].

Napisano

Domyśliłam się, że chodziło Ci o modyfikowanie jednej bazy, ale można było z tego wyciągnąć więcej. Na przykład zróżnicować kształt oczu (jedne bardziej okrągłe, inne bardziej "migdałowe", płytko albo głęboko osadzone, szerszy lub węższy rozstaw), a u Ciebie są wszystkie identyczne; zróżnicować kształt brwi (a co za tym idzie kształt czoła), dodać tu i tam trochę więcej tkanki tłuszczowej, u niektórych złagodzić rysy twarzy, delikatnie zróżnicować proporcje i tak dalej, a tutaj zrobiłeś kształty twarzy w zasadzie identyczne - zmieniały się głównie "ozdobniki".

To o czym napisałam można pozmieniać nawet na spłaszczonych warstwach, przesuwając delikatnie niektóre elementy, albo zniekształcając je. To tak w ramach oszczędności czasu ;)

Napisano

Fajne te nasionka, drzewko i kufer. Miłe dla oka. Wyglądają jak do jakiejś gry na smartfona.

Skrzydła sowy są dziwne. Tak jakby jej prawe było wyprostowane, a lewe zgięte, nie wiem czy taki miał być efekt.

Napisano (edytowane)

dzięki za uwagi,

QbisieQ skrzydła miały być zagięte do przodu,jednak nie udało mi się tego efektu osiągnąć niestety

za jakiś czas postaram się wrzucić jakieś szkice świeższe, niestety trochę brak czasu na skanowanie tego wszystkiego ;]

 

 

ostatnio ukazała się kolejna mała gra nad którą miałem okazję popracować

63102c919059a4d37f1cf95191b0e195.jpg

większa rozdziałka tutaj

https://www.facebook.com/BoardGamesArenaApp

grę można zdobyć tutaj

https://itunes.apple.com/app/board-games-arena/id770139900

Edytowane przez yarosh
Napisano (edytowane)

czesć czołem dawno nic nie wrzucałem, ale nie będę spamował szkicami zbytnio.

ostatnio pracowałem na updatem aplikacji z poprzedniego posta, tym razem poza grafika pomysł na planszę i rozgrywkę na niej pochodzi w większości ode mnie

pionki

tumblr_inline_n18opwFf2H1sotp6n.jpg

plansza

tumblr_inline_n18oc5euMt1sotp6n.png

więcej info http://hydrasoftworks.tumblr.com/post/77174518122/co-nowego-w-hydra-softworks?og=1&fb_action_ids=10201693762611419&fb_action_types=tumblr-feed%3Apost&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B662006520507326%5D&action_type_map=%5B%22tumblr-feed%3Apost%22%5D&action_ref_map=%5B%5D

 

sama plansza z elementami animowanymi typu chmurki, baloniki, statki itp.

Edytowane przez yarosh
Napisano

w board games widze bardzo stare style kolorystyczne. Jak będziesz miał chwilę to dobrze byłoby podkręcić skilla w kolorystyce. Wiele daje. Ale 100MB na gry planszowe - insane ;)

Napisano (edytowane)
w board games widze bardzo stare style kolorystyczne. Jak będziesz miał chwilę to dobrze byłoby podkręcić skilla w kolorystyce. Wiele daje. Ale 100MB na gry planszowe - insane ;)

 

fenks olafie za sugestie, postaram się wziąć to na warsztat, czas to zawsze u mnie materia deficytowa, a jeszcze nie do końca podkręciłem skila w perspektywie, ale trza to jakoś łączyć

 

odnośnie pojemności to ja tylko dziergam obrazki jak umiem i czas mi pozwala (nawet nie mam jak sobie potestować bo nie mam nic z appla xD), a implementacją zajmuje się ktoś inny.

Edytowane przez yarosh
literówki
Napisano

olaf, pumax, telthona, dzieki za dobre słowo, coraz pewniej czuje się takiej stylistyce, także cieszę się, ze są jakieś zauważalne efekty in plus,

Napisano

pingwinki bardzo fajne :) dużó wariantów ale nie wszystkie są na tyle od siebie różne by zobaczyć różnicę. (rozmiar skrzydełek lub dziubków nie jest aż tak widoczny - musiałam się dłużej przyjrzeć żeby zauważyć tą subtelną różnicę) Czasem większą różnicą zrobi zmiana kształtu oczu lub ich rozmiaru niż zmiana wielkości skrzydełek. Ale trzeba przyznać że całkiem ładnie to zaprezentowałeś :>

Napisano

nom widze ze odnalazles swoja estetykę. Bardzo fajna ale ja myslalem, ze w pierwszych dwoch rzędach sa trzy pingwiny - niebieski, wysoki i niski.

Napisano

Telthona, olaf, dzięki za dobre słowo, jeszcze nie jest to do końca moja stylistyka, aczkolwiek tak się układają zlecenia, że po prostu najwięcej z tego typu grafikami przychodzi mi pracować.

Pingwina zaprezentowałem w taki sposób, bo w sumie klient chciał właśnie takie subtelne różnice porównać, a dla mnie po jakimś czasie przesuwania o te milimetry, to już wydawały się dość zauważalne. Postaram się zwrócić baczniejszą uwagę na przyszłość

 

odnośnie poszukiwań, to oczywiście kombinowałem z kształtami, ale jak to w 80% bywa trzeba w końcu trafić swoim rysunkiem na to co klient ma w głowie

 

pingwiny1.jpg

Napisano

Hej Yarosh :) świetne kolorki .Pingwinki są cool :D

Nie wiem czy już ktoś o to pytał , ale chciałam Cię podpytać przez ciekawośc ,czy pracujesz na wektorach ? (Jeśli to nie problem)

pozdrofka

Napisano

Hej Soulinko, dzieki za miłe słowo, ostatnie kolorki to wszystko wektory praktycznie.

Mój główny program to inkscape + ewentualnie illustrator, mam mało czasu ale próbuję ogarnąć jeszcze flasha z animacją ale na razie to opornie mi idzie - musze podszkolić się w rysunku.

Napisano (edytowane)

ostatnio mało czasu mam na działania kreatywne, ale jako, ze mój synek miał zabawę karnawałowa to razem wykonaliśmy mu taką piracką szablę jako uzupełnienie jego stroju

 

10710241_889535771082847_4052368817821847200_o.jpg

 

fajnie się razem pracowało

 

kilka innych rzeczy jest na blogu -> http://myheadinlines.blogspot.com/2015/02/just-some-diy-propstoys-for-my-son.html

 

część z nich trochę już się poniszczyla po letnich zabawach na podwórku, ale jeszcze daje radę, trzeba będzie tylko zacząć pracę nad aktualizacją sprzętu bo młody rośnie i z hełmów wyrasta powoli xD

Edytowane przez yarosh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności