Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 356
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

attachment.php?attachmentid=69341&d=1263762214

 

finalne wykończenie, parę rzeczy uległo zmianie ale mam nadzieje że się spodoba

Edytowane przez Uriel
Napisano

szyja jak u drwala, a piersi w takiej odległości, że mogłaby ustawić sobie na nich kase fiskalną :) ogólnie cos w wersji kolorowej sie rozjechało.

Napisano (edytowane)

domyślam się bezio że wyostrzyłeś krawendzie, gdyby w artrage była taka opcja to pewnie często bym jej używał dzięki bo rzeczywiście o wiele lepiej wygląda, i zmieniłem w końcu wielkość

Edytowane przez Uriel
Napisano

"taki spid" a lepszy od poprzedniej pracy (a należy tu dodać że ostatnia praca trzyma poziom) :) spid lepszy zarówno pod względem kompozycyjnym jak i światłocieniowym.. innymi słowy: MUSISZ to DOKOŃCZYĆ :D

naprawdę super to wygląda :D utrzymaj taką mroczną tonację i nie dodawaj zbyt dużej ilości kolorów i bedzie super.

kończ kończ kończ! :D

 

 

PS: panienka na pierwszy rzut oka skojarzyła mi sie z jedną z bohaterek Dragon Age'a :)

Napisano (edytowane)

attachment.php?attachmentid=69701&d=1264963621

 

praca na challenge czekam na komentarze, a odnośnie wilka i kapturka to powoli wiozłem się za robotę :).

Edytowane przez Uriel
Napisano

Pozatym, ze stopy wygladaja jak naparstki( tudziesz babcine kapcie), i pupe ma strasznie plaska i nienaturalnie "rozwarta", to jest bardzo sympatycznie. Jest tylko jeden mankament, wszystko jest takie mdle, nie robiles czasem na laptopie?

Napisano

No tyłek to jej zrób. Odnośnie stóp właśnie dlatego robiłem sobie takie ćwiczonka (patrz moja teka) żeby nie wychodziły babci kapcie i naparstki =] hehe.

W ogóle mam wrażenie że jej biodra są bardziej mechaniczne (jakby robot/cyborg) niż ludzkie, no i chyba "zawieszenie" ma ciut za wysokie.

Zróżnicowałbym też materiały - jakieś bliki, teksturki itp.

Napisano

szyja coś mi u nie go nie gra, może to te pasy dają takie złudzenie, ale wygląda to dla mnie jakby miał tą głowę przymocowaną bez szyi do tułowia. Łapa jeszcze trochę dziwna.

Poza tym reszta jest ok, sądzę, że gdybyś mu to futro na piersi poprawił, to by było fajnie, bo póki co wygląda to jakby cale futro z góry i z dołu zbiegało się w stronę głowy.

Ale to tylko takie moje marudzenie :).

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

attachment.php?attachmentid=70081&d=1266245377

 

odnośnie łapy to na koncepcie ma mieć kciuk zrośnięty z resztą dłoni a pod głową nie dodałem cienia

Edytowane przez Uriel
Napisano

No teraz to się rozumie, jednak wciąż coś mi się zdaje nie tak z torsem, między innymi na łączeniach między tymże, a ramionami, ale może to z powodu garba/grzbietu, który nieco utrudnia analizę. Choć wydaje mi się, że poradzisz sobie z tym problemem.

 

pozdrawiam

Napisano

nie wiem dlaczego ostatnio nikt sie nie odzywa ale muszę przyznać że niezłe te ostatnie concepty broni i postaci :]

anatomia widzę całkiem spoko, jedyne co widzę to dziwnie skierowane do środka stopy rycerza, jakoś to wygląda dziwnie

no i ta głowa alienowanego stworka która jest niczym zestalona z tułowiem

 

całkiem sympatycznie światłem operujesz

Napisano

hm. znacznie lepiej ci idzie malowanie w monochromie, niż w kolorze; widać że jesteć w szarościach bardziej skoncentrowany na formie i konsekwentnie ją kształtujesz.

W kolorze wszystko jest takie rozedrgane. Może to wina zbyt czesto używanej skali czerwieni :)

 

Też mi sie strasznie koncepty broni podobają. ale rycerz też fajny. i ten piroman from future :D

Napisano

attachment.php?attachmentid=70404&d=1267533659

 

 

Otoo , tooo nooooo! :D

Az prosi sie o wykonczenie, bo ma moc \m/

( Sam bym z checia przy tym podlubal, szkoda ze to nie moje )

 

Jesli moge dac jakies rady: zaimplementuj perspektywe atmosferyczna, krotko mowiac zroznicuj troche plany i jedziesz dalej.

Napisano (edytowane)

attachment.php?attachmentid=70419&d=1267546588

attachment.php?attachmentid=70420&d=1267546646attachment.php?attachmentid=70418&d=1267546149

 

takie rybki i ich karma :)

 

icecold proszę bardzo dłub może i ja coś podłapie

Edytowane przez Uriel
Napisano (edytowane)

Wydaje mi sie ze Twoje prace sa malo zroznicowanie kolorystycznie - w tym ostatnim przedstawiasz swiat jako niebieski, powinienes poszukac innych wartosci a nie opierac wszystko na niebieskim. Zakladasz ze wszedzie jest niebiesko takze skad bierze sie zlota czaszka? Musisz zauwazyc jakie zaleznosci buduja sie, jak jeden kolor oddzialuje na drugi.Czaszka zupelnie odcina sie od calego obrazka, rozumiem ze miala byc podkreslona,zaakcentowana ale nie moze sie odcinac od calosci, poniewaz ona jest zrodlem swiatla, powinna rozswietlic wszystko co dookola niej sie dzieje, nie jest to dziurka od klucza ktora daje stumien swiatla, ale wokol niej powinna byc rozswietlona przestrzen.

Zauwaz na przyklad, biel tak naprawde ie istnieje, pozniewaz przez otoczenie ona przyjmuje inne zabarwienie, tak sie dzieje z kazdym rpzedmiotem, takie zalznosci musza sie pojawic, musisz to zaobserwowac, jezeli bialy przedmiot bylby na zielonym tle, ja bym uzyla zolci do najjasniejszych miejsc, rozu do swiatla slabszego, cien bedzie blekitem. Oczywiscie beda to delikatne wartosci bo to tylko jasny bialy przedmiot. Odnalazlabym w nim takze odbicie zielonej sciany.

 

 

A ten swiatek bardziej mnie przekonywuje kolorystycznie chociaz tez nie do konca. Najlepiej prezentuje sie dolny prawy rog razem z ta oprawa rozowa . Jelsi chodzi o czerwien, w prawym dolnym rogu wyszla ci najlepiej, reszta czerwieni jest sztuczna przez to rozbielanie, Jezeli rozbielasz musisz dodac do koloru lokalnego tez innej barwy zeby ona wydala sie bardziej przekonywujaca. Musisz znalezc w tej czerwini odbicie filoetu, zieleni, ciagle to samo - zaleznosci. Poobserwuj jakie rozne czerwienie wystepuja w przyrodzie, blekity. Pokazalabym Ci prace pewnego artysty ale nei moge skojarzyc jego nazwiska, bym ci wtedy pokazala jak on malujac obraz w jednym odcieniu, akurat w brazie, robi to bardzo roznorodnie, obrazk wyglada bardzo realistycznie, nie jak zdjecie ktore przerabiamy na sepie albo inny jednolity kolor. Pocwicz sobie ten kolor, bo koncepty masz bardzo ciekawe, na prostych przedmiotach

 

Edit: Mysle ze Ty o tych zaleznosciach zdajesz sobie sprawe tylko gdzies w tych prackach je zagubiles, poprostu proponuje pocwiczyc z naciskiem na to :)

 

Dla ciebie najjasniejsza wartoscia jest biel, najciemniejsza czern, staraj sie uzywac tych kolorow jak najmniej,

Nie traktuj bieli jako swiatlo a czerni jako cienia: Cien powinien byc chlodny, swiatlo powinno byc cieple (chyba ze swiatlo rzeczywiscie bedzie chlodne, to wtedy cien cieply, zalezy od oswietlenia ale trzymajmy sie pierwszej wersji) i to wtedy w Twoich pracach spowoduje ze bedzie wrazenei perspektywy. Do cienia dodawaj zawsze blekitu, jesli chceszu zyskac bardzo gleboki cien proponuje - kolor dopelniajacy dodac do koloru lokalnego oraz dodac jeszcze blekit (kolor lokalny to kolor rzeczywisty przedmiotu, kolor dopelniajacy to kolor ktory znajduje sie na przeciwko danej barwy

wheel.jpg

 

W naszym przypadku zielen + czerwien + blekit)

Swiatlem mocnym bedzie zolc, swiatlem slabszym czerwien. Pobaw sie tym

Edytowane przez Nata
Napisano

fajne te myriady :D

ale nurek ma za krótkie nogi - wiem że to perspektywa ale Ci nie wyszło xD

za to kolorystyka przyjemna, niezła odmiana po tych czerwieniach :D

Napisano

bardziej mi się podobają kontrasty i refleksy w pierwszej, jedynie poprawić tam te mięśnie jak zrobiłeś dalej :D mam też wrażenie że jego prawa noga ... nie jest jego albo wygląda jak ręka :P powinna być bliżej nas chyba, no ale ja się nie znam ;D

w każdym razie fajnie to wygląda i dobry pomysł

Napisano

Kiedys gdzies widzialem podobna tematyke, kobieta wychodzaca z jaja jakiegos obcego cala pokryta sluzem, mogla by byc dla ciebie dobra refka , ale niestety za cholere nie przypomne sobie kiedy i gdzie to bylo :/

Napisano

Ja osobiście z tej pracy jestem bardzo zadowolony wydaje mi się że jest w tym jakiś progres ale może masz racje. Wcześniejsze prace wydają mi się porostu bardziej czytelne, a teksturować jak nie umiałem tak nie umiem.

Napisano

Zapytam z ciekawosci, w jakich rozdzielczosciach srednio praucjesz i przy jakim dpi?

 

Odnosnie pracy, przesadziles z kontrastamiw niektorych miejscach, a konkretniej z tymi jasnymi budynkami w tle. Ale fakt zupelnie inna praca, bardziej dokladna, ja widze postep, chod ztextury zbyt inwazyjnie zastosowane jeszcze.

Napisano

Ohoho, jaknajbardziej wkroczyles na nowy poziom, szczerze gratuluje, oby tak dalej.

 

Ale zeby nie bylo za kolorowo, to odrazu powiem ci, ze perspektywa postaci jest troche na bakier; odbij to w poziomie a powinienes dostrzec pewne niezscislosci.

Napisano

chyba jedna z Twoich lepszych prac, i wydaje mi się żer to dzięki temu że pracowałeś w skali szarości. jakbyś to teraz podkolorował w PS to byłoby już w ogóle ekstra (o ile nie poleciałbyś jakimiś jaskrawymi kolorami ^^')

 

w sumie wszystko takie wymuskane sie wydaje,a czkolwiek twarz pociągnęłabym jeszcze, co by nie było takich widocznych "plam" szarości - lepiej by było gdybyś ładny gradiencik pociągnął, i jeszcze na końcu ładnie wyostrzył prackę :> zwłaszcza oczy. i byłoby piknie :P

(oczywiście są jakieś drobne błędy anatomiczne na twarzy ale co sie bedziemy czepiać, jak nie są takie znów rażące XD)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności