Skocz do zawartości

Teczka 2D : Uriel


Uriel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 356
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajniej byłoby jakby mniej dawało po gałach tanią erotyką. Takich kiczowatych artów fantasy powstało już setki tysięcy. Pani wojownik w "zbroi" wielkości bikini itp itd bla bla bla :]

Jak chcesz wprowadzić element seksi zrób to ze smakiem :).

 

Jak byłem młodszy też lubiłem robić rysuneczki z roznegliżowanymi elfkami więc nie bierz tego do siebie :) (mi przeszło, Tobie też przejdzie ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna gra światła, zgodzę się co do sadzawki, cienia pod laską i miejsc dopracowanych na samej elfce. podziałaj cieniami i detalem na dolnej połowie elfki ;p - może to rozwiązać problem sadzawki (być może bo to moje spekulacje i nie wiem jak wyjdzie ;) nie leży ona rzeczywiście teraz w ogóle w perspektywie - ale nie ma jakiegoś regularnego kształtu więc może da się coś z niej wyciągnąć ;) światło dałeś mocne i z poziomu więc na pewno tam jeszcze jakieś cienie pójdą od tej babki - już na udo fajnie to weszło - ale skoro noga lewa rzuciła tyle cienia na prawą to kierunek światła sugerowałby że więcej cienia pójdzie od laski na tło) - wiem, że to WIP więc pewnie gadam to niepotrzebnie bo i tak miałeś zamiar w jedną lub drugą stronę to wyprowadzić - no ale po to się pokazuje prace żeby ktoś se mógł pozrzędzić nie? ;) nawet jak czasem nie ma racji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich kiczowatych artów fantasy powstało już setki tysięcy. Pani wojownik w "zbroi" wielkości bikini itp itd bla bla bla :]

 

Ciekawe co by na to powiedział np. Frazetta ;) Niby masz rację, ale w sumie w erotyce wciąż chodzi o to samo, a jak na złość ciągle się sprzedaje :)

Żabki fajnie zrobiłeś i w sumie to chyba o to chodzi. Nie będę pisał pseudo-mądrych komentarzy skoro tak ładnie je namalowałeś :D Wiesz o co chodzi, teraz babkę tak namaluj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak masz rację ogólnie to cała perspektywa leży, będę zaczynał pracę od początku tło na pałe trochę było robione i teraz mi go żal.

ani mi się waż ;)

cała lewa strona jest swietna , a perspektywe zawsze mozna korygowac nawet w zaawansowanym malunku (przynajmniej ja tak robie)

z resztą perspektywa nie jest tu najwazniejsza

babka z 1 szkicu byla bardziej wyrazista przez ten wytrzeszcz

moze ja przesun kawalek w lewo zeby lepiej siedziala w kadrze, blizej tzw mocnego punktu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przyjazne koncepty :)

 

zwrócę ci jednak uwagę na ich prezentację:

lepiej koncepty wyglądają, jak są w równej odległości od siebie, i mają taką samą odległość do krawędzi kadru :)

 

sukienka pani po lewej jest świetna, zwłaszcza rękawy są super. a pani po lewej jest taka skromniejsza; pokojówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie do końca nie chodziło mi dokładnie o fantazy, chciałem bardziej ukazać to że od człowieka ma daleko (kopytka sierść) mniejsza ilość pancerza na nogach umożliwiły mi tego ukazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny koncept, ale widze, ze nie do konca wiedziales co chcesz zrobic ze "stopami".Pomimo kopyt wygladaja dosc ludzko, dlaczego? Pokaze na zdjeciach.

 

 

ca0e354301b789eemed.jpg

 

Wiem, ze to tylko jakas figurka, ale trzyma sie podobnej zasady.

satyr.jpg

 

 

Chodzi o to, ze ustawiles "stopy" w typowo ludzkim polozeniu, zwierzeta kopytne nie byly by w stanie tego tak zrobic bez wczesniejszej powaznej kontuzji :P

A widok z tylu, poteguje wrazenie ludzkich konczyn.

 

Czasem takie pierdoly wlasnie najbardziej rzucaja sie w oczy, pozdrawiam :)

Edytowane przez ICE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uriel: strasznie fajnego sobie avatara zrobiłeś teraz :D

co do refek Icecolda: Ice, przecież nawet gdyby były te nogi tak ładnie wygięte, to tego nie byłoby widać w rzucie en face :P więc skąd wiesz, może wyglądają z profilu tak jak końskie kopyto ;)

i faktycznie: satyr i demon to dwie różne bajki ;) chociaż mozna miksować cechy i zawsze wyjdzie coś interesującego ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telhona, tu nie chodzi o rzut z boku, tylko wlasnie, jak wspomnial ola-f o ten rozkrok, przy takich kopytach nie byl by w stanie stanac w ten sposob. Dlaczego? bo kosc polaczona jest z nimi na sztywno, nie ma tam stawu.

 

Fantasy i sci-fi swoja droga, ale trzeba sie chodz w malym stopniu trzymac obowiazujacych "trendow" natury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkrok nie rozkrok, cała noga musi mieć troche inny kształt zamiana stopy na kopyto jest troche mało wiarygodna, wyszedł bym raczej od człowieka stającego na placach, wtedy całą przednią część stopy można by zamienić na kopyto, wydłużyć stopę, skrócić łydkę.

Nie zastępowałbym zbyt dosłownie ludzkiej nogi końską/psią/krowią/kozią bo to też niekoniecznie bedzie grało, budowa miednicy jest inna, taka noga jest przystosowana na przyjęcie cieżaru z innej strony, trzeba trochę pokombinować żeby to się trzymało kupy.

 

chociaż w takim brutal legend autorzy olali to wszystko i po prostu zastąpili stopę kopytem http://26.media.tumblr.com/tumblr_ktkuplEut41qzm0tso1_500.jpg

http://www.zonapixel.es/wp-content/uploads/Doviculus-of-The-Tainted-Coil.jpg

 

ale tam autorzy niespecjalnie czymkolwiek się przejmowali, mój ulubiony przykład na to że fikcja jest fikcja i tak naprawdę tylko od nas zależy jakimi prawami się będzie rządzić.

edit:

anie, lol, Doviculus jednak ma nogę zbudowana jakby chodził na palcach: http://www.youtube.com/watch?v=kf6xt60xtew [spoilery jakby co] :D

Edytowane przez rondo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Icecold, sorry, ale widziales zeby np. Bisley trzymal sie w jakimkolwiek stopniu 'trendow natury' ? To nie jest watek weterynaryjno - anatomiczny i naprawde nie ma zadnego znaczenia dla odbiorcy, czy typ ma kopyta na sztywno, czy nie.

 

Kwestie do dopracowania tutaj to walor przede wszystkim, zroznicowanie tekstur i forma, jest wlasnie strasznie 'sztywna'. Wydaje sie, ze skora, metal, plotno, etc sa z tego samego materialu. Postacie nie maja wlasnego 'ciezaru', sa jak wyciete z papieru. Najpierw trzeba zaczac od aktow i zobaczyc postac ludzka jako zbior bryl, pozniej walor, tekstury, a ubranka narazie mozesz sobie odpuscic.. to sa wazne sprawy tak naprawde, a nie pod jakim katem gosc ma kopyto!!jak ktos nie potrafi nic sensownego powiedziec, to zawsze krzyczy 'anatomia!'. zal.pl

 

p.s. ta cycata grubawa laseczka bardzo dobrze wyszla, ten moment ' bioder' jest naprawde swietny, dalej powinienes ciagnac w ta strone

Edytowane przez lili
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za rady, odnośnie waloru, pozy i tekstur to przyznam że nawet mym zadaniem postać mocno kuleje, ale tak to jest gdy misie budzą się ze snu zimowego i wpadają od razu w szał, w ten sam dzień co miał mieć konkurs koniec przypomniałem sobie że biorę w nim udział. A naprawdę chciałem coś na niego narysować i jako że miałem sporo czasu wolnego od razu wiozłem się za rysowanie mniej więcej od 12 do 23 rysowałem. Jego braki w dużym stopniu są winą czasu. Odnośnie nóg powiem że rzeczywiście mógł by mieć sporę problemy w staniu ale jak rysowałem nie przyszło mi to do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz lepiej, ale giwery hmm.

Mam taka mala rade, zrob sobie same sylwetki i wybierz te silne, z energia, moca, gotowe rozrywac, rozpruwac i cwiartowac, a czekaj to bron palna ! ok zarty zartami ale zasady te same :)

 

Bo mam wrazenie, ze dlubales zwlascza przy pierwszej bez wiekszego pomyslu, druga ( pistolet) znacznie lepsza.

 

Man malujesz w b&w juz dluuugo, moze czas na kolor? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laseczka ma za długą szyję i coś niedobrego dzieje sie z jej biodrem.

szkoda że tego wykończonego rycerza nie mociągnąłeś jeszcze dwóch godzin, bo byłby super.

bardzo podobają mi sie koncepty broni, są naprawde dobrze wykonane :) tk samo jak ten rysunek wnetrza. Rysuj dalej :D widać postępy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności