ICE Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Musisz wyjsc ze swojej strefy komfortu, zawsze robisz wielkie biusty i okragle posladki. Sugeruje dla odiany narysowac jakas otyla maciore i wydre z wybiegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2010 ok icecold masz rację, tylko to tak nie cieszy oka jak się to rysuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2010 obrona podziemnej sadzawki :) szkic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2010 nie wiem czy na lepiej, ciężko mi to idzie ale ciągle do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 pikny walor , żabolce swietnie namalowane pod wojowniczka w bikini przydalby sie jakis cien na ziemi co by ja bardziej okreslic w przestrzeni sam brzeg sadzawki troche nie siedzi w perspektywie babka jest miejscami zbyt wymeczona, za duzo pociagniec pedzla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2010 tak masz rację ogólnie to cała perspektywa leży, będę zaczynał pracę od początku tło na pałe trochę było robione i teraz mi go żal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudek Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 fajniej byłoby jakby mniej dawało po gałach tanią erotyką. Takich kiczowatych artów fantasy powstało już setki tysięcy. Pani wojownik w "zbroi" wielkości bikini itp itd bla bla bla :] Jak chcesz wprowadzić element seksi zrób to ze smakiem :). Jak byłem młodszy też lubiłem robić rysuneczki z roznegliżowanymi elfkami więc nie bierz tego do siebie :) (mi przeszło, Tobie też przejdzie ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teli Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 fajna gra światła, zgodzę się co do sadzawki, cienia pod laską i miejsc dopracowanych na samej elfce. podziałaj cieniami i detalem na dolnej połowie elfki ;p - może to rozwiązać problem sadzawki (być może bo to moje spekulacje i nie wiem jak wyjdzie ;) nie leży ona rzeczywiście teraz w ogóle w perspektywie - ale nie ma jakiegoś regularnego kształtu więc może da się coś z niej wyciągnąć ;) światło dałeś mocne i z poziomu więc na pewno tam jeszcze jakieś cienie pójdą od tej babki - już na udo fajnie to weszło - ale skoro noga lewa rzuciła tyle cienia na prawą to kierunek światła sugerowałby że więcej cienia pójdzie od laski na tło) - wiem, że to WIP więc pewnie gadam to niepotrzebnie bo i tak miałeś zamiar w jedną lub drugą stronę to wyprowadzić - no ale po to się pokazuje prace żeby ktoś se mógł pozrzędzić nie? ;) nawet jak czasem nie ma racji :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SBT77 Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Takich kiczowatych artów fantasy powstało już setki tysięcy. Pani wojownik w "zbroi" wielkości bikini itp itd bla bla bla :] Ciekawe co by na to powiedział np. Frazetta ;) Niby masz rację, ale w sumie w erotyce wciąż chodzi o to samo, a jak na złość ciągle się sprzedaje :) Żabki fajnie zrobiłeś i w sumie to chyba o to chodzi. Nie będę pisał pseudo-mądrych komentarzy skoro tak ładnie je namalowałeś :D Wiesz o co chodzi, teraz babkę tak namaluj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 tak masz rację ogólnie to cała perspektywa leży, będę zaczynał pracę od początku tło na pałe trochę było robione i teraz mi go żal. ani mi się waż ;) cała lewa strona jest swietna , a perspektywe zawsze mozna korygowac nawet w zaawansowanym malunku (przynajmniej ja tak robie) z resztą perspektywa nie jest tu najwazniejsza babka z 1 szkicu byla bardziej wyrazista przez ten wytrzeszcz moze ja przesun kawalek w lewo zeby lepiej siedziala w kadrze, blizej tzw mocnego punktu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 żabol jest świetny :D ale panience zakryj cycka! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2010 cyca to przysłonie dopiero jak skończę na razie mi aż tak bardzo nie przeszkadza tu poprawiłem co się dało i jeszcze sporo pracy przede mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rotcore Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Wg mnie spieprzyleś... zwłaszcza warriorke, jej anatomia, wyraz twarzy, najgorszy... wersja, którą Łukasz chwalił za walor najlepsza i jej się powinieneś trzymać... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 zacień troche tą babke; zeby było widać ze jest bardziej w tyle. i nie dawaj jej takich blików jak żabolom!!! bo wychodzi że ma taką samą fakturę jak oni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2010 (edytowane) ok teraz Speed na konkurs jeśli takim można go nazwać rysowany w końcu 1,5h z małym poślizgiem. Edytowane 27 Kwiecień 2010 przez Uriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noiprox Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Hmmm ten ostatnio dziwnie mocno odstaje od poprzednich poziomem :D Pewnie fajną refkę znalazłeś :) Bardzo mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KhazadThard Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 dokończ ten ostatni;) dobry jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2010 mam zamiar, a odnośnie referek to to raczej stymulatory umysłu były nisz referki, jak patrze na ładne detale to łatwiej mi robić własne, tłem gałęzi podpatrywałem frazette ale i tak stworzyłem coś nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2010 (edytowane) koncept w produkcji, z dołem spódnic muszę jeszcze pokombinować Edytowane 28 Kwiecień 2010 przez Uriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 28 Kwiecień 2010 Share Napisano 28 Kwiecień 2010 bardzo przyjazne koncepty :) zwrócę ci jednak uwagę na ich prezentację: lepiej koncepty wyglądają, jak są w równej odległości od siebie, i mają taką samą odległość do krawędzi kadru :) sukienka pani po lewej jest świetna, zwłaszcza rękawy są super. a pani po lewej jest taka skromniejsza; pokojówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2010 tak naprawdę są trzy kobitki a ta trzecia jest w fazie produkcji i kadrowałem na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 28 Kwiecień 2010 Share Napisano 28 Kwiecień 2010 Jeżeli nie przyozdobisz gościom odpowiednio naleśników zaczynają się skupiać na smaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 29 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2010 telthona tak pokojówka, a to już koniec tej pracki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rondo Napisano 29 Kwiecień 2010 Share Napisano 29 Kwiecień 2010 ogólnie trzymasz się jakichś tam zasad, chwali się wyraźne zróżnicowanie walorowe itd ale widać że łapa jeszcze rysunkowo nie wyrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 30 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2010 (edytowane) Mało siedzę w metodach tradycyjnych, ponadto do tego trzeba czasu. Demon SF na CHC, w całości narysowany dziś, terminy goniły :) Edytowane 1 Maj 2010 przez Uriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 30 Kwiecień 2010 Share Napisano 30 Kwiecień 2010 fajny demonek ;D fajną ma głowę. tylko mam wrażenie że nie wiesz czy bardziej sie opierać na SF czy fantasy, robiąc demona: góra jak najbardziej SF, a dół, jak najbardziej fantasy XD zamierzony mix? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Tak nie do końca nie chodziło mi dokładnie o fantazy, chciałem bardziej ukazać to że od człowieka ma daleko (kopytka sierść) mniejsza ilość pancerza na nogach umożliwiły mi tego ukazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ICE Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 (edytowane) Bardzo fajny koncept, ale widze, ze nie do konca wiedziales co chcesz zrobic ze "stopami".Pomimo kopyt wygladaja dosc ludzko, dlaczego? Pokaze na zdjeciach. Wiem, ze to tylko jakas figurka, ale trzyma sie podobnej zasady. Chodzi o to, ze ustawiles "stopy" w typowo ludzkim polozeniu, zwierzeta kopytne nie byly by w stanie tego tak zrobic bez wczesniejszej powaznej kontuzji :P A widok z tylu, poteguje wrazenie ludzkich konczyn. Czasem takie pierdoly wlasnie najbardziej rzucaja sie w oczy, pozdrawiam :) Edytowane 1 Maj 2010 przez ICE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Ok myślałem bardziej o ludzkich nogach z kopytami, nie chciałem robić satyra ze skrzydłami :), ale wielkie dzięki za uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Uriel: strasznie fajnego sobie avatara zrobiłeś teraz :D co do refek Icecolda: Ice, przecież nawet gdyby były te nogi tak ładnie wygięte, to tego nie byłoby widać w rzucie en face :P więc skąd wiesz, może wyglądają z profilu tak jak końskie kopyto ;) i faktycznie: satyr i demon to dwie różne bajki ;) chociaż mozna miksować cechy i zawsze wyjdzie coś interesującego ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 może wyglądają z profilu tak jak końskie kopyto nie w rozkroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ICE Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Telhona, tu nie chodzi o rzut z boku, tylko wlasnie, jak wspomnial ola-f o ten rozkrok, przy takich kopytach nie byl by w stanie stanac w ten sposob. Dlaczego? bo kosc polaczona jest z nimi na sztywno, nie ma tam stawu. Fantasy i sci-fi swoja droga, ale trzeba sie chodz w malym stopniu trzymac obowiazujacych "trendow" natury :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 dobra macie racje ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rondo Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 (edytowane) Rozkrok nie rozkrok, cała noga musi mieć troche inny kształt zamiana stopy na kopyto jest troche mało wiarygodna, wyszedł bym raczej od człowieka stającego na placach, wtedy całą przednią część stopy można by zamienić na kopyto, wydłużyć stopę, skrócić łydkę. Nie zastępowałbym zbyt dosłownie ludzkiej nogi końską/psią/krowią/kozią bo to też niekoniecznie bedzie grało, budowa miednicy jest inna, taka noga jest przystosowana na przyjęcie cieżaru z innej strony, trzeba trochę pokombinować żeby to się trzymało kupy. chociaż w takim brutal legend autorzy olali to wszystko i po prostu zastąpili stopę kopytem http://26.media.tumblr.com/tumblr_ktkuplEut41qzm0tso1_500.jpg http://www.zonapixel.es/wp-content/uploads/Doviculus-of-The-Tainted-Coil.jpg ale tam autorzy niespecjalnie czymkolwiek się przejmowali, mój ulubiony przykład na to że fikcja jest fikcja i tak naprawdę tylko od nas zależy jakimi prawami się będzie rządzić. edit: anie, lol, Doviculus jednak ma nogę zbudowana jakby chodził na palcach: http://www.youtube.com/watch?v=kf6xt60xtew [spoilery jakby co] :D Edytowane 1 Maj 2010 przez rondo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lili Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 (edytowane) Icecold, sorry, ale widziales zeby np. Bisley trzymal sie w jakimkolwiek stopniu 'trendow natury' ? To nie jest watek weterynaryjno - anatomiczny i naprawde nie ma zadnego znaczenia dla odbiorcy, czy typ ma kopyta na sztywno, czy nie. Kwestie do dopracowania tutaj to walor przede wszystkim, zroznicowanie tekstur i forma, jest wlasnie strasznie 'sztywna'. Wydaje sie, ze skora, metal, plotno, etc sa z tego samego materialu. Postacie nie maja wlasnego 'ciezaru', sa jak wyciete z papieru. Najpierw trzeba zaczac od aktow i zobaczyc postac ludzka jako zbior bryl, pozniej walor, tekstury, a ubranka narazie mozesz sobie odpuscic.. to sa wazne sprawy tak naprawde, a nie pod jakim katem gosc ma kopyto!!jak ktos nie potrafi nic sensownego powiedziec, to zawsze krzyczy 'anatomia!'. zal.pl p.s. ta cycata grubawa laseczka bardzo dobrze wyszla, ten moment ' bioder' jest naprawde swietny, dalej powinienes ciagnac w ta strone Edytowane 1 Maj 2010 przez lili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Ok dzięki za rady, odnośnie waloru, pozy i tekstur to przyznam że nawet mym zadaniem postać mocno kuleje, ale tak to jest gdy misie budzą się ze snu zimowego i wpadają od razu w szał, w ten sam dzień co miał mieć konkurs koniec przypomniałem sobie że biorę w nim udział. A naprawdę chciałem coś na niego narysować i jako że miałem sporo czasu wolnego od razu wiozłem się za rysowanie mniej więcej od 12 do 23 rysowałem. Jego braki w dużym stopniu są winą czasu. Odnośnie nóg powiem że rzeczywiście mógł by mieć sporę problemy w staniu ale jak rysowałem nie przyszło mi to do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joel Napisano 27 Maj 2010 Share Napisano 27 Maj 2010 No bez przesady, panowie, nie żebym się czepiał, ale to jest dział 2D. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 27 Maj 2010 Autor Share Napisano 27 Maj 2010 ok zabieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 28 Maj 2010 Autor Share Napisano 28 Maj 2010 taki tam spid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2010 (edytowane) koncept zjawy dla Ether Fields link do wielkiej wersji: http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=72455&d=1276028963 Edytowane 8 Czerwiec 2010 przez Uriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ICE Napisano 9 Czerwiec 2010 Share Napisano 9 Czerwiec 2010 Fajny design, tylko ta facjata jakos tak nieco odbiega poziomem od reszty, wydaje sie strasznie plaska i walorowo troche niewkomponowana. :/ Ta gruba babka rzadzi man \m/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 8 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2010 dzięki icecold. szkice rycerzy najemnych i jedna wykończona pracka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 8 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) następne rysuneczki Edytowane 8 Lipiec 2010 przez Uriel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2010 Spid 30 min, z chęcią wrzucił bym więcej prac ale nie mogę zobowiązania wobec ludzi z którymi pracuje :(, więc tylko coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArchiSphera Napisano 5 Sierpień 2010 Share Napisano 5 Sierpień 2010 świetna robota czekam na więcej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bezio Napisano 5 Sierpień 2010 Share Napisano 5 Sierpień 2010 Karabiny i wnętrze domu najlepsze ;) pozdrowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ICE Napisano 5 Sierpień 2010 Share Napisano 5 Sierpień 2010 Coraz lepiej, ale giwery hmm. Mam taka mala rade, zrob sobie same sylwetki i wybierz te silne, z energia, moca, gotowe rozrywac, rozpruwac i cwiartowac, a czekaj to bron palna ! ok zarty zartami ale zasady te same :) Bo mam wrazenie, ze dlubales zwlascza przy pierwszej bez wiekszego pomyslu, druga ( pistolet) znacznie lepsza. Man malujesz w b&w juz dluuugo, moze czas na kolor? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiezy Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 no no fajne postępy robisz ;)bardzo mi się podoba to co sobie poczynasz, kurcze też chciałbym już tak speedować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telthona Napisano 7 Sierpień 2010 Share Napisano 7 Sierpień 2010 laseczka ma za długą szyję i coś niedobrego dzieje sie z jej biodrem. szkoda że tego wykończonego rycerza nie mociągnąłeś jeszcze dwóch godzin, bo byłby super. bardzo podobają mi sie koncepty broni, są naprawde dobrze wykonane :) tk samo jak ten rysunek wnetrza. Rysuj dalej :D widać postępy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uriel Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2010 Akurat zmiany w anatomii są celowe, myślałem że bez problemu widać że to obca :), dzięki za komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się