uncle Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 siemka, ostatnio (tj przedwczoraj) cos mnie tknelo i zaczalem sie bawic bipedem, troche obejzalem tutorial biped jump, ale ze bieganie cos mi nie szlo to zrobilem cos wlasnego;) w sumie jest to moja pierwsza animacja postaci (serio nigdy sie nie bawilem w to:)) glownym zalozeniem bylo utrzymanie plynnosci ruchu i ich naturalnosci, detale troche odstawilem na dalszy plan puki co bo po co bawic sie w detale jak sie postac rusza jak mlot. mam nadzieje ze udalo mi sie uzyskac odpowiedni efekt, wszelka krytyka mile widziana;D http://vimeo.com/1744374 1
Kusanagi Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 fajnie wyglada _ jest kilka miejsc gdzie jest gorzej itd ale ogolnie jak na pierwsza animacje to bardzo duzo tam rzeczy na plus \ ;) pozdro
Shogun 3D Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 (edytowane) Podpisuję się pod Kusenagim. Posiedź trochę nad jakimiś momentami zatrzymań ciała, nabrania rozpędu do ruchu... Na razie tam jest za dużo gładkości w tych ruchach... Edytowane 20 Wrzesień 2008 przez Shogun 3D
Idaho Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Dobrze wykonane, a do poprawy może nawet bardziej do urozmaicenia tak jak wyżej. Pozdrawiam P.S. Offtopic -widziałem na skałkach jak ludzie pomykają to wiele się nie różni. W jednym podejściu potrafią płynnie, i o wiele szybciej myk, myk, myk...
Qbikster Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 no jak na pierwszą animację to wyszło na prawdę fajnie - można jeszcze dodać trochę dynamiki i niektóre ruchy bardziej zblendować, ale najważniejsze że czuć masę posaci. Kamerka delikatnie fajnie pracuje - animatorzy powstawajcie powstawajcie kraj was potrzebuje:):):):) 1
PenGuin Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 cos mi sie wierzyc nie chce ze to pierwsza animacja. Albo robiles 100% roto albo jestes cudowne dziecko. Wyglada to bardzo przyzwoicie. podstawowe ruchy sie kleja. najgorzej jest w momentach pomiedzy "glownymi akcjami". duzy brak to "overlaping action" i wygaszania pędu. Takze prawie nigdy nie stosujesz "overshooting". Ciezko jest mi dokladnie powiedziec o konkretnych miejcach bo nie moge scrubbowac animacji "frame by frame" ani nie dodales numeracji klatek. Przepraszam za wtracenia okreslen po angielsku ale prawde mowiac nie uzywam czesto polskiego jezeli chodzi o sama animacje.
Gość User190 Napisano 20 Wrzesień 2008 Napisano 20 Wrzesień 2008 Witaj wujku ;) Całkiem przyzwoicie Ci to wyszło :) Momentami coś nie gra, ale jak na pierwszą animę to bardzo pro :)
uncle Napisano 21 Wrzesień 2008 Autor Napisano 21 Wrzesień 2008 hehe dzieki za odpowiedzi, serio jest to moja pierwsza animacja postaci:) fakt ze w maxie robie juz sporo czasu pewnie duzo pomogl, ale nigdy sie nie zabieralem za animacje (szczerze mowiac jakakolwiek), przy tej animce jak juz pisalem sugerowalem sie tekstami zawartymi w tutorialu Qbikster'a (chociaz ich tam bylo jak na lekarstwo:)), reszta tak jakos w sumie z glowy, szkoda ze jest tak malo tutoriali strikte animacyjnych i trzeba duuzo czasu tracic zeby cos zaczelo grac:(. no a co do samej kamery to bylo jakies 15min heheh, napoczatku chcialem podpiac target kamery do glowy ale zabardzo skakalo to recznie zanimowalem przesuwanie jej z lekkim opoznieniem co do animowanej postaci (zgaduje ze tak jest bardziej "naturalnie") i co to jest blendowanie?:) no i overlaping action .. :S no i overshooting w kazdym badz razie zabieram sie za kolejna krotka animacje bipeda (tym razem juz z rigiem, o ktorym niepowiem, napalowalem sie zeby jako tako siatka sie ruszala) i za pare dni mysle ze juz cos wrzuce:)
PenGuin Napisano 22 Wrzesień 2008 Napisano 22 Wrzesień 2008 to znaczy ze masz smykalke do animacji tyle ci powiem. overlaping action - upraszajac to pewne akcje ktore nachodza na siebie. Np reka dalej sie porsza a nadgarstek juz zaczyna rotowac dłoń. To powoduje ze zawsze sie cos dzieje, i nie ma tgzw martwych punktów. overshooting jest zwiazane z masa i pędem. jak rzucasz to mimo ze pilka juz wyleciala ci z dloni to reka nadale leci w dol - potrzeba czasu na zwolnienie z tej predkosci. Tak samo jest jak rzucasz calym cialem wspinajac sie. Ludzie to nie roboty i musze wlozyc sporo wysilku w zatrzymanie swojej masy.
uncle Napisano 3 Październik 2008 Autor Napisano 3 Październik 2008 thnx za wyjasnienie:) uboczne skutki nudnej produkcji... ;D http://vimeo.com/1874250
Pawel Lipka Napisano 5 Październik 2008 Napisano 5 Październik 2008 odezwij sie n a maila, chcialem pogadac:) [email protected]
uncle Napisano 7 Październik 2008 Autor Napisano 7 Październik 2008 tutaj kolejny test animki, narazie sam poczatek, ma byc to cos na wzor kolesi co skacza fajnie po dachach itp:) narazie sie mecze z przejsciem od upadku do 2-3 krokow i przygotowania do kolejnej akcji, moze cos wymodze niedlugo wiecej do tego, narazie 2 sec;D http://pl.youtube.com/watch?v=AZZEHALCrkY
Nemrod Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jak to naprawde jest twoja pierwsza w zyciu animacja postaci (wspinanie) w co szczerze mowiac az lekko powatpiewam ;) to faktycznie jestes chyba genialny. Wogole zauwazylem tutaj na forum, ze to juz ktoras osoba z rzedu ktora jako pierwsza czy druga animacje w zyciu robi cos co zdecydowanie nie wylgada na prace zupelnie zielonego animatora. Musi jakis wysyp sie szykuje ;) 1
Kusanagi Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 no ta ostatnia swietna poza paroma babolami na koncu - tez mi sie nie chce wierzyc ze dopiero zaczynasz animowac ;)
Traitor Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Uncle, przyznaj sie po kim masz geny?:) 1
Dziadek Stal Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jak na pierwsza animacje no to szacuneczek. Bardzo zacnie. salut 1
Kusanagi Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 no jak tak ci idzie nauka to popracuj jeszcze z 2-3 tygodnie i pewnie dostaniesz gdzies prace jako animator ;)
eternityox1985 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 (edytowane) to jest pierwsza jego animacja sam bym taką zrobił mimo ze długo nie siedze przy animacji, a co do twojej animki to jest konkret ale zrób coś z tłem jakims porządnym i efektami atmosferycznymi w tle :) Edytowane 17 Październik 2008 przez eternityox1985
Kris_R Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Widać po testach, że technicznie już wiesz o co chodzi. A skoro już wiesz co klikać i gdzie i po co, to teraz warto zrobić kilka dobracowanych animek, które pokażą twoje umiejętności w szerszym zakresie - bo szkicujesz bardzo fajnie. Jeszcze wykończenie dobre się przyda, trochę fajnego detalu tu i tam i będzie git :) Możesz wtedy śmiało skleić to w jakieś demko. Trzymam kciuki!
HuMfrey Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 fajna ta animka, płynny ruch, wygląda bardzo naturalnie podoba mi się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się