Skocz do zawartości

Wiz 3d: Salon


bapi23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ogólnie całkiem dobra praca ,oprócz :

-ujęcia (obciąłeś prawą stronę dość bezczelnie ;])

-ściany (ten groch to kwestia światła czy naprawdę tam jest taka tekstura ??)

-obrusik na stole i firanka daleko od ideału (firanka to dwie szmaty którym poskąpiłeś polygonów a obrus zbyt płaski, pognieć albo dodaj chociaż jakiegoś bumpa)

-dywan nie ma żadnych map oprócz diffuse co tak naprawdę wygląda jak kolorowa deska ;]

 

narazie chyba tyle. popracuj nad tym to zdecydowanie pomoże całej scenie (moim zdaniem;p)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

materiał urny fajnie wyszedł :D

ładnie rozchodzi się światełko z okna na sofie ale sam materiał sofy szczególnie najwyżej gzie światło ją trafia trochę nie daje rady

i to drewno nie daje rady wyglada naj lowres

+ to co powyżej :)

szfka w kącie fajna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się materiał sofy akurat podoba; czuć, że to taki miękki w dotyku "pluszak"; natomiast okno wydaje się mocno niedopracowane ( i brak w nim klamki ); fajnie, że zadbałeś o takie z pozoru nieistotne szczególiki jak fałdki na siedzisku sofy, sfazowane szkło w drzwiach witryny; daj właścicielowi samowara jakąś łyżeczkę, żeby mógł herbatę pomieszać :); a zasłona faktycznie nieładna

pozdrawiam

PS. szum na wiszącym obrazku też jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim wielkie dzięki za komenty! Zabieram się do poprawek.

- firanka już poprawiona.

i to drewno nie daje rady wyglada naj lowres

- czy chodzi o teksture stołu bo mnie on najbardziej denerwuje, czy też wszystkich mebli, sama tekstura jest raczej dobrej jakości, a teraz zauważyłem, że kompresja rozmyła drewno i wyszło jakieś takie.

ładnie rozchodzi się światełko z okna na sofie ale sam materiał sofy szczególnie najwyżej gzie światło ją trafia trochę nie daje rady

- Chodzi ci o to, że jest za bardzo prześwietlony?

- Tak taka jest tekstura ścian, chropowata. Myślicie że powinienem zrobić gładką?

 

Chyba ta zasłona lepsza?

ps4wc9.jpg

w1400.png

Edytowane przez bapi23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem kadr. Nie wiem czy ejst lepszy czy gorszy ale na pewno inny;p.

-Pytanie za 100pkt. Jak w Mental rayu zrobić żeby światło przechodziło przez zasłonę i rozpraszało się. Znalazłem gdzieś jakiś sposób (stary post)ale nie działa;/

 

 

20kopiahs6.jpg

w1550.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz lepiej Ci idzie. Dywan zdecydowanie lepszy. Ujęcie też wydaje się lepsze tylko, że teraz widać małą rozdzielczość tekstury drewna na siedziskach i osobiście dałbym odrobinę ciemniejszy kolor dla tych "szafek".

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest lepiej

chodziło mi własnie o drewno na siedziskach, na stoliku mi sie podba :)

a co do materiału sofy to zagłębienia wyglądają mi na bump, a powinny jak disp lub model :)

przy tym ustawieniu kamery bardziej rzuca się w oczy że lewa strona się wali na lewo :) spróbuj to trochę naprostować

 

i na drewnianym oparciu fotela widze linię myslałem że drewno nie jest seamlesowe lub źle mapowane ale kreska idzie dalej na dywan, czytałem o tym bugu w maxie na mymental nie pamiętam dokładnie rozwiązanie ale chyba przy batch renderingu, backburnerze czy co wy tam w maxie macie nie ma tego problemu :D najlepiej zajrzyj na mymr i oblookaj co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Fikołek powinien być disp i popracuje nad tym,Ta linia to pozostałość po renderowaniu regionem z photoshopa, musiałem przeoczyć:D. Na 1gb ramu to za dużo na raz nie wyrenderuję;p Do tej pory poprawiłem mapowania szafek i ich teksturę, niedługo zamieszczę kolejnego upa, ale wczesniej nich mi ktoś napisze gdzie jest ta camera correction, bo mi te szafki lecą raz w jedna raz w drugą;p. Używam mental raya jak pisałem wyżej i 3ds max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej, zepsułes tym zółtym drewnem cały klimat :/ Ja bym kadrował to inaczej, znaczy szafke na ksiazki bym wyrzucił i wstawił tam szafke z szybą... no i zmniejszył kadr z nastawieniem na czerwoną sofę, czyjakjejtam.

Licz mniejsze obrazki, będzie szybciej :-)

aha zapomniałem dodać, że jest gites :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey. Ja też postaram się pomóc ;) Dywan fajnie wyszedł chociaż ja bym mu zwiększył kontrast bo wygląda mi na zakurzony. Nie wiem jak inni ale moim zdaniem wypi*rnicz ten jasny kolor oparć i daj jakiś bardziej pasujący do szafek bo do mnie to nie trafia ;] Kwiatek Ci cholernie odstaje od reszty poziomem. Do końca nie jestem pewien ale perspektywa Ci się wali za oknem (albo w pokoju hehe :P ) Ciężko mi wyczuć czy ta sofa ma materiał podchodzący pod zamsz czy pod skórę zwłaszcza przez ten refleks na materiale blisko kamery. Obraz chyba można lekko pochylić że niby na gwoździu ale to chyba takie głupie. :P Listw przypodłogowych nie ma ;) Dziwna jest ta plamka światła w rogu pokoju ;] No i kadr popraw albo to siedzisko bo głupio Ci wychodzi z lewej strony ta końcówka oparcia ;) Książkom możesz dać jakiś proste napisy tak tylko żeby coś tam było. Kwiatek idzie w dobrą stronę jeżeli ma to być plastikowe...Uff mam nadziej że pomogłem a przynajmniej że nie zaszkodziłem ;] Zresztą tak nie umiem lepszego pokoju zrobić więc dajesz dalej ;).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś napisze, co jeszcze poprawić, bo chciałbym skończyć z tą pracką w koooońcu.Nie wiem czy pracka jest na dobrym poziomie, ale moim zdaniem nie za bardzo;p.A może już tak zostawić, tylko dołorzyć coś tam za oknem?

Edytowane przez bapi23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja coś napiszę :) Chyba o korekcji perspektywy zapomniałeś bo dalej na lewo lecą meble - w viewporcie prawym klawiszem na kamerę i Apply Camera Correction Modifier. Poza tym dalej widać na półce z książkami z boku tiling tekstury :) No i szum na ścianie - na mentalu się nie znam więć nie poradzę jak to zrobić ale usunąć by się przydało. Reszta git. Tyle odemnie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz lepiej, nie czuje jakos tego dywanu i kwiat jak naklejka wygląda, bardzo ładna podłoga, naprawde, czym wyciągnełeś w górę...bumpem czy displace? a ogolnie pusto jakoś...ja lubie dużo przedmiotów napchać, aż komp niedomaga ( alr e to takie moje osobiste tylko)...;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to nadal tex drewna leża , na kanapie , krzesle , i nogi od stołu.i drzewko ci chyba troche wychodzi przez wazon

Chyba się wizki koledze pomyliły;p. Krzeseł tutaj nie ma, ale faktycznie text na nogach stołu do poprawy. Na dywanie jest bum, disp, spec! Kolejny up i chyba ostatni:

forforumls6.jpgw1600.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chodzi mi o to krzesło /fotel jak zwał tak zwał ( wystaje kawałek , obok stołu :P ) tex wydaje sie byc rosciągnięta bardzo ... ogolnie ta tex na meblach jakos tak dziwnie wyglada moze dobrze by było ja spróbować zmienic na inną ;)

 

a gałązka drzewka/kwiatka nadal wychodzi przez wazon :P :)

 

nie mowie nic o dywanie bo juz ktos powiedział :P

Ale podłoga ładna :)

 

PS. dopieść tą prace do końca bo juz ładnie wyglada ,szkoda ją tak zostawić ......

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności