Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

kilkanascie godzin przesuwania wertexow :) Stan mocno poczatkowy, stad krzywizny prawdopodobnie beda usuniete:) Nie moglem sie powtrzymac, co by siateczki z przodu nie zrobic :)

504df5083c47ba04m.jpg

Edited by SereCk
  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Kwadraty kwadratami, ale przerzedź ten dach! :D A w ogóle to wypas, jestem pod wielkim wrażeniem, że właściwie tylko w przeciągu roku zrobiłeś takie postępy w modelowaniu, rządzisz :)

 

Pozdrawiam.

Posted

Kurczaki, jak na moje oko wyglada elegancko i nie ma sie do czego przyczepic. Jestem Ciekaw co powiedza nasi mistrzowie :) Czekam na wiecej.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Posted

jezeli chodzi ci o to co tam jest pod nadkolem, to ide o zaklad ze tam jest tył modelu:P ja tam bagów nei widze...widze bardzo dobry model! zastanawia mnie tylko co to jest na masce te dwie czarne krechy...ale moze to byc hdri, lub costam

Posted

qrde blade, mam problem... mianowicie nigdzie nie moge znalesc w necie referek do przedniego swiatla... tak, co by bylo widac co sie dzieje w srodku... wiec narazie tylko tyle... jak by ktos cos widzial, bede wdzieczny

 

438223c8ae774b47m.jpg

Posted

Świetny model. Mam słabość do tego volkswagena, tym bardziej cieszy tak dobre wykonanie. :)

Ostatni render jest super.

Posted

Witam,

 

gratulacje, naprawde fajnie wyszedl. Nie moge sie doczekac wersji w studio a pozniej jakiejs scenki. Zycze powodzenia.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Posted

Moze to glupie i banalne ale sprawdź czy nie masz w zakładce MS zaznaczone ze w renderingu ma mieć wartość 0, ja raz miałem w maxie normalnie na 2 i mi sie zaznaczyło ze w renderingu na 0 i sie zastanawiałem czemu na renderze nie ma ms'a. Jeśli to nie to, to mozesz zresetować smoothgroup, usunąć ms'a, nałożyć TS'a (ew. usunąć Ts'a i znów dać Ms'a ) Jeśli to nie daje efektów, to zimprotuj maske z pliku maxa gdzie smoothing działał. Więcej pomysłów nie mam, moze ktoś inny coś wie więcej na ten temat.

Posted

Często mam takie błędy, radze sobie w ten sposób że editable poly konwertuje do editable mesh, a potem znowu do poly nakładam MS i zawsze mi działa.

Posted

hmmm, no wiec jako ze pierweszy raz robie tkai render, idzie dosyc ciezko, masa testow, zabwy, dlubania

 

na dzien dzisiejszy tak to wyglada

ggghhhcopycopygi4.th.jpg

Posted

bardzo mi się podoba. serio. Tylko trochę jakiś lekki się ten samochód wydaje. Postaw go bardziej na oponach :) materiały mi się podobają jak i sama scenka

Posted

zgodze się z reflekctem, ale samochodzik zacny i renderek też fajny. Tylko mały i niewiele go widać w ostatnim poście.

Posted

Oprócz niezgranej perspektywy, to kompozycja nienajlepsza. Na obu renderach auto gubi się w kadrze na rzecz ładnego krajobrazu.

Posted

no coś z tą kamerą nie gra ... a reszta uhhhh już wcześniej pisałem ucz mnie mistrzu :D bardzo mi sie podoba ,render i shadery very nice , powiedz coś o nich :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy