Napisano 26 Październik 200816 l kilkanascie godzin przesuwania wertexow :) Stan mocno poczatkowy, stad krzywizny prawdopodobnie beda usuniete:) Nie moglem sie powtrzymac, co by siateczki z przodu nie zrobic :) Edytowane 11 Styczeń 200916 l przez SereCk
Napisano 26 Październik 200816 l przez te kwadraty na przednim i tylnym nadkolu ktore stykaja sie vertexem z obręczą odbicia na nadkolach beda skaszanione :)
Napisano 27 Październik 200816 l Autor ha... no wlasnie z LOOZACKIEM sie zastanawialismy :) czy zostawic to tak, czy moze poprawic :)jak bedzie baardzo zle to poprawie;)
Napisano 27 Październik 200816 l racja :) a kwadraty mozesz zostawic jak wyprostujesz siatke i bardzie przemyslane te nadkola zrobisz
Napisano 28 Październik 200816 l Kwadraty kwadratami, ale przerzedź ten dach! :D A w ogóle to wypas, jestem pod wielkim wrażeniem, że właściwie tylko w przeciągu roku zrobiłeś takie postępy w modelowaniu, rządzisz :) Pozdrawiam.
Napisano 11 Listopad 200816 l Witam, Musze przyznac,ze zapowiada sie bardzo bardzo ciekawie. Zycze powodzenia. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 12 Listopad 200816 l Kurczaki, jak na moje oko wyglada elegancko i nie ma sie do czego przyczepic. Jestem Ciekaw co powiedza nasi mistrzowie :) Czekam na wiecej. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 12 Listopad 200816 l po co te bugi na zderzaku :/ aż boli spr ms i siatkę czy nie spartoliła się.
Napisano 12 Listopad 200816 l nie na zderzaku tylko na nadkolu sorry... zderzak jest po prostu supcio :D
Napisano 12 Listopad 200816 l jezeli chodzi ci o to co tam jest pod nadkolem, to ide o zaklad ze tam jest tył modelu:P ja tam bagów nei widze...widze bardzo dobry model! zastanawia mnie tylko co to jest na masce te dwie czarne krechy...ale moze to byc hdri, lub costam
Napisano 13 Listopad 200816 l wyglada mi to na posypane GI ale w okolicy przedniego reflektora juz jest bug typu "pls weld me!" :)
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor qrde blade, mam problem... mianowicie nigdzie nie moge znalesc w necie referek do przedniego swiatla... tak, co by bylo widac co sie dzieje w srodku... wiec narazie tylko tyle... jak by ktos cos widzial, bede wdzieczny
Napisano 16 Listopad 200816 l http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-scirocco/ pewnie to znasz, ale jak masz wysoka rozdziałke to z niektórych fotek można wywnioskować :)
Napisano 16 Listopad 200816 l no jakoś te twoje światła trochę odbiegają od tych z tego autka a są ich dwa rodzaje http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00198_large.jpg http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00194_large.jpg http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00495_large.jpg http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00505_large.jpg http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00510_large.jpg http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00520_large.jpg i tu ten drugi rodzaj świateł http://www.xelopolis.com/photos/gal/Volkswagen/Volkswagen_Scirocco_2009/DB2008AU00541_large.jpg
Napisano 5 Styczeń 200916 l Świetny model. Mam słabość do tego volkswagena, tym bardziej cieszy tak dobre wykonanie. :) Ostatni render jest super.
Napisano 5 Styczeń 200916 l Witam, gratulacje, naprawde fajnie wyszedl. Nie moge sie doczekac wersji w studio a pozniej jakiejs scenki. Zycze powodzenia. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 5 Styczeń 200916 l Autor czesc koledzy, nie wiem co sie dzieje, ale jakis BUG mi wyskakuje na masce smoothing nie dziala, jak to naprawic ??
Napisano 6 Styczeń 200916 l Moze to glupie i banalne ale sprawdź czy nie masz w zakładce MS zaznaczone ze w renderingu ma mieć wartość 0, ja raz miałem w maxie normalnie na 2 i mi sie zaznaczyło ze w renderingu na 0 i sie zastanawiałem czemu na renderze nie ma ms'a. Jeśli to nie to, to mozesz zresetować smoothgroup, usunąć ms'a, nałożyć TS'a (ew. usunąć Ts'a i znów dać Ms'a ) Jeśli to nie daje efektów, to zimprotuj maske z pliku maxa gdzie smoothing działał. Więcej pomysłów nie mam, moze ktoś inny coś wie więcej na ten temat.
Napisano 6 Styczeń 200916 l Często mam takie błędy, radze sobie w ten sposób że editable poly konwertuje do editable mesh, a potem znowu do poly nakładam MS i zawsze mi działa.
Napisano 11 Styczeń 200916 l Autor hmmm, no wiec jako ze pierweszy raz robie tkai render, idzie dosyc ciezko, masa testow, zabwy, dlubania na dzien dzisiejszy tak to wyglada
Napisano 11 Styczeń 200916 l bardzo mi się podoba. serio. Tylko trochę jakiś lekki się ten samochód wydaje. Postaw go bardziej na oponach :) materiały mi się podobają jak i sama scenka
Napisano 12 Styczeń 200916 l zgodze się z reflekctem, ale samochodzik zacny i renderek też fajny. Tylko mały i niewiele go widać w ostatnim poście.
Napisano 12 Styczeń 200916 l e tam, ale swoj klimat ma, mnie sie bardzo podoba :) wyrenderujesz w wiekszej rozdzielczosci i bedzie fajnie
Napisano 13 Styczeń 200916 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=769346#post769346 o luknij, o ile nie robiles :)
Napisano 13 Styczeń 200916 l Oprócz niezgranej perspektywy, to kompozycja nienajlepsza. Na obu renderach auto gubi się w kadrze na rzecz ładnego krajobrazu.
Napisano 15 Styczeń 200916 l no coś z tą kamerą nie gra ... a reszta uhhhh już wcześniej pisałem ucz mnie mistrzu :D bardzo mi sie podoba ,render i shadery very nice , powiedz coś o nich :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto