Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 102
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mie trawa juz jest dobrze,co bedzie z tylu za plotem? robisz ta scene z mysla ukazania polskiej szarej rzeczywistosci?,martwi mie ten obciety budynek z lewej moze zrob z tego sklep monopolowy 24h np u "zbysia":)

Napisano

Ja wiem czy szarej Polskiej rzeczywistości? ;/ Może nie chciałbym tego tak traktować... Po prostu jakąś wiochę i już ^^ Jak już mówiłem myslę nad drzewem ale mam z tym straszne problemy :/ A tak to nie za bardzo coś mi przychodzi do głowy :/

Napisano

Coś na pewno by się przydało po prawej stronie, bo obraz leci w lewo :P Tekstura chmur kiepska i wydaje mi się, że cienie powinny być bardziej ostre.

Napisano

to wgiecie na smietniku jakies dziwne, nie lezy mi tekstura domku sama w sobie nie jest zla ale dziwczane jest przejscie gdy popatrzy sie na jedna sciane i na druga brud sie idealnie konczy z krawedzia a na drugiej scianie juz czysto wiec psuje to troche efekt

Napisano

No poprawiłem trochę teksturki na ścianie budynku ;] Dodałem pieska :) Jednak bez sierści, jest spowodowane chwilowymi dziwnymi błędami technicznymi :/

 

d5fdc7b2c4d5522d.jpg

Napisano

Zmień teksturę nieba bo mi windows 95 staje przed oczami :P Pies - pomysł dobry, ale z wykonaniem nie bardzo. Może to przez brak sierści, jak dasz długą to powinno wyjść ok.

Napisano

Pies kompletnie niepasuje do sceny taki pokraczny jest :) Niebo troche rozmazane. Pracka ogólnie ładna ale taka pusta i dośąc ponura. :) Pozdrawiam WilL

Napisano

Zmień to tło, bo wygląda tragicznie i odstrasza, psuje caly obrazek.

Pies... hm.. wygląda jakby miał buty, zrób go gdzieś leżącego, skulonego....

no i ta tekstura budynku wyglada już niby ok, ale niektóre miejsca bym jeszcze zmienił, bo dziwnie się urywa, wygląda jakby tynk nie miał żadnej grubości

Napisano

Poprawiłem jakość nieba, troszeczkę urozmaiciłem trawę i dodałem drzewo...

 

Zapomniałem kurczę dodać teksturę ziemi między płytkami ^^

 

przystanekxr4.jpg

 

Mam zamiar jeszcze dodać śmieci, pety i liście na chodniku. Pobrudzić parę rzeczy tu i tam i dodać słupy wysokiego napięcia w tle...

 

Nad psiunkiem się zastanawiam.. Tak średnio mi się podoba :/

Napisano

To wymodeluj tylko kilka grubszych gałęzi, może zamiast samego pnia drzewo w kształcie literki Y, albo przynajmniej zrób żeby nie był taki idealnie prosty pień. I kolor bardziej szarawy.

Napisano

Poprawiłem drzewko :) Wg. mnie jest nieźle :) Dodałem także kilka opadniętych liści na chodniku :)

 

Dodam jeszcze jakieś kwiatki i chwasty pod płotem. Podniszczę znak... Zauważyłem też, że przydałyby się gwoździe w deskach w płocie xD I te pręty podtrzymujące rynnę przy dachu tak średnio mi się podobają :/

 

przystanekqv5.jpg

Napisano

Fajnie ci idzie. Mam kilka sugestii co do sceny.

- gałąź jest za gruba i za ciężka, nie utrzymała by się pod takim kontem i tak przyczepiona do drzewa.

- pręty pod rynną wyglądają jak deseczki, które nie przytrzymały by rynny.

- Dach z betonu

- Tynk powinien być trochę grubszy (łączenie z cegłą)

- Czegoś mi brakuje za budynkiem i na niebie. Dodaj jakieś drzewa, budynek na horyzoncie, górkę etc. a na niebo smugę po samolocie, albo jakiegoś ptaka bo wygląda to martwo.

- pod murem za przystankiem rzuć jakieś śmieci... może stary rower, opony, może jakiś element wsi typu snopowiązałka ;)

- gdzieś na drodze może pojawić się jakaś część studzienki kanalizacyjnej, albo kratki ściekowej, może zaschnięta plama oleju.

 

Powodzenia :).

Napisano

Ta rynna z tej strony budynku z technicznego punktu widzenia nie jest trafnym rozwiązaniem:) Niby jak woda z dachu ma dostać się do w/w rynny skoro spadek dachu jest zupełnie w innym kierunku tzn. na tył budynku. Może zamiast tej rynny na tej ścianie jakiś bilbord, reklama.

Napisano

Już było lepiej a teraz z tymi teksturkami, szczególnie w okolicach dachu budynku, to krok do tyłu :( To drzewo na pierwszym planie też nie teges.

Napisano

Przystanek jest super, tylko ściemnij ta butelke (szkło!), zrob wyłomy na krawędziach chodnika, a dach to rzeczywiśćie mi się nie podoba :) dałbyś lepszy np. w stylu starych dachówek ;)

Napisano

No to może po kolei...

 

Nie mam za bardzo pomysłu na ciekawy dach :/ Czy taki zwykły stromy (trapezowaty, spadowy c**j wie jak to nazwać ^^) aby jest na pewno dobrym pomysłem? ;>

 

Usunąłem rynnę, a zamiast tego wrzuciłem na ścianę PRL-owski plakat, który wyszedł mi trochę za jasno. Ew. mogę dać zamiast tego jakieś wieśniackie graffiti...

 

Nie wiem za bardzo jak pogrubić ten tynk o którym mówicie :/ Próbowałem za pomocą displacement, ale na rogu pojawia się wtedy taka luka bo te tekstury jakby idą tak do przodu nie? ;> Może proponujecie jakąś inną technikę? ;>

 

Przyciemniłem butelki ;] Myślę dodać jeszcze jakieś rozbite szkło jak to już ktoś mi podrzucił taki pomysł :)

 

Dodałem kratę ściekowa, ale wyszła mi za jasno :/

 

Usunąłem bumpa ze śmietnika i ławki... Ale teraz chyba trochę drętwo wygląda :/

 

Dodałem kwiatki na trawniku :) Myślę, że to dodaje znacznie realizmu :)

 

przystanek.jpg

Napisano

Jeśli to vrayowski displacement to przy mapowaniu 3D masz opcje "keep continuity" która zapobiega otwieraniu się bryły na rogach. Natomiast przy mapowaniu 2D możesz spróbować pobawić się shiftem, czyli przesunięciem podstawy.

Poza tym wydaje mi się że proporcje słupa i znaku wiszącego na nim są złe: cieńszy słup lub większy/grubszy znak. I może porysuj trochę lub powgniataj ten błyszczący śmietnik:)

Pozdrawiam

Napisano

Pogrubiłem tynk :) Wielkie thx Mrowek :) Myślicie, żeby jeszcze bardziej pogrubić czy teraz jest ok?

Dodałem napisy na znaku i zmniejszyłem średnicę słupka, rozbite szkło, więcej listków na chodników i poprawiłem trawkę, ściemniłem kratę ściekowa i wyszło mi jakieś gówno na śmietniku :/ Musze to poprawić ^^

 

przystanek.jpg

Napisano

a mi nie chodzilo o usuniecie bumpa z kosza bo przeciez takie wiejskie mja bump w realu ale nie taki ostry. tynku nie pogrubiaj ale zmien troche ksztalt budynku tam gdzie sa te cegly zeby byl taki troche wyszczerbiony

Napisano

kotisded - Ale w Googlach były ^^ Ok... Thx za refke :)

 

indian - Takie śmietniki to raczej w miastach są, a nie na wsi :P

Napisano

Ja Ci dam jedną podpowiedź kompozycyjną, za dużo rzeczy jest przechylonych w lewą stronę słupki konstrukcji przystanku, znak, gałąź, źdźbła trawy :-) Znak przystanku przekręć w prawo, dla przeciwwagi, kompozycja się polepszy. Ogólnie to git !

Napisano

to jak to ujałeś "gówno" na śmietniku idzie w dobrą stronę, ale nie reflect powinien być słabszy w odrapanym miejscu a nie chomowy odblask. Poza tym raczej nie powinno iść w biały kolor tylko coś szarawego lub czarnego (kolor syfu, nie wiem jak go opisać), trochę podobnie jak belka pod dachem przystanku. To drzewo możnaby trochę obrócić, lekko wychudzić i teksturze dać większy tiling czy coś bo te pęknięcia na korze są wręcz monstrualne. Mógłbyś dodać mu jeszcze kikut po obciętej gałęzi - nie wiem czemu ale wyszestkie drzewa jakie widzę maja jakąś gałąź urżniętą (ostatnio nawet widziałem jedno ze wszystkimi obciętymi i został tylko pień na 3 metry i nic poza tym).

Co do tła to może jakiś dymiący komin? Albo zdezelowany kościółek z przekrzywionym krzyżem?

Napisano

Dodałem trochę obdartego tynku na kancie budynku.

Bardziej podkreśliłem obdarty lakier na przystanku. Nawet chyba za bardzo.

Odwróciłem znak w drugą stronę.

Poprawiłem troszkę trawnik, płotek i krawężnik.

 

przystanek.bmp

 

Ufol powiem szczerze, że kościółek nie jest zły :) A nawet bardzo dobry pomysł :) Jakaś wiża kościelna z krzywym krzyżem :) Pomyśle nad tym i zobaczę jak mi to wychodzi :)

Napisano

Coś mi się pomieszało z teksturkami okna budynku i krawężnika xD Spoko ;] Następnym razem to poprawię :P

 

przystanek.png

 

Komentujcie :>

Napisano

Nie przegladałem wątku nie wątku nie wiem jaki efekt chcesz uzyskać ale jezeli chodzi o realność to duzo jeszcze brakuje ... nie poddawaj sie ;) Powodzenia

Napisano

Heh... Może rzeczywiście kościół źle dobrany :/ Opatrzyłem się w Anglii takich kościołów na wsiach i mi zostało ^^ Hmm... To zrobić go bardziej nowoczesnym?

Napisano

Kościół tragedia, nie chodzi tutaj o to jaki jest ale fakt ze ustawiłeś kilka boksów i przykryłeś obrzydliwą teksturą. Wygląda to jak jakiś obiekt z gier z lat 90. Popracuj nad detalem. Może wtedy być ozdobnikiem tła a nie zapychaczem.

Napisano

miły klimacik. nie rob z tego foty, tylko drezewo dopracować i na kraweznik texture nałozyc :)

dobrze by było dodac do tego jakis zycie, niewiem jakas pare ludzi czy jakis 2 dziadków siedzaczych z jabolem ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności