Eden-3d Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 jeszcze tylko ja troche skroc i bedzie git,aha i tym razem znowu przesadziles z saturacja w druga strone zrob cos pomiedzy,pozdro
prrrszalony Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Przydałoby się,a by obiekty odbijały światło w zależności od materiału, tego brakuje. Obecnie wszystko jest matowe i "suche".
Trybal Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 Chodzi Ci o GI czy Reflect? A tu poprawiona trawka ;]
Eden-3d Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 jak dla mie trawa juz jest dobrze,co bedzie z tylu za plotem? robisz ta scene z mysla ukazania polskiej szarej rzeczywistosci?,martwi mie ten obciety budynek z lewej moze zrob z tego sklep monopolowy 24h np u "zbysia":)
Trybal Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 Ja wiem czy szarej Polskiej rzeczywistości? ;/ Może nie chciałbym tego tak traktować... Po prostu jakąś wiochę i już ^^ Jak już mówiłem myslę nad drzewem ale mam z tym straszne problemy :/ A tak to nie za bardzo coś mi przychodzi do głowy :/
KamillM Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Coś na pewno by się przydało po prawej stronie, bo obraz leci w lewo :P Tekstura chmur kiepska i wydaje mi się, że cienie powinny być bardziej ostre.
Temporal Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 to wgiecie na smietniku jakies dziwne, nie lezy mi tekstura domku sama w sobie nie jest zla ale dziwczane jest przejscie gdy popatrzy sie na jedna sciane i na druga brud sie idealnie konczy z krawedzia a na drugiej scianie juz czysto wiec psuje to troche efekt
Trybal Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Napisano 9 Styczeń 2009 No poprawiłem trochę teksturki na ścianie budynku ;] Dodałem pieska :) Jednak bez sierści, jest spowodowane chwilowymi dziwnymi błędami technicznymi :/
KamillM Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Zmień teksturę nieba bo mi windows 95 staje przed oczami :P Pies - pomysł dobry, ale z wykonaniem nie bardzo. Może to przez brak sierści, jak dasz długą to powinno wyjść ok.
WilL Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Pies kompletnie niepasuje do sceny taki pokraczny jest :) Niebo troche rozmazane. Pracka ogólnie ładna ale taka pusta i dośąc ponura. :) Pozdrawiam WilL
cucsoniuss Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 pies nie powinien mieć co najmniej 2 razy większej głowy?
tob01 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Zmień to tło, bo wygląda tragicznie i odstrasza, psuje caly obrazek. Pies... hm.. wygląda jakby miał buty, zrób go gdzieś leżącego, skulonego.... no i ta tekstura budynku wyglada już niby ok, ale niektóre miejsca bym jeszcze zmienił, bo dziwnie się urywa, wygląda jakby tynk nie miał żadnej grubości
Trybal Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Poprawiłem jakość nieba, troszeczkę urozmaiciłem trawę i dodałem drzewo... Zapomniałem kurczę dodać teksturę ziemi między płytkami ^^ Mam zamiar jeszcze dodać śmieci, pety i liście na chodniku. Pobrudzić parę rzeczy tu i tam i dodać słupy wysokiego napięcia w tle... Nad psiunkiem się zastanawiam.. Tak średnio mi się podoba :/
Ania Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 To drzewo jakby za wysokie (pień powinien się już niżej rozgałęziać, teraz wygląda jak jakiś słup)
Trybal Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Właśnie chodzi o to, że ja drzew robić nie umiem :D I tak jakoś próbuję ominąć tę koronę :/
Ania Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 To wymodeluj tylko kilka grubszych gałęzi, może zamiast samego pnia drzewo w kształcie literki Y, albo przynajmniej zrób żeby nie był taki idealnie prosty pień. I kolor bardziej szarawy.
Trybal Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 Poprawiłem drzewko :) Wg. mnie jest nieźle :) Dodałem także kilka opadniętych liści na chodniku :) Dodam jeszcze jakieś kwiatki i chwasty pod płotem. Podniszczę znak... Zauważyłem też, że przydałyby się gwoździe w deskach w płocie xD I te pręty podtrzymujące rynnę przy dachu tak średnio mi się podobają :/
kotisded Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Fajnie ci idzie. Mam kilka sugestii co do sceny. - gałąź jest za gruba i za ciężka, nie utrzymała by się pod takim kontem i tak przyczepiona do drzewa. - pręty pod rynną wyglądają jak deseczki, które nie przytrzymały by rynny. - Dach z betonu - Tynk powinien być trochę grubszy (łączenie z cegłą) - Czegoś mi brakuje za budynkiem i na niebie. Dodaj jakieś drzewa, budynek na horyzoncie, górkę etc. a na niebo smugę po samolocie, albo jakiegoś ptaka bo wygląda to martwo. - pod murem za przystankiem rzuć jakieś śmieci... może stary rower, opony, może jakiś element wsi typu snopowiązałka ;) - gdzieś na drodze może pojawić się jakaś część studzienki kanalizacyjnej, albo kratki ściekowej, może zaschnięta plama oleju. Powodzenia :).
royart Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Ta rynna z tej strony budynku z technicznego punktu widzenia nie jest trafnym rozwiązaniem:) Niby jak woda z dachu ma dostać się do w/w rynny skoro spadek dachu jest zupełnie w innym kierunku tzn. na tył budynku. Może zamiast tej rynny na tej ścianie jakiś bilbord, reklama.
kamil.ochel Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Ty a pies ma buty :D coraz lepiej Ci idzie trzymam kciuki tylko proszę Cię zrób coś z bumpem na kuble bo jakoś to wygląda tragicznie ;p
adam_m Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Już było lepiej a teraz z tymi teksturkami, szczególnie w okolicach dachu budynku, to krok do tyłu :( To drzewo na pierwszym planie też nie teges.
Camel Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Przystanek jest super, tylko ściemnij ta butelke (szkło!), zrob wyłomy na krawędziach chodnika, a dach to rzeczywiśćie mi się nie podoba :) dałbyś lepszy np. w stylu starych dachówek ;)
Trybal Napisano 21 Luty 2009 Autor Napisano 21 Luty 2009 No to może po kolei... Nie mam za bardzo pomysłu na ciekawy dach :/ Czy taki zwykły stromy (trapezowaty, spadowy c**j wie jak to nazwać ^^) aby jest na pewno dobrym pomysłem? ;> Usunąłem rynnę, a zamiast tego wrzuciłem na ścianę PRL-owski plakat, który wyszedł mi trochę za jasno. Ew. mogę dać zamiast tego jakieś wieśniackie graffiti... Nie wiem za bardzo jak pogrubić ten tynk o którym mówicie :/ Próbowałem za pomocą displacement, ale na rogu pojawia się wtedy taka luka bo te tekstury jakby idą tak do przodu nie? ;> Może proponujecie jakąś inną technikę? ;> Przyciemniłem butelki ;] Myślę dodać jeszcze jakieś rozbite szkło jak to już ktoś mi podrzucił taki pomysł :) Dodałem kratę ściekowa, ale wyszła mi za jasno :/ Usunąłem bumpa ze śmietnika i ławki... Ale teraz chyba trochę drętwo wygląda :/ Dodałem kwiatki na trawniku :) Myślę, że to dodaje znacznie realizmu :)
mrowek Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Jeśli to vrayowski displacement to przy mapowaniu 3D masz opcje "keep continuity" która zapobiega otwieraniu się bryły na rogach. Natomiast przy mapowaniu 2D możesz spróbować pobawić się shiftem, czyli przesunięciem podstawy. Poza tym wydaje mi się że proporcje słupa i znaku wiszącego na nim są złe: cieńszy słup lub większy/grubszy znak. I może porysuj trochę lub powgniataj ten błyszczący śmietnik:) Pozdrawiam
noted Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 kratka ściekowa mi się nie podoba o ile mogę wtrącić :)
Trybal Napisano 21 Luty 2009 Autor Napisano 21 Luty 2009 Pogrubiłem tynk :) Wielkie thx Mrowek :) Myślicie, żeby jeszcze bardziej pogrubić czy teraz jest ok? Dodałem napisy na znaku i zmniejszyłem średnicę słupka, rozbite szkło, więcej listków na chodników i poprawiłem trawkę, ściemniłem kratę ściekowa i wyszło mi jakieś gówno na śmietniku :/ Musze to poprawić ^^
kotisded Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Kratki ściekowe nie są brązowe. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://lissa.blox.pl/resource/studzienka_junacka_1.JPG&imgrefurl=http://lissa.blox.pl/2008/02/Pokrywa-studzienki
kamil.ochel Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 a mi nie chodzilo o usuniecie bumpa z kosza bo przeciez takie wiejskie mja bump w realu ale nie taki ostry. tynku nie pogrubiaj ale zmien troche ksztalt budynku tam gdzie sa te cegly zeby byl taki troche wyszczerbiony
indian Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 mi ten kosz nie pasuje, już bardziej coś takiego według mnie http://www.beton-styl.com/kosz6klekkiW.jpg dodaj trochę więcej rozgałęzień, bo to drzewo takie nijakie pozdro
Trybal Napisano 21 Luty 2009 Autor Napisano 21 Luty 2009 kotisded - Ale w Googlach były ^^ Ok... Thx za refke :) indian - Takie śmietniki to raczej w miastach są, a nie na wsi :P
jahred6 Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 Ja Ci dam jedną podpowiedź kompozycyjną, za dużo rzeczy jest przechylonych w lewą stronę słupki konstrukcji przystanku, znak, gałąź, źdźbła trawy :-) Znak przystanku przekręć w prawo, dla przeciwwagi, kompozycja się polepszy. Ogólnie to git !
szeyker89 Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 kratkę ściekową zrób czarną albo szarą oprucz tego jest trochę za duża
Ufol Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 to jak to ujałeś "gówno" na śmietniku idzie w dobrą stronę, ale nie reflect powinien być słabszy w odrapanym miejscu a nie chomowy odblask. Poza tym raczej nie powinno iść w biały kolor tylko coś szarawego lub czarnego (kolor syfu, nie wiem jak go opisać), trochę podobnie jak belka pod dachem przystanku. To drzewo możnaby trochę obrócić, lekko wychudzić i teksturze dać większy tiling czy coś bo te pęknięcia na korze są wręcz monstrualne. Mógłbyś dodać mu jeszcze kikut po obciętej gałęzi - nie wiem czemu ale wyszestkie drzewa jakie widzę maja jakąś gałąź urżniętą (ostatnio nawet widziałem jedno ze wszystkimi obciętymi i został tylko pień na 3 metry i nic poza tym). Co do tła to może jakiś dymiący komin? Albo zdezelowany kościółek z przekrzywionym krzyżem?
Trybal Napisano 6 Marzec 2009 Autor Napisano 6 Marzec 2009 Dodałem trochę obdartego tynku na kancie budynku. Bardziej podkreśliłem obdarty lakier na przystanku. Nawet chyba za bardzo. Odwróciłem znak w drugą stronę. Poprawiłem troszkę trawnik, płotek i krawężnik. Ufol powiem szczerze, że kościółek nie jest zły :) A nawet bardzo dobry pomysł :) Jakaś wiża kościelna z krzywym krzyżem :) Pomyśle nad tym i zobaczę jak mi to wychodzi :)
kamil.ochel Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 mam wrażenie że masz porozciąganą teksturę na tej konstrukcji co trzyma dach przystanku. a znak troszke mniej pochyl. ale zeobiło się już dynamiczniej powodzenia!
Trybal Napisano 7 Marzec 2009 Autor Napisano 7 Marzec 2009 Coś mi się pomieszało z teksturkami okna budynku i krawężnika xD Spoko ;] Następnym razem to poprawię :P Komentujcie :>
09121986 Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Nie przegladałem wątku nie wątku nie wiem jaki efekt chcesz uzyskać ale jezeli chodzi o realność to duzo jeszcze brakuje ... nie poddawaj sie ;) Powodzenia
adam_m Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Trochę mi nie pasuje ta średniowieczna zabudowa w tle.
NV Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Płotek i trawka mi się bardzo podoba, mają klimat. Reszta jakby wycieta z innej sceny.
Trybal Napisano 7 Marzec 2009 Autor Napisano 7 Marzec 2009 Heh... Może rzeczywiście kościół źle dobrany :/ Opatrzyłem się w Anglii takich kościołów na wsiach i mi zostało ^^ Hmm... To zrobić go bardziej nowoczesnym?
SFlogic Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Kościół tragedia, nie chodzi tutaj o to jaki jest ale fakt ze ustawiłeś kilka boksów i przykryłeś obrzydliwą teksturą. Wygląda to jak jakiś obiekt z gier z lat 90. Popracuj nad detalem. Może wtedy być ozdobnikiem tła a nie zapychaczem.
Blader Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 Dla mnie dosc takie fajne. Nawet mi sie podoba a co :)
Stachu Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 miły klimacik. nie rob z tego foty, tylko drezewo dopracować i na kraweznik texture nałozyc :) dobrze by było dodac do tego jakis zycie, niewiem jakas pare ludzi czy jakis 2 dziadków siedzaczych z jabolem ;]
kamode Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Jeżeli mogę coś doradzić to to abyś "podniszczył" trochę kratke ściekową :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się