Napisano 29 Luty 200421 l Witam. Zamieszczam swoją pracę na forum pierwszy raz więc proszę o delikatność...:) Tak naprawdę to czekam na zje... znaczy się na konstruktywną krytykę;) (scena wykonana w 3DSMax 4.2+vray)
Napisano 29 Luty 200421 l Witam nowego usera !! bardzo przyjemna pracka i ladnie wykonana choc nie wie czy to juz Finished Works...sporym mankamentem sa moim zdaniem chmury - malo ciekawe. Oswietlenie sceny tez nie najlepsze przez co traci troche na klimacie no i jeszcze jedne problem czemu vray a nie mega braziliana :D :D :D ale mi sie od vray\'owcow dostanie :P
Napisano 29 Luty 200421 l Bardzo ładna praca !! Poza chmurkami wszystko pikne jak w bajce...:) . Pzydała by się wersja na pulpicik :P (najlepiej 1024x768) Archangel - CO TY MASZ DO VRAY\'A !! JEST TAK SAMO POTĘŻNY JAK BRAZIL. DAL NIEKTÓRYCH NAWET LEPSZY...MAM NADZIEJĘ, ŻE TO BĘDZIE OSTATNI MI RAZ !! [lol2][lol2][lol2] Pozdr
Napisano 1 Marzec 200421 l Pracka zabojczo mi sie podoba, ale faktycznie mogla by byc troche bardziej dopracowana :) ALE JEST SUPER!
Napisano 1 Marzec 200421 l Hmmmm dziwnie popularny koncept ;). Meshsmooth naprawdę mogłeś sobie darować zarówno na wierzy jak i na podłożu... Wszystko wygląda jak nadtopione po prostu. Kolor nieba jakoś mi nie odpowiada, chyba powinien być delikatniejszy. Kiepsko że ta wyspa? Szczyt? Wisi tak dziwnie w powietrzu. Szkoda że nie ma jakiś stoków albo urwanej wiszącej tak zupełnie w powietrzu wyspy. Teksturowanie raczej porpawne ale też bez rewelacji w niektórych miejscach wygląda na robione mocno na siłę (wejście, teleskop). Ptaki i balon wyszły bardzo pozytywnie. Ogólnie miła praca. To tak w ramach prośby z posta ;).
Napisano 1 Marzec 200421 l Chmurki i miejscami mapowanie są brzydkie ale mi się podoba. Pracka ma swój klimacik.
Napisano 1 Marzec 200421 l Najbardziej żal tej wyspy... że taka obła. Nie wygląda to dobrze... szczerze mówiąć to prawie w ogóle nie wygląda... psuje prackę i tyle. Górna część w zasadzie bez zarzutu, ale z tymi kamieniami, drzewami itp. to się pospieszyłeś za bardzo... Pracka ogólnie bardzo przyjemna... brakuje po porstu wykończenia...
Napisano 1 Marzec 200421 l Tak jak Kris napisal, od siebie dodam ze dodalbym wiecej detali w modelach. Czekam na kolejne Twoje prace.
Napisano 2 Marzec 200421 l przyjemne, ale .... zawsze jest jakies ale :D bardzo niedopracowane moim zdaniem, chyba szybko chciales to skonczyc i miec swiety spokoj :)
Napisano 3 Marzec 200421 l moim zdaniem ta skala psuje najbardziej - a to dlatego ze taka niedorobiona
Napisano 3 Marzec 200421 l Autor Dzieki za krytyke i za doping... w zasadzie mialem nie robic nic z ta praca (tak sobie obiecalem wysylajac ja na forum) ale bardzo skutecznie swoimi uwagami podeptaliscie moja dume;) Zatem zamiast caly czas poswiecic mojej ostatniej w zyciu (mam nadzieje) sesji egz. pracuje nad poprawkami...:D W miare mozliwosci dosle poprawki... P.S. Chmury faktycznie wyszly paskudne:)
Napisano 6 Marzec 200421 l Wykonanie: - jak wyżej chmurki pogą być lepsze szczególnie przy krawędzi wysepki która jest głębiej. - mogłeś sobie darować kopiowanie ptaszków ( lewy górny róg i te przy wiezy są dziwnie prawie takie same) Pomysł: - Widziałem już kilka pracek tego tymu, tzn ze jest w chmurach wysepka a an niej coś domek, drzeko, parking dla łodzi podwodnych. Bardziej bym się słaniał w kierunku zmiany wieży na latarnię. Czyli to co na morzu tylko że w chmurach.
Napisano 7 Marzec 200421 l Sama wieza jest wypas, ale wyspa.... chmurki..... tu na korzysc by było wrazenie przestrzeni, ktore zabiles chmurkami, wykombinuj tam jakiaz ziemię w oddali, chociazby zdjęcie z blurem lekkim i odrobine przerobione, (aby nie wyglodalo jak zdjęcie...)
Napisano 9 Marzec 200421 l chyba gdyby nie ten statek w powietrzu to pracka byłaby o połowe gorsza. Strasznie mnie denerwuje rta wyspa i te \"gładziutkie\" kamienie skały czy nie wiem moze glony . tak ogólnie to spox
Napisano 16 Marzec 200420 l Autor A oto poprawiona pracka (niewiele ale jednak). Dzięki za doping i podpowiedzi licze ze teraz tez mnie nie zawiedziecie i powiecie co jest nie tak a co Wam sie podoba (bo mam nadzieje ze cos sie spodoba). Zmienilem oczywista wyspe:) i chmury:( (tu prosba: jesli ktos wie gdzie sa fajne tutki do chmur i tym podobnych efektow to pliiiiz:) )... te obloczki finalnie mnie przerosly i nie jest to efekt taki jaki byl wymarzony... Zeby juz nie zanudzac - do dziela... krytykowa, krytykowac, wskazywac bledy... ale czasem tez pochwalcie bo to tez jest budujace:D Pozdro
Napisano 16 Marzec 200420 l Autor Teraz drugi troszke w innym klimacie renderek. Chcialem w nim przekazac wrazenie pustki i samotnosci tej wyspy i jej tajemniczego (nieobecnego) lokatora:) Dalekie od idealu ale juz nic nie poprawiam... serio mowie nie zmusicie mnie to juz jest koniec:>
Napisano 16 Marzec 200420 l 1. przepaliles render, poprzedni mial lepszy kontrast imho 2. dlaczego ( z wyjatkiem tego ze dla kompozycji) ten zeppelin jest w tym miejscu skoro parking jest na dole a pomost z drugiej strony? :P 3. czemu te cosie pod \"glową\" wierzy (no te cienie i arkadki, poszerzajace wieze na gorze) - te o ktore na przyklad opieraja sie wsporniki pomostu, sa zrobione tylko tekstura? ogolnie pracka ma fajny klimacik, ale jeszcze troche bys mogl nad nia posiedziec :D EDIT ooo a tego drugiego nie widzialem
Napisano 17 Marzec 200420 l kompozycja i kadr tego drugiego są super, ale tło jest kiepskie... klimacior jest git.:)
Napisano 17 Marzec 200420 l nooo - ten drugi obrazek jest fajniasty - gratulacje - dalobysie z niego cos jeszcze wyciasnac - ale co tam - tak tez jest dobrze :D
Napisano 17 Marzec 200420 l cos mi z cieniemia niepasi, bo jak jest zachód słońca a to jakby oświtlone z każdej strony tak samo, albo tylko mi sie zdaje. a pracka jest fajna , a nawet zajefajna
Napisano 18 Marzec 200420 l ja bym porobil kopie tuch wiez z tymi hmmm.. wysepkami i statki powietrzne by sobie lataly pomiedzy nimi..
Napisano 20 Marzec 200420 l No ładnie sie prezentuje , szczwerze mowiac , pierwszy render z dwoch ostatnich jest jakby troche lepszy , bo w drugim jest za duzo niewypelnionej przestrzeni , co nadaje klimat , ale psuje dziebko kompozycje , popracowalbym jeszcze nad chmurkami , bo na tym drugim widac , jak sie dobrze przyjzycie duza ilosc fraktali , co byglada jak bardzo mocno zageszczony detalami combustion. Dotego troche oswietlenie ... pozatym modeling podoba mi sie ale Balonik przypomina mi ten ze Snu Kowalskiego :) i ze Schizm\'u taka gra :) Pozatym jest okej ... ale dopracowac trzeba. Jacek \"GrafiX\" Mroczkowski 3D graphic& animation coordinator DreamSepll Org. \" We create All your dreams\"
Napisano 20 Marzec 200420 l fajne jest, czepiaja sie chlopaki :D... no moze to niebo popraw i bedzie spoko.
Napisano 22 Marzec 200420 l Fajne to wyszło, co tu duzo gadać... opłaciło się porprawić co nieco... co do drugiego ujęcia, to klimacik rzeczywiscie fajny... najbardziej mnie frażni ten balon. O ile w pierwszym kadrze ładnie się wpasował korosystycznie, to w drugim shading zupełnie go spłaszcza... przy tak ostrym swietle światło by go \"przeswietliło\"... i nie mówię tu fizycznie poprawnym sub-surface-scattering, ale chociaz o jego zaznaczeniu texturą.... podobają mi się detale miejscami. Dobrze, ze zrobiłes te zielone paskudztwa miedzy kamieniami. To bardzo dobrze im zrobiło i na pewno sa zadowolone i wdzieczne... :) A ja gratuluje bardzo fajnej pracki
Napisano 24 Marzec 200420 l Autor Dzieki za krytyki, wskazowki i za cieple slowa... mam nadzieje ze kolejna pracka bedzie o te kilka rad pelniejsza i lepsza:) Mysle ze jak czas pozwoli juz nie dlugo zaprezentuje cos godnego uwagi. Pozdro