Skocz do zawartości

RealtimeUK game cinematic - Stormbirds


Pionier

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

o ja, świetne to. Podoba mi się stylizacja samolotów, chociaż dwie obrotówy na skrzydłach A10 to już za dużo cukru w cukrze. Na szczęście w akcji widać tylko dwie pod nosem... cuuudo :))

Świetne kolory, światło. Szczególnie podoba mi się praca kamery i reżyseria. Naprawdę dynamicznie i nie tandetnie.

Pozdrawiam i życzę więcej takich projektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha. Nieźle ;). Takie klimaciki to lubię. Szkoda że nie dałeś lepszych renderów Harriera, F-18 i F-15. Co do konwersji A-10 to na pewno ciekawa, chociaż zrobiłbym inaczej. W zasadzie ciężko tą maszynę przerabiać bo w oryginale jest wystarczająco perfekcyjna. A poza tym brawa i gratuluję projektu. Z gatunku tego gdzie pot nie przeszkadza wyczekiwać rozpoczęcia kolejnego dnia pracy. Gratuluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie swietne, to miasto ladnei namalwoane, szkoda, ze zabraklo jakiejkolwiek historii, chociaz malego zarysu fabularnego cokolwiek wyglada to troche jak tech demo jakies, miejscami tez moim zdaniem by sie przydalo cos mocneij blysnac, te wybuchy takie plastikowe, sam dym, nawet ogien wygalda jak dym tylko pomaranczowy. na koniec nuke to juz najslabszy

 

btw. hawx ma imo lepszy cienatik, wlasnie pod wzgledem tego ze cos sie dzieje jest tresc, a nie tylko taka rozwalka nudna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dziekuj-e/my za przytłaczającą ilość komentarzy :)

 

Na dniach powinien ukazac sie making-of na portalu CGSociety gdzie mam nadzieje każdy znajdzie odpowiedz na swoje pytanie, póki co odpowiem na tyle na ile pamiętam.

 

W pierwszej kolejności poza kolejnością:

 

@kannu, tak jak napisałem w pierwszym poście, projekt zajął cale trzy miesiące a pracowało nad nim osiem osób, pięciu roboli i trzech od wykończenia wszystkiego w AE. Wszystkie ujęcia, poza tymi które renderowane były pod matte-painting, renderowalismy do full HD.

 

@eternityox1985, pracujemy na Dell-ach, w czasie wykonywania projektu większość osób pracowała na 'precisions 690', natomiast co do renderfarmy, obecnie 50 dual Xeon 1U render nodes, z czego kilkanaście 8 procesorowych, reszta 4 ;)

 

@floo, jak przy każdym projekcie zebraliśmy pokaźny folder z refkami wiec było na czym się wzorować.

 

@madin, no sam jakbym tak przysiadł i miał tak zrobić to ze 2 lata :D

 

@Brat kuzyna mojej ciotki & OmeN2501, huh, temat raczej na prywatna rozmowe, nie ma chyba co ukrywać ze pracuje się lepiej niz wczesniej w PL ;). uwazam tez ze powinno sie o to pytac nieco bardziej utalentowane osoby jak Pania Magde z Montrealu czy możne Cpt Obvious, ja jeszcze malutki jestem ;), btw, Omen, gratulacje świetnych prac i tutoriali dla ImagineFX!.

 

@JmTm00, sorki ale nie pamiętam ile czasu zajął render scen w maxie, co do samych warstw z Vue to render zajął max 2 dni? choć głowy nie dam...

 

co do muzyki to juz nie nasza wina, pamiętam ze od nas wyszła wersja z naprawdę dobrym dźwiękiem, film dawał wtedy podwójnego kopa ;) oczywiście parę rzeczy chcieliśmy zrobić inaczej ale nie zawsze klient widział to tak samo. aha, być może ukaże się tez mały interview na temat Vue na oficjalnej stronie e-onsoftware.

 

dzięki ślicznie wszystkim za posty, obiecuje postowac więcej projektów z pracy jeśli to tylko będzie możliwe.

 

dzieki jeszcze raz i pozdrawiam :)

 

Pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animacja wgniata w fotel, jedyne co mi sie srednio podobalo to explozje, takie jakies sztuczne/plastikowe, dym juz jest piekny ale efekty ognia tuz po detonacji no juz mniej moim zdaniem.

 

Lecz ten fakt i tak nie zmienia oceny koncowej - 9/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się to ogląda za pierwszym razem to robi wrażenie. Gratuluję.

W poprzednich kometarzach zostały wyczrpane wszelkie formy zachwytów i pochwał więc ja nie będe ich kopiował.

Na przekór większości opinii ja jestem fanem tych wybuchów, szczególnie atomówki, za to właśnie że są tak fajnie odrealnione, mają charakter plastyczny. Chciałbym żeby więcej rzeczy było w takiej konwencji ale nie wiem czy cały film miał być fotorealistyczny a te wybuchy to wypadek przy pracy czy to zamierzony tzw. efekt artystyczny? Bo mam wrażenie że rendery samolotów balansuja między realizmem a wystylizowaniem ale bez jakiegos wyraźnego zdecydowania w którą stronę.

Inna sprawa to zauważalny nie tylko przeze mnie brak fabuły która oprócz ładnych obrazków i animacji zrobiła by z tego prawdziwe kino, ale rozumiem tez że cinematiki rządzą się swoimi prawami i najlepie je oglądać jako wstęp albo zakończenie emocjonującej gry.

Ktoś też celnie zauważył że jak na tak dynamiczne sceny za mało jest adekwatnych reakcji kamery.

Po razkolejny się potwierdza że wyjazd z polandu dobrze robi, jeszcze raz gratuluję !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zwirzok

Powiem wam szczerze, że to jest czysta masakra. Jestem zielony w grafice, dopiero jak niemowlak stawiam pierwsze kroczki, ale to co Pionier zrobiłeś wymiotło mnie z krzesełka wprost pod stół w drugim pokoju. Takie coś motywuje mnie do działania i ćwiczeń ;) PRZEPIĘKNA ROBOTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności