Napisano 24 Grudzień 200816 l Rewelacja Wojtku! Świetne textury. Na pewno się superowo sprawdzą w renderze. Zgadzam się z Goranem, możnaby go przypalić, może jakieś zabrudzenia z oleju. Ale i tak jest genialnie! No to tylko czekać na finał :)
Napisano 26 Grudzień 200816 l już nawet nie trzeba patrzyć na avatar i użytkownika, takie rzeczy tylko u Klimeta;p Głowa mała, świetne po prostu;)
Napisano 29 Grudzień 200816 l Autor Touch, J/L, peter_f i wszyscy inni, dzieki serdeczne. Niestety zawsze cos ,zawsze no zawsze...wyobraźcie sobie ze w trakcie reinstalacji XP instalator pomimo polecenia by formatował dysk C: sformatował D: i tam postawił nowego windowsa, efekt: stracone całkowicie model 7TP dwuwiezowy, C7P stracony w 50 %, mapowanie i textury stracone w modelach steyra 1500, hs 123 i fiata G50 oraz I -15. uratowałem to co uratowałem tylko dlatego ze mnie tkneło i przed wszystkim skopiowałem katalog autobacup z maxa...masakra.. słowem cofneło mnie o pół roku z wieloma rzeczami.. to tak na przestroge..Billa Gatesa zabije jak go spotkam! W kazdym razie zaczynam od poczatku maping i texturowanie,, troche inaczej ale podobnie: Edytowane 30 Grudzień 200816 l przez kliment woroszyłow
Napisano 29 Grudzień 200816 l Pełen szacunek za samozaparcie, pomimo czegoś takiego dalej jedziesz z tematem.
Napisano 29 Grudzień 200816 l Witaj Brachu!!! Po prawie 2 letniej przerwie z maxem i z Toba, Wami patrze i placze. Te same Nicki a tak rozne i lepsze prace. O Tobie to az mi sie nie chce pisac. Rece opadaja, szczeka na klawiszach. Jak Ty to robisz?. Mam cirepliwosc mam zapal, mam sprzet -> czyli mam wszytsko ale...hmm juz wiem brak mi umiejetnosci:). Ok ile chcesz za godzine nauki? Naprawde "przelecialem" forum od A do Z i staralem sie nadrobic zaleglosci. Widze ogromny postep w Waszych pracach. Ty Kliment stoisz w miejscu :p tzn nadal jesat super i nie cofasz sie w tyl :). Brawo jeszcze raz brawo!!!
Napisano 29 Grudzień 200816 l Współczucie Klimek - wiesz zresztą. Każdy wcześniej czy później na coś takiego trafi. Potem wzrasta sprzedaż płyt DVD... :)
Napisano 30 Grudzień 200816 l i tak najcenniejszy jest telefon od klimka o 2 w nocy o tresci .. no niech sam powie :D
Napisano 30 Grudzień 200816 l i tak najcenniejszy jest telefon od klimka o 2 w nocy o tresci .. no niech sam powie :D No i jak się zdenerwuje, to wyrazy na CHU pisze przez HU :) Za to kapitalikami :)
Napisano 30 Grudzień 200816 l Super to wychodzi! IMO lepsza tekstura niż ta poprzednia :) Może obskrob mu jeszcze tą farbkę do gołego metalu. Imponująca robota i samozaparcie! A Gatesa to wiesz ... :)
Napisano 30 Grudzień 200816 l Coraz lepsze te texturki choć jeszcze troche jakby za toporne na skrzydłach, a model to sam wiesz porostu mistrzostwo.
Napisano 30 Grudzień 200816 l Kliment, nie wiem, czy próbowałeś, ale program OnTrack'a może da radę wyciągnąć jeszcze coś po formacie. Może uda Ci się odzyskać choć część danych. Pozdrawiam;)
Napisano 30 Grudzień 200816 l z przemieszaniem dysków przy formatowaniu mam problemy od zawsze. chce instalowac na C a instaluje na D :/ dlatego zawsze ale to zawsze zgrywam pliki przed formatem na cd, dvd, na wszystkie inne nośniki jakie mam pod ręką a model wiadomo... bardzo dobrze i oby do przodu
Napisano 30 Grudzień 200816 l Autor Touch Juz próbowałem dwoma programami.. odzyskały sporo rzeczy ale nie to co najważniejsze..wszystko przez to że tam nadpisało nowa instalacje windy widocznie... trudno..mądry Polak po szkodzie- jutro kupuje dysk 500 GB zewnetrzny na usb i tam bede autobecup robił. Mały upek: skrzydełka i cała reszta zamapowana, jedno z texturką:;) Edytowane 31 Grudzień 200816 l przez kliment woroszyłow
Napisano 31 Grudzień 200816 l Dzięki. Przy okazji, wszystkim wszystkiego najlepszego w nowym roku i udanej zabawy!!!
Napisano 2 Styczeń 200916 l Autor skonczyłem wreszcie te cholerne nity..uff..o mało mnie nie wykonczyło to klikanie!
Napisano 2 Styczeń 200916 l Piękne. No nie mów że te nity to geometria, przecież ich jest od ..... :D Masakra. Jak Ty to zrobiłeś?
Napisano 2 Styczeń 200916 l Autor Powinienem powiedzieć ze " modelowałem" ale oczywiscie to nie prawda, nity to naciapciane kropki na mapce bump..ale mnie zmęczyły to fakt.Modelowałem tylko te wieksze, tzn. śruby własciwie.
Napisano 2 Styczeń 200916 l uff, to mnie uspokoiłeś bo już myślałem że na prawdę jesteś maszyną jak to niektórzy powiadają :D
Napisano 2 Styczeń 200916 l model swietny jak zawsze ale te nity mogłeś jednak wymodelować, dobrą metodą zajęłoby ci to mniej czasu niż klikanie w photoshopie ustawiasz spline'a i nity sie ustawiają w podanej odległości od siebie według tego spline'a :) ale jednak bumpem jest mniejszy klopot z dopasowaniem do modelu :D
Napisano 2 Styczeń 200916 l Autor Radek93- modelowane nity wg mnie to tylko takie które sa czescia siatki całego modelu, jej integralną częścia a nie osobnymi elementami rozłozonymi po powierzchni, poza tym to sa wgłębienia a nie wypukłosci więc nic z tego by nie wyszło.
Napisano 2 Styczeń 200916 l model swietny jak zawsze ale te nity mogłeś jednak wymodelować, dobrą metodą zajęłoby ci to mniej czasu niż klikanie w photoshopie ustawiasz spline'a i nity sie ustawiają w podanej odległości od siebie według tego spline'a :) ale jednak bumpem jest mniejszy klopot z dopasowaniem do modelu :D Hmmm, nie bardzo mogę zrozumieć o co chodzi? Może pomogłoby kilka kropek i przecinków?
Napisano 2 Styczeń 200916 l Powinienem powiedzieć ze " modelowałem" ale oczywiscie to nie prawda, nity to naciapciane kropki na mapce bump..ale mnie zmęczyły to fakt.Modelowałem tylko te wieksze, tzn. śruby własciwie.w photoshopie można to zrobic bardzo szybko i prosto. nastepnym razem proponuje zrobić tak: obrysowujesz kształt nitowanej płyty za pomocą lini krzywych. potem robisz sobie okrągły pędzel z dość sporą wartością odstęp/spacing. zaznaczasz krzywą, klikasz prawym i wybierasz obrysuj ścieżkę, po czym wybierasz pędzel z odstępami w ten sposób załatwiasz całość w chwilę :) i dodatkowo masz równe odstepy Edytowane 2 Styczeń 200916 l przez Valery
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor Dzięki za podpowiedź, przyda się przy następnym samolociku;) Fiacik skończony, teraz na nowo otexturować iszaka i scenka.
Napisano 3 Styczeń 200916 l Valery, wlasnie o to chodzi aby bylo nierowno :) te nity i tak są tak małe że nawet jeśli będą nie regularne to i tak nie będzie tego widać. szkoda zachodu
Napisano 3 Styczeń 200916 l Jak dla mnie to śmigiełko wygląda trochę nie teges w porównaniu do reszty (chodzi o text).A tak poza tym to grejt dżob :P
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor jamal333- śmigiełko w finale będzie z motion blurem więc go i tak nie będzie widać, słowem wygląda w sposób wystarczający ;)
Napisano 3 Styczeń 200916 l Fajnie wyszedł shaderek farby. To nadal mental? A sposób na nity się i mnie przyda :-)
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor Goran. renderowane w mentalu ale materiał standard maxa, bede go musiał pod wireja dostosować, ale mysle ze mu to wyjdzie na lepsze :)
Napisano 4 Styczeń 200916 l no panie kielczaninie , jedzie pan ostro :) jak scenka bedzie conajmniej w polowie tak dobra jak samolot to zmiazdzy pan glowe nie tylko mi ;)
Napisano 11 Styczeń 200916 l MIstrz! jesli nie tajemnica to gdzie szukac planow w dobrej jakosci i rozdzielczosci? pozdrawiam
Napisano 20 Listopad 200915 l Autor Przyszła pora na skończenie scenki z fiatem G50 i jego ofiarą czyli rosyjskim I-15. Ten ostatni utracił UV-ki i textury podczas niechcianego formatu nie tej partycji co trzeba przez instalatora windy. Musiałem to odtwarzać od początku. I mam nowy pomysł na tą scenkę;)
Napisano 20 Listopad 200915 l wroce jeszcze do fiata, hehehe wyglada baaardzo konkretnie, az zal ze nie w scenie: ]
Napisano 20 Listopad 200915 l Gwiazda prosi się o poprawę, bo te piksele nie wyglądają mi na winę jakości rendera. Ale po za tym, bardzo brzydki Polikarpow! (Czyli wszystko w należytym porządku)
Napisano 25 Listopad 200915 l Eh Kr3tz, po tylu latach jeszcze nie wiesz że czerwony na krawędziach sie tak kaszani przy kompresji jpg?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto