Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rewelacja Wojtku! Świetne textury. Na pewno się superowo sprawdzą w renderze. Zgadzam się z Goranem, możnaby go przypalić, może jakieś zabrudzenia z oleju. Ale i tak jest genialnie! No to tylko czekać na finał :)

  • Odpowiedzi 146
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Touch, J/L, peter_f i wszyscy inni, dzieki serdeczne. Niestety zawsze cos ,zawsze no zawsze...wyobraźcie sobie ze w trakcie reinstalacji XP instalator pomimo polecenia by formatował dysk C: sformatował D: i tam postawił nowego windowsa, efekt: stracone całkowicie model 7TP dwuwiezowy, C7P stracony w 50 %, mapowanie i textury stracone w modelach steyra 1500, hs 123 i fiata G50 oraz I -15. uratowałem to co uratowałem tylko dlatego ze mnie tkneło i przed wszystkim skopiowałem katalog autobacup z maxa...masakra.. słowem cofneło mnie o pół roku z wieloma rzeczami.. to tak na przestroge..Billa Gatesa zabije jak go spotkam! W kazdym razie zaczynam od poczatku maping i texturowanie,, troche inaczej ale podobnie:

9f2e3a087ac6255b.jpg

35cb4847179f653a.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

Witaj Brachu!!!

 

Po prawie 2 letniej przerwie z maxem i z Toba, Wami patrze i placze.

 

Te same Nicki a tak rozne i lepsze prace. O Tobie to az mi sie nie chce pisac. Rece opadaja, szczeka na klawiszach. Jak Ty to robisz?. Mam cirepliwosc mam zapal, mam sprzet -> czyli mam wszytsko ale...hmm juz wiem brak mi umiejetnosci:). Ok ile chcesz za godzine nauki?

 

Naprawde "przelecialem" forum od A do Z i staralem sie nadrobic zaleglosci. Widze ogromny postep w Waszych pracach.

 

Ty Kliment stoisz w miejscu :p tzn nadal jesat super i nie cofasz sie w tyl :).

 

Brawo jeszcze raz brawo!!!

Napisano

Współczucie Klimek - wiesz zresztą. Każdy wcześniej czy później na coś takiego trafi. Potem wzrasta sprzedaż płyt DVD... :)

Napisano
i tak najcenniejszy jest telefon od klimka o 2 w nocy o tresci .. no niech sam powie :D

 

No i jak się zdenerwuje, to wyrazy na CHU pisze przez HU :) Za to kapitalikami :)

Napisano

Super to wychodzi! IMO lepsza tekstura niż ta poprzednia :) Może obskrob mu jeszcze tą farbkę do gołego metalu. Imponująca robota i samozaparcie! A Gatesa to wiesz ... :)

Napisano

Kliment, nie wiem, czy próbowałeś, ale program OnTrack'a może da radę wyciągnąć jeszcze coś po formacie. Może uda Ci się odzyskać choć część danych.

Pozdrawiam;)

Napisano

z przemieszaniem dysków przy formatowaniu mam problemy od zawsze. chce instalowac na C a instaluje na D :/ dlatego zawsze ale to zawsze zgrywam pliki przed formatem na cd, dvd, na wszystkie inne nośniki jakie mam pod ręką

 

a model wiadomo... bardzo dobrze i oby do przodu

Napisano (edytowane)

Touch Juz próbowałem dwoma programami.. odzyskały sporo rzeczy ale nie to co najważniejsze..wszystko przez to że tam nadpisało nowa instalacje windy widocznie... trudno..mądry Polak po szkodzie- jutro kupuje dysk 500 GB zewnetrzny na usb i tam bede autobecup robił.

Mały upek: skrzydełka i cała reszta zamapowana, jedno z texturką:;)

92cd003ac4aa63ea.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow
Napisano

model swietny jak zawsze ale te nity mogłeś jednak wymodelować, dobrą metodą zajęłoby ci to mniej czasu niż klikanie w photoshopie ustawiasz spline'a i nity sie ustawiają w podanej odległości od siebie według tego spline'a :) ale jednak bumpem jest mniejszy klopot z dopasowaniem do modelu :D

Napisano

Radek93- modelowane nity wg mnie to tylko takie które sa czescia siatki całego modelu, jej integralną częścia a nie osobnymi elementami rozłozonymi po powierzchni, poza tym to sa wgłębienia a nie wypukłosci więc nic z tego by nie wyszło.

Napisano
model swietny jak zawsze ale te nity mogłeś jednak wymodelować, dobrą metodą zajęłoby ci to mniej czasu niż klikanie w photoshopie ustawiasz spline'a i nity sie ustawiają w podanej odległości od siebie według tego spline'a :) ale jednak bumpem jest mniejszy klopot z dopasowaniem do modelu :D

 

Hmmm, nie bardzo mogę zrozumieć o co chodzi? Może pomogłoby kilka kropek i przecinków?

Napisano (edytowane)
Powinienem powiedzieć ze " modelowałem" ale oczywiscie to nie prawda, nity to naciapciane kropki na mapce bump..ale mnie zmęczyły to fakt.Modelowałem tylko te wieksze, tzn. śruby własciwie.
w photoshopie można to zrobic bardzo szybko i prosto. nastepnym razem proponuje zrobić tak:

obrysowujesz kształt nitowanej płyty za pomocą lini krzywych. potem robisz sobie okrągły pędzel z dość sporą wartością odstęp/spacing. zaznaczasz krzywą, klikasz prawym i wybierasz obrysuj ścieżkę, po czym wybierasz pędzel z odstępami

w ten sposób załatwiasz całość w chwilę :) i dodatkowo masz równe odstepy

Edytowane przez Valery
Napisano
Valery, wlasnie o to chodzi aby bylo nierowno :)

te nity i tak są tak małe że nawet jeśli będą nie regularne to i tak nie będzie tego widać. szkoda zachodu

Napisano

Przyszła pora na skończenie scenki z fiatem G50 i jego ofiarą czyli rosyjskim I-15. Ten ostatni utracił UV-ki i textury podczas niechcianego formatu nie tej partycji co trzeba przez instalatora windy. Musiałem to odtwarzać od początku. I mam nowy pomysł na tą scenkę;)

1309a31db7090406.jpg

19be380eac640d1d.jpg

f8e91e9cc39561bd.jpg

Napisano

Gwiazda prosi się o poprawę, bo te piksele nie wyglądają mi na winę jakości rendera. Ale po za tym, bardzo brzydki Polikarpow! (Czyli wszystko w należytym porządku)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności