keraj37 Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 (edytowane) Najnowszy render: Hej, przedstawiam dalszy efekt pracy nad shaderem skory w mental ray, wydaje mi sie ze jest coraz lepiej. Nie jest to fotomapka ale rysowane po czesci w PS po czesci sklejane ze zdjec. Na zyczenie pokaze mapki (epidermal, subdermal, specular, color). Model: w wings i ZBrush. Renderer: mental ray Pozdro! Edytowane 25 Grudzień 2008 przez keraj37 1
sand Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 ooo ale masakra :D nie podoba mi sie ta praca ale jesli ogien jest mentalowy no to gratulacje bo wyszedł fajnie.
carlosss Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 nie podoba mi się, głowa strasznie dziwna, te ognie z oczu i ust dramatyczne ;P
Lucas Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Pp prostu Keraj chyba powinieneś więcej posiedzieć nad tymi pracami - w większości masz dobre pomysły, klimat też ale niestety nieco brakuje w wykonaniu technicznym. Jak to się mówi - liczy się jakość a nie ilość, wiem, że im dłużej się jakąś pracę robi tym mniej się podoba i mija ochota (przynajmniej ja tak mam) ale jednak warto się pomęczyć.
krzys!3k Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 (edytowane) nie obraz sie ale poziom prac zamiast w gorę idzie w dól, strasznie nie anatomiczna glowa, z ogniem z tego co widze poszedles na latwizne, no moge pochwalić za te metalowe czesci wygladaja jako tako skaplikowanie, jestem ciekaw ich siaty, wrzuć jak nie jest to problemem pozdr Edytowane 22 Grudzień 2008 przez krzys!3k
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Napisano 22 Grudzień 2008 hej wrzuce siatke ale juz nie dzis, ide spac:> Lucas: robie pracki na takim poziomie technicznym jak potrafie:/
Lucek Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 No to rób tutki=) Pracki wypuszczasz z niebotyczną prędkością to trzeba przyznać-ale to nie plus jak dla mnie. Gdybyś nad wszystkimi swoimi pomysłami pracował tyle ile trzeba to zbieralbyś oklaski na każdym kroku-chciałbym mieć taką wenę. A tak słyszysz znowu to samo. Głowa jest sculptowana zapewne - wystarczy parę pociągnięć z shiftem i nabrałaby jako takiej poprawności. Co do ognia to pewnie w shopie wklejany - nie wypowiem się bo się nie znam ale nie zachwyca nawet laika w temacie. Za to metalowe części mi się podobają - wrzuć całe ciało jak masz - chętnie zobaczyłbym coś takiego lowpoly. Przysiądźże nad czyś dłużej w końcu=) Pozdro=)
arev Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 A co z tym ogniem, o który pytał sand? I gdzie tu centaur?
Lucas Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 hej wrzuce siatke ale juz nie dzis, ide spac:> Lucas: robie pracki na takim poziomie technicznym jak potrafie:/ No ok, więc teraz zrób coś w kierunku, żeby potrafić lepiej - zazwyczaj przekłada się to z liczby godzin efektywnie poświęconych na pracę.
Morphe Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 1. Keraj prosze cie... - piszesz ze ciag dalszy nad shaderem skury - w tkaim razie co to robi w finished... testujesz material - wal do testowych, bo w innym wypadku oceniana bedzie cala praca... 2.jezeli mi wolno cos doradzic to: jezeli lepiej nie umiesz, to nie bierz sie odrazu za robienie calosci - ja jak nie wiem jak cos zrobic zeby bylo dobrze robie probki testy na czyms, a jak juz wiem jak zastosowac to to dziela finalnego stosuje... a nie "niebardzo wiem jak, wiec zrobie jak umiem" tak na okraglo :D musisz dokonac transgresji :P skoro to finished to trudno ;) trzeba ocenic - cyborg w pielke hmmm pewnie dstla sie do piekla ze z siebie cyborga zrobil ten czlowiek - grzech ciezki , samookaleczenie, no wiec pokutuje tym ze z ust i oczu plomienie piekielne wylaza.. W tle ogien zpiekla rodem. hmm cienko, widac ze bardziej praca pasuje jako test shadera niz samodzielna praca... pieklo kojarzy mi sie czyms strasznym, bolesnym okropnym i okrutnym. a ta praca kojarzy mi sie z plakatem nagrzanego "umyslowo chorego, szalonego" kolesia ktoremy ze zwariowania pali sie mozgownica, niz to ze trafil do piekla... Klimat pracy bardzo sredni... mam wrazenie ze glowa zostala na sile obrana w reszte, aby stalo sie to "praca" hmm taka moje oczucia.
pressenter Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Centaur? O_o Cyborg w piekle? O_o Wygląda jak samospalenie. Jak mental to faktycznie fajny ogienek, ale do finished to to conajmniej się nie nadaje. Fajnie, że coś robisz, próbujesz rozwijać się, ale i tak olewasz nasze krytyczne komentarze. Poza tym to nie jest dział w stylu "coś tam jest, to wrzucę". Dawaj stary do wipa i czytaj komentarze. Skoro już dałeś do finished to dla mnie jest to kolejna wujowa i niedopracowana praca... odstaw redbulle i kawę, zrób coś na poważnie, usiądź nad tym na dłużej, jeżeli testujesz, to, tak jak wszyscy bez adhd tutaj, daj do wipa, i ucz się od tych, którzy mają w tym już doswiadczenie. Sam tak robię, warto.
pwq Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) Obrazek się przestał wczytywać. edit: Już działa. Nie podoba się. Z której strony to centaur? Edytowane 22 Grudzień 2008 przez pwq
adam_m Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Jarek idą Święta, daj spokój z tymi prowokacjami.
Ex3 Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Ale dlaczego do galerii ?? Przecież sam piszesz że to test shadera.
mirach Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Jak przeczytalem tytul watku, to nawet nie musialem patrzec na autora :D
tweety Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 keraj: mam propozycję. Zamiast zakładania milionów wątków w galerii finished works, proponuję założenie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zwłaszcza że sam napisałeś że są to testy nad shaderem SSS. Więc Work In Progres czyli praca w toku czyli dział WIp a nie galeria finished! Niestety to co przedstawiasz nie nadaje się do działu finished works za bardzo. O ile autoportret był w miarę ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. Wątek przenoszę do działu WIP. Kolejne wątki o podobnej "jakości" również będą tam lądować, więc radzę zastosować się do mojej rady. Pozdrawiam
ca mel Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Nie podoba mi sie ani pomysl, ani wykonanie. Szader moze jest nienajgorszy, chociaz tez jesli chcesz go zrobic dobrze to zamiast generowac tego typu prace raz na tydzien obejzyj w koncu w czyims wip'ie jak powinno sie go zrobic. Kluczem jest teksturowany kanal specular, skora czlowieka poci sie bardziej na tzw linii T, czyli czolo, nos i czesc brody duzo bardziej odbijaja swiatlo niz policzki i reszta glowy. Przebarwienia i zylki znajduja sie pod skora, wiec glowny kanal diffuse ich raczej nie powinien zawierac. Ale tu sie ocenia calosc ktora jest moim zdaniem ponizej wszelkiej krytyki, pokraczna glowa, doklejony ogien ktory nijak nie wspolgra z tylnym oswietleniem, jeszcze na jakis dziwnych sposobach mieszania tak ze z tylu jakis wyblakly. Sory, ale tego typu prace robi sie dla jaj zamiast przerwy na papierosa.
khatake Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 budowy glowy zupelnie nie rozumiem. uszy wygladaja jakby ktos przypuscil sztumr na jego glowe z rogalem w rece i poprostu wbil ten rogal w miejsce ucha. wogole poszukaj jakichs refek twrzy coby nie wygladala jak ofiara okaleczenia. sam klimat bylby ok ale ta twarz...wymien twarz na ludzka a naprawde cos z tego bedzie . POWODZENIA !!!
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 keraj: mam propozycję. Zamiast zakładania milionów wątków w galerii finished works, proponuję założenie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zwłaszcza że sam napisałeś że są to testy nad shaderem SSS. Więc Work In Progres czyli praca w toku czyli dział WIp a nie galeria finished! Niestety to co przedstawiasz nie nadaje się do działu finished works za bardzo. O ile autoportret był w miarę ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. Wątek przenoszę do działu WIP. Kolejne wątki o podobnej "jakości" również będą tam lądować, więc radzę zastosować się do mojej rady. Pozdrawiam A moze po prostu zrobmy mu oddzielny dzial ? :) Co do pracy, nie pdoba mi sie, nie wiem co autor chcial tu pokazac, ale testowanie shaderow to mogles spokojnie zrobic bez tych plomieni z tylu i przodu zaslaniajac kolejne niedociagniecia modelu. pozdr
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Napisano 22 Grudzień 2008 hej sorry ze do FW dalem juz nie bede, musze sie zreformmowac. Widze ze oglnie nikomu sie niepodobalo ak wiec praca - jak to powiedzial Tweety - kompletna kicha, Ale moze jeszcze popracuje nad tym.
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 hej sorry ze do FW dalem juz nie bede, musze sie zreformmowac. Widze ze oglnie nikomu sie niepodobalo ak wiec praca - jak to powiedzial Tweety - kompletna kicha, Ale moze jeszcze popracuje nad tym. Keraj, a masz jakakolwiek prace ktora skonczyles a po otrzymaniu budujacych komenatrzy na forum ruszyles dalej aby ja poprawic? Bo ja nie pamietam, zawsze wrzucasz 1 render i na tym sie konczy. pozdr
Eden-3d Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 ostatnio juz obiecywales ze sie zreformujesz i co? nadal robisz to samo,jestem gotow pomyslec ze robisz sobie poprostu jaja z grafiki i z nas:/,co do pracy nie jest nawet napoczeta ,dawaj upy
tweety Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Ok panowie, dość jazdy po autorze. Komentujemy pracę KONSTRUKTYWNIE czyli doradzamy co poprawić a nie pitolimy o tym, że praca jest brzydka a autor nie słucha nikogo. Posty zawierające tylko uwagi, że praca jest brzydka i żeby autor coś z sobą zrobił będą usuwane. Nie ma sensu powtarzać wszystkiego w nieskończoność. Pozdrawiam
Eden-3d Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 tweety konstruktywnie doradzamy? przeciez on wlogule nie slucha i nie przyjmuje zadnej krytyki,jak zacznie sluchac glosu publiki wtedy bedzie mozna sie skupic na tej konstruktywnej krytyce,a nie oceniac jego podejscie
tweety Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 skoro nie słucha krytyki to po co się produkować? :)
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Bo od tego jest forum aby klasc wielki nacisk na prace by nastepna zrobic juz lepiej.
Eden-3d Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) tweety skoro nie slucha to ja obiecuje ,ze jak keraj zobacze ze wrzucasz nastepnym razem znowu cos takiego , to poprostu nie bede komentowac !!chyba ze zaczniesz w koncu robic jakiegos wipa wtedy chetnie pomoge ,no ale jak nie chcesz to trudno pozdrawiam i sory za spam Edytowane 22 Grudzień 2008 przez Eden-3d
tweety Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 hehe wiem o tym Pablo. Ale powiedz mi ile można w kółko tłuc ten sam temat? Skoro nie słucha krytyki to po co się produkujecie? Napiszcie na PM czy gdzieś na maila a nie róbmy z tego jakiejś krucjaty :) Kilka osób bierze trochę zbyt dosłownie luz w przyjmowaniu komentarzy przez keraja i niepotrzebnie się spina ;)
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Heh spoko :) Niech sie chlopak "rozwija" sam, ale jakby nie patrzec to dzieki watkom ktore stawia Keraj az chce sie wchodzic na forum bo cos ciekawego sie dzieje :) pzodr Keraj keep workin
Temporal Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 A mnie sie podoba. Widze ze jest poprawa no i ta prac jest dla mnie dosc zrozumiala. Fajny shaderek choc mozna jeszcze go troche dopiescic. Mental to potega pamietaj o tym :)
pressenter Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 No, skoro teraz jest w wipie to teroetycznie powinniśmy dawać konstruktywne koemntarze, posuwające tą pracę dalej, a zatem... -troszkę nie rozumiem zamysłu głowy, tzn taki kształt mają chyba tylko krasnoludy z Tolkiena, ale to w sumie inwencja własna -ogień fajny, ale dlaczego z oczu i ust? Tak wygląda palący się człowiek, tego cyborga spalili w tym piekle na wiór? :P -a swoją drogą cyborg to chyba maszyna? Chyba niewierząca? Więc do piekła trafić nie może. :P
KLICEK Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 panowie spokojnie, krytykujcie prace, dawajcie rady pamietajcie :
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) kolejny render: Dziekuje wam za komenty, kazdemu z osobna. Praca widze ze sie podobala jednej osobie tak wiec ogolnie to kicha, dlatego poszedlem w inna strone z ta praca i zaczelem robic taki zwykly portrecik. Moze ktos z was zna jakies fajne tricki z SSS fast skin material w mentalu? Ja wlacze z nim na zywaca, wszystko testuje na wlasnej skorze:D. Efekty na razie sa mierne. Chce aby ta skora byla napradwe dobra. Bede pracowal nad tym dalej. Wszelkie pomocne uwagi mile widzane, zwalszcza od osob ktore juz wlaczyly z skora w mentalu. Moze nawet ktos z was wie jakim trockiem zrobic dobra skore w vray? Moze sa jakies pluginy? Wiem ze sie da, ale kompletnie nie mam poecia od czego by zaczac w ogole:/ Pozdr! Edytowane 22 Grudzień 2008 przez keraj37
adam_m Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Na nosie i pod człowiek doznał poparzenia ;) Oświetlenie do poprawy. O siatkę nie pytam ;)
claude Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 jakoś coraz gorzej z twoimi prackami, jedna mi się podobała a teraz nie mają klimatu i widać wszystkie niedociągnięcia czy ten tytuł to żart czy na serio bo nie czytałem tego wątku mam nadzieje że jeszcze pokażesz coś fajnego
Temporal Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Zauwaz ze tak naprawde w realu nie ma az takiego mocnego efektu sss przenika najbardziej przez uszy i czasami troche przez nos. Czasami tez jak dwie powierzchnie sie ze soba zetkna np jak zlaczysz palce u dloni i podniesiesz na zrodlo swiatla wtedy bedziesz w okolicach gdzie nie ma kosci tylko skorka przeswitywac na czerwono swiatelko. Namaluj sobie w shopie czarno biala teksturke z informacja intensywnosci dla dzialania back scatteringu.
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Napisano 22 Grudzień 2008 Temporal: dzieki zawsze sie tak wiedza przyda. jednak woalbym np: jak ustawic radius dla epidermal itd:> claude: zrobi sie zrobi cos lepszego trzeba tylko troche poczekac: 1 do 100 lat:) adam_m: mi osobiscie sie podobaja takie poparzenia, wyglada to bardziej makabrycznie
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Lepiej, tylko czy mozesz wrzucac rendery bez zadnej postprodukcji? Bedzie latwiej pomagac w ustawieniach parametru itd. Bo mam wrazenie ze te biale plamy na gorze itd sa po prostu domalowką w PS, sprostuj mnie :) keep workin pozdr
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Napisano 22 Grudzień 2008 hej Pablo, dzieki za koment, postaram sie wrzucac bez postpro ale to bedzie trudne dla mnie bo lubie ukrywac blendy:)
Pablo Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 To jest dzial WIP wiec oto w nim chodzi aby pokazywac bledy, my je wychwycimy a Ty je poprawisz, to jest proste jak 2 + 2 :) pozdr
Gość ant-3d Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 to moze zamiast ukrywac bledy to naucz sie ich nie robic? pokaz texy, pokaz uvke, pokaz siatki, pokaz ustawienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się