Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Najnowszy render:

cyborg2.jpg

18.jpg

1.jpg

cyborg.jpg

Hej, przedstawiam dalszy efekt pracy nad shaderem skory w mental ray, wydaje mi sie ze jest coraz lepiej. Nie jest to fotomapka ale rysowane po czesci w PS po czesci sklejane ze zdjec. Na zyczenie pokaze mapki (epidermal, subdermal, specular, color).

Model: w wings i ZBrush.

Renderer: mental ray

Pozdro!

Edytowane przez keraj37

  • Odpowiedzi 112
  • Wy艣wietle艅 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ooo ale masakra :D nie podoba mi sie ta praca ale jesli ogien jest mentalowy no to gratulacje bo wyszed艂 fajnie.

Napisano

nie podoba mi si臋, g艂owa strasznie dziwna, te ognie z oczu i ust dramatyczne ;P

Napisano

Pp prostu Keraj chyba powiniene艣 wi臋cej posiedzie膰 nad tymi pracami - w wi臋kszo艣ci masz dobre pomys艂y, klimat te偶 ale niestety nieco brakuje w wykonaniu technicznym. Jak to si臋 m贸wi - liczy si臋 jako艣膰 a nie ilo艣膰, wiem, 偶e im d艂u偶ej si臋 jak膮艣 prac臋 robi tym mniej si臋 podoba i mija ochota (przynajmniej ja tak mam) ale jednak warto si臋 pom臋czy膰.

Napisano

nie obraz sie ale poziom prac zamiast w gor臋 idzie w d贸l, strasznie nie anatomiczna glowa, z ogniem z tego co widze poszedles na latwizne, no moge pochwali膰 za te metalowe czesci wygladaja jako tako skaplikowanie, jestem ciekaw ich siaty, wrzu膰 jak nie jest to problemem

pozdr

Edytowane przez krzys!3k

Napisano
  • Autor

hej wrzuce siatke ale juz nie dzis, ide spac:>

Lucas: robie pracki na takim poziomie technicznym jak potrafie:/

Napisano

No to r贸b tutki=) Pracki wypuszczasz z niebotyczn膮 pr臋dko艣ci膮 to trzeba przyzna膰-ale to nie plus jak dla mnie.

Gdyby艣 nad wszystkimi swoimi pomys艂ami pracowa艂 tyle ile trzeba to zbieralby艣 oklaski na ka偶dym kroku-chcia艂bym mie膰 tak膮 wen臋. A tak s艂yszysz znowu to samo.

G艂owa jest sculptowana zapewne - wystarczy par臋 poci膮gni臋膰 z shiftem i nabra艂aby jako takiej poprawno艣ci.

Co do ognia to pewnie w shopie wklejany - nie wypowiem si臋 bo si臋 nie znam ale nie zachwyca nawet laika w temacie.

Za to metalowe cz臋艣ci mi si臋 podobaj膮 - wrzu膰 ca艂e cia艂o jak masz - ch臋tnie zobaczy艂bym co艣 takiego lowpoly.

Przysi膮d藕偶e nad czy艣 d艂u偶ej w ko艅cu=)

Pozdro=)

Napisano

A co z tym ogniem, o kt贸ry pyta艂 sand? I gdzie tu centaur?

Napisano
hej wrzuce siatke ale juz nie dzis, ide spac:>

Lucas: robie pracki na takim poziomie technicznym jak potrafie:/

No ok, wi臋c teraz zr贸b co艣 w kierunku, 偶eby potrafi膰 lepiej - zazwyczaj przek艂ada si臋 to z liczby godzin efektywnie po艣wi臋conych na prac臋.

Napisano

1. Keraj prosze cie... - piszesz ze ciag dalszy nad shaderem skury - w tkaim razie co to robi w finished... testujesz material - wal do testowych, bo w innym wypadku oceniana bedzie cala praca...

2.jezeli mi wolno cos doradzic to: jezeli lepiej nie umiesz, to nie bierz sie odrazu za robienie calosci - ja jak nie wiem jak cos zrobic zeby bylo dobrze robie probki testy na czyms, a jak juz wiem jak zastosowac to to dziela finalnego stosuje... a nie "niebardzo wiem jak, wiec zrobie jak umiem" tak na okraglo :D musisz dokonac transgresji :P

skoro to finished to trudno ;) trzeba ocenic - cyborg w pielke hmmm pewnie dstla sie do piekla ze z siebie cyborga zrobil ten czlowiek - grzech ciezki , samookaleczenie, no wiec pokutuje tym ze z ust i oczu plomienie piekielne wylaza.. W tle ogien zpiekla rodem. hmm cienko, widac ze bardziej praca pasuje jako test shadera niz samodzielna praca... pieklo kojarzy mi sie czyms strasznym, bolesnym okropnym i okrutnym. a ta praca kojarzy mi sie z plakatem nagrzanego "umyslowo chorego, szalonego" kolesia ktoremy ze zwariowania pali sie mozgownica, niz to ze trafil do piekla...

Klimat pracy bardzo sredni... mam wrazenie ze glowa zostala na sile obrana w reszte, aby stalo sie to "praca" hmm taka moje oczucia.

Napisano

Centaur? O_o

Cyborg w piekle? O_o

Wygl膮da jak samospalenie. Jak mental to faktycznie fajny ogienek, ale do finished to to conajmniej si臋 nie nadaje. Fajnie, 偶e co艣 robisz, pr贸bujesz rozwija膰 si臋, ale i tak olewasz nasze krytyczne komentarze. Poza tym to nie jest dzia艂 w stylu "co艣 tam jest, to wrzuc臋". Dawaj stary do wipa i czytaj komentarze. Skoro ju偶 da艂e艣 do finished to dla mnie jest to kolejna wujowa i niedopracowana praca... odstaw redbulle i kaw臋, zr贸b co艣 na powa偶nie, usi膮d藕 nad tym na d艂u偶ej, je偶eli testujesz, to, tak jak wszyscy bez adhd tutaj, daj do wipa, i ucz si臋 od tych, kt贸rzy maj膮 w tym ju偶 doswiadczenie. Sam tak robi臋, warto.

Napisano

Obrazek si臋 przesta艂 wczytywa膰.

edit: Ju偶 dzia艂a. Nie podoba si臋. Z kt贸rej strony to centaur?

Edytowane przez pwq

Napisano

Ale dlaczego do galerii ??

Przecie偶 sam piszesz 偶e to test shadera.

Napisano

Jak przeczytalem tytul watku, to nawet nie musialem patrzec na autora :D

Napisano

keraj: mam propozycj臋. Zamiast zak艂adania milion贸w w膮tk贸w w galerii finished works, proponuj臋 za艂o偶enie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zw艂aszcza 偶e sam napisa艂e艣 偶e s膮 to testy nad shaderem SSS. Wi臋c Work In Progres czyli praca w toku czyli dzia艂 WIp a nie galeria finished!

Niestety to co przedstawiasz nie nadaje si臋 do dzia艂u finished works za bardzo. O ile autoportret by艂 w miar臋 ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. W膮tek przenosz臋 do dzia艂u WIP. Kolejne w膮tki o podobnej "jako艣ci" r贸wnie偶 b臋d膮 tam l膮dowa膰, wi臋c radz臋 zastosowa膰 si臋 do mojej rady.

Pozdrawiam

Napisano

Nie podoba mi sie ani pomysl, ani wykonanie.

Szader moze jest nienajgorszy, chociaz tez jesli chcesz go zrobic dobrze to zamiast generowac tego typu prace raz na tydzien obejzyj w koncu w czyims wip'ie jak powinno sie go zrobic. Kluczem jest teksturowany kanal specular, skora czlowieka poci sie bardziej na tzw linii T, czyli czolo, nos i czesc brody duzo bardziej odbijaja swiatlo niz policzki i reszta glowy. Przebarwienia i zylki znajduja sie pod skora, wiec glowny kanal diffuse ich raczej nie powinien zawierac.

Ale tu sie ocenia calosc ktora jest moim zdaniem ponizej wszelkiej krytyki, pokraczna glowa, doklejony ogien ktory nijak nie wspolgra z tylnym oswietleniem, jeszcze na jakis dziwnych sposobach mieszania tak ze z tylu jakis wyblakly.

Sory, ale tego typu prace robi sie dla jaj zamiast przerwy na papierosa.

Napisano

budowy glowy zupelnie nie rozumiem. uszy wygladaja jakby ktos przypuscil sztumr na jego glowe z rogalem w rece i poprostu wbil ten rogal w miejsce ucha. wogole poszukaj jakichs refek twrzy coby nie wygladala jak ofiara okaleczenia. sam klimat bylby ok ale ta twarz...wymien twarz na ludzka a naprawde cos z tego bedzie . POWODZENIA !!!

Napisano
keraj: mam propozycj臋. Zamiast zak艂adania milion贸w w膮tk贸w w galerii finished works, proponuj臋 za艂o偶enie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zw艂aszcza 偶e sam napisa艂e艣 偶e s膮 to testy nad shaderem SSS. Wi臋c Work In Progres czyli praca w toku czyli dzia艂 WIp a nie galeria finished!

Niestety to co przedstawiasz nie nadaje si臋 do dzia艂u finished works za bardzo. O ile autoportret by艂 w miar臋 ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. W膮tek przenosz臋 do dzia艂u WIP. Kolejne w膮tki o podobnej "jako艣ci" r贸wnie偶 b臋d膮 tam l膮dowa膰, wi臋c radz臋 zastosowa膰 si臋 do mojej rady.

Pozdrawiam

A moze po prostu zrobmy mu oddzielny dzial ? :)

Co do pracy, nie pdoba mi sie, nie wiem co autor chcial tu pokazac, ale testowanie shaderow to mogles spokojnie zrobic bez tych plomieni z tylu i przodu zaslaniajac kolejne niedociagniecia modelu.

pozdr

Napisano
  • Autor

hej sorry ze do FW dalem juz nie bede, musze sie zreformmowac. Widze ze oglnie nikomu sie niepodobalo ak wiec praca - jak to powiedzial Tweety - kompletna kicha, Ale moze jeszcze popracuje nad tym.

Napisano
hej sorry ze do FW dalem juz nie bede, musze sie zreformmowac. Widze ze oglnie nikomu sie niepodobalo ak wiec praca - jak to powiedzial Tweety - kompletna kicha, Ale moze jeszcze popracuje nad tym.

Keraj, a masz jakakolwiek prace ktora skonczyles a po otrzymaniu budujacych komenatrzy na forum ruszyles dalej aby ja poprawic? Bo ja nie pamietam, zawsze wrzucasz 1 render i na tym sie konczy.

pozdr

Napisano

ostatnio juz obiecywales ze sie zreformujesz i co? nadal robisz to samo,jestem gotow pomyslec ze robisz sobie poprostu jaja z grafiki i z nas:/,co do pracy nie jest nawet napoczeta ,dawaj upy

Napisano

Ok panowie, do艣膰 jazdy po autorze. Komentujemy prac臋 KONSTRUKTYWNIE czyli doradzamy co poprawi膰 a nie pitolimy o tym, 偶e praca jest brzydka a autor nie s艂ucha nikogo.

Posty zawieraj膮ce tylko uwagi, 偶e praca jest brzydka i 偶eby autor co艣 z sob膮 zrobi艂 b臋d膮 usuwane. Nie ma sensu powtarza膰 wszystkiego w niesko艅czono艣膰.

Pozdrawiam

Napisano

tweety konstruktywnie doradzamy? przeciez on wlogule nie slucha i nie przyjmuje zadnej krytyki,jak zacznie sluchac glosu publiki wtedy bedzie mozna sie skupic na tej konstruktywnej krytyce,a nie oceniac jego podejscie

Napisano

Bo od tego jest forum aby klasc wielki nacisk na prace by nastepna zrobic juz lepiej.

Napisano

tweety skoro nie slucha to ja obiecuje ,ze jak keraj zobacze ze wrzucasz nastepnym razem znowu cos takiego , to poprostu nie bede komentowac !!chyba ze zaczniesz w koncu robic jakiegos wipa wtedy chetnie pomoge ,no ale jak nie chcesz to trudno pozdrawiam i sory za spam

Edytowane przez Eden-3d

Napisano

hehe wiem o tym Pablo. Ale powiedz mi ile mo偶na w k贸艂ko t艂uc ten sam temat? Skoro nie s艂ucha krytyki to po co si臋 produkujecie? Napiszcie na PM czy gdzie艣 na maila a nie r贸bmy z tego jakiej艣 krucjaty :)

Kilka os贸b bierze troch臋 zbyt dos艂ownie luz w przyjmowaniu komentarzy przez keraja i niepotrzebnie si臋 spina ;)

Napisano

Heh spoko :) Niech sie chlopak "rozwija" sam,

ale jakby nie patrzec to dzieki watkom ktore stawia Keraj az chce sie wchodzic na forum bo cos ciekawego sie dzieje :)

pzodr

Keraj keep workin

Napisano

A mnie sie podoba. Widze ze jest poprawa no i ta prac jest dla mnie dosc zrozumiala. Fajny shaderek choc mozna jeszcze go troche dopiescic. Mental to potega pamietaj o tym :)

Napisano

No, skoro teraz jest w wipie to teroetycznie powinni艣my dawa膰 konstruktywne koemntarze, posuwaj膮ce t膮 prac臋 dalej, a zatem...

-troszk臋 nie rozumiem zamys艂u g艂owy, tzn taki kszta艂t maj膮 chyba tylko krasnoludy z Tolkiena, ale to w sumie inwencja w艂asna

-ogie艅 fajny, ale dlaczego z oczu i ust? Tak wygl膮da pal膮cy si臋 cz艂owiek, tego cyborga spalili w tym piekle na wi贸r? :P

-a swoj膮 drog膮 cyborg to chyba maszyna? Chyba niewierz膮ca? Wi臋c do piek艂a trafi膰 nie mo偶e. :P

Napisano
  • Autor

kolejny render:

1.jpg

Dziekuje wam za komenty, kazdemu z osobna. Praca widze ze sie podobala jednej osobie tak wiec ogolnie to kicha, dlatego poszedlem w inna strone z ta praca i zaczelem robic taki zwykly portrecik.

Moze ktos z was zna jakies fajne tricki z SSS fast skin material w mentalu? Ja wlacze z nim na zywaca, wszystko testuje na wlasnej skorze:D. Efekty na razie sa mierne. Chce aby ta skora byla napradwe dobra. Bede pracowal nad tym dalej. Wszelkie pomocne uwagi mile widzane, zwalszcza od osob ktore juz wlaczyly z skora w mentalu. Moze nawet ktos z was wie jakim trockiem zrobic dobra skore w vray? Moze sa jakies pluginy? Wiem ze sie da, ale kompletnie nie mam poecia od czego by zaczac w ogole:/

Pozdr!

Edytowane przez keraj37

Napisano

Na nosie i pod cz艂owiek dozna艂 poparzenia ;) O艣wietlenie do poprawy. O siatk臋 nie pytam ;)

Napisano

jako艣 coraz gorzej z twoimi prackami, jedna mi si臋 podoba艂a a teraz nie maj膮 klimatu i wida膰 wszystkie niedoci膮gni臋cia

czy ten tytu艂 to 偶art czy na serio bo nie czyta艂em tego w膮tku

mam nadzieje 偶e jeszcze poka偶esz co艣 fajnego

Napisano

Zauwaz ze tak naprawde w realu nie ma az takiego mocnego efektu sss przenika najbardziej przez uszy i czasami troche przez nos. Czasami tez jak dwie powierzchnie sie ze soba zetkna np jak zlaczysz palce u dloni i podniesiesz na zrodlo swiatla wtedy bedziesz w okolicach gdzie nie ma kosci tylko skorka przeswitywac na czerwono swiatelko. Namaluj sobie w shopie czarno biala teksturke z informacja intensywnosci dla dzialania back scatteringu.

Napisano
  • Autor

Temporal: dzieki zawsze sie tak wiedza przyda. jednak woalbym np: jak ustawic radius dla epidermal itd:>

claude: zrobi sie zrobi cos lepszego trzeba tylko troche poczekac: 1 do 100 lat:)

adam_m: mi osobiscie sie podobaja takie poparzenia, wyglada to bardziej makabrycznie

Napisano

Lepiej,

tylko czy mozesz wrzucac rendery bez zadnej postprodukcji? Bedzie latwiej pomagac w ustawieniach parametru itd. Bo mam wrazenie ze te biale plamy na gorze itd sa po prostu domalowk膮 w PS, sprostuj mnie :)

keep workin

pozdr

Napisano
  • Autor

hej Pablo, dzieki za koment, postaram sie wrzucac bez postpro ale to bedzie trudne dla mnie bo lubie ukrywac blendy:)

Napisano

To jest dzial WIP wiec oto w nim chodzi aby pokazywac bledy, my je wychwycimy a Ty je poprawisz, to jest proste jak 2 + 2 :)

pozdr

Napisano

to moze zamiast ukrywac bledy to naucz sie ich nie robic?

pokaz texy, pokaz uvke, pokaz siatki, pokaz ustawienia

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci