Skocz do zawartości

Postac 3D: Cyborg centaur w piekle:))


keraj37

Rekomendowane odpowiedzi

Najnowszy render:

 

cyborg2.jpg

 

18.jpg

 

 

1.jpg

 

 

cyborg.jpg

 

 

Hej, przedstawiam dalszy efekt pracy nad shaderem skory w mental ray, wydaje mi sie ze jest coraz lepiej. Nie jest to fotomapka ale rysowane po czesci w PS po czesci sklejane ze zdjec. Na zyczenie pokaze mapki (epidermal, subdermal, specular, color).

 

Model: w wings i ZBrush.

 

Renderer: mental ray

 

Pozdro!

Edytowane przez keraj37
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pp prostu Keraj chyba powinieneś więcej posiedzieć nad tymi pracami - w większości masz dobre pomysły, klimat też ale niestety nieco brakuje w wykonaniu technicznym. Jak to się mówi - liczy się jakość a nie ilość, wiem, że im dłużej się jakąś pracę robi tym mniej się podoba i mija ochota (przynajmniej ja tak mam) ale jednak warto się pomęczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie obraz sie ale poziom prac zamiast w gorę idzie w dól, strasznie nie anatomiczna glowa, z ogniem z tego co widze poszedles na latwizne, no moge pochwalić za te metalowe czesci wygladaja jako tako skaplikowanie, jestem ciekaw ich siaty, wrzuć jak nie jest to problemem

pozdr

Edytowane przez krzys!3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rób tutki=) Pracki wypuszczasz z niebotyczną prędkością to trzeba przyznać-ale to nie plus jak dla mnie.

Gdybyś nad wszystkimi swoimi pomysłami pracował tyle ile trzeba to zbieralbyś oklaski na każdym kroku-chciałbym mieć taką wenę. A tak słyszysz znowu to samo.

 

Głowa jest sculptowana zapewne - wystarczy parę pociągnięć z shiftem i nabrałaby jako takiej poprawności.

Co do ognia to pewnie w shopie wklejany - nie wypowiem się bo się nie znam ale nie zachwyca nawet laika w temacie.

Za to metalowe części mi się podobają - wrzuć całe ciało jak masz - chętnie zobaczyłbym coś takiego lowpoly.

Przysiądźże nad czyś dłużej w końcu=)

Pozdro=)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej wrzuce siatke ale juz nie dzis, ide spac:>

 

Lucas: robie pracki na takim poziomie technicznym jak potrafie:/

 

No ok, więc teraz zrób coś w kierunku, żeby potrafić lepiej - zazwyczaj przekłada się to z liczby godzin efektywnie poświęconych na pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Keraj prosze cie... - piszesz ze ciag dalszy nad shaderem skury - w tkaim razie co to robi w finished... testujesz material - wal do testowych, bo w innym wypadku oceniana bedzie cala praca...

2.jezeli mi wolno cos doradzic to: jezeli lepiej nie umiesz, to nie bierz sie odrazu za robienie calosci - ja jak nie wiem jak cos zrobic zeby bylo dobrze robie probki testy na czyms, a jak juz wiem jak zastosowac to to dziela finalnego stosuje... a nie "niebardzo wiem jak, wiec zrobie jak umiem" tak na okraglo :D musisz dokonac transgresji :P

 

skoro to finished to trudno ;) trzeba ocenic - cyborg w pielke hmmm pewnie dstla sie do piekla ze z siebie cyborga zrobil ten czlowiek - grzech ciezki , samookaleczenie, no wiec pokutuje tym ze z ust i oczu plomienie piekielne wylaza.. W tle ogien zpiekla rodem. hmm cienko, widac ze bardziej praca pasuje jako test shadera niz samodzielna praca... pieklo kojarzy mi sie czyms strasznym, bolesnym okropnym i okrutnym. a ta praca kojarzy mi sie z plakatem nagrzanego "umyslowo chorego, szalonego" kolesia ktoremy ze zwariowania pali sie mozgownica, niz to ze trafil do piekla...

Klimat pracy bardzo sredni... mam wrazenie ze glowa zostala na sile obrana w reszte, aby stalo sie to "praca" hmm taka moje oczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centaur? O_o

 

Cyborg w piekle? O_o

 

Wygląda jak samospalenie. Jak mental to faktycznie fajny ogienek, ale do finished to to conajmniej się nie nadaje. Fajnie, że coś robisz, próbujesz rozwijać się, ale i tak olewasz nasze krytyczne komentarze. Poza tym to nie jest dział w stylu "coś tam jest, to wrzucę". Dawaj stary do wipa i czytaj komentarze. Skoro już dałeś do finished to dla mnie jest to kolejna wujowa i niedopracowana praca... odstaw redbulle i kawę, zrób coś na poważnie, usiądź nad tym na dłużej, jeżeli testujesz, to, tak jak wszyscy bez adhd tutaj, daj do wipa, i ucz się od tych, którzy mają w tym już doswiadczenie. Sam tak robię, warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keraj: mam propozycję. Zamiast zakładania milionów wątków w galerii finished works, proponuję założenie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zwłaszcza że sam napisałeś że są to testy nad shaderem SSS. Więc Work In Progres czyli praca w toku czyli dział WIp a nie galeria finished!

 

Niestety to co przedstawiasz nie nadaje się do działu finished works za bardzo. O ile autoportret był w miarę ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. Wątek przenoszę do działu WIP. Kolejne wątki o podobnej "jakości" również będą tam lądować, więc radzę zastosować się do mojej rady.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi sie ani pomysl, ani wykonanie.

Szader moze jest nienajgorszy, chociaz tez jesli chcesz go zrobic dobrze to zamiast generowac tego typu prace raz na tydzien obejzyj w koncu w czyims wip'ie jak powinno sie go zrobic. Kluczem jest teksturowany kanal specular, skora czlowieka poci sie bardziej na tzw linii T, czyli czolo, nos i czesc brody duzo bardziej odbijaja swiatlo niz policzki i reszta glowy. Przebarwienia i zylki znajduja sie pod skora, wiec glowny kanal diffuse ich raczej nie powinien zawierac.

Ale tu sie ocenia calosc ktora jest moim zdaniem ponizej wszelkiej krytyki, pokraczna glowa, doklejony ogien ktory nijak nie wspolgra z tylnym oswietleniem, jeszcze na jakis dziwnych sposobach mieszania tak ze z tylu jakis wyblakly.

Sory, ale tego typu prace robi sie dla jaj zamiast przerwy na papierosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budowy glowy zupelnie nie rozumiem. uszy wygladaja jakby ktos przypuscil sztumr na jego glowe z rogalem w rece i poprostu wbil ten rogal w miejsce ucha. wogole poszukaj jakichs refek twrzy coby nie wygladala jak ofiara okaleczenia. sam klimat bylby ok ale ta twarz...wymien twarz na ludzka a naprawde cos z tego bedzie . POWODZENIA !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keraj: mam propozycję. Zamiast zakładania milionów wątków w galerii finished works, proponuję założenie jednego zbiorczego w dziale WIP. Taka Twoja prywatna galeria, zwłaszcza że sam napisałeś że są to testy nad shaderem SSS. Więc Work In Progres czyli praca w toku czyli dział WIp a nie galeria finished!

 

Niestety to co przedstawiasz nie nadaje się do działu finished works za bardzo. O ile autoportret był w miarę ok, o tyle to... no straszna kicha to jest. Wątek przenoszę do działu WIP. Kolejne wątki o podobnej "jakości" również będą tam lądować, więc radzę zastosować się do mojej rady.

 

Pozdrawiam

 

A moze po prostu zrobmy mu oddzielny dzial ? :)

 

Co do pracy, nie pdoba mi sie, nie wiem co autor chcial tu pokazac, ale testowanie shaderow to mogles spokojnie zrobic bez tych plomieni z tylu i przodu zaslaniajac kolejne niedociagniecia modelu.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej sorry ze do FW dalem juz nie bede, musze sie zreformmowac. Widze ze oglnie nikomu sie niepodobalo ak wiec praca - jak to powiedzial Tweety - kompletna kicha, Ale moze jeszcze popracuje nad tym.

 

Keraj, a masz jakakolwiek prace ktora skonczyles a po otrzymaniu budujacych komenatrzy na forum ruszyles dalej aby ja poprawic? Bo ja nie pamietam, zawsze wrzucasz 1 render i na tym sie konczy.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie, dość jazdy po autorze. Komentujemy pracę KONSTRUKTYWNIE czyli doradzamy co poprawić a nie pitolimy o tym, że praca jest brzydka a autor nie słucha nikogo.

 

Posty zawierające tylko uwagi, że praca jest brzydka i żeby autor coś z sobą zrobił będą usuwane. Nie ma sensu powtarzać wszystkiego w nieskończoność.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety skoro nie slucha to ja obiecuje ,ze jak keraj zobacze ze wrzucasz nastepnym razem znowu cos takiego , to poprostu nie bede komentowac !!chyba ze zaczniesz w koncu robic jakiegos wipa wtedy chetnie pomoge ,no ale jak nie chcesz to trudno pozdrawiam i sory za spam

Edytowane przez Eden-3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe wiem o tym Pablo. Ale powiedz mi ile można w kółko tłuc ten sam temat? Skoro nie słucha krytyki to po co się produkujecie? Napiszcie na PM czy gdzieś na maila a nie róbmy z tego jakiejś krucjaty :)

 

Kilka osób bierze trochę zbyt dosłownie luz w przyjmowaniu komentarzy przez keraja i niepotrzebnie się spina ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, skoro teraz jest w wipie to teroetycznie powinniśmy dawać konstruktywne koemntarze, posuwające tą pracę dalej, a zatem...

 

-troszkę nie rozumiem zamysłu głowy, tzn taki kształt mają chyba tylko krasnoludy z Tolkiena, ale to w sumie inwencja własna

-ogień fajny, ale dlaczego z oczu i ust? Tak wygląda palący się człowiek, tego cyborga spalili w tym piekle na wiór? :P

-a swoją drogą cyborg to chyba maszyna? Chyba niewierząca? Więc do piekła trafić nie może. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny render:

 

1.jpg

 

Dziekuje wam za komenty, kazdemu z osobna. Praca widze ze sie podobala jednej osobie tak wiec ogolnie to kicha, dlatego poszedlem w inna strone z ta praca i zaczelem robic taki zwykly portrecik.

 

Moze ktos z was zna jakies fajne tricki z SSS fast skin material w mentalu? Ja wlacze z nim na zywaca, wszystko testuje na wlasnej skorze:D. Efekty na razie sa mierne. Chce aby ta skora byla napradwe dobra. Bede pracowal nad tym dalej. Wszelkie pomocne uwagi mile widzane, zwalszcza od osob ktore juz wlaczyly z skora w mentalu. Moze nawet ktos z was wie jakim trockiem zrobic dobra skore w vray? Moze sa jakies pluginy? Wiem ze sie da, ale kompletnie nie mam poecia od czego by zaczac w ogole:/

 

Pozdr!

Edytowane przez keraj37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś coraz gorzej z twoimi prackami, jedna mi się podobała a teraz nie mają klimatu i widać wszystkie niedociągnięcia

 

czy ten tytuł to żart czy na serio bo nie czytałem tego wątku

 

mam nadzieje że jeszcze pokażesz coś fajnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwaz ze tak naprawde w realu nie ma az takiego mocnego efektu sss przenika najbardziej przez uszy i czasami troche przez nos. Czasami tez jak dwie powierzchnie sie ze soba zetkna np jak zlaczysz palce u dloni i podniesiesz na zrodlo swiatla wtedy bedziesz w okolicach gdzie nie ma kosci tylko skorka przeswitywac na czerwono swiatelko. Namaluj sobie w shopie czarno biala teksturke z informacja intensywnosci dla dzialania back scatteringu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal: dzieki zawsze sie tak wiedza przyda. jednak woalbym np: jak ustawic radius dla epidermal itd:>

 

claude: zrobi sie zrobi cos lepszego trzeba tylko troche poczekac: 1 do 100 lat:)

 

adam_m: mi osobiscie sie podobaja takie poparzenia, wyglada to bardziej makabrycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej,

tylko czy mozesz wrzucac rendery bez zadnej postprodukcji? Bedzie latwiej pomagac w ustawieniach parametru itd. Bo mam wrazenie ze te biale plamy na gorze itd sa po prostu domalowką w PS, sprostuj mnie :)

 

keep workin

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności