_Arti_ Napisano 20 Wrzesień 2009 Autor Napisano 20 Wrzesień 2009 Ładny kocyk na tym murku:) Poważnie. Ta... Cieplutki x] Skala tej dachówki z przodu a na powierzchni tego zawijasa to potworność ;] po prostu nie przejdzie to jako nawet najlepsza ściema. Ale ogólnie jest ok. To artystyczna wizja - muszelkowe zawijasy na krawędzi dywano-dachu. Wiem, że liście copy-paste, ale to się naprawi... A ogólnie pod względem światła? Jakoś to wygląda...?
Aspirin Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 texturki tego drzewa troche Ci się rozjechały. Ja bym bardziej popracował nad detalem, bo to takie za proste jest jeszcze. Moim zdaniem, obiekt powinien wyglądać ciekawie już w samym AO i dopiero wtedy powinieneś brać sie za teksturowanie.
arev Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 A ogólnie pod względem światła? Jakoś to wygląda...? Zdaje się, że miałeś trenować mapowanie, nie? :D Raczej na tym bym się skupił, bo już jednego takiego od artystycznych wizji na forum mamy i chyba wystarczy ;) Posłuchaj kolegów i popracuj nad ujednoliceniem skali tekstury w ramach jednego obiektu, a będzie dobrze.
noted Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 bo już jednego takiego od artystycznych wizji na forum mamy i chyba wystarczy ;) Chyba nie pijesz do głównego bohatera matrixa? :D A mnie się strasznie w oczy rzuca po prawej stronie drzewo wychodzące z kostki na chama :P
khatake Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Chyba nie pijesz do głównego bohatera matrixa? :D A mnie się strasznie w oczy rzuca po prawej stronie drzewo wychodzące z kostki na chama :P Może by pił gdyby drugie konto kieraja brzmiałoby Neo ale brzmi Noe...jeden z głównych bohaterów Biblii ;D Co do pracki to Tekstury drzew i te patyki przy wejściu bym poprawił (właściwie drzewa bym poprawił a patyki wywalił :P)
noted Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 ohh rzeczywiście :D moja pomyłka przepraszam ;)
_Arti_ Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 Czy bryła tej twarzy jest dobra? Zawsze miałem z tym problemy, i chyba nadal mam.
_Arti_ Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 No tak . Potrzeba posiadania pewnej aktorki do animacji sprawiła, że zacząłem ją sobie modelować. Wzór wiadomy... Lara Croft ;p A dokładniej jej doppelganger ^ ^
Ania Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Od grzbietu nosa do policzka powinno być mniej stromo, takie bardziej płaskie łagodne przejście. Te takie podłużne wzdłóż szyi powinny być bardziej proste. I u kobiet tego aż tak nie widać, chyba że jest bardzo żylasta. Kąciki ust nie wyglądają zbyt dobrze, tuż obok ust skóra jest zbyt wypukła i za bardzo zachodzi pod dolną wargę, powinna zachodzić raczej pionowo w dół. Górna warga zbyt wypukła, albo pod nosem brakuje tego wklęsłego. Pod policzkiem brakuje mięsa i podbródek zbyt wysunięty. Widać to najlepiej na obrysie w ostatnim widoku. Przy czym twój model nie odbiega jakoś ekstremalnie od normy, ujdzie (oprócz może tej szyi), uwagi dotyczą raczej tego jak by można ją upięknić.
_Arti_ Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 Zdążyłem ją troszkę popoprawiać przed Twoim postem Aniu. Co teraz - złego - rzuca się w oczy?
Ania Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Dalej mniej więcej to samo. Trochę wygląda jakbyś modelował tylko z fronta i z boku, bo te dwa widoki wyglądają dobrze a ten z ukosa nie. Brakuje też detalu koło oczu, ale o tym pewnie sam wiesz.
Tomala Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Myślę że twarz jest zdecydowanie zbyt pociągła. Środek ust jest za bardzo wysunięty do przodu w stosunku do kącików ust, usta powinny się układać mniej więcej tak jak linia zębów. Szyja wiadomo do poprawy no i nos z frontu trochę nie wygląda.
_Arti_ Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 Męczę ten projekt od urodzenia... Się rozumie, odkąd zacząłem bawić się w 3D. W sumie dzięki temu serialowi się zainteresowałem tym tematem, może to stąd ten sentyment? Ogólnie walczę z oświetleniem. Ostatnio był temat w którym pytałem się o to, jednak sam AO - nie chcę używać FG ani innych color-bleedingowców i zamulaczy rendera - sprawiał, że miejsca nie oświetlane bezpośrednio to był po prostu jeden zlewek wszystkich krawędzi i poznanie gdzie kończy się jeden obiekt, a zaczyna drugi było niemożliwe. Postanowiłem po prostu dodać jedno światełko do kamerki, które pada bezpośrednio i wyostrza krawędzie. http://i49.tinypic.com/23mtrmq.jpg Co sądzicie o efekcie? Macie może jakieś lepsze metody? Pozdrawiam
_Arti_ Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Napisano 5 Sierpień 2010 Chacha! Całe lata badań w tajnych laboratoriach Dextera, by w końcu odkryć "całkiem znośny model oświetlenia". Narzekałem strasznie na to, że mi się krawędzie zlewają. A nie mogłem użyć FG, bo to ma być animacja ( 11s na klatkę - 720x540 - to i tak dużo ). Odkryłem, że "czarna mgła" nadaje niesamowitej głębi całemu pomieszczeniu i niweluje efekt zlewających się obiektów. To wciąż ten sam projekt, dziergany od 3 lat z ogromnymi przerwami. I szanse, że go skończę... Są większe niż kiedykolwiek ;] Żeby nie było, że leję wodę ( pozdro Likki xDDD ) "głębokie" renderki: http://i35.tinypic.com/33w72p3.jpg - Pierwszy http://i34.tinypic.com/s4z22r.jpg- Drugi
Docent Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 proszę usunąć, nie doczytalem o AO w poprzednich postach ;)
_Arti_ Napisano 2 Październik 2010 Autor Napisano 2 Październik 2010 Ach, jednak toonki są moją dobrą stroną, przynajmniej takie odnoszę wrażenie ;] Tę postać zaprojektowałem na religii w I-klasie ogólniaka. Czyli chyba będzie gdzieś 0,75 roku temu. Dziś do niej wróciłem, i może ją dokończę :) Ach! I siateczka z wjuportu:
khatake Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Nad nosem posiedź. Teraz to wygląda jakby to turbosmoot odwalał całą robotę bo tak mało tam polygonów. Poza tym fajnie tylko dałeś takie ujęcie że nawet obciąłeś ucho które widać wymodelowane masz...ale nie pokazujesz ;p
latos Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Nos powinien chociaż troszkę się rozszerzać. Nie jest jednolity przez cały czas. Bardzo podobają mi się materiały takie bajkowe :)
Lucek Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 A ja myśle ze model jest ok. Pokaz ucho po smoothie no i progress.
_Arti_ Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 (edytowane) Progress idzie jak krew z nosa, bo mam czas tylko w weekend - no i chęci. Raczej nic się nie chce po "ciężkim dniu w szkole". Ale - zacząłem robić nogi i efekt jest raczej komiczny ^ ^: http://i55.tinypic.com/21e9op5.jpg A tutaj uszko: Edytowane 14 Maj 2011 przez _Arti_
cortes Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 jak dla mnie postać ok do jakiejś kreskówki - daje rade :D
_Arti_ Napisano 1 Listopad 2010 Autor Napisano 1 Listopad 2010 Po raz -etny powróciłem do prac nad moim fanowskim projektem :) Ale wciąż mam problem z oświetleniem. Sprawdzam masę możliwych ustawień chyba od roku. - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=64839 - w tym temacie pytałem się właśnie o to jak można uzyskać taki efekt. Ale wyszło na to, że należy użyć Globalnej Illuminacji i/albo FG. A właśnie tego chciałbym uniknąć. Co jest raczej trudne - miejsca gdzie światło nie pada bezpośrednio mają jednolity odcień i są zlane w masę. Jako tako udało mi się to rozwiązać - dałem 3 światła omni - właściwie to mogą być i direct, bez różnicy ( i tak są daleko od sceny więc kąt padania jest praktycznie ten sam ) ułożone w trójkąt dookoła sceny. Do tego jedno światło od góry oraz od dołu "pochłaniacz" by zaciemniał ładnie postaci oraz miejsca pochylone w dół. No i oczywiście omni-słoneczko. http://i56.tinypic.com/ir447m.jpg http://i51.tinypic.com/2vttguh.jpg Taki efekt. Ale zastanawia mnie, czy są jakieś drogi, magiczne triki by uzyskać dobre oświetlenie bez użycia FG i GI? Zapewne trzeba samem ładować światełka i zasymulować ten efekt - szczególnie w miejscach oświetlanych przez AO gdzie obiekty mogą zlewać się w masę?
_Arti_ Napisano 14 Maj 2011 Autor Napisano 14 Maj 2011 Kilka mniejszych lub większych shitów. Dla rozruchu... Ogólnie niektóre robione nawet rok temu, inne wczoraj. "wsumie" nic ciekawego.
Dobrotek Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Z tego przedostatniego można zrobić fajną scenę możesz wrzucić kamerę do środka tej kopuły i dodać fajne tło rodem sci-fi
Sinnerslayer Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 postęp w pracach widać. jedno mi się rzuca w oczy. mianowicie wiele zaczynasz, ale niczego nie kończysz. uczep się chłopie jednego projektu i go dopieszczaj ;) pozdrawiam.
_Arti_ Napisano 20 Maj 2011 Autor Napisano 20 Maj 2011 uczep się chłopie jednego projektu i go dopieszczaj ;) Mam jakiś taki chory zwyczaj. Ale nigdy jakoś nie odrzuciłem modelu na stałe, chyba, że był totalnie do śmieci, to tylko wtedy... Zapominałem o nim, a po roku czy dwóch latach odgrzebywałem go z otchłani komputera. Tutaj poprawiona twarzyczka - ponętniejsze usta i nosek mniej kanciasty.
_Arti_ Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 Poprawiony biust, włosy i ogólnie kurtka. Wymyśliłem jej imię - Mariah Castspell :P
_Arti_ Napisano 11 Czerwiec 2011 Autor Napisano 11 Czerwiec 2011 Tak sobie zacząłem coś wolnej chwili modelować i tak z tego wyszło coś takiego(patrz niżej). Co tu zrobić by tu urealistycznić? Przyjmijmy, że to kino w Sydney(marzenia... ).
_Arti_ Napisano 13 Czerwiec 2011 Autor Napisano 13 Czerwiec 2011 Rany, nigdy chyba dobrej fotorealistycznośći exterioru nie osiągnę ;/
Papa Pio Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Heh... pierwsze moje skojarzenie to Balamb Garden z Finala 8 http://michalmike.wrzuta.pl/obraz/powieksz/aX96XQ0cT9y Inspirowałeś się? czy taki przypadek... może dodaj parę kolorowych akcentów, jakaś roślinność by się zdała... tak myślę...pozdrawiam
_Arti_ Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 Ok, taka praca. Miało to być na konkurs Autodesku, ale nie posiadam Maxa 2012 co jest jednym z warunków konkursu. No i zapewne nie wolno używać photoshop'a i gotowych zdjęć. Praca raczej średnia, wciąż nie potrafię zrobić dobrego, fotorealistycznego oświetlenia sceny. Ale, prace - nawet najgorsze - są po to by je krytykować. Kończąc tym zdaniem które niewątpliwie będzie przytaczane w podręcznikach do WOK'u za 965 lat: http://i42.tinypic.com/2q0ktah.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się