Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

przejrzałam od początku i faktycznie zrobiłeś niezły postęp... łuczniczka naprawdę spoko (mimo szyi jak już mówili :p ) i podoba mi się ta dziewczynka siedząca na podłodze... a z tych pierwszych spoko organic rope i desert engineer :D czekam na więcej postępu ;> pozdro

  • Odpowiedzi 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JakóbM, yarosh, jameli, sick, telthona, icecold -> dzięki za komenty, miałem ostatnio nieco pracy i nie mogłem skończyć. Odnośnie dziewuszki to "zabiłem" się tym wazonem z kwiatami :/ a palce faktycznie nieco za pulchne.

Napisano

Ładnie dociągnąłeś obrazek, na Twoim miejscu bym już się z tym nie męczył, po prostu wywal te kwiaty z wazonu, niech stoi sam wazon. Nic się nie stanie, z postacią i kolorem i tak świetnie wybrnąłeś. Moje gratulacje. Ale z kwiatami poległeś, bierz się za inne ćwiczenie a z kwiatami się zmierzysz innym razem. :)

Napisano

Dzięki Florian. Tymczasem kolejny up. Mam chyba jakiś dół twórczy bo kompletnie nic mi nie wychodzi... :(

tree

copy-of-tree.jpg

egg_hunter

copy-of-ant.jpg

portret dziewcyny kumpla

copy-of-dziewczyna-konrada.jpg

szkicowy koncept...son of wood

copy-of-son-of-wood.jpg

...i dwa akryle/A4

copy-of-bawol_akryl_a4.jpg

 

copy-of-bear_akryl_a4.jpg

 

pzdr

Napisano

A dzięki za komentarze. A'propos akryli taka ciekawostka. Mam z firmy Renesans i po dłuższym nieużywaniu po prostu rozsadziło zakrętki :(. Dobrze że farby całkiem nie wyschły. Mam jeszcze małe zastrzeżenia co do żółtego (kadmowy-cytrynowy) jest jakby przeźroczysty lekko(w porównaniu do innych farb) i kiepsko się go nakłada. Nie wiem czy to tak zawsze czy po prostu mi się taka trafiła.

Napisano

I bawołu i niedźwiedziu z fotek. Dorwałem jakiś segregator i pełno tam tego. (matko jedyna jakie to dziwactwa na świecie mają miejsce=])

SBT hehe... to zależy czy się misio sobie spodobał na podglądzie =]

Napisano

Trochę tych czarnych "dziur" w pracy porobiłeś co jest na minus, płasko niestety, nie mogłeś się zdecydować co ma wychodzić do przodu przez co wszystko zdaje się być tak samo ważne i oświetlone... najfajniej wyszła karteczka z zamkiem, design infantylny ale może oto chodziło... nawet podpis postanowiłeś wybić jak najbardziej do przodu :P pozdro i pracuj pracuj bo coś tam już kombinujesz

Napisano

Czarne dziury były na początku zamierzone, ale to nie był najlepszy pomysł - nigdy nie jest. Arta wrzucałem niestety "na gorąco" (zawsze byłem w gorącej wodzie kąpany=]), a jakby poleżał ze dwa dni to pewnie by się "przegryzł" jak nasza słynna polska sałatka warzywna i wtedy bym coś jeszcze poprawił. Nawet podpis podświetliłem na sam koniec. Dzięki za rady i komenty.

Napisano

O to ostatnie niezłe. Możesz poprawić lekko okolice głowy.Nie pasują mi te druciki oraz obszar ucho -włosy w bliskim kontakcie. Chodzi o to czy włosy nie powinny rosnąć w pewnych okolicach..Trochę depilacji bo wygląda jak u małpy + tą wklęsłą część zblendować aby nie była tak widoczna. No i ucho przyciemnić bo bo jest już po zaciemnionej stronie łba. Nie wiem też czy kolor szkiełka okularu jest odpowiedni..może zbyt prominentny. Możesz również przejechać czerwonym kolorkiem lekko po nosku i uchu. Na razie tyle :). Ale jako całość bardzo fajne i w porównaniu do poprzedniego picka z papieroskiem to ogromny postęp.

Napisano

Bardzo si. Powalczyłbym na twoim miejscu z tłem jeszcze, bo trochę mechanicznie teraz wygląda. Drażnią mnie te grube pojedyncze włoski na głowie lorda, wyglądają topornie. Fałdy na kalesonach układają się dziwnie, jakoś nie po kształcie nóg. Poza wzmocniłbym trochę specular na twarzy i dodał na piórach kapelusza. No i góra czaszki - nie jest tak dopieszczona jak reszta, a chciałoby się, żeby była.

Napisano

Hmm te pojedyńcze hery faktycznie dziwnie wyglądają - jakby mu ktoś druty w czachę powbijał - poprawię jakoś na czasie. Serio - no racja za bardzo mu głowę zapuściłem wlosami. Rebonka - z tym nie dopieszczaniem to czasem celowo aby nie było wylizane a żeby było widać pociągnięcia pędzla - jak widać jeszcze mam sporo braków. Ogólnie wezmę do serca poprawki o których pisaliście. Miło że czasem moje prace cieszą oko lepszych ode mnie - Thx.

Napisano (edytowane)

Poszukiwanie nowych technik, sposobów i test nowych bruszy...

 

dosłowna reakcja łańcuchowa zmartwienia :O

drlz.jpg

 

mag golas

copy-of-wwwoman_undead_mage.jpg

Edytowane przez emmilius
Napisano

W pierwszej pracy sam pomysł już jest dobry, rozumiem, że nowe brushe widać na ścianie. ;> Ogólnie bardzo fajnie, jedyne, do czego mógłbym się przyczepić to troszku wąski brzuch u tego juz 'bardziej zmartwionego'. :P

 

Druga mi sie bardziej podoba, tylko jakoś te umięsnione nogi mi do tego wychudzonego ciała nie pasują. Ogień fajnie Ci wyszedł.

Napisano

Nie no panie Emmilius coraz lepiej i lepiej, ta reakcja lanuchowa to genialny pomysl, ale te postaci wygladaja nieco plasko zwlaszcza na ramionach.

Napisano

Dzięki za komentarze.

Coyote - lekkie światło od ognia dałem ale nie chciałem żeby było chodź w połowie intensywne jak główne.

Meariss - taa na ścianie :P

Ice - a kurcze zdawało mi się że właśnie ramiona mają najlepszą bryłkę... hmmm

Napisano

Hej ho! Czolem!

 

Pamietaj o jednej zasadzie, jesli cos jest ciemne dajemy dookola jasniejszy walor/kolor i vice versa, a w tym ostatnim speedzie jasno niebieska czesc szaty zbytnio zlewa sie z tlem. Dobrze, ze przynajmniej umiem cos zaobserwowac, ale jak sam mam cos wprowadzic w zycie to roznie to wychodzi haha.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Taa, przydało by się markerem na ścianie wypisać gruntowne zasady odnośnie malowania, kompozycji itd. żeby unikać błędów. Chociaż z drugiej strony jesteśmy ludźmi a nie maszynami a naginanie reguł przynosi czasem zadziwiające efekty =] ... no może nie w tym przypadku.

Napisano

Fajne ćwiczonko, ale wydaje mi się, że za bardzo pojechałeś w niektórych sztywnym schematem. Spróbuj przed takim ćwiczeniem zapomnieć jak wygląda nos i spojrzeć jeszcze raz na referencje które masz. Dobrze widać ten schemat w 3 rzędzie od lewej 4 nos, tam jest ciemniejsza plama, płaszczyzna którą niepotrzebnie podzieliłeś takim wcięciem, którego tam nie widze. No i przez ten schemat trudno Ci wyczuć strukturę nosa widzianego od dołu, te nozdrza gdzieś tracą swój kształt.

 

Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako czepialstwo, po prostu warto aby takie ćwiczenia były efektywne. Mi zresztą też by się przydało ćwiczenie na nos jak znajdę wolną chwilę to wrzucę efekty. ;) Aha... no i nie zapomnij potem zrobić sobie ćwiczenia osadzenia tego nosa na twarzy pod różnymi kątami. ;)

Napisano

Florian - wiem o co Ci chodzi. Dzięki.

Mant - thx.

Tak naprawdę dopiero pod koniec ćwiczenia zauważyłem z czym mam problem, a mianowicie z pokazaniem nosa pod różnym kontem. Nie do końca wyszło mi chyba właśnie z tym wireframem - bo nie czuję go w przestrzeni. Jeszcze dzisiaj zrobię sobie uproszczoną bryłę noska w 3D, i będe ćwiczył pod różnym kontem i z różnym oświetleniem, może nawet ktoś z forumowiczów też skorzysta.

Napisano

Fajne wiczenie, na pewno sporo wynisiesz. Ale wg mnie niekiedy (nie we wszystkich) trochę za jasno robisz odblaski świetlne, na przykład w tym garbatym nosie (pierwszy w 5 rzędzie) trochę bym to przytłumił. ale na pewno Ci to pomoże wyczuc bryłę nosa. Pytanko: w jakim programie robiłeś te trójwymiarowe kinole?

Napisano

Kinole są z Posera a kręciłem je w Lightwave3D, z tym że to są obiekty z modelera a wieczorkiem na mniej skomplikowanej bryle zapodam w różnych ujęciach i zróżnicowanym oświetleniem. Jak się sprawdzi (czyli jak coś sobie wbiję to mojego łba =] ) to potem oko, ucho i usta.

Napisano

Prawdę mówiąc mój zapał nieco zmalał bo efekt jest chyba nieco gorszy niż się spodziewałem. Mam tylko nadzieję że nie przekombinowałem i że cokolwiek to wniesie.

copy-of-nosy_bryla.jpg

Napisano (edytowane)

Nochale są 3D do zrozumienia/pokazania bryłki. No coś tam widać i jak pisałem mam nadzieję że to coś da. Na podtsawie tego będę próbował robić szkice i budować bryłę. Obaczymy jak to będzie.

 

EDIT:

Zrobiłem kilka szkicy na bazie tych low poly i muszę powiedzieć że moje ustawki w 3D chyba na marne nie poszły. Jak zarysuję całą planszę to wkleję rezultat i sami ocenicie.

Edytowane przez emmilius
Napisano

Bo to jest wojskowy pędzel do golenia =], zabrałem go z woja jak do cywila szedłem. Kiedyś za karę kazali mi takim malować wszystkie drzwi na kompani, chwilka na tym zeszła, duża chwilka. Dzięki za komenty.

Napisano

Bardzo sympatyczne cwiczenia, i niezly bakcground story za pedzlem ;)

Wiem, ze duzo ludzi nienawidzi paintera, sam tez za nim nie przepadam ale pobaw sie w nim przy studiach koloru, kredami badz pastelami olejnymi, lub samymi olejami, zobaczysz jak fajnie i "realnie" mieszaja sie kolory, wtedy te wiedze mozna przeniesc do PS'a. Gdyby w photoshopie dodali opcje wlacz/wylacz realistyczne mieszanie kolorow wtedy byl by to program niedozastapienia. No nic moze w CS5? ;)

Napisano

Noo, emmilius wraca do zycia! :) Fajne studia, do anatomii kobiety mozna sie ino przyczepic, lewy cycek za maly i barki troche meskie wyszly, mysle ze powinienes dokladniej przestudiowac obszar gdzie ramie laczy sie z tulowiem, bo tam zdarza Ci sie przeklamywac anatomie. Generalnie ryspekt i dobrze ze Cie incydent z pedzlem do golenia nie zniechecil do malarstwa ;) Zauwazyli w wojsku talent to chcieli wydoic ile sie da :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności