Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Matt Clark zaprezentował na swojej stronie wideo prezentujące działanie narzędzia "Wrapit" nad którym właśnie pracuje. Narzędzie to ma służyć do zmiany topologii siatki high-res, na przykład takiej stworzonej w ZBrushu czy mudboxie do siatki low-poly.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=498

 

 

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

softselection, tak jak wszedzie pod klawiszem O i potem normalne modyfikatory. A wrapit jest opracowywany jako modyfikator shrinkwrap, chociaz na razie mocno niedoskonaly. Co do blenderowego retopo, to dziala jako projekcja 2d, z widoku w jakim jestesmy akurat. Tutaj widze ze jest projekcja 3D, dookola modelu.

Napisano

temporal w sumie to ja wiem, w polydraw jest możliwość tworzenia siatki na dowolnym obiekcie poly. Vertexy są automatycznie przyciągane do modelu bazowego + super narzędzia do szybkiego modelowania. Czego chcieć więcej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności