Posted February 2, 200916 yr Matt Clark zaprezentował na swojej stronie wideo prezentujące działanie narzędzia "Wrapit" nad którym właśnie pracuje. Narzędzie to ma służyć do zmiany topologii siatki high-res, na przykład takiej stworzonej w ZBrushu czy mudboxie do siatki low-poly. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=498
February 2, 200916 yr w blenderze od jakiegoś czasu jest retopolgy i działa ok.. ale skoro maxowcy potrzebuą czegoś więcej to ok :)
February 3, 200916 yr taaa. Właśnie. Ja przerzucam do Blendera i nie mam problemu. najprzyjemniejsze retopo jakiego używałem.
February 3, 200916 yr To jeszcze zdradzcie mi gdzie Blender ma taka opcje jak pokazana tu soft selection albo wrapit wlasnie...
February 3, 200916 yr softselection, tak jak wszedzie pod klawiszem O i potem normalne modyfikatory. A wrapit jest opracowywany jako modyfikator shrinkwrap, chociaz na razie mocno niedoskonaly. Co do blenderowego retopo, to dziala jako projekcja 2d, z widoku w jakim jestesmy akurat. Tutaj widze ze jest projekcja 3D, dookola modelu.
February 4, 200916 yr temporal w sumie to ja wiem, w polydraw jest możliwość tworzenia siatki na dowolnym obiekcie poly. Vertexy są automatycznie przyciągane do modelu bazowego + super narzędzia do szybkiego modelowania. Czego chcieć więcej?
Create an account or sign in to comment