adek Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 Matt Clark zaprezentował na swojej stronie wideo prezentujące działanie narzędzia "Wrapit" nad którym właśnie pracuje. Narzędzie to ma służyć do zmiany topologii siatki high-res, na przykład takiej stworzonej w ZBrushu czy mudboxie do siatki low-poly. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=498 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 w blenderze od jakiegoś czasu jest retopolgy i działa ok.. ale skoro maxowcy potrzebuą czegoś więcej to ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 taaa. Właśnie. Ja przerzucam do Blendera i nie mam problemu. najprzyjemniejsze retopo jakiego używałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 Blade: Komentarz z lekką nutką przekąsu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 To jeszcze zdradzcie mi gdzie Blender ma taka opcje jak pokazana tu soft selection albo wrapit wlasnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 softselection, tak jak wszedzie pod klawiszem O i potem normalne modyfikatory. A wrapit jest opracowywany jako modyfikator shrinkwrap, chociaz na razie mocno niedoskonaly. Co do blenderowego retopo, to dziala jako projekcja 2d, z widoku w jakim jestesmy akurat. Tutaj widze ze jest projekcja 3D, dookola modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 wreszcie cos z potencjałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 polydraw z polyboost'a chyba lepszy od tego tylko drogi bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 polyboost takie rzeczy potrafi? wsumie tam nie wiem ale wydaje mi sie ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery. Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 nie do końca takie jak wrapit ale dobrze się spisują przy retopo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 temporal w sumie to ja wiem, w polydraw jest możliwość tworzenia siatki na dowolnym obiekcie poly. Vertexy są automatycznie przyciągane do modelu bazowego + super narzędzia do szybkiego modelowania. Czego chcieć więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 Łeee, ja to myślałem, że za darmo rozdają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się