Napisano 2 Luty 200916 l Matt Clark zaprezentował na swojej stronie wideo prezentujące działanie narzędzia "Wrapit" nad którym właśnie pracuje. Narzędzie to ma służyć do zmiany topologii siatki high-res, na przykład takiej stworzonej w ZBrushu czy mudboxie do siatki low-poly. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=498
Napisano 2 Luty 200916 l w blenderze od jakiegoś czasu jest retopolgy i działa ok.. ale skoro maxowcy potrzebuą czegoś więcej to ok :)
Napisano 3 Luty 200916 l taaa. Właśnie. Ja przerzucam do Blendera i nie mam problemu. najprzyjemniejsze retopo jakiego używałem.
Napisano 3 Luty 200916 l To jeszcze zdradzcie mi gdzie Blender ma taka opcje jak pokazana tu soft selection albo wrapit wlasnie...
Napisano 3 Luty 200916 l softselection, tak jak wszedzie pod klawiszem O i potem normalne modyfikatory. A wrapit jest opracowywany jako modyfikator shrinkwrap, chociaz na razie mocno niedoskonaly. Co do blenderowego retopo, to dziala jako projekcja 2d, z widoku w jakim jestesmy akurat. Tutaj widze ze jest projekcja 3D, dookola modelu.
Napisano 3 Luty 200916 l polyboost takie rzeczy potrafi? wsumie tam nie wiem ale wydaje mi sie ze nie
Napisano 4 Luty 200916 l temporal w sumie to ja wiem, w polydraw jest możliwość tworzenia siatki na dowolnym obiekcie poly. Vertexy są automatycznie przyciągane do modelu bazowego + super narzędzia do szybkiego modelowania. Czego chcieć więcej?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto