Skocz do zawartości

Różne modele <LAST UPDATE: 8 grudnia>


ciastuch

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy mebel ale raczej nie do życia - pomijam czyszczenie - ale prześlizgiwanie się nogą po tym wystającym kancie konstrukcji musi boleć :)- mimo że w oryginale chyba trochę mniej odstają to i tak jest to słabo przemyślane i łatwo to poprawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

 

Model i render bardzo fajny. Ten pomarancz naprawde elegancko wyglada. Zgodze sie z eco, ze mebel nie do konca funkcjonalny :)

 

Mam tez pytanie. Jak robiles wykonczenia obicia?

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Daaawno mnie nie było... Trochu roboty było koło siebie, egzaminy na studia (shit) i jakieś tam zlecenia. Powróciłem :)

Chciałem zamieścić mebelek, który robiłem ostatnio na zlecenie Wrocławskiej firmy projektujacej i produkujacej meble - Meblobud.

Komoda.

<a href=http://img819.imageshack.us/img819/4857/odfrontupszramka.jpg' alt='odfrontupszramka.jpg'>

 

... i odtwarta:

otwartapszramka.jpg

 

Taka o wrzuta. Zabieram się za trochu większe rzeczy, ale będę tu wrzucał to, co uda mi się zrobić w międzyczasie :)

Pozdro.

Ciastuch.

Edytowane przez ciastuch
Update.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciacho 191 Drzwiczki odbijają wsio, bo w rzeczywistosci odbijają wsio :) Mebelek już istnieje, ja robiłem do niego wizkę :) Mebelek widziałem, rozmawiałem z jego twórcą, o materiałach użytych, o sposobie powstawania, lakierowania etc :)

Zawiasy porobione były w sumie na szybko, żeby było widać, że są :) o :) Nie chciało mi się bawić w krzyżaki na śrubach i w firmowe napisy, zresztą nie o to tu chodziło :)

<a href=http://img231.imageshack.us/img231/1406/zawiasy.jpg' alt='zawiasy.jpg'>

 

Wiekszego obrazka nie mam.

Pozdro

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelek to zwykły spline maciek.m :) hehe, i wiem o co Ci chodzi :) Wiesz... ;> Wyobraziłem sobie, że to JA jestem tym kablem, i że się tak... naturalnie układam na tej lampie :D Wiesz o co chodzi :P ;)

To spline z punktami gdzie-niedzie bezjerowskimi, a w innych miejscach "rozdzielonymi" fillet'em - ot, cała tajemnica :)

 

Miło, że się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Tym razem wrzucam takiego speeda. Troche niedorobiony, ale może macie jakieś sugestie.

Łózio "bujane" - refką był obrazek znaleziony gdzieś w necie, strasznie przypadło mi do gustu :) Model będzie wykorzystywany do jakiś scenek, tylko... nie mam pomysłu na wykończenie. Myśle nad rzuceniem jakiejś szmaty spadającej na ziemię, poduszek, ale to chyba zrobie za pomocą soft body, żeby się fajnie pomarszczyły.

Jakieś pomysły? :) Wysłucham z zainteresowaniem :)

 

Modelik:

84755434.jpg

 

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azinsky Dzięki za przydasiowego linka :) Fajna rzecz. Chodziło mi bardziej o jakiś rzucony koc, który częściowo będzie opadał na podłogę, ale dzięki - link z pewnością przydatny :)

Sinnerslayer tak, to jest łóżko. Dwuosobowe. Za modelowanie zabierałem sie z odpowiednim przygotowaniem. Materac ma wymiary BARDZO ustandaryzowane, tj. 200 x 180 cm, w necie mnóstwo przykładów. Wysokość samego leżyska też bardzo klasyczna :) Które proporcje leżą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mapowanie jest dobre, tak wygladaja sloje na elementach okraglych. Ogolnie bardzo fajnie. Mam pytanie co do koca, jak zrobiles ze jest zagiety tak fajnie? Probowalem ostatnio robic nazuty itd ale nie mam pojecia jak to zrobic.... ?? Na evermotion koles wzucil pracke to jest jeden z renderkow, wiecie jak zrobic takie szmaty, to jest jakis skrypt czy modelowane czy co bo wymiekam..??:)

http://bertrand-benoit.com/images/Stableacre/Final8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m kocyk tutaj był zrobiony zwykłym clothem. Płaszczyzna o wielu podziałach stworzona z linii za pomocą loft --> get path rzucona na łóżeczko - najporściej, jak się da :)

Z tego co widze po tym, co mi wysłałeś (ten renderek z evermotion) - wydaje mi się, że to jest zrobione nie z płaszczyzny, ale za pomocą garmet maker i potem modyfikowane life dragiem :) Potem tekstura bump (te zgrubienia na brzegach koca - displace to nie jest, bo na brzegach nie widać przestrzenności tekstury). Tak mi się wydaje, ale mogę się mylić :)

Kiedyś robiłem podobną szmatkę, tak pozaginaną. Tu masz linka do forum:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73635&page=122&p=1046549&highlight=#post1046549 post nr 1215. Robione wyżej opisaną metodą :)

 

Pozdro.

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ciastuch :) a jeszcze jedno pytanko, bo jak juz przesuwam tym life dragiem to plaszczyzny sie przenikaja czasami i powstaja czarne miejsca... jak zapobiedz temu? Da sie gdzies ustawic jakis dystans czy cos..

 

aa i jeszcze to pewnie wina tego samego ze jak symuluje to szmatka przenika na rogach przez obiekt na ktorym sie uklada..

Edytowane przez maciek.m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy czasami powstają, sam osobiście nie umiem ich unkiknąć ;/ być może się da, ale czasami to kwestia głupiego przypadku. Jeżeli chodzi o przenikanie się płaszczyzn, to w panelu modify clotha, można sobie ustawić level intersection. Ja ustawiam na 2. jeżeli wychodzą błędy - osobiście staram sie jakoś potem poprzesuwać przenikające się werteksy.

 

Jak wrócę do Wrocławia, postaram sie pokombinować i pomóc ;)

Pozdro.

Ciastuch.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli robisz metodą garmet maker, nie rób mesh smooth :) Lepszy efekt daje chyba HSDS (nie pamietam teraz jak to sie nazywa, bo nie mam tu Maxa) ale w panelu modifier list jest :) Do garmet makera duuuuużo lepiej działa niż smooth ;)

 

Ciesze się, że pomogłem :)

 

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności