Gość Morte Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 (edytowane) Pierwszy szkic ode mnie. Koncept ważna rzecz wiec wasz feedback bardzo wskazany:) Pomysł nr.1 (póki co jedyny:)): Rasa: demon, Klasa:demon prince. Jako ze osobiście nie lubię robić gigantycznych grubasów zdecydowałem sie pójść w stronę charyzmatycznego pana pod którego spojrzeniem truchleją .... no cała reszta truchleje. całość ma być w klimatach japońsko samurajskich choć chę go trochę rozciągnąć wertykalnie. Jak dokładnie określę co i jak z bronią to jeszcze napisze, ogólnie będzie dużo mieczy:) pozdrawiam i czekam na jakieś rady:) P.s. wiem ze rysownik ze mnie żaden, wybaczcie. Edytowane 30 Kwiecień 2009 przez Morte
KLICEK Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 desing jest strasznie slaby, moim zdaniem oczywiscie, kazdy ma inne gusta :) dla mnie koles jest po prostu nijaki, ani nie jest ultra chudy, ani nie przypakowany, ot po prostu koles z kiepska postura, taki nikt, nie wzbudza zadnych uczuc. W sumie to rada z tylka, ale jak powaznie chcesz przysiasc do postaci, zastanow sie co koles robil wczesniej, kim byl kilka przezyc ktore go ksztaltowaly, pomoze Ci to wsadzic w niego jakis charakter.
Trybal Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Jak koleś ma być taki wysoki to i twarz mogłaby być bardziej pociągła :) Nie wiem czy to na głowie to rogi czy włosy ^^ Jeśli rogi... To spoko ;] Jeśli włosy... To też spoko ^^ Ale mogłyby być dłuższe :) A może by tak rogi we włosach? ;>
ETA Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Hmmm mógłby mieć sylwetke baridzej jak Nosferatu :)
Gość Morte Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Klicor - tzn. tam designu żadnego jeszcze nie ma, tylko pierwszy zapis pomysłu moimi kulawymi umiejętnościami. Bardzo cenie sobie twoje zdanie, a ze na razie nijaki, no zgadzam się :P trza popracować. pomaluje troche jeszcze i wrzuce nowa wersje, lepszą mam nadzieję. Trybal- a no, tam są włosy i rogi^^ Co do twarzyczki to masz rację, aczkolwiek chyba gruntownie go przebuduje. tak czy siak pomysł z katanami raczej zostaje i tu małe zobrazownie tego com umyślił: infinite sword fighting style:P 1. Pozycja wyjściowa. 2. Wyciąganie bocznych katan. 3. Wyrzut ostrzy w powietrze. Kroki 2 i 3 mogą być powtarzane x razy po wyjęciu katany, na jej miejscu materializuje sie nowa. miecze w powietrzu są kontrolowane przez mroczną moc miecza mrocznego księcia demonów. 4. Przygotowanie do wyjęcia głównej katany(ta na której opiera rękę na pierwszym szkicu- będzie najdłuższa) 5. Cięcie. W tym momencie wszystkie ostrza wyrzucone wcześniej w powietrze mkną w stronę w którą wskazuje właśnie katana.(czyt we wroga) 6. Schowanie miecza (po wrogu nic nie zostaje:P) ogólnie kroki od 4-6 to przypominać ma iaido jeśli chodzi o ruch. Edit->ETA- ale chodzi ci o to: http://seminars.torontoghosts.org/blog/media/blogs/new/nosferatu.jpg ? bo nie mam pewnosci
ETA Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 O dokładnie on właśnie był taki strasznie wychudzony, oczywiście trzeba by dodać korekte ze wzglądu na to, iz twoja postać będize baridzej żywotna :P
Trybal Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Jak bardziej żywotna to pooglądaj sobie teledyski Snoop Dogga xD
KLICEK Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 4,3 dynamiczne bardzo fajne, 2 mi najbardziej pasi do przedstawienia modelu, taki spokojny koles patrzacy dziwnym okiem :)
Gość Morte Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Klicku chyba nie przeczytałeś tego co napisałem pod obrazkiem;) Propozycje wyglądu niżej. 1,3 -Wojownik sensu stricte. 3 mniej umięśniona-osobiście najbardziej sie teraz do tych przychylam 2. Ninja stajl! 4. Mag czarnoksiężnik z ostrzami krążącymi wokół niego. 5. Najbardziej chyba oddaje zamysł pierwszego szkicu. taki demon generał mażący o władzy nad światem. 6. Dzikus. Szybki taki. nieokrzesany powiedziałbym.
Kuba Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 4 i 6 najbardziej mi pasują z sylwetki. Powodzenia :)
Gość Marioza Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 o widze ze juz sie zaczło, bede zaglądał na temat dizajnu sie nie wypowiem bo siem nie znam kompletnie chyba ze pojawi sie cos od razu wpadnie mi w oko:D
krzys!3k Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 moje typy to 3,4,5 z czego najbardziej przypadła mi do gustu koncepcja czarnoksiężnika z latającymi ostrzami :D
Gość Morte Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Podrysowałem 3. ogólnie chciałem sie oprzeć na koncepcji dość wąskiej góry i szerszego dołu, nie wiem jak wam ale mi sie to jakoś tak dobrze widzi. mieczyk jeszcze trzeba dorysować. ogólnie zbroja, a w szczególności napierśnik potrzebują jakiegoś fajnego pomysłu... coś ciekawego w formie, a jednocześnie nie ograniczające w znaczący sposób jego ruchów... ah dizajning trudny jest... Łepków i różnych rodzajów rogów jeszcze sie narysuje choć nie wiem czy rożnych propozycji twarzy nie zrobić lepiej w Z. Pozdrawiam!
Reaper_PL Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Jak spojrzalem na pierwszy koncept, to wydawalo mi sie, ze rogi schodza sie do srodka i osobiscie bardziej mi sie taki koncept podobal. Z obecnymi rogami wyglada troche jak... baranek. (IMHO) Jezeli chodzi o zbroje i oreze, to tak jak powiedzial KLICEK, zastanow sie dluzej nad historia swojej postaci. Kim jest, jaka jest jego przeszlosc, czy oreze zdobyte w walce, czy wykute na "zamowienie", jezeli zdobyte w walce, to kto byl przeciwnikiem, jezeli bylo wykute dla niego, to kto je wykul i co mialo odzwierciedlac, itd. Im bardziej zaczniesz sie zastanawiac nad jego przeszloscia, tym wiecej pomyslow zacznie przychodzic ci do glowy. W obecnej sylwetce osobiscie dalbym mu dosyc malo zbroi - naramienniki, jakas rekawice (jedna, albo dwie rozne), moze pas i buty z nagolennikami. Musisz znalesc zloty srodek. Malo zbroi oznacza ze jest pewny siebie i wierzy w swoje umiejetnosci, swoja zwinnosc, ze jest w stanie uniknac ciosow, ktore sa mu zadawane, albo wykoczyc przeciwnika zanim ten bedzie w stanie mu je wimierzyc. Jednak za malo zbroi, moze dac wrazenie, ze jest poprostu slaby i bezbronny. Jezeli juz mowimy o zbroi, jest on demonem i ma byc zwinny to zastanowilbym sie nad jakims polaczeniu motywow ognia (demon) i wiatru (zwinnosc), zywlioly zawsze sa ciakawa inspiracja. Zastanow sie w jakis sposob mozna je polaczyc ze soba, w jaki sposob ogien moze wspolistniec z wiatrem. Mam nadzieje ze dzieki temu postowi znajdziesz kilka nowych inspiracji i pomyslow na "dizajn" postaci ;)
wizz Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 No ciekawie, :) będe kibicował :D postać dość szczupla, zobaczymy jak to wyjdzie w 3d wszystko :) pozdro i powodzenia
Gość Morte Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Reaper_PL- dzięki za rady, ale trochę nie mogę oprzeć sie wrażeniu ze nie przeczytałeś co napisałem pod obrazkiem. Nie projektuje jeszcze zbroi, staram sie jedynie określić jaką posturę proporcje będzie postać posiadać. Z rogami trochę racji jest:D Wizz- miło mi to słyszeć. Dzięki stary. A tu takie rozwiniecie idei tego czarnoksiężnika z 4. Szczerze mnie samemu średnio sie to widzi, ale pomyślałem co tam wrzucę. Jednak podczas szkicowania wpadłem na dość ciekawy moim zdaniem pomysł, jutro postaram sie go przedstawić.
Trybal Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 Imo najlepsze koncepcje to 3,4,5... Btw. To coś nad rękami to skrzydła? :D
Ex3 Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 A mi najbardziej się podobają 4 i 6, 2 mógłbys zrobić taką pozę że jedną ręką trzyma miecz do góry a drugą do dołu tak przed sobą też by mogło być fajne
Matti Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 A moze z mieczami zrob taki motyw jak u Gilgamesha takiego np jak z final fantasy ze kazdy miecz byl kompletnie inny bo u ciebie same katany chyba sa Jesli czegos nie doczytalem to sorry :D Ogolnie nawet fajny ale brakuje mu czegos... jakis fajerwerkow itp no.. i troszke charakteru... ale to za wczesnie by oceniac z drugiej strony ogolnie powodzenia
Gość Morte Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 oż matti cwieka mi zadałeś. muszę sie poważnie zastanowić czy nie dodac kolejnej pary rąk. Trybal- w teorii to miałby taki lewitujący metalowy półksiężyc który w razie czego mógłby służyć za bumerang:P ale odszedłem od tego pomysłu. Ex3-do póz jeszcze dojdziemy. Swoja drogą poza nadaje masę charakteru będę sie musiał mono zastanowić nad finalną. -------------------------------------------- Dzisiejszy update: W teorii miało go nie byś bo miałem dobrze popracować nad szkicem,ale po prostu nie daję rady, za słaby jestem w te klocki i czuję ze to strata czasu. Jeszcze pewnie będę rozrysowywał poszczególne czesci ekwipunku etc., ale na postać już chyba się zdecydowałem: 2 szkice, jeden stary uzupełniony o ostrza drugi nowy, ta sama postać, jeden jak spokojnie stoi drugi w walce(te kreseczki to w teorii miała być chmura ostrzy ale nie mam pojęcia jak ja dobrze narysować:/ Historyjka(imiona i nazwy własne robocze): Zer'hatul narodził sie jako jeden ze słabszych książąt demonów. nie dysponował mocą pozwalającą mu konkurować z ksiazetami, nie mówiąc już o potężnych lordach. Jego status był praktycznie równy statusowi niższych demonów. Wydarzenia te obudziły w nim chorą ambicje zajęciu trona króla demonów. Jego uczucia zrodziły niezwykły miecz - miecz śmierci. Miecz odzwierciedlał swego pana. Dusza zabitego przeciwnika spajała sie z mieczem dając Zer'hatulowi możliwość ciągłego rozwijania swojej mocy. rozpoczął on metodyczne zabijanie wszystkich istot jakie spotykał na swojej drodze. Dziś jest jednym z budzących największy postrach zarówno wśród swych pobratymców jak i przedstawicieli innych ras. Wg. niektórych każdy z czarnych mieczy symbolizuje duszę zabitego przeciwnika inni są sądzą że Zer'hatul jest w stanie wytworzyć nieograniczoną ilość ostrzy... ---------------------------------------------------------- Biorę sie chyba za szkicowanie głowy w zB teraz. Pozdrawiam!
Trybal Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 No fakt ten księżyc-boomerang to nie był najlepszy pomysł :P No koncepcja fajnie wygląda, podoba mi się :) Zer'hatul... Fajne imię :) Podoba mi się tak samo jak i jego historia :)
kamil-kk Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ten pierwszy z dwóch szkiców powyżej jest świetny IMHO. bo na tym drugim jest taki bardziej nijaki :) ale concept świetny. powodzenia i żebyś zdążył na czas :) już nie mogę siędoczekać postępu prac :]
Gość Morte Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Dzięki za komenty panowie! Zdążyć racze nie zdążę bo mimo mojej optymistycznej postawy co do matury będę miał coraz mniej czasu. ---------------------------------------------------------------- Dwa szybkie szkice z Z. Lewy robiony wczoraj przed snem, po sesji z matematyką. Jak kładłem sie spać miałem przeświadczenie za całkiem fajnie wyszedł. Jednak dziś gdy otworzyłem go znowu.. zresztą sami zobaczcie. Drugi dzisiaj, lepszy technicznie, ale tez nic wielkiego, oba to bardzo szybkie szkice, dlatego wolałbym na razie jakieś rady, która koncepcja bardziej wam sie widzi etc.. Pewnie jeszcze parę takich wrzucę.
ETA Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Ten po prawej mi się znacznie bardziej podoba :) ale z tą brodą coś nie tak może jakby była ostrzejsza... co do matury to olej wyjedziemy do Tybetu i zostaniemy Ninja :D
F/X Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Koncept bardzo fajny. Nad poza nie ma co sie jeszcze zastanawiac. Głowka po prawej trzyma klimat :D
Gość Morte Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Pozdraiwma i dzieki za komenty! pomazałem po tej lepszej jeszcze troszku, dodałem rogi. co myślita?
giorgione Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 oo bardzo fajnie ta głowa wyszła :D - a co do konceptu będziesz go urozmaicał??
ttaaddeekk Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 zrob cos innego, to jest typowy human head porosciagany movem (nie mowie o technice ,tylko efekcie)z dodanymi rogami :/ w goooglach po wpisaniu "demon head zbrush" wyskakuje wicej rezultatow niz po wpisaniu "sex" ten o wiele lepszy http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=789984&postcount=17 tylko trzeba rozwinac pomysl
Gość Morte Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Tadku: no nie , trochę więcej tam było roboty niż move... Co do drugiego konceptu to tam też byłby human head z rogami, bo to tak każe konkurs- human sized, human alike. Myślałem o zrobieniu jakiegoś dużego brzydala, ale nie mam na to ochoty i tle. A argument z googlami jest dla mnie niezrozumiały- czy dlatego też trzeba przestać lubić sex? Giorgine- konceptu jako takiego nie wiem, może mnie weźmie jakaś wena, ale sama postać i model będzie zdecydowanie bardziej urozmaicony niż ten ze "szkiców".
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 wydluzone, gotyckie proporcje to fajny pomysł, przywodzi na mysl jakas dostojna postac proponowal bym posiedziec jeszcze nad konceptem , poszerzyc ksiecia nieco w ramionach, wydłuzyc mu glowe, dac jakis czesciowy hełm czy inne fikuśne nakrycie głowy , korone (?) i zamien te katany na cokolwiek innego :) takiego wojownika z wydluzonymi proporcjami masz pod koniec tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=PB1AuTeVLic
Trybal Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 No właśnie... Wszystko jest cacy tylko zrób mu bardziej pociągłą twarz :)
ETA Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 Może byś mu zrobił pionowe usta :D:D tzn żeby coś ala predator było, że tak jedna część szczęki szła w prawo druga w lewo :]
Gość Morte Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 Łukasz - dzieki no przydało się:) Hełmik będzie zapewne. A co do katan, to zauważyłem ze niektórzy ludzie maja do nich jakaś awersje. Można wiedzieć czemu miałbym je zmienić? Trybal-Dzięki, niżej już dłuższa. ETA- jak już na dobre przejdę do z brusza to główek bedzie szerokie spektrum:)(mamnadzieje) a co do pionowych to nad takim wariantem sie nei zastanawiałem, może.. --------------------------------------------- Bazgroły z dzisiaj. Lepsza sylwetka moim zdaniem, hełm. Co do jego to powiem tak, z jednej strony chaos warrior z WH, z drugiej mój generał z mini challenga(kły) i 'Varlach' -postać ze świecącym białym łbem z DW3 -strasznie mi sie podobał kontrast jaki tam budował ten zabieg i chciałem go tu wypróbować. No i oczywiście który wariant lepszy? Jak przejdzie to napiszę historyjkę co do niego. Edit:->sry za taki duży obrazek, nie zauwazyłem
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 Z katanami jest tak, ze sa nadmiernie i do znudzenia nadużywanym i wyeksploatowanym "motywem", cos jak z 6 lufowy minigun dla cyborga albo muza z requiem for a dream w flimiku na yt :). Jesli zalezy Ci na zachowaniu zblizonego charakteru broni bez centralnej zrzyny zrob jakas modyfikacje - np ostrze proste bez tego lekkiego wygiecia, moze nieco szersze dodaj jakis rozbudowany jelec , wieksza głowice itp. Oczywiscie zrobisz jak chcesz W nowym koncepcie okolił bym czymś wąską szyję jakis dodatkowy wysoki kołnierz zachodzacy za polowe wysokosci hełmu czy cos w stylu. Hełm proponowałem połowiczny bo widzialem ze rzezbisz fajne facjaty wiec po co zakrywac swoje mocne strony.
ledyr Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 uu po sculpcie widze ze zapowiada sie dobry model, ino zebys nad konceptem popracowal
Trybal Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 Morte - bardzo podoba mi się ten koncept po lewej jest taki... Taki szatański :D Hehe :P Z historii, którą przedstawiłeś wcześniej wnioskuję, że Twoja postać raczej będzie po tej ciemnej stronie mocy :P Więc dążenie do tego diabelskiego wizerunku nie jest złym pomysłem :) Jednak... Strasznie moją uwagę przykuł koncept po prawej :) Wydaje mi się, że usunięcie ust usunie jednocześnie pewien humanizm w postaci o co wiele osób się czepiało i w sumie troszkę słusznie :P Doda też trochę abstrakcji i wydaje mi się, że będzie to dosyć ciekawe :)
Gość Morte Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 Łukasz J. - no... masz sporo racji. Ale nowa koncepcja wyklucza użycie katan jako takich i rzeczywiście wydaje mi się ze tak jest lepiej. Co do hełmu -limit polygonów jest całkiem duży, więc zamierzam zrobić go np w beaty renderze bez hełmu wściekłego i spokojnego w hełmie na tym obrazku w którym prezentujemy model(przód+tył). ledyr- dzięki, no wydaje mi sie że popracowałem:) Trybal-Ja również przychyliłem sie do koncepcji po prawej:) zastanawiam sie czy nie wywalić również otworów na oczy- w końcu ten hełm symbolizuje ograniczenie jego mocy. historia ponizej. =============================================== STORY: Zer'hatul narodził sie jako jeden ze słabszych książąt demonów. Nie dysponował mocą pozwalającą mu konkurować z ksiazetami, nie mówiąc już o potężnych lordach. Został strącony do sfer niższych demonów. To upokorzenie obudziło w nim chorą ambicje i wściekłość. Jego uczucia zmaterializowąły sie w czarną broń. W szale zaczął zabijać swych pobratymców. Dusza zabitego przeciwnika spajała sie z mieczem dając Zer'hatulowi możliwość ciągłego rozwijania swojej mocy. Rozpoczął on metodyczne zabijanie wszystkich istot jakie spotykał na swojej drodze. Niestety wraz z pochłanianiem coraz wiekszej ilosci dusz powoli przestawał panować nad swą mocą. Tysiące dusz próbowało się uwolnić, lecz ich bezskuteczne próby spełzały na niczym. Każda próba jednak sprawiała, że umysł Zer'hatula stawał sie słabszy. Zer'hatul, kierowany swą ambicją nie zszedł ze swej ścieżki, mimo ze był swiadom ryzyka. Niestety wraz ze wzrostem swej potegi rosła pycha i zadufanie. Zer'hatul zdecydował się spełnić swe pragnienie i strącić Władcę Demonów. Nie był jednak gotowy do tej potyczki... ciężko ranny, przepełniony wściekłością na swą bezsilność, umierał u stóp Arghenora. Wtedy właśnie tysiące umarłych dusz przejeły panowanie nad umysłem i ciałem Zer'hatula. Tłumina wsciekłość zmarłych uderzyła w króla demonów, omal go nie zabijajac. Przerażony tą mocą, Arghenor używajac całej swej mocy związał na powrót dusze w ciele Zer'hatula. Na twarzy Zer'hatula pojawił się hełm o białej barwie, dający mu pełną kontrolę nad swym ciałem z jednym wyjątkiem: nie moze podnosić swej broni na Władcę Demonów. Stał się więc jego najwierniejszym sługa, przywódcą demonicznych zastępów. Na jego rozkaz Zer'hatul ruszył na czwartą wojnę miedzy wymiarową. Podczas tych epickich bitew, gdy wściekłosć ogarnia księcia maska cofa się uwalniając jego prawdziwą moc. Zaklecie jednak słabnie, a dzień w którym hełm na twarzy Zer'hatula zniknie na zawsze będzie pierwszym dniem panowania nowego władcy... ===================================== Moc: Darkness. Zer'hatul rozporządza duszami zabitych przeciwników. Każda z nich może przybrać dowolny kształt. Jedna broń symbolizuje jedna dusze. Pierwotna mocą Zer'hatula nie była jednak moc ofensywna, lecz teleportacja na krótkie dystanse- to też pozwoliło mu ujść z życiem i uciec od niższych kręgów. ================================ +jeszcze obrazek z al.chemy dynamiczne pozy podkreślające charakter.)w sumie nie wiem po co zrobiłem tu te numerki... jeszcze 1-3 mają jakiś sens bo to kolejne stadia dematerializacji hełmu[jakby co to raczej tak nie będzie wyglądał w finale;)]) ------------------------------------ ufff... ale długi post... mam nadzieje ze ktos to przeczyta:) a teraz trzeba to przekuć na angielski i wrzucić na PC.:D Edit:---> Ah no i oczywiście dzięki wielkie za komentarze, to pomaga wszczególnosci w obliczu braku konkretnych komentów na PC
kamil-kk Napisano 21 Marzec 2009 Napisano 21 Marzec 2009 ciekawa historia! ostatnie zdanie świetnie brzmi i potęguje klimat :) sam pomysł z hełmem mi się nie podobał do momentu przeczytania historii. wybrałeś już pozę? :] mi, jeżeli mogę coś zasugerować, podobałaby mi się 5-tka(numerki się przydały;), tyle że inaczej bym ułożył ręce(bo z tego co widzę on wyciąga zza pleców katany(zabij mnie jak się mylę ;)). Na przykład tak jak pierwszy raz zobaczyłem jak na to spojrzałem. tj żeby rękoma tak podrzucił tą pelerynę(ew. trzymał) a katany np. w tym momencie unosiły się gdzieś obok niego gotowe do ataku :) ale to takie moje małe subiektywne sugestie ;) pozdr p.s. śliczne sculpty. ostatni fajny(i dlatego wolałem bez hełmu;)
Gość Morte Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 kamil-kk- do pozy jeszcze dojdziemy:) o takiej akurat nie myśałem, ale temat jest otwarty i wszelkie propozycje sa mile widziane:) No to zacząłem sobie sculpcić szybki base dzisiaj i opczątek zabawy z proporcjami etc.
krzys!3k Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 ogólnie w dobrą stronę idzie ale - poszerzyłbym odrobinę miednice - łydki w widoku z przodu są grubości ud, także chyba jednak zamiast je zwężać poszerzyłbym wraz z tą miednica uda
Gość Morte Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Dzięki krzysku, rady zawsze mile widziane:) Sculpcik głowy in progress + przerażajace protezy:P
prrrszalony Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Te loczki zupełnie nie pasują do gęby, która ma twarde rysy idące od nosa do tyłów głowy, co aż prosi się o jakieś przedłużenie do tyłu. Podkoksałbym mu też żebra i miednice, skoro już ma być taki umartwiony, co radośnie podkreśli zgnicie i wewnętrzną pustkę :)
Gość Morte Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Prrr- nom chyba tak zrobię, ale testy z (matematyki:P) rożnymi rogami zostawiam sobie na ju... na dziś ale później. Co do koksowania czegokolwiek- może i wizualnie to dobre pomysły, ale i tak na cielsku całym będzie zbroja oraz szaty, wiec nie ma sensu bawić sie w jakieś szczegółowe rzeźbienie ciała. A walne sobie malutki update- co myślita?
Matti Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 hmm. Nie wiem ale poprzednia glowa jakas fajniejsza byla. Ta wydaje sie byc strasznie naciapana bez jakiegos wiekszego skladu i ladu. Rzuchwa jest jakas taka dziwna jakby pod skora kosci nie bylo.Policzki sa dziwne bardzo takie mocno nabazgrane. Za to okolice oczu/ nosa sa bardzo przyjemne. pozdrawiam i zycze powodzenia
Szczery. Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Czym kierowała się natura wykształcając o niego takie rogi? możliwością drapania się po klacie? Wiem że takie gadanie może jest w tym wypadku nieuzasadnione ale lubię jak koncept ma trochę sensu a nie tylko tak żeby wypełnić puste miejsce. Moim zdaniem powinieneś przemyśleć sprawę wyglądu tylnej części głowy wraz z ewentualnymi rogami czy innymi dodatkami.
Gość Morte Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Matti - nie twierdzę że ta głowa musi Ci się bardziej podobać, ale: Poprzednia była do zupełnie innego pomysłu an postac- spokojnego i mocno ludzko wyglądającego demona. Tu mam twarz demona który raz praktycznie umarł i jest delikatnie mówiąc mocno szalony/wkurzony. Jednak ze nieprzemyślane? no tu sie nie zgodzę- głowa jest w trakcie sculpcenia, nie wszystkie elementy wyglądają jeszcze tak jak bym chciał, ale przemyślałem ją. Zieleń- normalna skóra i mięsko. Żółć - mocno wystające części kostne, pokryte cieniutka warstwa skóry Czerwień- szczeki, twarde powierzchnie kostne, pokryte skórą. Fiolet- skóra napięta miedzy kośćmi(ten element wygląda moim zdaniem póki co najsłabiej i wymaga najwięcej pracy.) Turkus- Żuchwa to po prostu kość na wierzchu, może jakaś skóra się tam będzie pałętać ale w ilościach szczątkowych. Szczery - szczerze przyznam ze do twoich komentarzy podchodzę jak pies do jeża, ale wyjątkowo się z Tobą zgadzam. Przemyśli się:).Jednakże dziwi mnie twoja niechęć do czytania tego co wcześniej napisałem w odpowiedzi do prrszalonego. Dzieki za komentarze:)
Loki Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Morte a moze zamiast tak jak Szczery napisal, wypelniac miejsce rogami, pomysl nad ninnym rozwiązaniem? Moze np jakies dziury w czaszce, widoczny mózg itp, bo rogatych demonów to tam będzie na pęczki. Do tego jakies dredy albo cos takiego, spięte w długi warkocz, jakimis "runiczymi" opaskami. Cos jak połączenie Predatora z Ilidanem i zombie. Jak dla mnie na razie jest bardzo fajnie, podobać mi się :)
Gość User190 Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Gadanie - jest dobrze i jedź dalej, głowę zawsze można podmienić ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się