Skocz do zawartości

DWIV -3d- Morte


Gość Morte

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki panowie!

Loki- no pokombinujemy ale cholercia, mnie jakoś leżą te 'warkocze', jak to prrszalony ujął...

M@ti- Dźwięki wielkie!

Dwa proste i mega szybkie szkice pomysłów na napierśnik -który lepszy? Wszelkie inne sugestie również mile widziane. Za jakiegoś paintover tez sie nei obrażę:P

topaintover3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a ja bym szedł w stronę tego po prawej, według mnie wygląda mroczniej i jakoś tak agresywniej, może tylko trochę za potężny jest - dlatego zrobiłbym go w obecnych kształtach tylko taki bardziej "lekki", np składający się z takich 3 wygiętych listków jeśli wiesz o co mi chodzi :D

no i fakt nad rogami by się zdało popracować ale to wiesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym chciał zobaczyć jak on się ogląda do tyłu :D

W dół też nie spojży, tylko przód i góra.

Na Twoim miejscu rozważył bym podciągnięcie tych rogów trochę wyżej, może trochę szerzej i skierować do przodu, coś jak dolna częśc rogów tego antharasa. Albo mu je odłamać i zostawić szczątki. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt... Te naramienniki po prawej sprawiają, że rogi nie wyglądają jak rogi, jednak dzięki temu postać wygląda na potężniejszą. Jakby te naramienniki jeszcze dopracować to by było gites :) Natomiast rogi można zmodyfikować. Np. żeby zakończenia skierowane były w górę zamiast w dół :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morte, sorry ale te rogi wygladaja jak uszy pieska:( Z takimi rogami mialby problem z zawiazywaniem butow i patrzenia w dol. Moze dorob mu uszy a rogom fakturke nadaj jakas. Jesli chodzi o armor to ten po prawej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie idzie. Co do armoru to niektorzy powiedza lewy, niektorzy prawy, a to dlatego ze dopiero caly pancerz stworzy jakies linie i charakter postaci. Puki co kazdy ma inne wyobrazenie.

 

Te rogi go troche unieruchamiają. Pomyśl nad zmniejszeniem ich albo moze dodaniem jeszcze jednej pary dla urozmaicenia wygladu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty chłopaki, przemyślałem popatrzyłem i zdecydowałem...

porzucam tamten modeli niejako koncept-tzn. historyjka będzie mniej więcej ta sama, maska tez będzie, ale wygląd musi sie zmienić- będzie bardzie postawny i bardziej... eee... klasyczny? widzę po prostu ze przy tamtym była by masa rzeczy z którymi musiałbym sie męczyć i kombinować, a poza tym jak to soda zauważył jak piesek wygląda, a przy innym ustawieniu rogów zastanawiałem sie czy kark bym mu sie nie złamał. a wiec cos takiego- prosta forma, proste do wykonania, czyli coś czego teraz potrzebuję.

Koncept, jeszcze sie z nim pobawie zeby dobrze wyglądał:

concept9copy.png

i sculpt twarzyczki+hełmo- maska(do dopracowania wszystko jeszcze)

13988309.png

 

No i co myślicie?

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLICEK- dzięki:)

soda- ach te rogi- no pomyślimy:P Dzieki

krzys!3k-no z dolna wargą celna uwaga. Fajnie że sie podoba

PLS- maska... pożyjemy zobaczymy... Póki rzeźbię nie ma jej.

kamil-kk - Cieszę sie ze sie podoba, dzieki.

 

Mały update bo albo nie mam czasu albo walczę z nieorganicznymi rzeczami których na razie nie pokażę, bo kształtu muszą nabrać.

22056621.png

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

79306037.png

powrzucałem rożne subtoole, postaram sie coś pokombinować i pokazać niedługo.

nie idzie mi z projektowaniem jakiegoś fajnego armora, wiec jakby jakiś miły malarz zaglądał to ja sie za overpainta nie obrazę:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie idzie calkiem fajnie. Przeczepilbym sie tylko do nog bo wydaja sie byc troche duze.

 

Co do armora. Najwazniejsze jest zeby oddawal charakter postaci i trzymal proporcje. W tym wypadku mysle, ze calkiem fajnie komponowaly by sie jakies smukle zbroje w stylu mrocznych elfow

 

Polecam te stronke. Mozna na niej znalezc naprawde pelno fajnych inspiracji ;]

http://www.warhammeronline.com/conceptart/conceptArt_2008.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby fajnie się dzieje... sculp zaczyna mieć dużo fajnego detalu... ALE.. jak zasłonisz ręką głowę, to zostaje dość zwykły koleś z ponaciąganą dziwnie skórą tu i tam... i co zostaje z ultra mega dizajnu postaci? niewiele... bo ten rogaty ryjek ma się do ciałka trochę na bakier. Może jakieś akcenty zięrzęco-rogate mogłyby się odzywać tu i tam na ciele postaci. Na pewno by to nie zaszkodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie najs, co do dizajnu dużo monumentalności można osiągnąć dobrą zbroją i ekwipunkiem, także wydaje mi się że nie koniecznie musi być nie wiadomo jakim mutantem. Ale z drugiej strony popieram Kris_R jakiś element zwierzęcy typu szpony powinien mu wyjść na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie poodpowiadałem wam- sorki

F/X- super dzięki za te stronkę-kupa dobrych rzeczy, jak będę się brał za coś nowego to na pewno stamtąd.

Kris-R szpony jeszcze dojdą, dłonie jako takie praktycznie nie były jeszcze ruszane. Co do detalu to tak patrze na poprzednią wersje i dochodzę do wniosku ze trza mu na klacie trochę posprzątać bo syf się zrobił.

Krzys!3k-no jak wyzej, a co do zbroi to zaczynam kombinować.

prrszalony- mamy cąłkiem spory limi -11 k i zamierzam hełm zrobić jako oddzielnego mesha i na ostatecznym beauty renderze pokazać demonika w takiej unleash power phase jak zrywa sobie z twarzy tą maskę- patrz historyjka

-------------------

Malutki update , zacząłem kombinować ze zbroją i postanowiłem zobaczyć jak to wyjdzie w Zbrushu -wszelkie uwagi mile widziane:)

43135582.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze takich rzeczy nie robi sie w zbrushy a nawet jesli to trzba nad tym spedzic o wile wiecej czasu niz w np w maxie (efekt i tak zawsze jest gorszy), a i zauwazylem ze w wiekszosci Twoich modeli masz za duze dlonie, pewnie to zamierzone ale mi sie wydaje ze to nie zawsze dobrze robi modelowi. powodzenia bo fajnie to zaczoles i mam nadzieje ze skonczysz a nie bedzisz sie zabieral za 100 innych sculptow ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Matys- co do dłoni to jakieś moje spaczenie, muszę z tym walczyć. A co do hardsufracey w Zbrushu to idea jest taka żeby w miarę szybko zapisywać formy właśnie w zbrushu( bo jakby nie patrzeć[przynajmniej do mnie sie to odnosi] łatwiej w nim panować na formą) a potem retopo i jakieś poprawki w zewnętrznym programie. Hardsurface w Z jest na osobnej warstwie, wiec po dodaniu nowego subtoola możemy go łatwo schować.

Ale to tylko pomysł zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda jest to w zb bardzo wygodne ale czasami jest tez bardzo latwo przegiac co pozniej msci sie tym ze paski albo elemnty metalowe wygladaja jak gluty. takze trzeba na to uwazac. a i robienie retopologi w zb tez jest na maxa pracohclonne i niedokladne praktycznie zawsze trzeb wracac do maxa i prostowac albo dociagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys ale ja retopologie robię w blendku...

Posiedziałem chwile i póki co ma coś takiego- trzeba jeszcze w blendziu poprawic mesha tu i tam ale ogólnie chyba jest ok.

47732082.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojem skromnem zdaniem lewa rączka super a prawa nie pasuje.Rogi bym mu do głowy przymocował a nie do czapki, którą bym w ogóle wywalił. Chociaż jak na to patrze to widzę uruk hai z Władcy pierścieni więc moje wyobrażenia są nieco oklepane:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo klata wcale nie wygląda na masywną (ani na opiętą skórę na kościach, zapewne taki zamiar miałeś, ale to jeszcze nie to:) ), jakby Ci się chciało powalczyć z nią jeszcze np. może miękkim inflatem, żeby dodać nieco "ciała" tym mięśniom?

Bo teraz jest dość płasko, wcale nie muskularnie, wygląda jakby miał płaskie deseczki pod skórą. Popatrz też na żebra są po bokach takie pękate i wystające, wchodzą mu pod pachy, mojego oka to bynajmniej nie cieszy..

 

Obojczyki wyglądają jak naklejone patyki, powinny nieco chować się pod skórę w okolicach ramion, lub jeśli nie (no bo to jakiś demon, więc może mieć przeróżne deformacje), wychodzić z ramion w postaci zaostrzonych kości?

 

Przyłóż się bardziej do musculatury skóry. Jak już zrobiłeś detal, to nic nie szkodzi potraktować go gdzieniegdzie bardzo lekkim i miękkim standard brushem, lub inflatem (lecz z inflatem ostrożnie, szczególnie w miejscach gdzie są zmarszczki bo można łatwo zepsuć, stosuj go raczej bardzo lekko na większych powierzechniach lub dużym brushem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jedziem:

lucek91-na dłonie nie patrz, bo ani praw ani lewa nie wyglądają jak powinny w następnym upie pokaże(o ile będzie). Rogi nie są przyklejone do czapki tylko czapka jest niejako organiczna i ma rogi w zamyśle obrastać. Skojarzenia z uruk hai bardzo sie bałem i chyba jednak to znak ze trzeba by to przemyśleć jakoś mocniej.

Pumba-dzięki, co do rączki patrz wyżej.

Krzys!3k-nom z hełmem tzra pomyśleć choć raczej mam zamiar go utrzymywać właśnie w prostych minimalistycznych formach.

Levus-huh, dzięki za wyczerpujący komentarz. Imo to on wcale nie ma być jakoś strasznie napakowany czy masywny. Jeśli juz mowa o mieśniach klatkoi piersiowej to w ostatnich updejtach starałem się z tych mięśni zrobić raczej jakąś formę chitynowego pancerza przykrytego odrobiną mięsa i skóry- penie stąd skojarzenie z deseczkami.

Te zebra- no faktycznie na ostatnim ciut przesadziłem, dziwnie to wyglada.

Obojczyki- w planach maja tam takie kości wyłazić i dlatego tak mocno je wyeksponowałem, może nawet za bardzo.

Musculatura skóry- nie do końca rozumiem pojęcie samo w sobie(rozwin?), ale popróbuję to poprawic.

 

A tak po prawdzie to tracę zapał do tego modelu, konceptu, znowu zabiło go to ze za szybo chciałem wchodzić w detal, pokazywać pomysł(który jak widzę po postach jest dość nieczytelny) a zbyt mało skupiłem sie na mocnych fundamentach i teraz to wychodzi.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli juz mowa o mieśniach klatkoi piersiowej to w ostatnich updejtach starałem się z tych mięśni zrobić raczej jakąś formę chitynowego pancerza przykrytego odrobiną mięsa i skóry- penie stąd skojarzenie z deseczkami.

 

Musculatura skóry- nie do końca rozumiem pojęcie samo w sobie(rozwin?), ale popróbuję to poprawic.

 

Hm, no może to średnio trafione określenie, no ale ciężko trochę przekazać co mam na myśli, ale spróbuję.

Chodzi o to, że skóra ma pewną grubość, masywność, nawet jeśli nie ma mięsni pod spodem, tak jak piszesz o pancerzu.

Gdy opina się na czymkolwiek, mięśniach, kościach, płytkach, powinna sprawiać wrażenie właśnie takiej mięsistej, żeby nie wydawała się oblepiającym papierem/folią, prędzej cienką warstwą gumy.

 

Czasem lepiej gruby detal, tak jak żebra czy obojczyki dodawać po zrobieniu tego drobnego, tj, najpierw robisz zmarszczki, fakturę, noise, pory itp, potem dajesz za pomocą miękkich brushu ścięgna, kości pod spodem czy też żyłki, popróbuj, może załapiesz o co mi chodzi.

 

Jeszcze inaczej, niech skóra będzie czymś innym, niż to co znajduje się pod nią, mam nadzieję, że da się to zdanie zrozumieć:)

I zapewne dążysz to takiego efektu.

 

Tu jest całkiem sympatyczny przykład:

http://www.artbylowis.com/gallery-3d-anubis.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trza było napisać ze skóra nijak na napiętą nie wygląda i bym skumał:) Przykład może i sympatyczny ale ja naprawdę nie cierpię tego matcapa.

Wszyscy teraz dodają takie grungowe ramki to se pomyślałem ze też spróbuję- czyszczę ten mess na klacie i dodałem naramienniki- trzeba będzie dodać jakiś bitewny detal i takie tam.

21563334.png

Pozdrawiam! Aha ma ktos jakieś rady co do rzeźbienia rogów? Bo amm z tym duze problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morte za duze te lapy...... na moje kaprawe oko mozne vertykalnie o 1/3 zmniejszyc. Te frontowe rogi tez sa nijakie:( Moe je wykrecic do przodu jak u barana czy cos.... teraz takie badyle stercza.

Warto tez na dole miesnie klatki piersiowej do przodu uwypuklic. Teraz plaska na maxa jest. A i sutkow brak:]

 

No i mala inspiracja: http://i245.photobucket.com/albums/gg75/soda1973/hkupdate2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Davegraph, lucek- fajno ze się wam podoba, detal ma być.

 

Soda- no to ja mam jakieś zboczone oko bo takie wielkie łapsak bardzo mi się widzą.To samo z klatą. A co do inspiracji- aleś przywalił, na wieczór mnie tak zdołować... za sto lat takiego poziomu nie osiągnę. Skad ten facet się wziął?

edit:-> ah no sutków ani pępka nie będzie to jest demon a nie ssak.

Tomala- no ma, ma. Bo ja lubię takie niedługaśne ramiona. i dłonie duze.

 

Ale pokornym trzeba być, nie ja mam zawsze racje. szybko skróciłem przedramiona, zmniejszyłem dłonie, uwypukliłem klatę, wykręciłem rogi - lepiej?

W tym kierunku się udawać?

23404637.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO z tymi "złymi" rękoma wyglądał lepiej :D:D w końcu to demon musi mieć pojechane krztałty on pochodzi z innej sfery i nie można sie kierować ludzkimi proporcjami :P taki wydłuzony byłby ciekawszy.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zobaczyłem poprzedni progres też od razu pomyślałem że za duże łapy, no ale jak patrze na tego ze skróconymi to wygląda imo gorzej,ale lepiej będzie można to ocenić jak pokarzesz całą postać z nogami.

co do rogów lepiej jest ;)

Edytowane przez krzys!3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te rekawice zbyt sauronowe czy tam nazgulowe jak dla mnie

wygladaja jakby go troche przerastały

moze jak dorobisz nogi bedzie mozna prawidlowo to ocenic

 

co fajne to na pewno te ząbki wyłażące z klaty

 

zrobilem ovp jak wyobrazałem sobie ramiona patrzac na koncepty z poczatku

 

takie bardziej rozstawione ale chudsze, bez mocnego tricepsa i przedramie nieco krotsze jednak

 

http://img4.imageshack.us/img4/516/morteovp.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki lukaszu za overpainta, ja osobiście inaczej to widziałem choć podczas tegorocznej dominance war przekonałem sie ze żaden ze mnie disajner... Więc zapewne racja leży po twojej stronie.

 

Niestety nie ma chyba sensu z tym walczyc dłuze czyli(raczej) ostatni updejt...

53132937.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności