Jump to content
Guest Morte

DWIV -3d- Morte

Recommended Posts

Guest Morte

Dzięki panowie!

Loki- no pokombinujemy ale cholercia, mnie jakoś leżą te 'warkocze', jak to prrszalony ujął...

[email protected] Dźwięki wielkie!

Dwa proste i mega szybkie szkice pomysłów na napierśnik -który lepszy? Wszelkie inne sugestie również mile widziane. Za jakiegoś paintover tez sie nei obrażę:P

topaintover3.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

j bym się skłaniał bardziej ku temu z lewej. Fajniej prezentuje jego koguci tors ;)

i przy tym z prawej jego rogi przypominają mi bardziej macki czy inne star warsowe 'lekku'

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja bym szedł w stronę tego po prawej, według mnie wygląda mroczniej i jakoś tak agresywniej, może tylko trochę za potężny jest - dlatego zrobiłbym go w obecnych kształtach tylko taki bardziej "lekki", np składający się z takich 3 wygiętych listków jeśli wiesz o co mi chodzi :D

no i fakt nad rogami by się zdało popracować ale to wiesz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja bym chciał zobaczyć jak on się ogląda do tyłu :D

Chyba wersja po lewej stronie ale wiadomo to są szybkie szkice i na pewno wymyslisz coś ciekawszego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja bym chciał zobaczyć jak on się ogląda do tyłu :D

W dół też nie spojży, tylko przód i góra.

Na Twoim miejscu rozważył bym podciągnięcie tych rogów trochę wyżej, może trochę szerzej i skierować do przodu, coś jak dolna częśc rogów tego antharasa. Albo mu je odłamać i zostawić szczątki. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt... Te naramienniki po prawej sprawiają, że rogi nie wyglądają jak rogi, jednak dzięki temu postać wygląda na potężniejszą. Jakby te naramienniki jeszcze dopracować to by było gites :) Natomiast rogi można zmodyfikować. Np. żeby zakończenia skierowane były w górę zamiast w dół :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morte, sorry ale te rogi wygladaja jak uszy pieska:( Z takimi rogami mialby problem z zawiazywaniem butow i patrzenia w dol. Moze dorob mu uszy a rogom fakturke nadaj jakas. Jesli chodzi o armor to ten po prawej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie idzie. Co do armoru to niektorzy powiedza lewy, niektorzy prawy, a to dlatego ze dopiero caly pancerz stworzy jakies linie i charakter postaci. Puki co kazdy ma inne wyobrazenie.

 

Te rogi go troche unieruchamiają. Pomyśl nad zmniejszeniem ich albo moze dodaniem jeszcze jednej pary dla urozmaicenia wygladu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Dzięki za komenty chłopaki, przemyślałem popatrzyłem i zdecydowałem...

porzucam tamten modeli niejako koncept-tzn. historyjka będzie mniej więcej ta sama, maska tez będzie, ale wygląd musi sie zmienić- będzie bardzie postawny i bardziej... eee... klasyczny? widzę po prostu ze przy tamtym była by masa rzeczy z którymi musiałbym sie męczyć i kombinować, a poza tym jak to soda zauważył jak piesek wygląda, a przy innym ustawieniu rogów zastanawiałem sie czy kark bym mu sie nie złamał. a wiec cos takiego- prosta forma, proste do wykonania, czyli coś czego teraz potrzebuję.

Koncept, jeszcze sie z nim pobawie zeby dobrze wyglądał:

concept9copy.png

i sculpt twarzyczki+hełmo- maska(do dopracowania wszystko jeszcze)

13988309.png

 

No i co myślicie?

Edited by Morte

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO!

Mysle ze jest duzo lepiej:] Uszy bardziej szpiczaste i rogi zakerecone i bedzie gites. Dolna warga troszke dziwna, moze bardziej szersza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jednej strony szkoda przykrywac maska, ale daje to fajny tajemniczy efekt. Jesli w masce to powinna byc ona tez ciekawie zrobiona (moze jakies szwy, brud, dziury, etc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

!

ale ma fantastyczne ryło! j.w.: aż szkoda maską przykrywać :)

 

super super. dawaj więcej i więcej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom ale ta dolna warga powinna być bardziej naprężona i nie aż tak gruba bardziej przy takiej mimice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

KLICEK- dzięki:)

soda- ach te rogi- no pomyślimy:P Dzieki

krzys!3k-no z dolna wargą celna uwaga. Fajnie że sie podoba

PLS- maska... pożyjemy zobaczymy... Póki rzeźbię nie ma jej.

kamil-kk - Cieszę sie ze sie podoba, dzieki.

 

Mały update bo albo nie mam czasu albo walczę z nieorganicznymi rzeczami których na razie nie pokażę, bo kształtu muszą nabrać.

22056621.png

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

79306037.png

powrzucałem rożne subtoole, postaram sie coś pokombinować i pokazać niedługo.

nie idzie mi z projektowaniem jakiegoś fajnego armora, wiec jakby jakiś miły malarz zaglądał to ja sie za overpainta nie obrazę:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na razie idzie calkiem fajnie. Przeczepilbym sie tylko do nog bo wydaja sie byc troche duze.

 

Co do armora. Najwazniejsze jest zeby oddawal charakter postaci i trzymal proporcje. W tym wypadku mysle, ze calkiem fajnie komponowaly by sie jakies smukle zbroje w stylu mrocznych elfow

 

Polecam te stronke. Mozna na niej znalezc naprawde pelno fajnych inspiracji ;]

http://www.warhammeronline.com/conceptart/conceptArt_2008.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby fajnie się dzieje... sculp zaczyna mieć dużo fajnego detalu... ALE.. jak zasłonisz ręką głowę, to zostaje dość zwykły koleś z ponaciąganą dziwnie skórą tu i tam... i co zostaje z ultra mega dizajnu postaci? niewiele... bo ten rogaty ryjek ma się do ciałka trochę na bakier. Może jakieś akcenty zięrzęco-rogate mogłyby się odzywać tu i tam na ciele postaci. Na pewno by to nie zaszkodziło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie najs, co do dizajnu dużo monumentalności można osiągnąć dobrą zbroją i ekwipunkiem, także wydaje mi się że nie koniecznie musi być nie wiadomo jakim mutantem. Ale z drugiej strony popieram Kris_R jakiś element zwierzęcy typu szpony powinien mu wyjść na dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasłanianie mu twarzy to nienajlepszy pomysł, szczególnie, że ją tak odpicowałeś. Wrzuć mu lepiej jakąś klatkę na główę, kaganiec czy coś takiego :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Oj nie poodpowiadałem wam- sorki

F/X- super dzięki za te stronkę-kupa dobrych rzeczy, jak będę się brał za coś nowego to na pewno stamtąd.

Kris-R szpony jeszcze dojdą, dłonie jako takie praktycznie nie były jeszcze ruszane. Co do detalu to tak patrze na poprzednią wersje i dochodzę do wniosku ze trza mu na klacie trochę posprzątać bo syf się zrobił.

Krzys!3k-no jak wyzej, a co do zbroi to zaczynam kombinować.

prrszalony- mamy cąłkiem spory limi -11 k i zamierzam hełm zrobić jako oddzielnego mesha i na ostatecznym beauty renderze pokazać demonika w takiej unleash power phase jak zrywa sobie z twarzy tą maskę- patrz historyjka

-------------------

Malutki update , zacząłem kombinować ze zbroją i postanowiłem zobaczyć jak to wyjdzie w Zbrushu -wszelkie uwagi mile widziane:)

43135582.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydaje mi sie ze takich rzeczy nie robi sie w zbrushy a nawet jesli to trzba nad tym spedzic o wile wiecej czasu niz w np w maxie (efekt i tak zawsze jest gorszy), a i zauwazylem ze w wiekszosci Twoich modeli masz za duze dlonie, pewnie to zamierzone ale mi sie wydaje ze to nie zawsze dobrze robi modelowi. powodzenia bo fajnie to zaczoles i mam nadzieje ze skonczysz a nie bedzisz sie zabieral za 100 innych sculptow ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Dzięki Matys- co do dłoni to jakieś moje spaczenie, muszę z tym walczyć. A co do hardsufracey w Zbrushu to idea jest taka żeby w miarę szybko zapisywać formy właśnie w zbrushu( bo jakby nie patrzeć[przynajmniej do mnie sie to odnosi] łatwiej w nim panować na formą) a potem retopo i jakieś poprawki w zewnętrznym programie. Hardsurface w Z jest na osobnej warstwie, wiec po dodaniu nowego subtoola możemy go łatwo schować.

Ale to tylko pomysł zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to prawda jest to w zb bardzo wygodne ale czasami jest tez bardzo latwo przegiac co pozniej msci sie tym ze paski albo elemnty metalowe wygladaja jak gluty. takze trzeba na to uwazac. a i robienie retopologi w zb tez jest na maxa pracohclonne i niedokladne praktycznie zawsze trzeb wracac do maxa i prostowac albo dociagac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy