Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Pracuje nad intro do swojego Showreela, który niebawem skończę.

 

Koncept jest następujący:

- pokazanie karykatury planety w kosmosie, na której wybudowane jest tętniące życiem "miasto". Wszystko w formie karykatury. żeby dokładniej wyjaśnić poniżej dwie inspiracje:

 

sporej.jpg

 

simcitysocietiespc.jpg

 

Chcę pokazać animacje takiej planety jak w Spore na której umieszczę kilkanaście budynków wszelkiej maści. Dodatkowe elementy to:

- roślinność/drzewa

- animowane morze

- ulice z jeżdżącymi pojazdami

- latające samoloty

- animowane chmury

- 1-2 animowane dźwigi budowlane pracujące przy czymś

 

- kamera prawdopodobnie przeleci przez planetę i się oddali

- na koniec pojawi się logo firmy przed planeta

 

Wstępnie zacząłem testować scenę, stworzyłem na początek takie coś jako scenę wyjściową, gdzie każdy element bankowo się zmieni (jakość terenu, materiałów etc.):

 

lumesporekoncept.jpg

 

Co sądzicie o koncepcie animacji i czy macie jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam,

SWRSC

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kapitalny pomysł, już nie moge się doczekć finishu :D. A powiedz mi czy jak ta kamera będzie przez miasto lecieć, to będzie efekt wizualizacji czy taki bardziej ten karykaturowy / bajkowy ? bo Imo fajnie by było jakby z twoich super wizek ta planeta się pokazywała i na odwrót. Taki świat wizualizacji SWRSC ;)

Pozdrawiam i powodzenia.

Napisano

Ja jednak jestem na nie:) Opcja przelotu przez miasto itd. super, ale koncept a la 'mały książę', kosmos, itp. zdecydowanie bym odrzucił próbując nie wykraczać poza warstwę atmosfery;) Jak coś przyjdzie mi do głowy, to podrzucę może jakiegoś pomysła, na razie jakieś zajawki mam tylko;)

 

Pozdr

Napisano

Tzn musicie to traktować jako intro do animek po części prezentujące logo firmy. W planach jest, że na koniec tej krótkiej animacji będzie "wyjeżdżał" z tyłu planety po okręgu napis "luminance studio".

 

Rzucajcie pomysły koncepcyjne, będą naprawdę pomocne. Aha - i raczej nie nastawiajcie się na codzienny update, bo mało czasu Świerszczu ma na takie rzeczy :(

Napisano

wszechświatowe tło mogłoby być lepsze albo takie bardziej nierealne skoro tu widzę taki fajny bajkowy glob. ale w sumie pomysł mi się podoba, choć ta "atmosferka" jest trochę dziwna. czekam na ładny update ;) życzę przy tym smakowitej wyobraźni. inspiracja jest wspaniała - jako że Sim City Społeczności - kiedyś byłem od Simsów uzależniony ...

 

świetnie że dojedzie to wszystko do szczegółów - dawno czekałem na showreela luminance studio.

Napisano

Przy takiej skali jak pokazałeś jak wepchniesz chmury, budynki, samoloty itd. to zrobi się chaos imho. Ja bym jeszcze przemyslał koncepcję.

Napisano (edytowane)

dlatego nie upcham tego dużo by były spore prześwity. Skala budynków / drzewek jest jeszcze do dopracowania. Ale to chyba na późniejszym etapie jak dojdzie więcej elementów.

 

Test zachowania fog-a kiedy kamera jest przy ziemi:

 

lumesporekoncept02.jpg

 

Dopracuje teren, żeby to jakoś wyglądało na zbliżeniach. Budynki będą stać na jakiś parcelach.

Edytowane przez SWRSC
Napisano

SWRSC: Zrobiłbym to na twoim miejscu trochę inaczej. Mianowicie "na warstwach" Czyli kamera jest daleko - widać drzewka zabudowania itd ale b. małe i gęsto. Nagle kamera szybko sie zbliza dochodzi efekt blura czy cos takiego i nagle mamy zblizenie tego tam na dole a tak naprawde osobna scenke / wizke etc. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, ale w ten sposob mozna by uzyskać wrażenie pewnej wielkości tego swiata i fajny efekt, no chyba, że twoja wizja jest inna ale nie odpowiedziałeś mi na mojego 1 posta ;)

 

Sam bym tak nie potrafił więc tylko sugeruje, bo jeśli zbliżenia mają dokładnie pokazwyać modele itp. które faktycznie są na tej plancie to będzie bardziej zalatywało grą / firmą robiącą gry niż wizki. Takie jest moje zdanie.

Napisano (edytowane)

Nvidia: myślę, że wprowadzenie dwóch scen będzie niepotrzebne. To tylko intro - tutaj odpowiedź na Twoje pytanie: intro do reela/innych animacji, kilkanaście sekund i głównym zamierzeniem nie jest pokazanie budynków lecz ogólna animacja na końcu której wyjedzie zza planety logo luminance studio.

A więc nie będzie takich przejść jak wspomniałeś typu pokazanie budynku na planecie i przejście do normalnej wizualizacji po czym powrót na planetę. Właśnie wtedy zbyt dużo tej "gry" by się przeplatało. Dlatego będzie na samym początku reela i już nigdy nie powróci.

 

 

 

Wpadł mi jeszcze taki pomysł:

Zrobić większy kontrast pomiędzy jasną i ciemną stroną planety i tą ciemną oświetlić lampami ulicznymi + światła w budynkach tak żeby pokazać, że w jednej części planety jest dzień a na drugiej noc. Takie małe i ogólnikowe nawiązanie do nazwy "luminance".

Edytowane przez SWRSC
Napisano
myśle że starożytni egipcjanie polemizowali by z tym stwierdzeniem :)

prawda ale nie jesteśmy Egipcjanami :D tylko mieszkańcami wysoce zurbanizowanej Polski. O to polemika czy nie ma czegos w polskim stylu albo choć nowoczesnej architektury ;)

Napisano

Opcja dzień i noc ok, wprowadzi trochę urozmaicenia, tam gdzie dzień mogłyby jechać auta itd, a tam gdzie noc puste uliczki, takie banalne ale chyba tutaj pasuje. Pomyślałbym jeszcze nad tłem bo wydaje mi się że warto by coś tam dodać prócz gwiazd, może inne planety w tle ?

Co do tamtego to rozumiem teraz o co bardziej chodzi, jak krotkie intro to masz racje, wiadomo każdy ma tam jakąś swoją wizje ;) O wykonanie się nie boje :) będę obserwował bo mimo, że gra Spore totalnie nie przypadła mi do gustu, to sam klimat miała fajny i kiedyś chciałem zrobić coś na wzór tego co Ty teraz :)

Napisano

a możeby tak pokazać jedną stronę planety i zasymulować dzień....zmieniające się oświetlenie na planecie? Od światła słonecznego po sztuczne.... Taka animka w przyśpieszonym tempie.

Napisano

nVidia - świetny pomysł z tymi samochodami. W części dziennej życie a w części nocnej pojedyncze samochody. Tło na razie robocze (jakaś teksturka maxowa)

 

latos - będę wstawiał jedynie to co zostało wykonane komercyjnie w luminance. Tego stylu ni ma w portfolio niestety :(

 

leniuch - pomyślę. Na razie psuje to założenia przelotu kamery (nie będzie czasu).

Napisano

To niech kamera przelatuje ale przez takie miasto... timelapsed :) ogladnij sobie Barake gdzies mniej wiecej w polowie masz jakis tam nowy jork czy cos to zobaczysz o co mi chodzi :P tylko takie naprawde skumulowane zycie :D

 

albo zrob jeszcze wiekszy banal i niech sie napis nie wyjezdza tylko niech sie uklada z zapalonych latarn ulicznych i dopiero wtedy opacity napisu od 0 do 100 albo z cieni od jakichs tam budynkow :D

 

wiem wiem ze rozkazujacy ton ale wpadly mi takie koncepcje to sie musialem podzielic ;)

Napisano

kamil.ochel - kurcze, świetny pomysł, żeby zrobić napis ze świateł ulicznych! Tylko cholera ile ja tego musiałbym napakować żeby uzyskać "luminance studio"

 

timelapsed - sprawdze.

 

Pana Dunblastera prosze o nie udzielanie się w tym wątku, nie pisanie sms ani mailów do mnie. Po raz kolejny proszę...

Napisano

 

Pana Dunblastera prosze o nie udzielanie się w tym wątku, nie pisanie sms ani mailów do mnie. Po raz kolejny proszę...

 

LOL xD

Koncept w pyte swierszczu ale przydalo by sie czegos takiego EKSTRA ! :D

Napisano
kamil.ochel - kurcze, świetny pomysł, żeby zrobić napis ze świateł ulicznych! Tylko cholera ile ja tego musiałbym napakować żeby uzyskać "luminance studio"

 

Hmmm a może napis zrobić jako taka tablica informacyjna jakie są nad autostradą? Wtedy tak naprawde miałbyś do zanimowania teksture, a efekt chyba byłby ciekawy.

 

Jeszcze taki inny pomysł. Zrobić przelot przez miasto. przez jaką ulice. Kamera unosi się nad miastem, a rozkład miasta tworzy napis luminance studio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności