Napisano 17 Marzec 200915 l Cześć, Pracuje nad intro do swojego Showreela, który niebawem skończę. Koncept jest następujący: - pokazanie karykatury planety w kosmosie, na której wybudowane jest tętniące życiem "miasto". Wszystko w formie karykatury. żeby dokładniej wyjaśnić poniżej dwie inspiracje: Chcę pokazać animacje takiej planety jak w Spore na której umieszczę kilkanaście budynków wszelkiej maści. Dodatkowe elementy to: - roślinność/drzewa - animowane morze - ulice z jeżdżącymi pojazdami - latające samoloty - animowane chmury - 1-2 animowane dźwigi budowlane pracujące przy czymś - kamera prawdopodobnie przeleci przez planetę i się oddali - na koniec pojawi się logo firmy przed planeta Wstępnie zacząłem testować scenę, stworzyłem na początek takie coś jako scenę wyjściową, gdzie każdy element bankowo się zmieni (jakość terenu, materiałów etc.): Co sądzicie o koncepcie animacji i czy macie jakieś pomysły? Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 17 Marzec 200915 l Kapitalny pomysł, już nie moge się doczekć finishu :D. A powiedz mi czy jak ta kamera będzie przez miasto lecieć, to będzie efekt wizualizacji czy taki bardziej ten karykaturowy / bajkowy ? bo Imo fajnie by było jakby z twoich super wizek ta planeta się pokazywała i na odwrót. Taki świat wizualizacji SWRSC ;) Pozdrawiam i powodzenia.
Napisano 17 Marzec 200915 l Ja jednak jestem na nie:) Opcja przelotu przez miasto itd. super, ale koncept a la 'mały książę', kosmos, itp. zdecydowanie bym odrzucił próbując nie wykraczać poza warstwę atmosfery;) Jak coś przyjdzie mi do głowy, to podrzucę może jakiegoś pomysła, na razie jakieś zajawki mam tylko;) Pozdr
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Tzn musicie to traktować jako intro do animek po części prezentujące logo firmy. W planach jest, że na koniec tej krótkiej animacji będzie "wyjeżdżał" z tyłu planety po okręgu napis "luminance studio". Rzucajcie pomysły koncepcyjne, będą naprawdę pomocne. Aha - i raczej nie nastawiajcie się na codzienny update, bo mało czasu Świerszczu ma na takie rzeczy :(
Napisano 17 Marzec 200915 l wszechświatowe tło mogłoby być lepsze albo takie bardziej nierealne skoro tu widzę taki fajny bajkowy glob. ale w sumie pomysł mi się podoba, choć ta "atmosferka" jest trochę dziwna. czekam na ładny update ;) życzę przy tym smakowitej wyobraźni. inspiracja jest wspaniała - jako że Sim City Społeczności - kiedyś byłem od Simsów uzależniony ... świetnie że dojedzie to wszystko do szczegółów - dawno czekałem na showreela luminance studio.
Napisano 17 Marzec 200915 l Przy takiej skali jak pokazałeś jak wepchniesz chmury, budynki, samoloty itd. to zrobi się chaos imho. Ja bym jeszcze przemyslał koncepcję.
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor dlatego nie upcham tego dużo by były spore prześwity. Skala budynków / drzewek jest jeszcze do dopracowania. Ale to chyba na późniejszym etapie jak dojdzie więcej elementów. Test zachowania fog-a kiedy kamera jest przy ziemi: Dopracuje teren, żeby to jakoś wyglądało na zbliżeniach. Budynki będą stać na jakiś parcelach. Edytowane 17 Marzec 200915 l przez SWRSC
Napisano 17 Marzec 200915 l SWRSC: Zrobiłbym to na twoim miejscu trochę inaczej. Mianowicie "na warstwach" Czyli kamera jest daleko - widać drzewka zabudowania itd ale b. małe i gęsto. Nagle kamera szybko sie zbliza dochodzi efekt blura czy cos takiego i nagle mamy zblizenie tego tam na dole a tak naprawde osobna scenke / wizke etc. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, ale w ten sposob mozna by uzyskać wrażenie pewnej wielkości tego swiata i fajny efekt, no chyba, że twoja wizja jest inna ale nie odpowiedziałeś mi na mojego 1 posta ;) Sam bym tak nie potrafił więc tylko sugeruje, bo jeśli zbliżenia mają dokładnie pokazwyać modele itp. które faktycznie są na tej plancie to będzie bardziej zalatywało grą / firmą robiącą gry niż wizki. Takie jest moje zdanie.
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Nvidia: myślę, że wprowadzenie dwóch scen będzie niepotrzebne. To tylko intro - tutaj odpowiedź na Twoje pytanie: intro do reela/innych animacji, kilkanaście sekund i głównym zamierzeniem nie jest pokazanie budynków lecz ogólna animacja na końcu której wyjedzie zza planety logo luminance studio. A więc nie będzie takich przejść jak wspomniałeś typu pokazanie budynku na planecie i przejście do normalnej wizualizacji po czym powrót na planetę. Właśnie wtedy zbyt dużo tej "gry" by się przeplatało. Dlatego będzie na samym początku reela i już nigdy nie powróci. Wpadł mi jeszcze taki pomysł: Zrobić większy kontrast pomiędzy jasną i ciemną stroną planety i tą ciemną oświetlić lampami ulicznymi + światła w budynkach tak żeby pokazać, że w jednej części planety jest dzień a na drugiej noc. Takie małe i ogólnikowe nawiązanie do nazwy "luminance". Edytowane 17 Marzec 200915 l przez SWRSC
Napisano 17 Marzec 200915 l Piramida to mało ambitna rzecz :P myśle że starożytni egipcjanie polemizowali by z tym stwierdzeniem :)
Napisano 17 Marzec 200915 l myśle że starożytni egipcjanie polemizowali by z tym stwierdzeniem :) prawda ale nie jesteśmy Egipcjanami :D tylko mieszkańcami wysoce zurbanizowanej Polski. O to polemika czy nie ma czegos w polskim stylu albo choć nowoczesnej architektury ;)
Napisano 17 Marzec 200915 l Opcja dzień i noc ok, wprowadzi trochę urozmaicenia, tam gdzie dzień mogłyby jechać auta itd, a tam gdzie noc puste uliczki, takie banalne ale chyba tutaj pasuje. Pomyślałbym jeszcze nad tłem bo wydaje mi się że warto by coś tam dodać prócz gwiazd, może inne planety w tle ? Co do tamtego to rozumiem teraz o co bardziej chodzi, jak krotkie intro to masz racje, wiadomo każdy ma tam jakąś swoją wizje ;) O wykonanie się nie boje :) będę obserwował bo mimo, że gra Spore totalnie nie przypadła mi do gustu, to sam klimat miała fajny i kiedyś chciałem zrobić coś na wzór tego co Ty teraz :)
Napisano 17 Marzec 200915 l a możeby tak pokazać jedną stronę planety i zasymulować dzień....zmieniające się oświetlenie na planecie? Od światła słonecznego po sztuczne.... Taka animka w przyśpieszonym tempie.
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor nVidia - świetny pomysł z tymi samochodami. W części dziennej życie a w części nocnej pojedyncze samochody. Tło na razie robocze (jakaś teksturka maxowa) latos - będę wstawiał jedynie to co zostało wykonane komercyjnie w luminance. Tego stylu ni ma w portfolio niestety :( leniuch - pomyślę. Na razie psuje to założenia przelotu kamery (nie będzie czasu).
Napisano 17 Marzec 200915 l To niech kamera przelatuje ale przez takie miasto... timelapsed :) ogladnij sobie Barake gdzies mniej wiecej w polowie masz jakis tam nowy jork czy cos to zobaczysz o co mi chodzi :P tylko takie naprawde skumulowane zycie :D albo zrob jeszcze wiekszy banal i niech sie napis nie wyjezdza tylko niech sie uklada z zapalonych latarn ulicznych i dopiero wtedy opacity napisu od 0 do 100 albo z cieni od jakichs tam budynkow :D wiem wiem ze rozkazujacy ton ale wpadly mi takie koncepcje to sie musialem podzielic ;)
Napisano 18 Marzec 200915 l i ja mam pomysł - dookoła wieżowca jakieś fajne budynki ( wille, domki, birowczyki ) ;)
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor kamil.ochel - kurcze, świetny pomysł, żeby zrobić napis ze świateł ulicznych! Tylko cholera ile ja tego musiałbym napakować żeby uzyskać "luminance studio" timelapsed - sprawdze. Pana Dunblastera prosze o nie udzielanie się w tym wątku, nie pisanie sms ani mailów do mnie. Po raz kolejny proszę...
Napisano 18 Marzec 200915 l Pana Dunblastera prosze o nie udzielanie się w tym wątku, nie pisanie sms ani mailów do mnie. Po raz kolejny proszę... LOL xD Koncept w pyte swierszczu ale przydalo by sie czegos takiego EKSTRA ! :D
Napisano 18 Marzec 200915 l koncept fajny, tylko że już conajmniej kilka razy coś takiego widziałem na szybko dwa przykłady:) http://newworkcity.com.au/ http://viano-narnia.syzygy.de/DVD-Preview/main_gb.html Datego żeby było ciekawie musiałbyś podwyższyć poprzeczkę i zrobić coś wyjątkowo spektakularnego z tego konceptu, albo liczyć na to, że klienci nie widzieli nigdy czegoś takiego:) Pozdrawiam DaveBorck
Napisano 18 Marzec 200915 l a ja przepraszam pana SWRSC jak najmocniej i piszę po raz ostatni - Przepraszam...
Napisano 18 Marzec 200915 l kamil.ochel - kurcze, świetny pomysł, żeby zrobić napis ze świateł ulicznych! Tylko cholera ile ja tego musiałbym napakować żeby uzyskać "luminance studio" Hmmm a może napis zrobić jako taka tablica informacyjna jakie są nad autostradą? Wtedy tak naprawde miałbyś do zanimowania teksture, a efekt chyba byłby ciekawy. Jeszcze taki inny pomysł. Zrobić przelot przez miasto. przez jaką ulice. Kamera unosi się nad miastem, a rozkład miasta tworzy napis luminance studio
Napisano 18 Marzec 200915 l A myślałem, że to ja jestem namolny :D Znalazłem kilka refek / a bardziej inspiracji itp. możne na coś się przyda, ciężko znaleść coś w tym klimacie : http://aura0.gaia.com/photos/33/325833/large/little_planet_2_b.jpg http://wvs.topleftpixel.com/photos/2008/05/pano_city-hall_nathan-phillips-square_planet.jpg http://dylansurridge.com/panographer/uploaded_images/3sphere_DxO-756049.jpg http://www.tripleman.com/images/20080417102120_ceperley%20meadow%20mini%20planet.jpg http://www.konaearth.com/Life/2006/060827/Planet_City_lg.jpg http://www.tripleman.com/images/20080209235811_bridges-planet.jpg http://farm1.static.flickr.com/75/164124874_24e0b4fb37_o.jpg http://www.tripleman.com/images/20080308004034_planet-downtown.jpg EDIT: SWRSC: Jaki świat jest mały ;) Edytowane 18 Marzec 200915 l przez NV
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto