cta Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 (edytowane) Dziwne to wszystko mi wygląda, nie jestem zadowolony, ale wiem na co mogę zrzucić winę... na mentala! :D Nie mam nerwów do tego rendera, ostatnia praca jaką w nim renderowałem dobra, to wersja bez aberacji Edytowane 10 Kwiecień 2009 przez cta
Gość BiX Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 (edytowane) Przesada z tą aberacja. Przecież to ani nie wyglada ani nie smakuje?! edit:/ o niebo lepiej! Generalnie nie jest źle ale perfect tez nie :) Ale ogólnie render niczego sobie. Ale fakt możesz dodać Camera Correction. keep work. Edytowane 10 Kwiecień 2009 przez BiX
siwy Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 ciekawy design :) , a aberacja o dużo za duża
chudy Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Dziwne to wszystko mi wygląda, nie jestem zadowolony, ale wiem na co mogę zrzucić winę... na mentala! :D Nie mam nerwów do tego rendera, ostatnia praca jaką w nim renderowałem eeee powiem tak. render jak każdy inny :P
Kub@ Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 ta aberacja chromatyczna niszczy mi mózg. nie ma racjonalenego powodu by w shopie dodawac wieksza niz +5,-5 bo poprostu źle to wyglada. W scenie całkiem fajne modele, światło też nie jest złe. Można by poprawić podłogę (rozmazana), trochę wyprostować perspektywę, bo teraz ściany sie wala, lepiej dopasować Tło.
jahred6 Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Mnie się wydaje że nie dobierałeś tutaj mebli jakoś specjalnie. Każdy mebel z innej bajki co daje chaosu troszkę. Siedzisko tego fotela pod TV jest bardzo wysokie w porównaniu do siedziska kanapy - a przecież powinny być podobne. Telewizor dość wysoko dla oglądających z kanapy. Przepalenia za duże! Kamerą zredukuj piony. Rendering i materiały w dobrej jakości ale myślę ze czasem nieprzemyślane. Pozdro!
cta Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 co do miażdżącego designu wzorowałem się na tej fotce:
KaeMS Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Kurde, już miałem napisać, że teraz to dużo lepiej wygląda. Moim skromnym zdaniem powinieneś przede wszystkim kadr wyprostować. Możliwe, że sporo elementów przestanie być "rozjechane". Podłoga - widać, że jakaś jest ale wygląda jak tanie gumoleum. Troche za bardzo wypaliłeś podłogę - za jasna ta plama, za "mocna".
Gość Savoy Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 (edytowane) Jak dla mnie: 1/ "splotches" i brak "contact shadow" jak nie wiem co... (powiem szczerze z tą jakością na Kray renderowałoby się to na moim 8-core ok 5-10 min 2/przepał od słońca 3/złe ustawienie kamery (shift camera przydałaby się, ładnie zawsze jest gdy ściany są proste) Edytowane 19 Kwiecień 2009 przez Savoy
SWRSC Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 shading zabrał Ci bardzo dużo z tej sceny. Jest bardzo kiepski.
Neiraa Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 shading zabrał Ci bardzo dużo z tej sceny. Jest bardzo kiepski. Wręcz koszmarny, a i reszta nie powala, niestety.
norden Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 mi sie generalnie podoba...mimo iż nie jest perfekcyjne... jeżeli celujesz w fotorealizm to: - za ciemno na dworze troszku, choinka powinna miec troche tej "perspektywy powietrznej w sobie" - cień światła słonecznego mógłby być nieco rozproszony w koncu słońce nie jest punktowym źródłem światła. -Proponuje poszukać jeszcze jakiś swietnych wizek na sieci, zdjęć pokojów gdzie panuje piekna fajna atmosfera wewnątrz która ci sie spodoba i odwzorowanie ew. stworzenie własnego gradingu do tego renderu pozdrawiam Norden
Camel Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 ło, ucz się, ucz się, nie bój się rendzić, weź ładny tutorial i parę eksperymentów wykonaj, a potem powalcz ze shadingien wnętrza! Widzę że to Mental. Jak opanujesz FG, to się pobaw w PS nakładem Ambient Occlusion, jeśli mimo dobrych ustawień FG efekt shadingu na cieniach (zakamarkach) wyjdzie Ci fatalnie.
bapi23 Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Tak jak mówili wszyscy wcześniej shading strasznie słaby;p i moim zdaniem praca nadaje się do WIP'a. Winę możesz zrzucić tylko na swoje umiejętności, bo jak umisz ustawić shading w jednym renderze i wiesz jakie są jego podstawy to pewnie szybko nauczysz się w innym...
Rekomendowane odpowiedzi