Skocz do zawartości

Wiz: pokój


cta

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne to wszystko mi wygląda, nie jestem zadowolony, ale wiem na co mogę zrzucić winę... na mentala! :D

Nie mam nerwów do tego rendera, ostatnia praca jaką w nim renderowałem

 

23vfhhc.jpg

 

dobra, to wersja bez aberacji

Edytowane przez cta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przesada z tą aberacja. Przecież to ani nie wyglada ani nie smakuje?!

 

 

edit:/

o niebo lepiej! Generalnie nie jest źle ale perfect tez nie :)

Ale ogólnie render niczego sobie.

Ale fakt możesz dodać Camera Correction.

 

keep work.

Edytowane przez BiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta aberacja chromatyczna niszczy mi mózg. nie ma racjonalenego powodu by w shopie dodawac wieksza niz +5,-5 bo poprostu źle to wyglada.

W scenie całkiem fajne modele, światło też nie jest złe.

Można by poprawić podłogę (rozmazana), trochę wyprostować perspektywę, bo teraz ściany sie wala, lepiej dopasować Tło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje że nie dobierałeś tutaj mebli jakoś specjalnie. Każdy mebel z innej bajki co daje chaosu troszkę. Siedzisko tego fotela pod TV jest bardzo wysokie w porównaniu do siedziska kanapy - a przecież powinny być podobne. Telewizor dość wysoko dla oglądających z kanapy. Przepalenia za duże! Kamerą zredukuj piony. Rendering i materiały w dobrej jakości ale myślę ze czasem nieprzemyślane. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, już miałem napisać, że teraz to dużo lepiej wygląda.

Moim skromnym zdaniem powinieneś przede wszystkim kadr wyprostować. Możliwe, że sporo elementów przestanie być "rozjechane".

Podłoga - widać, że jakaś jest ale wygląda jak tanie gumoleum.

Troche za bardzo wypaliłeś podłogę - za jasna ta plama, za "mocna".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie:

1/ "splotches" i brak "contact shadow" jak nie wiem co... (powiem szczerze z tą jakością na Kray renderowałoby się to na moim 8-core ok 5-10 min

2/przepał od słońca

3/złe ustawienie kamery (shift camera przydałaby się, ładnie zawsze jest gdy ściany są proste)

Edytowane przez Savoy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie generalnie podoba...mimo iż nie jest perfekcyjne... jeżeli celujesz w fotorealizm to:

- za ciemno na dworze troszku, choinka powinna miec troche tej "perspektywy powietrznej w sobie"

- cień światła słonecznego mógłby być nieco rozproszony w koncu słońce nie jest punktowym źródłem światła.

-Proponuje poszukać jeszcze jakiś swietnych wizek na sieci, zdjęć pokojów gdzie panuje piekna fajna atmosfera wewnątrz która ci sie spodoba i odwzorowanie ew. stworzenie własnego gradingu do tego renderu

 

pozdrawiam Norden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło, ucz się, ucz się, nie bój się rendzić, weź ładny tutorial i parę eksperymentów wykonaj, a potem powalcz ze shadingien wnętrza!

 

Widzę że to Mental. Jak opanujesz FG, to się pobaw w PS nakładem Ambient Occlusion, jeśli mimo dobrych ustawień FG efekt shadingu na cieniach (zakamarkach) wyjdzie Ci fatalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówili wszyscy wcześniej shading strasznie słaby;p i moim zdaniem praca nadaje się do WIP'a. Winę możesz zrzucić tylko na swoje umiejętności, bo jak umisz ustawić shading w jednym renderze i wiesz jakie są jego podstawy to pewnie szybko nauczysz się w innym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności