Napisano 12 Kwiecień 200420 l Bzyku ta linia przechodząca przez trójkąct z lusterkiem jest krzywa, a na zdjęciu widziałem że tam jest linia prosta.
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Autor To jest jedna z wielu niezgodnosci z orginalem nad nastepnym wiecej sie namecze i zrobie go dokladniej . I tak myslalem ze tak daleko nie zajde z tą C2....
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Autor No to jeden z ostatnich elementow zewnetrznych.troszke nie taki jaki chcialem ale zrobilem blad ze zostawilem sobie to na koniec co powinno byc zrobione na początku.
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Mniam! Wspaniale wykonany tyłeczek, jeszcze raz gratuluje umiejetnosci!
Napisano 12 Kwiecień 200420 l wspaniały to mało powiedzine :/ gratulacje jak patrze teraz na moje prace :| ehhhhhh
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Autor Tez mi sie podoba hahaha. tylko ze szkoda ze ciezko powiedziec co to za c2. ani orginal ani sport ale zawsze cos po swojemu zrobilem :). Nawet wlew musialem przesunac do gory bo inaczej za mocno sie zalamywal na nadkolu :). ulepszam chyba fabryke hihi. Nastepnego mysle ze juz nie bede musial poprawiac . A teraz zabieram sie za powolny export do maxa jednak jako 3ds-y
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Autor No i po pierwszym exporcie wszystkiego co mam jedyne 830000 poly :)........
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Pieknie to wyglada, nie moge sie doczekac pierwszych prob renderingu. 830k polys? To z wnetrzem dojedziesz do miliona :)
Napisano 14 Kwiecień 200420 l a czy opona nie jest zbyt kanciata? taaa - rhino to bardzo mile zwierzatko :]
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Autor No napewno bedzie 1 milion ale tak mialo byc i nie wiecej. Wiec + opony ok.15k na sztuke + wnetrze ok. hym 40-50k mam nadzieje :) + 4 x wnetrza lamp co daje 50 k wiec bedzie okolo 950k poly :).Mam nadzieje ze jakos to uda mi sie ustawic .......
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Witam. Musze powiedziać że pracka jest super ale mnie męczą tylnine światła ponieważ według mnie nie zgrywają sie dokładnie z resztą nadwozia. Jest to tylko te jesdna rzecz którą bym wymienił (gdybym potrafił) ale decyzja należy do ciebie :]
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Hehehe, widzialem dzis na ulicy takiego Citroena i od razu przypomnial mi sie ten model.. nioo.. niezle Ci to idzie.. czekam na koniec ;)
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Model świetny. Ale wydaje mi się, że nie zmieścisz się w 930k poly;) Ale zobaczymy, może się myle... Powodzenia przy wnętrzu i oponkach.
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Autor Kozioo mysle ze sie uda bo we wnetrzu to bedzie takie typowe lowpoly :) deska rozdzielcza toroche boków i oparcia siedzen bez poddupków :D:D. Szyby będą przciemnione wiec musze sie zmiescic bo teraz mam woelkie problemy z tym calym modelikiem w maxie eehhh. i tak scene musze zrobic oddzielnie w innym pliku materialy tez wszystkie elementy co bedą mialy textury będą w oddzielnych plikach i wmargowane lub jako Xref-y to jeszcze sie zobaczy :)... Kryhas-jesli chodzi o tylna lampe to pisalem w czesniej ze dalem d.......y bo nie zrobilem jej wczesniej no a teraz to juz niewazne i tak raczej zbytnio tego nie bedzie widac ze jes beeee :). M@ti- a je zbliska jescze na zywo tego nie widzialem za to C3 no ale to nie to samo :):)
Napisano 14 Kwiecień 200420 l WOOOW!!!!! Bzyku bzykał i wybzykał - ORGAZM W POSTACI PIXELI :) Wyrazy uznania mistrzu :>... Pozrdo
Napisano 14 Kwiecień 200420 l Bzyku.. wspanialy model... mam nadzieje ze finalowy render bedzie zwienczeniem tej ciezkiej pracy i ze nie zepsujesz tego siakimis szkaradnymi texturami czy zlym swiatlem! niech nam wszystkim oczy wypadna z wrazenia ! :P btw. zmotywowales mnie do zglebiania tajnikow modelowania przy uzyciu NURBSoof.. dzieki!! :D
Napisano 20 Kwiecień 200420 l Autor no to po dluzszym okresie pierwsze rendery z lakierem narazie nie ma jeszcze tekstury tylnej lampy ani przedniej bo nie mam pojecia skad to wziąsć wszystkie zdjecia jakie mam max rozdzialka jak wyrwac mialea by 100x100 a to zamoalo musze cos innego wymyslec :(.
Napisano 20 Kwiecień 200420 l a czemu te rendery z materiałami wyglądają jak przez jakąś wieeelką mgłę?? Zero ostrości !! Nie można skupić się na obrazie...który jest naprawde niezły...no ale ta mgła denerwuje i psuje efekt !! pozdrawiam...
Napisano 20 Kwiecień 200420 l no felgi fatalne i lakier tez mi sie kiepsko podoba .... popracuj nad materialami - a model swietny :)
Napisano 20 Kwiecień 200420 l Autor Co do tej mgly to troszke w ps kontrastem poprostu zjechalem tak zeby zjechac z czystego difuse e moze i zle :). a co do ogólnie renderów to trzeba miec sprzęt do testowania a ja takiego raczej nie posiadam.nawet najprostszy render 940k trwa ponad 2.5h bez glossy wiec naprawde nie stac mnie na wyduszenie czegos niesamowitego niestety :( choc nawet bardzo bym chcial. tak na początku chcialem mentalem to zrobic no ale niestety juz na wejsciu sie wysypuje i zamyka wszystko..........
Napisano 20 Kwiecień 200420 l Po pierwsze olej mentala... a przynajmniej GI, FG i hdri. Wystarczy użyć światła ujemnego do prymitywnej symulacji GI pod samochodem. Do próbnych renderów spokojnie wystarcza rozdzielczość 640 na 480. Ustawienia aa jak najniższe.... chodzi przecież o materiał a nie o model. Zresztą lakier możesz testować na dowolnym innym modelu. Np. na twoim porsche czy nawet na słynnym maxowym czajniku. Po drugie zupełnie nie potrzebnie dałeś tu mapę hdri. Pokazujesz samochód na białym tle, czyli teoretycznie jest to \"zdjęcie\" zrobione w studiu a tymczasem na szybie odbijają ci się jakieś frędzle (to chmury chyba). Prędzej by się tu nadawał jakiś biały plane nad samochodem. Osobiście uważam, że ciemny szary kolor by się lepiej nadawał na tło. Do tego krwisto czerwony lakier i kontrastowo białe odbicia na lakierze. Pomysł sztampowy... ale się sprawdza Po trzecie nie wiem czy zauważyłeś ale poznikały ci szczegóły z felgi :] Radzę zastosować zwykłego scanline z cieniami area. Łatwiej ci będzie wydobyć detale i zapanować nad oświetleniem. Po czwarte wszystkie materiały do wymiany. Lakier wygląda jak plastik. Ps. Popracuj nad oponami :)
Napisano 20 Kwiecień 200420 l no i wykrakalem... render fatalny... fuj... czekam z niecierpliwoscia na nowe.. powodzenia & pozdrowienia
Napisano 21 Kwiecień 200420 l Autor batou moze ja sie naprawde na tym nieznam poprostu :). cos jeszcze wymysle opone zrobie to najmniejszy problem jaki mam..... bardziej mnie męczą tekstury lamp . A co do felg to interpolowane glossy i dlatego to wygląda tak tragicznie. Hdri no raczej zostanie nie chce zadnego \"tępego\" plana boxa nad samochodem, to chyba dlatego ze odkiedy robie modele zawsze inspiruje sie Thomasem Suurlandem . A po ktoreś tam juz chce chwile juz odpocząc od mojego monitora i przygotowac sie do nastepnej zabawki prawdopodobnie \"R megane CC \". narazie przeglądam zdjecia i zastanawiam sie gdzie bedą problemy i jak to cholerstwo podzielic na cząsci :)
Napisano 21 Kwiecień 200420 l heh ... model ladny ... odbiega od prawdziwego ale jest ladny ... zastanawia mnie tylko ile razy robisz jedna plaszczyzne ze siateczka jest taka przejzysta ... :) pozdrawiam :)
Napisano 21 Kwiecień 200420 l Autor No dzieki za komenty teraz jeszcze nad nim popracuje (chodzi o rendering oczywiscie). mam nadzieje ze nastepny bedzie juz prawie w orginale bo ta C2 naprawde duzo mnie nauczyla np. nie rob deb....lu tak malych filletów :) bo potem sie wszystko jeb...ie i dodatkowo zle wygląda :). Zipper -- co znaczy przejzysta chodzi o niską ilosc izopram hym no poprostu próbuje powierzchnie robic z krzywych które mają niską ilość punktów próbije nie przekraczac 6-8 z degree 3 bo z takimi krzywymi pracuje na calym modelu no i czesto krzywe traktuje rebuild-em to pomaga zachowac ich ciągłość przy analizie. A narazie tez zmieniam taktyke exportowania z mesha do iges-ów oczywiscie przy pomocy power translatora swietne wyniki nawet o 20-40% mniej poly w wyniku koncowym :). i nie ma to jak zewnetrzny silnik :) ----- test igesów -----
Napisano 21 Kwiecień 200420 l Autor w skrócie :). format pliku wszystki programy obslugujące nurbsy posiadają jego import i export
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor hym no wiec taki concept bez HDRI wiec pytanie:Co o tym myslicie??
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Może scena to nie jakieś dzieło, ale model jest bardzo udany. Dokładny i szczegółowy.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Wszystko będzie ok jeżeli ten pasek światła po boku znikine bo według mnie to jak światło odbite przez lusterko samochodowe. Model jest cool :]
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor te odbicie z boku moze zniknie albo sie zmieni poprostu musze miec pare renderów do porownania :) narazie musze pomeczyc felgi swiatla znaczki itp. pierdoly
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Ja bym jeszcze proponował zrobić jakiś bieżnik no chyba że to są opony do grag racingu :] Jeszcze zauważyłem ten tragiczny wydech (albo co to jest). Według mnie należało by go zmienić albo schować.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l No no.. te oponki do poprawy, render tyłu już tak nie powala, widać że jeszcze musisz dopracować materiały i tylne reflektory zrobić (bo na razie tylko szkła zewnętrznę są?)
Napisano 26 Kwiecień 200420 l jezeli chodzi o taka ilosc polygonow w stosunku do jakosci renderea to troche sie nie oplaca bawic w nurbsy, taki sam efekt mozna uzyskac przy polowe polygonow. po za tym tylnie lampy do poprawy i material felg.
Napisano 26 Kwiecień 200420 l Autor Wiesz beeper chyba nie wiesz co zbytnio mowisz. ten ma dosc duzo bledów i zle wykonany poprostu(no nie tyle zle co mogl by byc lepiej) jak by byl dobrze wykonany spokojnie zmiescil by sie w max 500-600k. Materialu lamp jeszcze nie ruszalem ale niedlugo sie nim zajme. narazie poprawilem material na felgach...... ps. w poly to mozna robic bardzo dobrze i szybko postacie itp. a nie modele typowo techniczne czym są wlasnie samochody........
Napisano 28 Kwiecień 200420 l Autor no zrobilem jakąś prowizoryczną texture na tylną lampe.Czas juz to badziewie skończyć ........
Napisano 28 Kwiecień 200420 l taaa hmm i co tu napisac? moze ciut jasniejsz tlo? lampa i felga extra Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto