Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 200
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest jedna z wielu niezgodnosci z orginalem nad nastepnym wiecej sie namecze i zrobie go dokladniej .

I tak myslalem ze tak daleko nie zajde z tą C2....

Napisano

No to jeden z ostatnich elementow zewnetrznych.troszke nie taki jaki chcialem ale zrobilem blad ze zostawilem sobie to na koniec co powinno byc zrobione na początku.

 

lampaT.jpg

 

lampaT2.jpg

Napisano

Tez mi sie podoba hahaha. tylko ze szkoda ze ciezko powiedziec co to za c2. ani orginal ani sport ale zawsze cos po swojemu zrobilem :).

Nawet wlew musialem przesunac do gory bo inaczej za mocno sie zalamywal na nadkolu :). ulepszam chyba fabryke hihi.

 

wlew.jpg

 

Nastepnego mysle ze juz nie bede musial poprawiac . A teraz zabieram sie za powolny export do maxa jednak jako 3ds-y

Napisano

No napewno bedzie 1 milion ale tak mialo byc i nie wiecej. Wiec + opony ok.15k na sztuke + wnetrze ok. hym 40-50k mam nadzieje :) + 4 x wnetrza lamp co daje 50 k wiec bedzie okolo 950k poly :).Mam nadzieje ze jakos to uda mi sie ustawic .......

Napisano

Witam.

Musze powiedziać że pracka jest super ale mnie męczą tylnine światła ponieważ według mnie nie zgrywają sie dokładnie z resztą nadwozia.

Jest to tylko te jesdna rzecz którą bym wymienił (gdybym potrafił) ale decyzja należy do ciebie :]

Napisano

Hehehe, widzialem dzis na ulicy takiego Citroena i od razu przypomnial mi sie ten model.. nioo.. niezle Ci to idzie.. czekam na koniec ;)

Napisano

Kozioo mysle ze sie uda bo we wnetrzu to bedzie takie typowe lowpoly :)

deska rozdzielcza toroche boków i oparcia siedzen bez poddupków :D:D.

Szyby będą przciemnione wiec musze sie zmiescic bo teraz mam woelkie problemy z tym calym modelikiem w maxie eehhh.

i tak scene musze zrobic oddzielnie w innym pliku materialy tez wszystkie elementy co bedą mialy textury będą w oddzielnych plikach i wmargowane lub jako Xref-y to jeszcze sie zobaczy :)...

 

Kryhas-jesli chodzi o tylna lampe to pisalem w czesniej ze dalem d.......y bo nie zrobilem jej wczesniej no a teraz to juz niewazne i tak raczej zbytnio tego nie bedzie widac ze jes beeee :).

 

M@ti- a je zbliska jescze na zywo tego nie widzialem za to C3 no ale to nie to samo :):)

 

VTR4.jpg

Napisano

Bzyku.. wspanialy model... mam nadzieje ze finalowy render bedzie zwienczeniem tej ciezkiej pracy i ze nie zepsujesz tego siakimis szkaradnymi texturami czy zlym swiatlem! niech nam wszystkim oczy wypadna z wrazenia ! :P

 

btw. zmotywowales mnie do zglebiania tajnikow modelowania przy uzyciu NURBSoof.. dzieki!! :D

Napisano

no to po dluzszym okresie pierwsze rendery z lakierem narazie nie ma jeszcze tekstury tylnej lampy ani przedniej bo nie mam pojecia skad to wziąsć wszystkie zdjecia jakie mam max rozdzialka jak wyrwac mialea by 100x100 a to zamoalo musze cos innego wymyslec :(.

 

1.jpg

 

2.jpg

Napisano

a czemu te rendery z materiałami wyglądają jak przez jakąś wieeelką mgłę?? Zero ostrości !! Nie można skupić się na obrazie...który jest naprawde niezły...no ale ta mgła denerwuje i psuje efekt !!

 

pozdrawiam...

Napisano

Co do tej mgly to troszke w ps kontrastem poprostu zjechalem tak zeby zjechac z czystego difuse e moze i zle :).

a co do ogólnie renderów to trzeba miec sprzęt do testowania a ja takiego raczej nie posiadam.nawet najprostszy render 940k trwa ponad 2.5h bez glossy wiec naprawde nie stac mnie na wyduszenie czegos niesamowitego niestety :( choc nawet bardzo bym chcial. tak na początku chcialem mentalem to zrobic no ale niestety juz na wejsciu sie wysypuje i zamyka wszystko..........

Napisano

Po pierwsze olej mentala... a przynajmniej GI, FG i hdri. Wystarczy użyć światła ujemnego do prymitywnej symulacji GI pod samochodem. Do próbnych renderów spokojnie wystarcza rozdzielczość 640 na 480. Ustawienia aa jak najniższe.... chodzi przecież o materiał a nie o model. Zresztą lakier możesz testować na dowolnym innym modelu. Np. na twoim porsche czy nawet na słynnym maxowym czajniku.

 

Po drugie zupełnie nie potrzebnie dałeś tu mapę hdri. Pokazujesz samochód na białym tle, czyli teoretycznie jest to \"zdjęcie\" zrobione w studiu a tymczasem na szybie odbijają ci się jakieś frędzle (to chmury chyba). Prędzej by się tu nadawał jakiś biały plane nad samochodem.

Osobiście uważam, że ciemny szary kolor by się lepiej nadawał na tło. Do tego krwisto czerwony lakier i kontrastowo białe odbicia na lakierze. Pomysł sztampowy... ale się sprawdza

 

Po trzecie nie wiem czy zauważyłeś ale poznikały ci szczegóły z felgi :] Radzę zastosować zwykłego scanline z cieniami area. Łatwiej ci będzie wydobyć detale i zapanować nad oświetleniem.

 

Po czwarte wszystkie materiały do wymiany. Lakier wygląda jak plastik.

 

Ps. Popracuj nad oponami :)

 

 

 

Napisano

batou moze ja sie naprawde na tym nieznam poprostu :). cos jeszcze wymysle opone zrobie to najmniejszy problem jaki mam..... bardziej mnie męczą tekstury lamp . A co do felg to interpolowane glossy i dlatego to wygląda tak tragicznie. Hdri no raczej zostanie nie chce zadnego \"tępego\" plana boxa nad samochodem, to chyba dlatego ze odkiedy robie modele zawsze inspiruje sie Thomasem Suurlandem . A po ktoreś tam juz chce chwile juz odpocząc od mojego monitora i przygotowac sie do nastepnej zabawki prawdopodobnie \"R megane CC \". narazie przeglądam zdjecia i zastanawiam sie gdzie bedą problemy i jak to cholerstwo podzielic na cząsci :)

Napisano

heh ... model ladny ... odbiega od prawdziwego ale jest ladny ... zastanawia mnie tylko ile razy robisz jedna plaszczyzne ze siateczka jest taka przejzysta ... :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

No dzieki za komenty teraz jeszcze nad nim popracuje (chodzi o rendering oczywiscie). mam nadzieje ze nastepny bedzie juz prawie w orginale bo ta C2 naprawde duzo mnie nauczyla np. nie rob deb....lu tak malych filletów :) bo potem sie wszystko jeb...ie i dodatkowo zle wygląda :).

 

Zipper -- co znaczy przejzysta chodzi o niską ilosc izopram hym no poprostu próbuje powierzchnie robic z krzywych które mają niską ilość punktów próbije nie przekraczac 6-8 z degree 3 bo z takimi krzywymi pracuje na calym modelu no i czesto krzywe traktuje rebuild-em to pomaga zachowac ich ciągłość przy analizie.

 

A narazie tez zmieniam taktyke exportowania z mesha do iges-ów oczywiscie przy pomocy power translatora swietne wyniki nawet o 20-40% mniej poly w wyniku koncowym :). i nie ma to jak zewnetrzny silnik :)

 

----- test igesów -----

 

silver.jpg

Napisano

Wszystko będzie ok jeżeli ten pasek światła po boku znikine bo według mnie to jak światło odbite przez lusterko samochodowe.

Model jest cool :]

Napisano

te odbicie z boku moze zniknie albo sie zmieni poprostu musze miec pare renderów do porownania :)

narazie musze pomeczyc felgi swiatla znaczki itp. pierdoly

 

c2vtr.jpg

Napisano

Ja bym jeszcze proponował zrobić jakiś bieżnik no chyba że to są opony do grag racingu :]

Jeszcze zauważyłem ten tragiczny wydech (albo co to jest).

Według mnie należało by go zmienić albo schować.

Napisano

No no.. te oponki do poprawy, render tyłu już tak nie powala, widać że jeszcze musisz dopracować materiały i tylne reflektory zrobić (bo na razie tylko szkła zewnętrznę są?)

Napisano

jezeli chodzi o taka ilosc polygonow w stosunku do jakosci renderea to troche sie nie oplaca bawic w nurbsy, taki sam efekt mozna uzyskac przy polowe polygonow. po za tym tylnie lampy do poprawy i material felg.

Napisano

Wiesz beeper chyba nie wiesz co zbytnio mowisz. ten ma dosc duzo bledów i zle wykonany poprostu(no nie tyle zle co mogl by byc lepiej) jak by byl dobrze wykonany spokojnie zmiescil by sie w max 500-600k. Materialu lamp jeszcze nie ruszalem ale niedlugo sie nim zajme. narazie poprawilem material na felgach......

 

ps. w poly to mozna robic bardzo dobrze i szybko postacie itp. a nie modele typowo techniczne czym są wlasnie samochody........

 

C2VTR-2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności