Kryhas Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Bzyku ta linia przechodząca przez trójkąct z lusterkiem jest krzywa, a na zdjęciu widziałem że tam jest linia prosta.
Bzyku Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 To jest jedna z wielu niezgodnosci z orginalem nad nastepnym wiecej sie namecze i zrobie go dokladniej . I tak myslalem ze tak daleko nie zajde z tą C2....
Bzyku Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 No to jeden z ostatnich elementow zewnetrznych.troszke nie taki jaki chcialem ale zrobilem blad ze zostawilem sobie to na koniec co powinno byc zrobione na początku.
Monster Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Mniam! Wspaniale wykonany tyłeczek, jeszcze raz gratuluje umiejetnosci!
sikham Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 wspaniały to mało powiedzine :/ gratulacje jak patrze teraz na moje prace :| ehhhhhh
Bzyku Napisano 13 Kwiecień 2004 Autor Napisano 13 Kwiecień 2004 Tez mi sie podoba hahaha. tylko ze szkoda ze ciezko powiedziec co to za c2. ani orginal ani sport ale zawsze cos po swojemu zrobilem :). Nawet wlew musialem przesunac do gory bo inaczej za mocno sie zalamywal na nadkolu :). ulepszam chyba fabryke hihi. Nastepnego mysle ze juz nie bede musial poprawiac . A teraz zabieram sie za powolny export do maxa jednak jako 3ds-y
Bzyku Napisano 13 Kwiecień 2004 Autor Napisano 13 Kwiecień 2004 No i po pierwszym exporcie wszystkiego co mam jedyne 830000 poly :)........
Monster Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 Pieknie to wyglada, nie moge sie doczekac pierwszych prob renderingu. 830k polys? To z wnetrzem dojedziesz do miliona :)
Tas Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 a czy opona nie jest zbyt kanciata? taaa - rhino to bardzo mile zwierzatko :]
Bzyku Napisano 14 Kwiecień 2004 Autor Napisano 14 Kwiecień 2004 No napewno bedzie 1 milion ale tak mialo byc i nie wiecej. Wiec + opony ok.15k na sztuke + wnetrze ok. hym 40-50k mam nadzieje :) + 4 x wnetrza lamp co daje 50 k wiec bedzie okolo 950k poly :).Mam nadzieje ze jakos to uda mi sie ustawic .......
Kryhas Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 Witam. Musze powiedziać że pracka jest super ale mnie męczą tylnine światła ponieważ według mnie nie zgrywają sie dokładnie z resztą nadwozia. Jest to tylko te jesdna rzecz którą bym wymienił (gdybym potrafił) ale decyzja należy do ciebie :]
Gość User190 Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 Hehehe, widzialem dzis na ulicy takiego Citroena i od razu przypomnial mi sie ten model.. nioo.. niezle Ci to idzie.. czekam na koniec ;)
kozioo Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 Model świetny. Ale wydaje mi się, że nie zmieścisz się w 930k poly;) Ale zobaczymy, może się myle... Powodzenia przy wnętrzu i oponkach.
Bzyku Napisano 14 Kwiecień 2004 Autor Napisano 14 Kwiecień 2004 Kozioo mysle ze sie uda bo we wnetrzu to bedzie takie typowe lowpoly :) deska rozdzielcza toroche boków i oparcia siedzen bez poddupków :D:D. Szyby będą przciemnione wiec musze sie zmiescic bo teraz mam woelkie problemy z tym calym modelikiem w maxie eehhh. i tak scene musze zrobic oddzielnie w innym pliku materialy tez wszystkie elementy co bedą mialy textury będą w oddzielnych plikach i wmargowane lub jako Xref-y to jeszcze sie zobaczy :)... Kryhas-jesli chodzi o tylna lampe to pisalem w czesniej ze dalem d.......y bo nie zrobilem jej wczesniej no a teraz to juz niewazne i tak raczej zbytnio tego nie bedzie widac ze jes beeee :). M@ti- a je zbliska jescze na zywo tego nie widzialem za to C3 no ale to nie to samo :):)
MF Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 WOOOW!!!!! Bzyku bzykał i wybzykał - ORGAZM W POSTACI PIXELI :) Wyrazy uznania mistrzu :>... Pozrdo
Arnet Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 Bzyku.. wspanialy model... mam nadzieje ze finalowy render bedzie zwienczeniem tej ciezkiej pracy i ze nie zepsujesz tego siakimis szkaradnymi texturami czy zlym swiatlem! niech nam wszystkim oczy wypadna z wrazenia ! :P btw. zmotywowales mnie do zglebiania tajnikow modelowania przy uzyciu NURBSoof.. dzieki!! :D
Bzyku Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 no to po dluzszym okresie pierwsze rendery z lakierem narazie nie ma jeszcze tekstury tylnej lampy ani przedniej bo nie mam pojecia skad to wziąsć wszystkie zdjecia jakie mam max rozdzialka jak wyrwac mialea by 100x100 a to zamoalo musze cos innego wymyslec :(.
beeper Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 moze to CI pomoze. http://www.speedycars.net/wallpaper/citroen_c2.html
Phantom Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 a czemu te rendery z materiałami wyglądają jak przez jakąś wieeelką mgłę?? Zero ostrości !! Nie można skupić się na obrazie...który jest naprawde niezły...no ale ta mgła denerwuje i psuje efekt !! pozdrawiam...
Tas Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 no felgi fatalne i lakier tez mi sie kiepsko podoba .... popracuj nad materialami - a model swietny :)
Bzyku Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 Co do tej mgly to troszke w ps kontrastem poprostu zjechalem tak zeby zjechac z czystego difuse e moze i zle :). a co do ogólnie renderów to trzeba miec sprzęt do testowania a ja takiego raczej nie posiadam.nawet najprostszy render 940k trwa ponad 2.5h bez glossy wiec naprawde nie stac mnie na wyduszenie czegos niesamowitego niestety :( choc nawet bardzo bym chcial. tak na początku chcialem mentalem to zrobic no ale niestety juz na wejsciu sie wysypuje i zamyka wszystko..........
Batou Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 Po pierwsze olej mentala... a przynajmniej GI, FG i hdri. Wystarczy użyć światła ujemnego do prymitywnej symulacji GI pod samochodem. Do próbnych renderów spokojnie wystarcza rozdzielczość 640 na 480. Ustawienia aa jak najniższe.... chodzi przecież o materiał a nie o model. Zresztą lakier możesz testować na dowolnym innym modelu. Np. na twoim porsche czy nawet na słynnym maxowym czajniku. Po drugie zupełnie nie potrzebnie dałeś tu mapę hdri. Pokazujesz samochód na białym tle, czyli teoretycznie jest to \"zdjęcie\" zrobione w studiu a tymczasem na szybie odbijają ci się jakieś frędzle (to chmury chyba). Prędzej by się tu nadawał jakiś biały plane nad samochodem. Osobiście uważam, że ciemny szary kolor by się lepiej nadawał na tło. Do tego krwisto czerwony lakier i kontrastowo białe odbicia na lakierze. Pomysł sztampowy... ale się sprawdza Po trzecie nie wiem czy zauważyłeś ale poznikały ci szczegóły z felgi :] Radzę zastosować zwykłego scanline z cieniami area. Łatwiej ci będzie wydobyć detale i zapanować nad oświetleniem. Po czwarte wszystkie materiały do wymiany. Lakier wygląda jak plastik. Ps. Popracuj nad oponami :)
Arnet Napisano 20 Kwiecień 2004 Napisano 20 Kwiecień 2004 no i wykrakalem... render fatalny... fuj... czekam z niecierpliwoscia na nowe.. powodzenia & pozdrowienia
Bzyku Napisano 21 Kwiecień 2004 Autor Napisano 21 Kwiecień 2004 batou moze ja sie naprawde na tym nieznam poprostu :). cos jeszcze wymysle opone zrobie to najmniejszy problem jaki mam..... bardziej mnie męczą tekstury lamp . A co do felg to interpolowane glossy i dlatego to wygląda tak tragicznie. Hdri no raczej zostanie nie chce zadnego \"tępego\" plana boxa nad samochodem, to chyba dlatego ze odkiedy robie modele zawsze inspiruje sie Thomasem Suurlandem . A po ktoreś tam juz chce chwile juz odpocząc od mojego monitora i przygotowac sie do nastepnej zabawki prawdopodobnie \"R megane CC \". narazie przeglądam zdjecia i zastanawiam sie gdzie bedą problemy i jak to cholerstwo podzielic na cząsci :)
gordon13 Napisano 21 Kwiecień 2004 Napisano 21 Kwiecień 2004 model piękny gratulacje i powodzenia w przyszłych pracach :)
zipper Napisano 21 Kwiecień 2004 Napisano 21 Kwiecień 2004 heh ... model ladny ... odbiega od prawdziwego ale jest ladny ... zastanawia mnie tylko ile razy robisz jedna plaszczyzne ze siateczka jest taka przejzysta ... :) pozdrawiam :)
Bzyku Napisano 21 Kwiecień 2004 Autor Napisano 21 Kwiecień 2004 No dzieki za komenty teraz jeszcze nad nim popracuje (chodzi o rendering oczywiscie). mam nadzieje ze nastepny bedzie juz prawie w orginale bo ta C2 naprawde duzo mnie nauczyla np. nie rob deb....lu tak malych filletów :) bo potem sie wszystko jeb...ie i dodatkowo zle wygląda :). Zipper -- co znaczy przejzysta chodzi o niską ilosc izopram hym no poprostu próbuje powierzchnie robic z krzywych które mają niską ilość punktów próbije nie przekraczac 6-8 z degree 3 bo z takimi krzywymi pracuje na calym modelu no i czesto krzywe traktuje rebuild-em to pomaga zachowac ich ciągłość przy analizie. A narazie tez zmieniam taktyke exportowania z mesha do iges-ów oczywiscie przy pomocy power translatora swietne wyniki nawet o 20-40% mniej poly w wyniku koncowym :). i nie ma to jak zewnetrzny silnik :) ----- test igesów -----
Bzyku Napisano 21 Kwiecień 2004 Autor Napisano 21 Kwiecień 2004 w skrócie :). format pliku wszystki programy obslugujące nurbsy posiadają jego import i export
Bzyku Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 hym no wiec taki concept bez HDRI wiec pytanie:Co o tym myslicie??
kozioo Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 Ja bym dał oswietlenie bardziej od przodu - a poza tym ładnie:)
Nimrod Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 Może scena to nie jakieś dzieło, ale model jest bardzo udany. Dokładny i szczegółowy.
Kryhas Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 Wszystko będzie ok jeżeli ten pasek światła po boku znikine bo według mnie to jak światło odbite przez lusterko samochodowe. Model jest cool :]
Bzyku Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 te odbicie z boku moze zniknie albo sie zmieni poprostu musze miec pare renderów do porownania :) narazie musze pomeczyc felgi swiatla znaczki itp. pierdoly
Pionier Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 o stary bedzie super pracka, w sam raz na otwarcie ZG :)
rdo Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 bardzo super fajnie.... jeszcze pomęcz materiał opon
Kryhas Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 Ja bym jeszcze proponował zrobić jakiś bieżnik no chyba że to są opony do grag racingu :] Jeszcze zauważyłem ten tragiczny wydech (albo co to jest). Według mnie należało by go zmienić albo schować.
kingwins Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 No no.. te oponki do poprawy, render tyłu już tak nie powala, widać że jeszcze musisz dopracować materiały i tylne reflektory zrobić (bo na razie tylko szkła zewnętrznę są?)
beeper Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 jezeli chodzi o taka ilosc polygonow w stosunku do jakosci renderea to troche sie nie oplaca bawic w nurbsy, taki sam efekt mozna uzyskac przy polowe polygonow. po za tym tylnie lampy do poprawy i material felg.
SansSerif Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 przeciez chlopak opon jeszcze nie zaczal robic tylko lakier testuje :)
Bzyku Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 Wiesz beeper chyba nie wiesz co zbytnio mowisz. ten ma dosc duzo bledów i zle wykonany poprostu(no nie tyle zle co mogl by byc lepiej) jak by byl dobrze wykonany spokojnie zmiescil by sie w max 500-600k. Materialu lamp jeszcze nie ruszalem ale niedlugo sie nim zajme. narazie poprawilem material na felgach...... ps. w poly to mozna robic bardzo dobrze i szybko postacie itp. a nie modele typowo techniczne czym są wlasnie samochody........
zipper Napisano 26 Kwiecień 2004 Napisano 26 Kwiecień 2004 bardzo ladnie bzyczku ... bardzo ladnie .....
beeper Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 Bzyku - w takim razie czekamy na nastepne prace.
Bzyku Napisano 28 Kwiecień 2004 Autor Napisano 28 Kwiecień 2004 no zrobilem jakąś prowizoryczną texture na tylną lampe.Czas juz to badziewie skończyć ........
Pionier Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 taaa hmm i co tu napisac? moze ciut jasniejsz tlo? lampa i felga extra Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się