Skocz do zawartości

Castle Gear from ROSE Online


Pussik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chce podzielić się renderami modelu mecha z gry mmorpg, ROSE Online. Nazywa się on Castle Gear i jest szczytem inżynierii w ów świecie. :)

 

Pomimo, że model uznaję za skończony (czyt: jest wszystko), to uwzględnię ewentualne poprawki.

Całość była modelowana w 3DS Max 9 i renderowana w VRay`u 1.5.

 

Referencję, która służyła mi za wzór, przedstawiam poniżej. Moim zamiarem nie było w 100% trzymanie się oryginału, a jedynie zachowanie stylu, proporcji i dodanie od siebie detalu.

 

cg.jpg

 

1024x768final2.jpg

 

 

1024x768final3.jpg

 

1024x768final.jpg

 

1024head.jpg

 

1024hand1.jpg

 

1024hand2.jpg

 

shield.jpg

 

Proszę o wytykanie błędów, prezentowanie swoich sugestii oraz propozycji odnośnie stylu, w jakim mech powinien zostać oteksturowany.

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Może zginać palce, ma zawiasy.

 

Jeszcze nie wiem w jakim stylu chce tego CG zrobić. Na razie jest taki idealnie równy.

 

Jakiś czas temu naszła mnie ochota na naukę Vray Dirta i takie o to coś wyszło:

 

vraydirt_cg2.jpg

 

W global switches wszystko zostało nadpisane jednym materiałem.

 

Ludka obsługującego mecha nie będzie. To jedna z różnic pomiędzy oryginałem, a moją wersją.

 

Ps: Nad siateczkami się zastanowię. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klata trochę spłaszczona przez ujęcie.

 

Aczkolwiek nie jest to zbroja jaka mieli gladiatorzy, podcięcie klatki i brzucha jest nieznaczne.

 

 

Tak.. projekt został tworzony na przełomie sierpnia i września 08`, a teraz model został ukończony. W tym czasie była ~7 miesięczna przerwa (ale zleciało ;o).

 

 

Po opublikowaniu tematu, zostały przeskalowane ramiona, zrobione tęczówki i kilka mniej istotnych zmian. Fotki zostały nadpisane.

 

A tutaj coś dla ciekawskich:

 

1024siatka.jpg

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1024_cg_toon.jpg

 

Toonkowy renderek. W sumie tylko obwódka dodana... bo Vray Ton nic więcej nie robi.

Mam jednak takie pytanie. Gdy już będą tekstury, kolorki itp, to jak je "spłaszczyć", pozbawić realizmu, by wyglądały toonkowo? Robił ktoś coś takiego? Zabawa levelsami w photoshopie czy znacie jakieś tricki do zastosowania w shaderach?

 

2357.jpg

 

Tak jak tutaj, zróżnicowanie kolorów jest nieduże, ale nie widać też posteryzacji.

(Pewnie każdemu materiałowi trzeba ustawiać specjalny falloff i nie tylko? :P)

 

 

 

Za texturowanie wezmę sie dopiero po maturze.

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności