Pussik Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam. Chce podzielić się renderami modelu mecha z gry mmorpg, ROSE Online. Nazywa się on Castle Gear i jest szczytem inżynierii w ów świecie. :) Pomimo, że model uznaję za skończony (czyt: jest wszystko), to uwzględnię ewentualne poprawki. Całość była modelowana w 3DS Max 9 i renderowana w VRay`u 1.5. Referencję, która służyła mi za wzór, przedstawiam poniżej. Moim zamiarem nie było w 100% trzymanie się oryginału, a jedynie zachowanie stylu, proporcji i dodanie od siebie detalu. Proszę o wytykanie błędów, prezentowanie swoich sugestii oraz propozycji odnośnie stylu, w jakim mech powinien zostać oteksturowany. Edytowane 11 Kwiecień 2009 przez Pussik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 o stary poleciałeś, detal miażdży :), wygląda genialnie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Zaje*** fajny:)Możesz siatki pokazać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Śliczne! Rewelacyjny model!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Bardzo fajnie to wygląda, tego krasnala też będziesz modelował? Może jakieś wgniecienia, ślady walki na blasze? Wydaje mi się że to by ładnie harmonizowało z drewnem, teraz blachy są zbyt idealnie równe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Likki Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Masakryczny poziom detalu O.o Tylko jeden szczególik, jak on rusza palcami? (jeśli rusza w ogóle) :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 11 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Może zginać palce, ma zawiasy. Jeszcze nie wiem w jakim stylu chce tego CG zrobić. Na razie jest taki idealnie równy. Jakiś czas temu naszła mnie ochota na naukę Vray Dirta i takie o to coś wyszło: W global switches wszystko zostało nadpisane jednym materiałem. Ludka obsługującego mecha nie będzie. To jedna z różnic pomiędzy oryginałem, a moją wersją. Ps: Nad siateczkami się zastanowię. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 12 Kwiecień 2009 Share Napisano 12 Kwiecień 2009 Bardzo ładna tekstura, tylko wytarłabym brud z ząbków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tob01 Napisano 12 Kwiecień 2009 Share Napisano 12 Kwiecień 2009 świetne !! aż chce się modelować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynia Napisano 13 Kwiecień 2009 Share Napisano 13 Kwiecień 2009 a ty tego nie robiłeś już kiedyś? całkiem fajny model ale klata mi się nie podoba jakaś taka bez wyrazu i serce praktycznie nie widoczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 13 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2009 (edytowane) Klata trochę spłaszczona przez ujęcie. Aczkolwiek nie jest to zbroja jaka mieli gladiatorzy, podcięcie klatki i brzucha jest nieznaczne. Tak.. projekt został tworzony na przełomie sierpnia i września 08`, a teraz model został ukończony. W tym czasie była ~7 miesięczna przerwa (ale zleciało ;o). Po opublikowaniu tematu, zostały przeskalowane ramiona, zrobione tęczówki i kilka mniej istotnych zmian. Fotki zostały nadpisane. A tutaj coś dla ciekawskich: Edytowane 13 Kwiecień 2009 przez Pussik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyman Napisano 17 Kwiecień 2009 Share Napisano 17 Kwiecień 2009 detal jest masakryczny, o siatkach nie wspomne, PRO, czekam na rendery i finał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2009 (edytowane) Toonkowy renderek. W sumie tylko obwódka dodana... bo Vray Ton nic więcej nie robi. Mam jednak takie pytanie. Gdy już będą tekstury, kolorki itp, to jak je "spłaszczyć", pozbawić realizmu, by wyglądały toonkowo? Robił ktoś coś takiego? Zabawa levelsami w photoshopie czy znacie jakieś tricki do zastosowania w shaderach? Tak jak tutaj, zróżnicowanie kolorów jest nieduże, ale nie widać też posteryzacji. (Pewnie każdemu materiałowi trzeba ustawiać specjalny falloff i nie tylko? :P) Za texturowanie wezmę sie dopiero po maturze. Edytowane 17 Kwiecień 2009 przez Pussik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 18 Kwiecień 2009 Share Napisano 18 Kwiecień 2009 Przyjemne modele i milo się na nie patrzy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubus Napisano 18 Kwiecień 2009 Share Napisano 18 Kwiecień 2009 Czyścioch, ładniutki detal...ciekawe co dalej z tym wykombinujesz. Hmm...skądś kojarzę ten nick... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Kwiecień 2009 Share Napisano 18 Kwiecień 2009 Fajne:) Chociaż cartoon mnie nie odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2009 Czyścioch, ładniutki detal...ciekawe co dalej z tym wykombinujesz. Hmm...skądś kojarzę ten nick... Czekam na wasze propozycje póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 24 Kwiecień 2009 Share Napisano 24 Kwiecień 2009 material ink? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się