Napisano 11 Kwiecień 200915 l Witam. Chce podzielić się renderami modelu mecha z gry mmorpg, ROSE Online. Nazywa się on Castle Gear i jest szczytem inżynierii w ów świecie. :) Pomimo, że model uznaję za skończony (czyt: jest wszystko), to uwzględnię ewentualne poprawki. Całość była modelowana w 3DS Max 9 i renderowana w VRay`u 1.5. Referencję, która służyła mi za wzór, przedstawiam poniżej. Moim zamiarem nie było w 100% trzymanie się oryginału, a jedynie zachowanie stylu, proporcji i dodanie od siebie detalu. Proszę o wytykanie błędów, prezentowanie swoich sugestii oraz propozycji odnośnie stylu, w jakim mech powinien zostać oteksturowany. Edytowane 11 Kwiecień 200915 l przez Pussik
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Bardzo fajnie to wygląda, tego krasnala też będziesz modelował? Może jakieś wgniecienia, ślady walki na blasze? Wydaje mi się że to by ładnie harmonizowało z drewnem, teraz blachy są zbyt idealnie równe.
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Masakryczny poziom detalu O.o Tylko jeden szczególik, jak on rusza palcami? (jeśli rusza w ogóle) :]
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Autor Może zginać palce, ma zawiasy. Jeszcze nie wiem w jakim stylu chce tego CG zrobić. Na razie jest taki idealnie równy. Jakiś czas temu naszła mnie ochota na naukę Vray Dirta i takie o to coś wyszło: W global switches wszystko zostało nadpisane jednym materiałem. Ludka obsługującego mecha nie będzie. To jedna z różnic pomiędzy oryginałem, a moją wersją. Ps: Nad siateczkami się zastanowię. :)
Napisano 13 Kwiecień 200915 l a ty tego nie robiłeś już kiedyś? całkiem fajny model ale klata mi się nie podoba jakaś taka bez wyrazu i serce praktycznie nie widoczne
Napisano 13 Kwiecień 200915 l Autor Klata trochę spłaszczona przez ujęcie. Aczkolwiek nie jest to zbroja jaka mieli gladiatorzy, podcięcie klatki i brzucha jest nieznaczne. Tak.. projekt został tworzony na przełomie sierpnia i września 08`, a teraz model został ukończony. W tym czasie była ~7 miesięczna przerwa (ale zleciało ;o). Po opublikowaniu tematu, zostały przeskalowane ramiona, zrobione tęczówki i kilka mniej istotnych zmian. Fotki zostały nadpisane. A tutaj coś dla ciekawskich: Edytowane 13 Kwiecień 200915 l przez Pussik
Napisano 17 Kwiecień 200915 l detal jest masakryczny, o siatkach nie wspomne, PRO, czekam na rendery i finał :D
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Autor Toonkowy renderek. W sumie tylko obwódka dodana... bo Vray Ton nic więcej nie robi. Mam jednak takie pytanie. Gdy już będą tekstury, kolorki itp, to jak je "spłaszczyć", pozbawić realizmu, by wyglądały toonkowo? Robił ktoś coś takiego? Zabawa levelsami w photoshopie czy znacie jakieś tricki do zastosowania w shaderach? Tak jak tutaj, zróżnicowanie kolorów jest nieduże, ale nie widać też posteryzacji. (Pewnie każdemu materiałowi trzeba ustawiać specjalny falloff i nie tylko? :P) Za texturowanie wezmę sie dopiero po maturze. Edytowane 17 Kwiecień 200915 l przez Pussik
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Czyścioch, ładniutki detal...ciekawe co dalej z tym wykombinujesz. Hmm...skądś kojarzę ten nick...
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Autor Czyścioch, ładniutki detal...ciekawe co dalej z tym wykombinujesz. Hmm...skądś kojarzę ten nick... Czekam na wasze propozycje póki co.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto