Napisano 19 Maj 200915 l Autor Jaras...ty wiesz co :P nad tą wieżyczka d-cy będę jeszcze musiał posiedzieć..kończyłem ją nad ranem i chyba byłem juz śpiący.... faktycznie nie wygląda dobrze. Edytowane 19 Maj 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 19 Maj 200915 l Francuzy coś mają nie-tak z designem. Ten czołg jest jak ich samochody. Niby ładne a dziwolągi. To mówię ja, który jeździ ichnim dziwolągiem. Oni jedzą żaby i ślimaki. To może wiele wyjaśniać. Klimek, na scenę masz już pomysł?
Napisano 19 Maj 200915 l Autor Nad scena myślę nieustająco Marku, ale nie wiem czemu, od czasu niedawnej rozmowy wciaż mi się jakieś rowy wymyślają.. a w nich skuleni francuzi :) zafiksowałem się. Ktos pytał o skale czołgu... ten niemiecki czołgista stojący obok powinien pomóc ;) Edytowane 19 Maj 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 20 Maj 200915 l Ciekawe co by o tych rowach powiedział Freud? :P O czołgu powiem tak: Twój model - ekstremalny, design czołgu - ekskrementalny. Na pewno Twoja robota to majstersztyk! Szykuje się piękna scenka :) Ten czołgista IMO - MISTRZ!!! Dawno nie widziałem tak genialnie wymodelowanych ubrań! Może jakiś tutek co?
Napisano 20 Maj 200915 l Czołg jak zwykle odwzorowany w 100 %. Powala (Francuzi pewnie zadzwonią po DTR'ke hyhyhy ). Mundur niemiecki wstawiony dla porównania EXTRA !!!! Kto to wszystko robi. Można by się przyczepić do paru rzeczy w tym mundurze ale przecież to nie temat WIP'a :>
Napisano 20 Maj 200915 l Autor zołnierzyk jest okropny, nie wiem co wy w nim widzicie...dawno temu go robiłem ;) Poczatek texturek . BAZA: i szopowanie ;) i z wiekszym specem:
Napisano 20 Maj 200915 l Fajnie tylko czemu tak powoli o_O respekt, ja bym pewnie zrobił ta czystą teksturę i miał dość na cały dzień
Napisano 20 Maj 200915 l Eeeeee eeee ilu Was tam siedzi Panie Kliment bo w jednego grafika to już nie uwiężę :P Czołg mnie wbija w ziemię. Pięknie Ci to idzie. Mógłbyś mi coś napisać o procesie teksturowania jak do tego podchodziłeś itp. ? Np. może to tylko wydaje się trudne... jak zrobiłeś że ta farba tak ładnie się łączy na wszystkich częściach czołgu ? Pracujesz na plikach PSD i podpatrujesz efekty w maxie czy jak ? bo nie kumam tego :P Może coś o oświetleniu sceny pod teksturowanie ? Ps. Idę kończyć kabinę pierwszego pilota bo nie mam sił do tego jak ten czołg powstaje. Zbyt elegancko, zbyt łatwo, zbyt szybko ;]
Napisano 20 Maj 200915 l Autor Oleksiak - łączy się ładnie bo wanna to jeden mesh, rozłożona siatka całości, więc musi sie dobrze łączyć. Podstawa to dobre mapowanie, może tu nie jest idealne, ale daje rade. Potem malowanie bazy a reszta to juz zabawa w szopie z mieszaniem warstw. Cos mi sie zdaje że troszke kolory trzeba zdesaturowac i rozjasnić jeszcze. Edytowane 20 Maj 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 21 Maj 200915 l Chcesz mi powiedzieć że wszystkie te elementy pomalowane dodałeś do jednego obiektu i później zmapowałeś ? Jeżeli tak to czy taka teksturka nie ma baaardzo dużej rozdziałki ? Co do samego malowania to ja jeszcze poczekam bo to teraz rozumiem nie finalna wersja: mi brakuje jakiś obić, zniszczeń na brzegach czy miejscach gdzie obiekt narażony jest na częste użytkowanie itp. można dodać jeszcze zacieki z korozji.
Napisano 21 Maj 200915 l Parking w "szopie" pomogl :) Rewelacyjnie to wyszlo :) Teraz nabral wygladu. Modeluj modeluj maluj i wogole :) I napisze tez "koncz juz" bo nie moge sie doczekac czym znowu nas tutaj zagniesz :D
Napisano 21 Maj 200915 l Autor Oleksiak-Oczywiście to nie jest finalna wersja texturki... mapka ma rozmiar 4096 x 4096. 3D CREATIVE - taa...czuje presje! :D
Napisano 22 Maj 200915 l Autor Zamapowana wiezyczka, plus ciut innych pierdółek. Zmniejszone nasycenie kolorów. Baza pod reszte zabawy tj, przetarcia do metalu, brudek , zacieki gotowa. Słowem blisko ale jeszcze nie koniec.
Napisano 22 Maj 200915 l "Wegiel je we wsi... wojna bedzie... psed wojną tys był" hehe Nie no wypasione - mi juz brakuje slow. No tak niektorzy robia samochody, a inni cos co na skrzyzowaniu mialo by u mnie pierwszenswo :) Czekam dalej na jakas scenke i wiesz... ciekawe co nastepne ;P
Napisano 22 Maj 200915 l Dzięki Kliment za odpowiedzi. Ostatnie ujęcie świetne. Jedyne co mnie zastanawia to dlaczego najpierw robisz tekturki na czołg a dopiero potem będziesz tworzył otoczenie i teksturki do otoczenia ? - Chodzi o takie podejście robienia " sceny pod czołg" ?
Napisano 22 Maj 200915 l Autor Oleksiak-Tez. Ale bardziej robienie czołgu pod scene ;) testuje wycieranie farby na metalu: Edytowane 22 Maj 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 22 Maj 200915 l Hmm, będę ględził. :) Tekstura baza wygląda jak płótno. Imo zupełnie nie ta faktura co trzeba. http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/67/Char_1935_S_Somua_3.jpg Tu widać, że nierówności wyglądają jak normalne nierówności powstające na przykład na surowym modelu z gliny. Do tego dochodzą stare warstwy farby niedokładnie starte. Tak to przynajmniej wygląda. Czyli u ciebie bump mniej więcej opowiada dobrą historię, ale diffuse konfabuluje. ;) Teraz wygląda to trochę tak jakbyś wrzucił czołg do ogromnego pojemnika z metalowymi kulkami, które ten czołg poharatały. Te "wytarcia" wyglądają jakby jakiś graficiarz obskoczył ci czołg srebrną farbą. ;) Imo niefajny efekt. Oglądaj jak to modelarze robią. Oni czasem potrafią zrobić niesamowite cuda w niewielkiej skali. Masz ekstra model, tex też muszą być ekstra. :) EDIT: Te "blachy" zakrywające koła nie są z tego samego materiału (co mydelniczka), a przynajmniej ich proces produkcji jest diametralnie inny, więc inna faktura, zagięcia itp. :)
Napisano 22 Maj 200915 l Moim zdaniem idziesz w złą stronę. Jako same przetarcia farby to efekt świetny bo pamiętam coś podobnego jak kiedyś czyściłem blachę z farby za pomocą szczotki drucianej ale pokaż mi takie coś na czołgu bo aż z ciekawości poszukałem na google i nie widzę. Nawet na chłopski rozum nie mogę wykminić jak niby tak gładkie przejścia w przetarciach mogłyby powstać. Wgniecenia w czołgu, pęknięcia farby czy też jakaś odłupana farba to ok ale takie coś to ja nie wiem... Może w miejscu gdzie żołnierze zjeżdżali po czołgu jak wychodzili z kabiny to tam po jakimś czasie może takie ładne wytarcie mogłoby powstać ale w okolicach tego pik'a to nie sądzę. Ps. Widzę że pisałem posta równocześnie z RA, więc dla sprostowania to post kierowany do Klimenta.
Napisano 22 Maj 200915 l Autor Popatrzcie na to zdjecie francuskiego porzuconego czołgu w 40 r. zwracam uwage panów na bok wiezyczki. http://tbn0.google.com/hosted/images/c?q=e5e401efdedd7a47_large wg mnie na boku wiezy jest wytarcie do gołej stali..ale moze sie myle...
Napisano 22 Maj 200915 l U Ciebie wygląda inaczej i jeżeli to jedyna taka Twoja referka z tym efektem to ja bym się wstrzymał bo możliwe że światło robi Ci tylko psikusa podobny kolor masz na kole z przodu od gąsienicy a przecież tam jest błoto - możliwe że to co się tak świeci na stali to jakaś farba albo coś podobnego. Zwróć również uwagę że nigdzie indziej takiego efektu nie da się zaobserwować. Ps. "a czy ja napisałem ze to koniec? :)" przecież wiemy że nie ;)
Napisano 22 Maj 200915 l zwracam uwage panów na bok wiezyczki. wg mnie na boku wiezy jest wytarcie do gołej stali..ale moze sie myle... Zwróć mistrzu uwagę na kąt padania promieni słonecznych i na przednie koło napędowe - to zwykłe odbicia światła ;) No a model cód miód :)
Napisano 22 Maj 200915 l Autor to co pokazuje należy raczej nazwać "poszukiwaniem", inna rzecz ze podoba mi sie taki efekt "metalicznosci", bo w koncu on jest z metalu ;) Edit: Houston - brałem to pod uweage też :) z drugiej strony zaraz ktos tu pewnie napisze jak zrobie taki efekt na farbie ze sie za bardzo swieci bo przeciez czołgi powinny byc matowe...co oglądający to inne zapotrzebowanie i upodobania..wszystkim wam nie dogodze to pewne :D
Napisano 23 Maj 200915 l Ta "lampka" po prawej to mapowanie "ble" albo teksturki takie rozciągnięte. Jak się skupia uwagę na tym brudzie na blachach z boku po prawej to nie do końca wiadome co to jest. Jak się patrzy na całokształt to mnie już ręce opadają, świetne no. (oprócz lampki ;)) Podziwiam. Napisz że co o scenie bo ciekawość mnie zżera ;]
Napisano 24 Maj 200915 l textury może i nie najgorsze ale odbicia jakoś mi nie pasują musisz porawić szkoda modelu
Napisano 25 Maj 200915 l Klimek wieża jest git, kadłub troszkę za mocno świeci, idziesz w dobrym kierunku.
Napisano 26 Maj 200915 l Moim zdaniem to powinienes zmienić tą scenkę testową na bardziej zbliżoną do normalnego otoczenia, wydaje mi sie ze przez to te mapki wyglądaj nieciekawie bo czołg stoi na białych palainach i nie ma czego odbijac.
Napisano 26 Maj 200915 l No Wojtuś! Jeszcze trochę i finał! Błotem go! A potem rób tych trzęsących się frenczmenów! Nie poddajemy się! Walczymy, walczymy!
Napisano 28 Sierpień 200915 l Tak przeglądam te strony i postępy i sobie tak myśle...jak on do ch..a to robi!.szacun
Napisano 28 Sierpień 200915 l Tak przeglądam te strony i postępy i sobie tak myśle...jak on do ch..a to robi!.szacun Siedzi i klika w te guziki ;)
Napisano 29 Sierpień 200915 l Fajne. Nie słuchaj panów co to by go chcieli mieć matowego ;). Jeżeli miałbym się do czegoś przyczepić to do faktury metalu. Na tym zdjęciu co dałeś widać że to bardziej nieregularne, większe miejscami było. Miksowałbym na trzech poziomach noise'a. No i czekam na scenkę terenową.
Napisano 5 Wrzesień 200915 l Trudno uwierzyć że Francuzi mogli tak umoczyć w IIWW mając Somua i B1. Piękny czołg i o wiele lepszy od niemieckich. Fajna byłaby scenka z tym czołgiem i rozerwanym PanzerII - bez koloru jak stare zdjęcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto