Napisano 3 Czerwiec 200915 l Witam wszystkich To mój pierwszy temat i pierwszy tak skomplikowany projekt. Ostatnio straciłem zapał do pracy więc liczę na doping i pomoc. Mam zamiar stworzyć wizualizacje ulicy z suzhou na tyle fotorealistycznie na ile się mi uda. Tyle na razie udało mi się wydziergać Do tego dążę http://img268.imageshack.us/img268/4598/img0318h.jpg Prace rozłożyłem na: -modelowanie lewej strony -teksturowanie -potem model prawej -znowu tekstury -tło i roślinki -dopieszczenie renderu -zabawa w photoshopie Czekam z niecierpliwością na konstruktywną krytykę.
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Jedynie co mnie razi to rozciągnięte textury na końcach dachówek, te kamienie na spodzie i woda z dziwnym bumpem. Powodzenia. Edit: super pomysl naprawdę wyczerpująca odpowiedź wyrażająca konstruktywną krytykę.
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Dachówki trzymają proporcje? Jak ładnie zniszczysz i wybrudzisz a la Wenecja, może być super.
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Super, tylko rzeczywiście coś się dzieje z wodą i kamienie wyglądają jak małe, wilgotne, różnokolorowe worki z piaskiem. :D Będę zaglądać, powodzenia!
Napisano 3 Czerwiec 200915 l witam przede wszystkim na forum, ambitny plan mam nadzieje, że ci się uda, te łodzie fajnie wyglądają, powodzenia
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Autor Dzięki za szybką odpowiedź -tekstura na dachówkach już poprawiona -woda tez nie ma tych małych zmarszczek ale do niej mam jeszcze parę innych zastrzeżeń -do tych kamieni dwa razy już podchodziłem i i tak nie jestem z nich za bardzo zadowolony jutro z rana nowa prewka będzie bo teraz jeszcze trochę pomęczę tą wizke
Napisano 4 Czerwiec 200915 l Autor Kolejny dzień kolejny upload Poprawiłem rzeczy przez was wskazane. Dzięki. Praca nie szła mi jakoś wczoraj bo miałem spore problemy z ustawieniem lewej strony do perspektywy. Może mi ktoś pomóc z wodą bo nie mam pojęci jak uzyskać w cieniu te "zaglonienie" a tam gdzie się niebo odbija przepałke? Jeszce jedno pytanko. Wrzucać codziennie mój postęp prac?
Napisano 4 Czerwiec 200915 l zmniejsz bump na wodzie to po pierwsze - dostosuj go bardziej do tego co masz w referencji i powinno być już lepiej mozesz tez pomyslec nad troche bardziej skomplikowanym bumpem oczywiscie im wiecej update tym lepiej :) będzie co komentować w locie.
Napisano 4 Czerwiec 200915 l Bardzo ładnie ci to wychodzi, tylko na zdjęciu na tym domku po lewej stronie jest taka złamana deska, czego u ciebie nie ma. Te przepalenia są chyba dla tego, że niebo na zdjęciu jest "białe". Spróbuj zmniejszyć bumpa. A jeśli chodzi o "zaglonienie" to pokombinowałbym coś z fallofem
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Autor Wielkie dzięki za posty Nie wiele zrobiłem bo dobra impreza była, ale z wodą wydaje mi się że jestem na dobrej drodze. Z tymi kamieniami pomóżcie bo już nie wiem co z nimi zrobić. Modelować od początku? Co do tej deski blomd to ją wrzucę razem z innymi detalami później na razie chce już mieć ogólny zarys sceny.
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Dodaj jaśniejsze niebo bo to jest takie trochę przygnębiające a kamieniom spróbuj zmienić texturę.
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Te kamienie to może załatw za pomocą displace bo z modelowaniem każdego się pomęczysz. Tylko pamiętaj, że tekstura do displacea musi być dużej rozdzielczości. Ewentualnie jak już chcesz je modelować to unikaj miękkich krawędzi. Kamienie elewacyjne mają to do siebie, że są przeważnie łupane i mają ostre, nieregularne krawędzie. Zresztą na referce to doskonale widać.
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Zapowiada się ciekawie i bardzo ładnie, już delikatnie gratuluje. Nie podoba mi się materiał drewna na tym niskim budynku z prawej. W otoczeniu reszty wygląda bardzo sztucznie (wiesz, ten taki mocno brązowy materiał) Będę zaglądał:) pozdrawiam
Napisano 6 Czerwiec 200915 l Autor Dobra po kolei: Double G - niebo nie wiem czy takie nie zostanie może trochę brightnes podjadę ale próbuje na razie pod zdjęcie robić. Potem wypuszczę jeszcze dwa rendery najprawdopodobniej w nocy i w pogodny dzień.Co do kamieni to dzięki za sugestie muszę wszystko po kolei powyprubowywać. NeotiX - zastanawiam się czy nie zrobić do tej pierwszej rośliny wymodelowanych a potem tekstóry. Zobaczymy jak wyjdzie. Rogal - Trzymaj siateczke Godzil - Dzięki za wsparcie. Materiał podczas produkcji był dlatego tak wygląda. Już go zdesaturowałem. Zbychowaty - Mam wrzucone Skies 360 z cg textures na połówkę sfery i light material z Vray-a.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Walczyłem ostatnio z perspektywą bo nie zauważyłem wcześniej, że za tymi dwoma domami po prawej, przed mostem jeszcze dwa inne stoją, a już miejsca na nie nie było. Oprócz tego próbowałem łódki ustawić i nic mi się nie mogło zgodzić. Możliwe że kont kamery jest trochę inny niż myślałem. Mam za mało referek bo tylko 6 i wszystkie z tej samej strony. Ustawiłem więc na tyle ile się dało i zostawiam. Za dużo się w sumie nie zmieniło wrzuciłem tylko parę teksturek to całe ustawianie wszystkiego zajeło mi dobre parę godzin.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Na razie najmniej naturalnie wyglądają te kamienie po lewej przy wodzie, popracuj nad nimi, może jakiś disp na nie ponakładać nie za duzy. Reszta bardzo przyjemna.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Nie wiem czy zwracasz uwagę na kolory, ale woda powinna być dużo bardziej zielona, a te kamienie mniej nasycone (brakuje im też papy łączącej klocki, ale to pewnie wiesz :D). Maznąłem jakieś szczególiki, które (może celowo) pominąłeś. To tak na wszelki wypadek ;)
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Z wodą coś nie tak jest mam wrażenie. Dodałeś tam dwa bumpy tak? Jeden jest ten duży, który tworzy fale. Całkiem fajnie. Spróbuj wywalić tego drugiego, te malutkie wypukłości. Pozrdr.
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Super pomysł i realizacja, Czekam na wiecej. Scena jest za ciemna, rozjasnij oswietlenie. Woda jest prawie identyczna z obrazem. Jesli moge cos doradzc w sprawe drzewek to najlepiej zrobic to w onyxTREE STORM6.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto