Skocz do zawartości

Suzhou-Wenecją Wschodu


MateuszBargiel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

To mój pierwszy temat i pierwszy tak skomplikowany projekt. Ostatnio straciłem zapał do pracy więc liczę na doping i pomoc.

Mam zamiar stworzyć wizualizacje ulicy z suzhou na tyle fotorealistycznie na ile się mi uda.

 

Tyle na razie udało mi się wydziergać

sunzohu.jpg

 

Do tego dążę

http://img268.imageshack.us/img268/4598/img0318h.jpg

 

Prace rozłożyłem na:

-modelowanie lewej strony

-teksturowanie

-potem model prawej

-znowu tekstury

-tło i roślinki

-dopieszczenie renderu

-zabawa w photoshopie

 

Czekam z niecierpliwością na konstruktywną krytykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jedynie co mnie razi to rozciągnięte textury na końcach dachówek, te kamienie na spodzie i woda z dziwnym bumpem.

Powodzenia.

Edit:

super pomysl

naprawdę wyczerpująca odpowiedź wyrażająca konstruktywną krytykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź

-tekstura na dachówkach już poprawiona

-woda tez nie ma tych małych zmarszczek ale do niej mam jeszcze parę innych zastrzeżeń

-do tych kamieni dwa razy już podchodziłem i i tak nie jestem z nich za bardzo zadowolony

 

jutro z rana nowa prewka będzie bo teraz jeszcze trochę pomęczę tą wizke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień kolejny upload

suzhou2.jpg

 

Poprawiłem rzeczy przez was wskazane. Dzięki. Praca nie szła mi jakoś wczoraj bo miałem spore problemy z ustawieniem lewej strony do perspektywy.

 

Może mi ktoś pomóc z wodą bo nie mam pojęci jak uzyskać w cieniu te "zaglonienie" a tam gdzie się niebo odbija przepałke?

img031y.jpg

 

Jeszce jedno pytanko. Wrzucać codziennie mój postęp prac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmniejsz bump na wodzie to po pierwsze - dostosuj go bardziej do tego co masz w referencji i powinno być już lepiej

mozesz tez pomyslec nad troche bardziej skomplikowanym bumpem

 

oczywiscie im wiecej update tym lepiej :) będzie co komentować w locie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie ci to wychodzi, tylko na zdjęciu na tym domku po lewej stronie jest taka złamana deska, czego u ciebie nie ma.

Te przepalenia są chyba dla tego, że niebo na zdjęciu jest "białe". Spróbuj zmniejszyć bumpa. A jeśli chodzi o "zaglonienie" to pokombinowałbym coś z fallofem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za posty

Nie wiele zrobiłem bo dobra impreza była, ale z wodą wydaje mi się że jestem na dobrej drodze. Z tymi kamieniami pomóżcie bo już nie wiem co z nimi zrobić. Modelować od początku? Co do tej deski blomd to ją wrzucę razem z innymi detalami później na razie chce już mieć ogólny zarys sceny.

projektw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kamienie to może załatw za pomocą displace bo z modelowaniem każdego się pomęczysz. Tylko pamiętaj, że tekstura do displacea musi być dużej rozdzielczości.

 

Ewentualnie jak już chcesz je modelować to unikaj miękkich krawędzi. Kamienie elewacyjne mają to do siebie, że są przeważnie łupane i mają ostre, nieregularne krawędzie. Zresztą na referce to doskonale widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie i bardzo ładnie, już delikatnie gratuluje. Nie podoba mi się materiał drewna na tym niskim budynku z prawej. W otoczeniu reszty wygląda bardzo sztucznie (wiesz, ten taki mocno brązowy materiał)

 

Będę zaglądał:)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra po kolei:

Double G - niebo nie wiem czy takie nie zostanie może trochę brightnes podjadę ale próbuje na razie pod zdjęcie robić. Potem wypuszczę jeszcze dwa rendery najprawdopodobniej w nocy i w pogodny dzień.Co do kamieni to dzięki za sugestie muszę wszystko po kolei powyprubowywać.

 

NeotiX - zastanawiam się czy nie zrobić do tej pierwszej rośliny wymodelowanych a potem tekstóry. Zobaczymy jak wyjdzie.

 

Rogal - Trzymaj siateczke

siatkap.jpg

 

Godzil - Dzięki za wsparcie. Materiał podczas produkcji był dlatego tak wygląda. Już go zdesaturowałem.

 

Zbychowaty - Mam wrzucone Skies 360 z cg textures na połówkę sfery i light material z Vray-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem ostatnio z perspektywą bo nie zauważyłem wcześniej, że za tymi dwoma domami po prawej, przed mostem jeszcze dwa inne stoją, a już miejsca na nie nie było. Oprócz tego próbowałem łódki ustawić i nic mi się nie mogło zgodzić. Możliwe że kont kamery jest trochę inny niż myślałem. Mam za mało referek bo tylko 6 i wszystkie z tej samej strony. Ustawiłem więc na tyle ile się dało i zostawiam. Za dużo się w sumie nie zmieniło wrzuciłem tylko parę teksturek to całe ustawianie wszystkiego zajeło mi dobre parę godzin.

 

69904757.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zwracasz uwagę na kolory, ale woda powinna być dużo bardziej zielona, a te kamienie mniej nasycone (brakuje im też papy łączącej klocki, ale to pewnie wiesz :D). Maznąłem jakieś szczególiki, które (może celowo) pominąłeś. To tak na wszelki wypadek ;)

popwen.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Z wodą coś nie tak jest mam wrażenie. Dodałeś tam dwa bumpy tak? Jeden jest ten duży, który tworzy fale. Całkiem fajnie. Spróbuj wywalić tego drugiego, te malutkie wypukłości. Pozrdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności