Gość Morte Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 (edytowane) po badassowskim moim zdaniem filmiku blura jakoś tak zachciało mi się zrobić coś w klimatach SW. Początek prac: jakiekolwiek uwagi co do niezgodnosci jakiś z uniwersum SW(jakimś specjalnym maniakiem nie ejstem i nei wyznaje sie) w dalszej czesci prac mile widziane. A na ta chwilę - co myślicie o proporcjach? Pozdrawiam! Edytowane 7 Czerwiec 2009 przez Morte
Lucek Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 (edytowane) Buzia bardzo charakterystyczna dla Morte:) W ubranku wydaje się ok. Ręce mi się nie podobają ale nie wiem czemu. Leć dalej:) Spróbuj dać kolana trochę wyżej albo przedłużyć golenie. Referka to Windu? Edytowane 7 Czerwiec 2009 przez Lucek
ETA Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 Fajnie, fjanie dajesz więcej :) IMO dłonie troszkę za duże albo ręce też troszkę za długie :)
Kruku Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 Z kąt ty bierzesz na to czas o0, zapowiada się nieźle, twarz już jest super XD, buty i palce wydają się być za długie. Pozdro
wizz Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 Hm, głowa mi sie duza wydaje, a ciało ma takie proporcje jakby to taki cartoon miał być :) Jak ma byc real to jednak bym zmniejszyl glowe i od pasa w dół cos pozwiekszał. Chyba :D
Gość Morte Napisano 8 Czerwiec 2009 Napisano 8 Czerwiec 2009 Dzięki za komentarze! wszystko bardzo pomocne Lucek-dzęki! Co do refki to nie Windu, raczej Obi-Wan z nowej trylogii, a ogólnie to bardzo mało wspierałem sie na refkach póki co. ETA-dzięki dzięki, poprawiam:) Kruku- dzięki za komentarz! Kuba- przygladaj się:) miło mi. Wizz- no wydaje mi sie ze mniej wiecej coś takiego zrobiłem. Nowe (chyba jeszcze stópki trza skrócić, ale pozatym wydaje mi sie ze jest ok, biore się za sculpting ciuszków.): Pozdrawiam!
F/X Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Proporcje na pierwszym screenie bardziej mi sie podobaly. Nie za dluga ma klatke piersiowa? A sculpt na razie idzie dobrze
Szczery. Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 linia żuchwy i podgardle dziwnie wygląda na widoku z profila
Matys Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 mam wrazenie ze troche krytyki i sie odrazu zniechecasz :/ a tu fajny model sie zapowaidal.
Gość Morte Napisano 29 Czerwiec 2009 Napisano 29 Czerwiec 2009 heh:) nie ze się zniechęcam, ale miałem po prostu troszkę innych zajęć a jak czas wysupłałem to jakiś speed sculpting wymyślili, było spotkanie blendera, etc.:) Niemniej sculpting tej postaci prawie skończony niedługo wrzucę obrazki jak skończę modelować akcesoria.
Gość Morte Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 podbijam i update- trochę rzeczy na ubranku do poprawy, wymodelować miecz swietlny i retopo! włoski tak żeby łysy nie był;) Pozdrawiam!
Kusanagi Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 super ale jakos poprzednia lysa glowa mi bardziej pasowala ;)
F/X Napisano 2 Lipiec 2009 Napisano 2 Lipiec 2009 Bardzo fajnie. Czekam na retopo Jeżeli będziesz cos jeszcze zmienial to zastanow się nad dodaniem wiecej detali dloniom. Dlonie maja prawie tyle szczegolow co twarz. Szczególnie u osob ze szczupłymi rekoma wiedac na nich wszystkie zyly, ścięgna, zmarszczki itp.
Lucek Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Też wolałem łysego. Przydałoby się zrobić asymetryczne buciki bo trochę jadą po oczach. Pasek średniawy. Obserwuję cię!
Matys Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 (edytowane) hej bardzo fajnie to sie rozkreca, ale wydaje mi sie ze powinienes uspokoic troche te faldy na ubraniu, szczegolnie w okolicach pasa i kolan a bedzie git. dodaje jeszcze jakies refki bo kiedys robilem cos podobnego, moze Ci sie przyda. takie spodnie nazywaja sie prudry. i jeszcze barbossa, moze nie jest to samo ale same kierunki i sposob ukladania materialu jest tu fajnie pokazany. Edytowane 3 Lipiec 2009 przez Matys
Levus Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Kości policzkowe chyba zbyt grubo za uszy wchodzą, wygląda jakby miał pod skórę wsadzone 2 baterie r20, wiesz o co mi chodzi? Dłonie zrób bo bieda, zero kości prawie. Więcej detalu jak dla mnie by się przydało, takie rzeczy jak górne zakonczenie butów, jakieś zakładki które tak uwielbia soda, jakieś szwy. Bez tego ubranie wygląda jak z gumy, zobacz jakie obłe ma krawędzie, jaki kołnierz jest mało sztywny. Wysiliłeś się jedynie na jakiś ledwo widoczny detal na pasku i 2 torebeczki, które również za specjalne nie są. Generalnie jest fajnie, ale raczej speedowo wygląda niż na skończony model gotowy do palenia. Pomalujesz takie coś texturami i co? Okaże się, że jest zbyt biednie, ot, facet w szmacie. Wiem, że jedi się tak nosili niby, w takich łachach, ale chodzi o detal, który sprawi, że te łachy będą fajne i przekonywujące. pozdro!
Gość Morte Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Dzięki za komentarze! Odpowiedzi do tych bardziej krytycznych. skonkretyzowanych: F/X- dzięki, co do ąłpek to zapomniałem faktycznie o nich napisać i oczywicie one jeszcze beda rzeźbione:) sorki za takie małe nieporozumienie. Matys- łoo dzieki wielkie za te refki czegos takiego potrzebowałem:) +rep Levus - dzieki za komenta, aczkoliwek nie do końca się ze wszystkim zgadzam. jedi to właśnie byli tacy faceci w szmatach: rzekłbym ze faktycznie, jak matys to poprzesadzałem z faldkami względem refek. Co do detalu o którym mówisz, szyw etc no nie mam po prostu kompa który uciągnałby meshe na którzych ten detal bładnie by wygladał, wiec zdecydowałem się na rozwiaznie photoshop+nvidia plugin. To co wydaje mi sie jak teraz patrzę na ten odbiór psuje odbiór pracki jest jakaś taka bomblowatosć która chyba wyszla ze wzgledu na tego matcapa, nie mniej musze nad tym popracowac, zobaczyć moze jak to wychodzi na normalach... Co do reszty mniej lub wiecej ale zgadzam się:_ Pozdrawiam!
Kirian Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Sluchaj Levusa, jeszcze masa roboty przed paleniem mapek;) faldki na ostrym speedzie(wczesny zarys) , rece do roboty.. Dopracuj go i bedzie wypasik:)
Matys Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 Dzięki za komentarze! To co wydaje mi sie jak teraz patrzę na ten odbiór psuje odbiór pracki jest jakaś taka bomblowatosć która chyba wyszla ze wzgledu na tego matcapa, nie mniej musze nad tym popracowac, zobaczyć moze jak to wychodzi na normalach... masz racje wydaje sie to boblowate, nie chce sie tu wymadrzac a jedynie podzielis sie swoimi doswiadczeniami, po pierwsze wydaje mi sie ze trzba znac umiar lepiej zrobic jedna falde o ktorej bedziemy wiedzieli gdzie i dlaczego sie zaczyna i tak samo konczy niz kilka nie wynikajacych z niczego. wszystko ma swoj ciezar i podlega prawa fizyki wiec uklada sie w odpowiednich kierunkach i z odpowiednimy napieciami... wiem ze to brzmi jak by ktos mowil ze woda jest mokra, ale wiele tego typu modeli robi sie automatycznie nie zwracajac na to uwagi a jedynie odtwarzamy to co kiedys widzielismy nie biorac pod uwage tego co sie dzieje obecnie na modelu co sprawia ze pojawia sie tam wiele rzeczy na sile i zupelnie niepotrzebnych.
Levus Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 true true... A co do matcapa, polecam undoz practical set, jest tam matcap "blinn", taki szary fajowy:) Biały materiałek za to super do texturowania. http://zbrushcentral.com/zbc/showpost.php?p=543871&postcount=359
soda Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Glowka z wloskami fajna, co do tkanin zgadzam sie, ze tak z czapki wyjete, chyba za duzo ich jest. Moze sproboj zrobic dokladnie z refek. Tkanina ktora przewiazuje pas dziwna jest na moje oko powinno to odstawac przynajmniej gora i dol, teraz jest jakos plasko..... tkanina groba wiec powinna odstawac od reszty. Buty fajne, brakuje troszke asymetri i wykonczenia gory. Jakos bez pomyslu. Jeszcze w szyji cos mi nie pasi, ale to moze takie ujecia. Kurcze w sumie powtarzam to co juz napisane:P Pozdrawiam, soda
Trybal Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Dokładnie :) Wszystko jest ok tylko te włosy są jakieś takie nijakie :) :P
Gość Marioza Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 swietna twarzyczka, poza tym troche chudawy jakis taki , będziesz koczyć?
Gość Morte Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Dzieki panowie za komentarze, kończyć będę ale teraz akurat jak już coś w 3d robią to kuszą speedsculpting czalendżami:) ogólnie sculpt mam już skończony, troche jeszcze moze pobawie sie z tym o czym mówił lewus. Niedługo powinienem skończyc retopo, i wtedy zrobię upa. peace!
Lucek Napisano 28 Sierpień 2009 Napisano 28 Sierpień 2009 Morte kończ ten modelik bo dostaniesz bana. Widzę że nic nie robisz!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się