Skocz do zawartości

Postać 3d: Jedi


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

po badassowskim moim zdaniem filmiku blura jakoś tak zachciało mi się zrobić coś w klimatach SW.

Początek prac:

36jedi.png

jakiekolwiek uwagi co do niezgodnosci jakiś z uniwersum SW(jakimś specjalnym maniakiem nie ejstem i nei wyznaje sie) w dalszej czesci prac mile widziane. A na ta chwilę - co myślicie o proporcjach?

Pozdrawiam!

Edytowane przez Morte
  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Buzia bardzo charakterystyczna dla Morte:) W ubranku wydaje się ok. Ręce mi się nie podobają ale nie wiem czemu. Leć dalej:)

Spróbuj dać kolana trochę wyżej albo przedłużyć golenie. Referka to Windu?

Edytowane przez Lucek
Napisano

Z kąt ty bierzesz na to czas o0, zapowiada się nieźle, twarz już jest super XD, buty i palce wydają się być za długie.

 

Pozdro

Napisano

Hm, głowa mi sie duza wydaje, a ciało ma takie proporcje jakby to taki cartoon miał być :) Jak ma byc real to jednak bym zmniejszyl glowe i od pasa w dół cos pozwiekszał. Chyba :D

Napisano

Dzięki za komentarze! wszystko bardzo pomocne

Lucek-dzęki! Co do refki to nie Windu, raczej Obi-Wan z nowej trylogii, a ogólnie to bardzo mało wspierałem sie na refkach póki co.

ETA-dzięki dzięki, poprawiam:)

Kruku- dzięki za komentarz!

Kuba- przygladaj się:) miło mi.

Wizz- no wydaje mi sie ze mniej wiecej coś takiego zrobiłem.

Nowe (chyba jeszcze stópki trza skrócić, ale pozatym wydaje mi sie ze jest ok, biore się za sculpting ciuszków.):

36jedi1.png

Pozdrawiam!

Napisano

Proporcje na pierwszym screenie bardziej mi sie podobaly. Nie za dluga ma klatke piersiowa?

 

A sculpt na razie idzie dobrze

Napisano

heh:) nie ze się zniechęcam, ale miałem po prostu troszkę innych zajęć a jak czas wysupłałem to jakiś speed sculpting wymyślili, było spotkanie blendera, etc.:)

Niemniej sculpting tej postaci prawie skończony niedługo wrzucę obrazki jak skończę modelować akcesoria.

Gość Morte
Napisano

podbijam i update- trochę rzeczy na ubranku do poprawy, wymodelować miecz swietlny i retopo!

36jedi4.png

włoski tak żeby łysy nie był;)

Pozdrawiam!

Napisano

Bardzo fajnie. Czekam na retopo

 

Jeżeli będziesz cos jeszcze zmienial to zastanow się nad dodaniem wiecej detali dloniom. Dlonie maja prawie tyle szczegolow co twarz. Szczególnie u osob ze szczupłymi rekoma wiedac na nich wszystkie zyly, ścięgna, zmarszczki itp.

Napisano (edytowane)

hej bardzo fajnie to sie rozkreca, ale wydaje mi sie ze powinienes uspokoic troche te faldy na ubraniu, szczegolnie w okolicach pasa i kolan a bedzie git.

 

dodaje jeszcze jakies refki bo kiedys robilem cos podobnego, moze Ci sie przyda. takie spodnie nazywaja sie prudry.

spodnie2e.jpg

 

i jeszcze barbossa, moze nie jest to samo ale same kierunki i sposob ukladania materialu jest tu fajnie pokazany.

barbossa2.jpg

Edytowane przez Matys
Napisano

Kości policzkowe chyba zbyt grubo za uszy wchodzą, wygląda jakby miał pod skórę wsadzone 2 baterie r20, wiesz o co mi chodzi?

 

Dłonie zrób bo bieda, zero kości prawie.

 

Więcej detalu jak dla mnie by się przydało, takie rzeczy jak górne zakonczenie butów, jakieś zakładki które tak uwielbia soda, jakieś szwy. Bez tego ubranie wygląda jak z gumy, zobacz jakie obłe ma krawędzie, jaki kołnierz jest mało sztywny.

Wysiliłeś się jedynie na jakiś ledwo widoczny detal na pasku i 2 torebeczki, które również za specjalne nie są.

 

Generalnie jest fajnie, ale raczej speedowo wygląda niż na skończony model gotowy do palenia.

Pomalujesz takie coś texturami i co? Okaże się, że jest zbyt biednie, ot, facet w szmacie.

Wiem, że jedi się tak nosili niby, w takich łachach, ale chodzi o detal, który sprawi, że te łachy będą fajne i przekonywujące.

 

pozdro!

Gość Morte
Napisano

Dzięki za komentarze!

Odpowiedzi do tych bardziej krytycznych. skonkretyzowanych:

F/X- dzięki, co do ąłpek to zapomniałem faktycznie o nich napisać i oczywicie one jeszcze beda rzeźbione:) sorki za takie małe nieporozumienie.

Matys- łoo dzieki wielkie za te refki czegos takiego potrzebowałem:) +rep

Levus - dzieki za komenta, aczkoliwek nie do końca się ze wszystkim zgadzam. jedi to właśnie byli tacy faceci w szmatach:

hjediref.jpg

rzekłbym ze faktycznie, jak matys to poprzesadzałem z faldkami względem refek. Co do detalu o którym mówisz, szyw etc no nie mam po prostu kompa który uciągnałby meshe na którzych ten detal bładnie by wygladał, wiec zdecydowałem się na rozwiaznie photoshop+nvidia plugin.

To co wydaje mi sie jak teraz patrzę na ten odbiór psuje odbiór pracki jest jakaś taka bomblowatosć która chyba wyszla ze wzgledu na tego matcapa, nie mniej musze nad tym popracowac, zobaczyć moze jak to wychodzi na normalach...

Co do reszty mniej lub wiecej ale zgadzam się:_

Pozdrawiam!

Napisano

Sluchaj Levusa, jeszcze masa roboty przed paleniem mapek;) faldki na ostrym speedzie(wczesny zarys) , rece do roboty..

Dopracuj go i bedzie wypasik:)

Napisano
Dzięki za komentarze!

 

To co wydaje mi sie jak teraz patrzę na ten odbiór psuje odbiór pracki jest jakaś taka bomblowatosć która chyba wyszla ze wzgledu na tego matcapa, nie mniej musze nad tym popracowac, zobaczyć moze jak to wychodzi na normalach...

 

masz racje wydaje sie to boblowate, nie chce sie tu wymadrzac a jedynie podzielis sie swoimi doswiadczeniami, po pierwsze wydaje mi sie ze trzba znac umiar lepiej zrobic jedna falde o ktorej bedziemy wiedzieli gdzie i dlaczego sie zaczyna i tak samo konczy niz kilka nie wynikajacych z niczego. wszystko ma swoj ciezar i podlega prawa fizyki wiec uklada sie w odpowiednich kierunkach i z odpowiednimy napieciami... wiem ze to brzmi jak by ktos mowil ze woda jest mokra, ale wiele tego typu modeli robi sie automatycznie nie zwracajac na to uwagi a jedynie odtwarzamy to co kiedys widzielismy nie biorac pod uwage tego co sie dzieje obecnie na modelu co sprawia ze pojawia sie tam wiele rzeczy na sile i zupelnie niepotrzebnych.

Napisano

Glowka z wloskami fajna, co do tkanin zgadzam sie, ze tak z czapki wyjete, chyba za duzo ich jest. Moze sproboj zrobic dokladnie z refek. Tkanina ktora przewiazuje pas dziwna jest na moje oko powinno to odstawac przynajmniej gora i dol, teraz jest jakos plasko..... tkanina groba wiec powinna odstawac od reszty. Buty fajne, brakuje troszke asymetri i wykonczenia gory. Jakos bez pomyslu.

Jeszcze w szyji cos mi nie pasi, ale to moze takie ujecia. Kurcze w sumie powtarzam to co juz napisane:P

Pozdrawiam,

soda

Gość Marioza
Napisano

swietna twarzyczka, poza tym troche chudawy jakis taki , będziesz koczyć?

Napisano

Dzieki panowie za komentarze, kończyć będę ale teraz akurat jak już coś w 3d robią to kuszą speedsculpting czalendżami:) ogólnie sculpt mam już skończony, troche jeszcze moze pobawie sie z tym o czym mówił lewus. Niedługo powinienem skończyc retopo, i wtedy zrobię upa. peace!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności