Napisano 29 Czerwiec 200915 l Temat:Czarny Charakter Czas:4h Deadline: Piątek 10.07.09 20:00 Ankieta odbędzie się w weekend. zasady: -model moze być wyrzeźbiony zarówno z dowolnej bryły prymitywnej( sphere, cube etc.) jak i z przygotowanej bazy- jeśli korzystamy z drugiej opcji czas przeznaczony na modeling musi zostać odjety od całkowitej puli. Pamiętaj ze jest to sculpting i twój model ma być wyrzeźbiony a nie wymodelowany. - Można korzystać z dowolnej liczby obiektów na oczy, uzębienie i akcesoria. Nalezy jednak pamiętać ze czas jaki chcemy przeznaczyć na ich rzeźbienie również zalicza się do puli. Modele z których checesz wyrzeźbić dodatkirównież muszą być bardzo proste - staraj się ograniczać do extredutowanych boxów/spher! - Na finalnym obrazku powinny znajdować się dwa-trzy ujęcia modelu oraz poziomy podziału siatki. Przykład:http://img230.imageshack.us/img230/3559/szymek.jpg - Obrazek nie powinien być szerszy niż 900px - Model powinien być przedstawiony w prosty sposób - Zbrush'owe matcapy, Mudbuxowy viewport etc. Zaawansowany rendering/postprodukcja nie jest dozwolona. . -Nie można korzystać z wczesniej przygotowanych modeli. -Nagrodą jest wymyślenie tematu na przyszły tydzień i nieśmiertelna sława:) Panowie do dzieła:) Życzę powodzenia i wielu prac. Edytowane 3 Lipiec 200915 l przez Lucek
Napisano 29 Czerwiec 200915 l No to ja zacznę :) 1h20min z gotowego basemesha więc pewnie ze 2h trzeba liczyć. Odpocznę trochę i jadę z nim dalej
Napisano 29 Czerwiec 200915 l Czyli nic się w regulaminie nie zmieni? Ex3 oczy masz źle zrobione na bazie, tzn powinieneś zrobić dodatkowe polygony do wnętrza powiek. Oczy są pod złym kątem i twarz dosyć boxowata z frontu :)
Napisano 30 Czerwiec 200915 l Autor A co ma się zmienić? Oprócz czasu to chyba niewiele. Niech zostanie jak jest jak wyjedziesz poza czas to cię ludzie nie zlinczują przecież. Ex3 strasznie szeroka ta twarz. Ktoś o takim kształcie twarzy będzie wyglądał średnio groźnie. Parę machnięć move toolem i będzie lepiej.
Napisano 30 Czerwiec 200915 l Autor Lepiej. W twarzy popracowałbym nad nosem i skroniami. Nie wiem czy te linie to jakiś kołnierz czy część szyi. Jeśli tak to powinny wychodzić zza uszu.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Na razie jakies 45-50 min z szescianu. Wrzucam glownie po to, aby sobie zaklepac Jokera:P Uwagi oczywiscie mile widziane
Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor No to jocker poszedł:( Pokaż wyższy subdiv bo niewiele widać narazie.
Napisano 2 Lipiec 200915 l No to jedziemy dalej. Zostalo mi juz jakies 15-20 minut, wiec pewnie tylko zeby dorobie. Fryzury chyba nie bedzie(co byc moze wyjdzie modelowi na dobre, bo ostatnia wyszla mi paskudnie).
Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor Heh fajne. Powinieneś pokazać jego rozcięcie na ustach bo wygląda całkiem naturalnie. Muszę sam znaleźć chwilę czasu...
Napisano 2 Lipiec 200915 l Rozciecie w kacikach ust to dopiero wymysl do filmu Mroczny rycerz. Oryginalnie w komiksach(a taki styl probowalem osiagnac) rozciecia nie bylo.
Napisano 2 Lipiec 200915 l Dorobione ząbki :). Kurcze jednak bez wlosow nijak to do Jokera podobne:/ Jak przekrocze o pare minut limit czasowy to cos strasznego sie stanie? Bo jakiekolwiek na szybkosci bym mu dodal zeby przynajmniej troche go do Jokera upodobnic.
Napisano 2 Lipiec 200915 l ok wrzucam swojego micha,równe 3 godzinki, jak widać wersja bardzo robocza dlatego przychylam się jeszcze raz do dodania godzinki do czasu aha sry krzek że też joker no ale zapodałem ten temat właśnie z myślą że go zrobię, problem to chyba nie jest bo jest to całkowicie inna wersja. elo!
Napisano 2 Lipiec 200915 l Autor nie wiem czemu akurat joker ale też mnie do głowy przyszedł:) Modny Batman ostatnio:) Nie zazdroszczę pracy nad koszulą. takie kanty w zbrushu to horror. Wydaje mnie się że powinieneś trochę szyję zwęzić. Co do godzinki to nie ma problemu. Robimy 2-tygodniówkę jak nie będzie prac?
Napisano 3 Lipiec 200915 l No chyba trzeba, bo robienie sondy z 3 rzezbami nie bedzie za ciekawe..:P A dodatkowa godzinka to od teraz czy od nastepnego razu? EDIT: Daje jeszcze wersje z wlosami - czas przekroczylem o jakies 10 min, wiec jeżeli to problem, to do sondy wrzuce wersje łysa. Owlosiony jednak bardziej mi sie podoba i chyba troche bardziej pierwowzor przypomina: Edytowane 3 Lipiec 200915 l przez Krzek
Napisano 3 Lipiec 200915 l ok to przedłużamy tydzień ;) Krzek od teraz od teraz także możesz spokojnie te 50min posiedzieć
Napisano 3 Lipiec 200915 l Wrzucam moją prackę, zeszło grubo ponad 3h, baza robiona w wingsie, niższe levele skasowałem przez przypadek po naprawie osi symetrii.
Napisano 3 Lipiec 200915 l Autor Forestt - Naprawdę kozacki design, taki jak lubię - widać od razu że to śliski typ. Masz dodatkową godzinę możesz jeszcze szybko poprawić uszy.
Napisano 3 Lipiec 200915 l Mam parę dni wakacji, odpoczywam w domu i nie mogłem się oprzeć :) 3h, robione z basic head w mudboxie. Zrobiłem renderek w maxie, bo na moim domowym kompie nie mogę nawet customizowanych świateł włączyć, nie mówiąc już o AO czy innych mudboxowych bajerach. Skoro mam jeszcze tydzień to przed finałem wrzucę wersję z viewporta :) Póki co poglądowo. Ciekawe czy wam kogoś przypomina ;) edit: wrzucam też screenik z viewporta PS. Forestt i Krzek - świetna robota! Edytowane 3 Lipiec 200915 l przez User190
Napisano 4 Lipiec 200915 l Destroyer, Adek_CG - fajnie że się podoba, lucek91 - chyba te uszy tak zostawię, zrobiłem je takie proste celowo, M@Ti - spoko wyszło, kogoś mi przypomina, ale nie mogę sobie skojarzyć kogo dokładnie:) Pozdr!
Napisano 4 Lipiec 200915 l forest mi Twój gostek przypomina tego krytyka kulinarnego z ratatouille, fajny :) M@Ti policzek u takiego starszego gościa powinien bardziej nachodzić na nos nie wiem jak to napisać to może na obrazku pokarzę: A tak poza tym to jest całkiem fajny.
Napisano 5 Lipiec 200915 l No wiem że miał być czarny charakter a ja przewrotnie zrobiłem białego :) Ale chciałem mu nadać czarne rysy twarzy, ostatecznie jednak skończyło się na fryzurze Mr. T znanego także jako BA z drużyny A :D Sorry, że rzucam render ale widok z viewportu mi się nie podobał :) i chciałem poćwiczyć rendering, oparłem się w pewnym stopniu na radach Jeffa Pattona klik aby stworzyć naturalnie wyglądający materiał. Nie modelowałem bazy zacząłem trochę nietypowo bo od walca :P Wszystko jest jednym obiektem bez subtooli :P Niestety tak jak forestt przez przypadek usunąlem niższe levele siatki więc nie mogę ich pokazać :/ hi res
Napisano 5 Lipiec 200915 l Tomala - to z lenistwa :) Zauważyłem to wcześniej, ale nie chciało mi się poprawiać. Myślałem, że nikt nie zauważy ;) Dzięki za radę - do finału poprawię :)
Napisano 5 Lipiec 200915 l lucek91 no raczej dość spore, ma trochę podand 4cm :D sama twarz trochę ponad 2 :) więc istny gigant :D Nie wiem gdzie go postawić bo wszędzie przeszkadza, chyba go przed dom wyniosę :D Co do czasu to mniej niż 4h :) Zacząłem go robić bo nie miałem prądu wczoraj i w tej trudnej kryzysowej sytuacji trzeba było coś ze sobą zrobić, rozejrzałem się po pokoju, dosrzegłem kredki świecowe i plastelinę :) Choć kredki strasznie kusiły to przypomniałem sobie, że jest kolejny speed sculpting na który jak zwykle chciałem coś zrobić, żeby podcągnąć się z Zbrusha, ale nigdy nie znajdywałem na to czasu, no to teraz nie miałem wyboru jak tylko " kill two birds with one stone" ;) Materiał był nie tylko szlenie trudno dostępny co nieludzko drogi tj plastelina z marche za 3,85 haha :D A z narzędzi to cyrkiel i ścięty patyczek od loda :D Próbowałem też korkociągu ale był za ciężki do precyzyjnych ruchów :) Edytowane 5 Lipiec 200915 l przez Destroyer
Napisano 5 Lipiec 200915 l Dawno tu nie było tradycyknej rzeżby Destroyer :) no i format dał ci popalić XD Poza tym ciekawe pracki panowie ;]. Sam się mało udzielam i mało robię w zbrushu ale jak tylko będę miał czas postaram się nadrobić ;] a puki co taki nie przyjemny gość w ok 2h (jeszcze nad nim posiedzę do tych 4 ) Pozdro
Napisano 6 Lipiec 200915 l cholercia nie patrzyłem na zegarek, ale napewno poniżej 3h. BUUUHAAAHAAAAHAAA!!!
Napisano 6 Lipiec 200915 l Morte odrazu mówie że jeśli nie pojawi się nic lepszego to masz mój głos, praca mi sie bardzo podoba :) Inni też spoko prace ale niektóre muszą poczekac na dopracowanie. Jeszcze raz mówie ze gdybym umiał skulptowac to bym wziął udział bo to fajna inicjatywa, a i skilla można podnieśc. Pozdrawiam :)
Napisano 6 Lipiec 200915 l Morte znow swietnie. Tylko poniewaz jestem dosc ortodoksyjny, uwazam ze pewne formy w tym modelu powinny byc znacznie czystsze. Ale poki co znow bedziesz mial moj glos;). Forestt - luknij na te kanty u Mortego i pododawaj w swoim modelu bo troche kluską pachnie. W ogole fajne modele sie pojawiaja, fejs Krzeka tez calkiem w porzadku. Heh, na "zadany temat" robie rzeczy w pracy wiec w domu mi sie raczej nie chce, dlatego nie biore udzialu;). Chociaz tematy sa dosc szerokie i pomiescilyby niemal wszystko;).
Napisano 6 Lipiec 200915 l Morte oczy nie są dostatecznie złe, pisze tylko jak ja to odbieram ale po mojemu na pierwszy rzut oka wygląda zbyt hmm sympatycznie jak na czarny charakter. Może zmarszcz mu bardziej brwi i zrób kocie tęczówki i źrenice ;)
Napisano 6 Lipiec 200915 l A, no wlasnie, Tomala dobrze mowi, zapomnialem o tym napisac a moim zdaniem przydaloby sie zeby moze byly mniejsze, albo za Tomalą jakies kocie/wężowe.
Napisano 6 Lipiec 200915 l dzięki koledzy! Luki- mógłbyś napisać coś dokładniej o tych formach( i ich czystosci)? Wiem ze jeszcze trochę czyszczenia by się przydało, ale bardzo chętnie usłyszałbym co dokładnie masz na myśli.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Morte - spoko pracka, podoba mi się, dopracuj jeszcze mimikę i będzie git! Luki Luki - co masz dokładnie na myśli? bo nie chce upodobnić swojej pracki do pracy Morte, zmiana czegoś na siłę, za kimś, nie ma sensu.
Napisano 7 Lipiec 200915 l forestt myślę żę Lukiemu chodzi o taką stylizację gdzie kluczowe dla wyglądu postaci elementy są zrobione bardziej wyraziście, ostre kanty itp. Looknij na gostka(link), na jego nos, okolice oczu, wargi i policzki. Wszystko jest ostro zarysowane nie ma tam gładkich kluchowatych powierzchni.
Napisano 7 Lipiec 200915 l Tomala - spoko czaje o co chodzi, postaram się jeszcze popracować nad tą postacią, choć mam już mało czasu:-) Pozdr!
Napisano 7 Lipiec 200915 l dzięki koledzy! Luki- mógłbyś napisać coś dokładniej o tych formach( i ich czystosci)? Wiem ze jeszcze trochę czyszczenia by się przydało, ale bardzo chętnie usłyszałbym co dokładnie masz na myśli. Chodzi mi o rytm tych kantow ktore masz i powierzchnie między nimi. Np linia szczeki nie jest prosta tylko troche się gnie, wlasciwie we wszystkich to samo wystepuje. Popatrz na powieki, bruzdy policzkowe, uszy w szczegolnosci. To są w sumie drobiazki ktore bardzo niewiele uroku zabierają Twojemu modelowi, ale wydaje mi sie, ze skoro juz zabrales sie za taki geometryczny design, to moglbys go ciut jeszcze dopracowac;). Chodzi mi o cos takiego jak u Hogharta, z jednej strony plynne rytmicznie linie, a z drugiej ostre dzielenie nimi form rzezby. Tak czy inaczej dobra robota;). Forestt - Tomala dobrze wyjasnil, wprawdzie w modelu Ego nie ma az takich ostrych rysow jak w tym co zrobil Morte, ale jakies kanty wokol nosa, ostrzej zarysowane oczy i usta by sie przydaly:).
Napisano 7 Lipiec 200915 l Luki luki- zgadzam się ale do konkursu już tego nie pociągnę, bo czasu brak. Może poza coś jeszcze porzeźbię:) Nie jestem obeznany z rzeźbieniem takich powierzchni szło trochę topornie, ale ogólnie jestem zadowolony z efektu. Finał odemnie(zmieniłem czapuszkę na taką jak w (chyba) nowej kreskówce ze spidim maił green goblin)
Napisano 7 Lipiec 200915 l Stan podgorączkowy zmobilizował mnie do działania;) ....nie wystarczyło czasu na upozowanie, 4h, może sie skojarzy;p....beetlejuice..beetlejuice...beetlejuice :D
Napisano 10 Lipiec 200915 l Autor Siema! Jest prośba - nie będzie mnie dzisiaj więc proszę żeby ktoś inny przygotował na 20.00 sondę. Sorry ale wakacje przede wszystkim:) Pozdro i wysokich wyników:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto