Napisano 13 Sierpień 200915 l Takie sobie sklepik klęcę. Idzie to bardzo powoli ale do przodu. Chciałbym wreszcie skończyć jakąś scenkę włącznie z teksturami.
Napisano 13 Sierpień 200915 l Przeczuwam klimat... Mam nadzieję że będzie wisieć sporo kolorowych pierdół a chińczyki będą tłoczyć się przed straganem. Obserwuję cie!
Napisano 17 Sierpień 200915 l Wykopaliska kontrolowane! Wszyscy razem! Dawaj dalej! Dawaj dalej! x] Co do samego modelingu - miodzio, chciałbym ujrzeć to skończone.
Napisano 17 Sierpień 200915 l masz tak nalo obniektow ze szkoda czasu na rendery probne . wez sie w garsc i rob ! :)
Napisano 18 Sierpień 200915 l Autor shitty wok? Próbujesz powiedzieć "shitty work"? Bo jeśli jedyne co masz do powiedzenie to to że praca jest gówniana to chyba możesz sobie darować swój wkład w rozwój tego wątku. Jeśli próbowałeś powiedzieć coś innego to wybacz. Dzięki wszystkim innym za komenty. Widzę że wysiorbało poprzedni render :/ No nic, trudno. Jak mi się uda dziś wygospodarować kilka minut to dam upa.
Napisano 19 Sierpień 200915 l Autor Dobra wrzucam upek. Mało rzeczy doszło ale praca wre (ekhem)...(liczę na to że dzięki wrzucaniu tu upów nie stracę zapału do tego projektu i uda się skończyć :P)
Napisano 20 Sierpień 200915 l Autor EEEeeee no ok ...sry za tamto ale no nie spodziewaj się że każdy ogląda South Park :P
Napisano 21 Sierpień 200915 l Autor Żeby nie było że śpię (choć mam tempo lodowca...). Tym razem Mental Ray z jednym spotem. Wciąż kuleję w renderingu.
Napisano 21 Sierpień 200915 l EEEeeee no ok ...sry za tamto ale no nie spodziewaj się że każdy ogląda South Park :P eeeeeeeee no ok
Napisano 3 Listopad 200915 l kurde coś Ci się ze skalą skopało, byle że to sklep dla krasnoludków :) idzie fajnie, tylko ten napis troszkę za "miętki" powinien mieć zaostrzone (chociażby w pewnym stopniu krawędzie). pozdr.
Napisano 3 Listopad 200915 l Autor latos - proporcje leżą ? ...rly ? bo ja tego nie widzę. Chyba że odnośnikiem jest tło które ofc nie jest tłem tylko hdrką i oczywiście tego tam nie będzie koniec końców. Dunablaster - s'il vous plait. Jaśniejsza wersja.
Napisano 3 Listopad 200915 l Ten napis na szyldzie znaczy coś konkretnego, czy taki na przypał :) Tak pytam z ciekawości :)
Napisano 3 Listopad 200915 l Autor Ten napis na szyldzie znaczy coś konkretnego, czy taki na przypał :) Tak pytam z ciekawości :) To z refki leci. Tak naprawdę to staram się odtworzyć zdjęcie ...choć już teraz leci spontan ;p ale napis jest jeszcze skopiowany więc pewnie ma sens :D
Napisano 3 Listopad 200915 l Napis widzę z oryginalnych hińskojapańskich kresek. Problem nie ze skalą, ale z kamerą która jest zbyt wysoko i szyldem który ma zbyt głęboki grawerek, przez co trudno ocenić skalę. To tło z tyłu nawet jeśli tymczasowe to zupełnie niepotrzebne i niezgrane perspektywicznie ze sceną.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l gratuluje powrotu do projektu, sam mam dziesiatki takich ktore "kiedys skoncze" :) Bardzo ciemne te cienie jednak, caly detal tam ginie jak dla mnie.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Autor No niestety sie zgadzam :( tylko ja w renderingu trochę cienki jestem. Jak najlepiej rozjaśnić tą scenę ? w tej chwili jest tylko jeden Daylight (mr sun, mr sky - mental ray). Każda próba rozjaśnienia tego poprzez kombinowanie z bouncami np. kończy się przepaleniem scenki. Teraz mam bounce ustawione na 8. Myślałem też by wrzucić do środka tych pomieszczeń słabe omni ale jeszcze nie testowałem. Jak najlepiej sklecić takie oświetlenie exteriora ?
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Ten rower jest b.duży...podobnie jak kosz na śmieci. Proporcje leżą. Scenka zapowiada się przyjemnie.
Napisano 1 Maj 201014 l Autor Pomyślałem że lepiej będzie zrobić scenkę nocną. Wiem że lampiony to kicha ale jeszcze nie wymyśliłem jak je fajnie zrobić. Ludek by ocenić proporcje. (jpg wszystko spaprał :(( no ale to moja wina :(()
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto