Skocz do zawartości

Comicon Challenge - Psylocke


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

Nie ma nowego tematu, wiec prosze o zalozenie go:]

Obecnie trwa konkurs na Game Artisans.

Robie Psylocke z X-Men, jestem jeszcze w lesie z sculptem, ale luz jakos sie zrobi:P

Pozdrawiam,

soda

 

1_14-1.jpg

 

1_13-1.jpg

Edytowane przez soda
  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się podoba, ale czy nie pojechałeś za bardzo z proporcjami? Chodzi mi głównie od pasa w dół, bo góra jest raczej normalna. Wiem że w komiksie było to trochę przerysowane, ale w 3D może to nie wyjść już tak dobrze. W każdym razie powodzenia :)

Napisano

Dzieki chlopaki:]

Lap nie bede wydluzal bo malpa sie zrobi:P

Proporcje celowo wypaczone bo to komiks, i proporcje komiksowe.

Wizz lookalem na Twoja glowke jaka kiedys zrobiles to i wyglada dobrze:]

A z moim angielskim na gameartisans nikt mi nie odpowiada:(

Napisano

Model sam w sobie świetny, ale jak na psylocke to wygląda za bardzo jak gospodyni domowa w stroju X-men. Daj jej ostrzejsze rysy, szczególnie oczu i brwi. Tego brakuje. Z uchem dzieje się coś niedobrego, mogłoby być prostsze. Do tego ciało za mało karykaturalne. W X-men wszystko jest przesadzone, szczególnie ciała bohaterów (ale nie na długość, nogi tam tylko wydają się długie przez uproszczenie łydek, tak daleko to nie powinny sięgać :P). Uwydatnij mięśnie i kobiece walory i powinno być dobrze :D

Napisano

OK jestem juz na finishu, ale jak zwykle mam problem z dlugoscia rak. Pierwszy jpg to jeszcze przed wydluzeniem rak, a drugi to porownanie.

 

1_15-1.jpg

 

1_16.jpg

Napisano

napisałem dwa razy napisze raz jeszcze:P Super fajnie wygląda, dobrze ze zmieniłeś te proporcje!

Powodzenia i trzymam kciuki żebyś zdążył:)

Napisano

Mi też się podoba. Jeśli chodzi o oczy, to założeniem konkursu jest stworzenie własnej wersji danej postaci, nie musi to być koniecznie kopia konceptu.

Napisano

Dzieki:]

Nie chce robic stereotypu i od azjatyckich rysow mozna juz pawia puscic:P

Co do sculptu to mam nadzieje, zd dzis lub najpozniej jutro skoncze to cos pokaze nowego:P

Napisano

hah nie wiem czy wiesz ale jest przedłuzenie do 31 wiec spoko zdązysz:)

Napisano

soda śmieszne jest dla mnie to co napisałeś. Zrobieś maksymalny stereotyo, tak że już lepiej się nie da, specjalnie po to nagiołeś proporcje a teraz piszesz że nie zrobisz azjatyckich rysów bo nie chcesz powielać stereotypu.

Napisano

Na pierwszym skrinie wygląda jak córka frankensztajna chodzi o powieki, na drugim i kolejnym jakby spała, nie podobaja mi się te powieki wcale :]

Postac w sumie od kolan w góre jest realistyczna a nie komiksowa wiec wypadałoby się zdecydowac czy ma być All real czy komiksowo. Jak to drugie to trza by wykanc to w takiej stylistyce aby całościowo to miało jakis rys komiksowy a jak pierwsze to od kolan w dół nozki ma zbyt chudziutkie przynajmniej od fronta i jakies takie trochu długasne

Ja tam jakoś nie widuje zbyt dużo Azjatek na żywo czy wśród modeli3d , wydaje mi się ze jeśli ta postac była Azjatką to powinna nią być, poza tym pewnie łatwiej jest zrobic jakąś tam twarz niż azjatycką jakąs tam twarz .

A tak wogle to będziesz ją kończył czy jak pozostałe zaginie w akcji?

Napisano

NO dobra, chyba przegialem z uzyciem slowa "STEREOTYP". Chodzi mi o to, ze bardziej cenie sobie urode naszych dziewczyn niz dziewczyn w zaciasnych warkoczykach. Moze chce ktos podyskutowac na ten temat??^^

Jak widze kolejny model ze skosnymi oczami to nie chce mi sie patrzec.

Oczka sa takie bo ja sobie tak to widze, ze jest wyniosla, znudzona i pewna swoich sil. Fakt tu jest troszke model zjebany bo glowa powinna byc uniesiona wyzej. W finalnym renderze tak bedzie jak postac zriguje.

Mario bedziesz denerwowal to wezme i skoncze.

Napisano

wyglada naprawde bardzo fajnie nadal mam watpliwosci do dloni i stóp ale pewnie jeszcze bedziesz to poprawial :-) w sumie zostalo malo czasu ale znajac zycie to termin jeszcze pewnie sie wydluzy takze powodzenia!

Napisano

Dla mnie bomba! Mam nadzieję że uda Ci się skończyć bo bardzo bym chciał to zobaczyć z texturkami. Oczywiście można się do paru rzeczy przyczepić ale nie będę już nic pisał. Powodzenia.

Napisano (edytowane)

Dzieki!

Zrobilem normale i teraz z kolorem i specem walcze. Ok wracam do pracy! Lopoly wyszlo 9995 trojkatow.

 

1_20.jpg

Edytowane przez soda
Napisano

nieźle wyszło low poly :)

nie będę ci marudził o urodzie bo i tak i nie zmienisz :P

Tylko nie przeholuj z kolorkami (widziałem początki an gameartisans - szczerze mówiąc z tymi kolorami to wyglądała jak Jean Grey a nie Psylocke)

Napisano

Hej, wszystko cacy, tylko szkoda ze tak łydek nie ma, bo jak tak sie patrzy to ma prawie nadgarstki grubości kostek :( no ale w sumie to jakiś superhiros więc holera go tam wi jak oni wyglądają ;)

Napisano

Egh gdy widzę taka prace jak ta zawsze długo się zastanawiam co napisać. Z jednej strony bardzo mi się podoba i jestem świadomy tego ze sam bym tego tak ładnie nie zrobił ale z drugiej strony coś tam mnie w niej również gryzie. Te mikro zabrudzenia na butach, udach, rękawicach pozbawione większych odbarwionych plam w sąsiedztwie stwarzają chaotyczne, niefajne uczucie. Jednolite kolory kombinezonu tez dają o sobie znać, trochę należałoby urozmaicić kolorystykę większymi plamami bądź gradientami odcieni. Swoja droga zawsze mi się wydawało, że te kombinezony są mega lateksowe i połyskliwe, ale tak tez wygląda to przyjemnie :)

Prosze także odmaluj jej główkę bo wygląda jakby miała mało włosów, ah no i brwi i rumieńce lekkie by się jej nadały.

Dobra dość wymądrzania się, ale co Cie nie zabije to Cie wzmocni :)

Pozdrawiam.

ps. super model naprawdę :)

Napisano

nic tu sie nie zmieniło na tym obrazku pane stefane, nie wiem czy jako joke to traktujesz czy co, mnie tak jak Konrasowi nie widzi sie ta textura koloru ale to Ci juz mówilem tyle że nie chcesz słuchać hehe, polukaj na necie bylo troche wyczesanych prac hirosów komkisowych, bo to tu taka propozycja ala fallout czy tez kontunacja tej postaci w goglach co kiedyś robileś ale w zadnym razie komiksowa hirołska , anyway poza łoczami i łydkami fajny model ale textura taka se ;)

 

 

ps, za bardzo to masz przejarane światłem albo ambientem i światłem przynajmniej po twarzy tak sądze

Napisano

Wydaje mi się, że te żółte elementy wyglądają bardziej na zbutwiałą gumę niż na skórę lub lateks. Może być poobcierana, ale niech nie wygląda jakby leżała pięć lat w garażu :)

Napisano

Eh mam dola...... juz nie wiem o co chodzi w tym gamearcie. OK ale zeby nie bylo skonczylem teksturki, sa jakie sa, ale tak to widze.

 

67-1.jpg

Napisano

Ślicznie ^_^

Może troche bardziej połyskujące włosy...wiesz...head & shoulders. No ale jest fajno.

Jakieś otoczenie...podescik? Arcik w tle?

Jakaś sexowna poza?

Napisano (edytowane)

nie rozumiem jak mozesz miec dola, wlasnie zabiles polowe forum, piekna praca!

 

ale nad tekstura musisz dalej popracowac, szkoda tak pieknego modelu na taki standard-texture- design

 

co ja bym zmienil to ten bump na jej butach, i ogolnie na zoltych czesciach stroju, albo go zmniejsz (tak duze wybrzuszenia wydaja sie nieproporcjonalne)

albo lekko splaszcz, uwazam ze zabardzo wystaja, np na granatowej czesci stroju to dziala, ale na zoltej - nie

 

i czucil bys jakies porzadniejsze making-off (chyba juz o to prosilem:)

 

aaaa i te ciemniejsze paski na granatowej czesci stroju, proponuje zrobic je calkiem czarne (lub bardzo ciemno granatowe) to doda nam kontrasu i zwroci bardziej uwage na wyrzezbiona w jej stroju forme

 

i szkoda by bylo gdybys bardziej nie pobawil sie kolorkami, np te opaski na jej nadgarstkach + na butach i gorna czesc stroju, od piersi do ramion (nawet masz tam wypodelowany szef, ktory daje nam do zrozumienia ze tu sie material zmienia) powinny byc chociaz troche w innym kolorze, rekawiczki moze tez..... i czubki butow chyba tez......

 

sorki za marudzenie!

Edytowane przez rozpruwacz
Napisano

Teraz wygląda o niebo lepiej :)

Pomyślałem, że przy tak obcisłym kombinezonie fajnie by było uwidocznić kształt piersi, co by postać była bardziej sexi :) Nie ma się co tu jednak sugerować w 100% tym co ludzie piszą, koniec końców to jednak Twoja praca :)

Napisano

jest super

bumpy troche za duze, popracuj nad AO w zagieciach, zrob gradacje kolorow od nasyconych do mniej nasyconych i bedzie dobrze, gwarantuje ci ze 60% osob na tym forum nie doszloby do tego etapu (zazwyczaj odpuszcza sie na etapie golej glow bez tekstury w zbrush, albo dobrego modelu bez tekstur

w boxmodelingu... a tutaj prosze prawie kompletny model)

Napisano

Świetnie, trochę mejkap oczy bym osłabił, drobinkę. I ten przedziałek sprawia, ze wygląda na łysiejącą, choć na teksturze daj tam jakieś włosy! Poza tym to fantastycznie. Wybroniłeś ten grymas na twarzy :D

Napisano

Kurcze gdyby to zółte nie wyglądało mi na grubo dzianą bawełne a miało latexowe bliki to byłoby super. Podkreciłbym tez ciut kolor tej zółci. Musze przyznac ze modele masz swietne.

BTW: Czasami jak ktoś pisze, że dajesz przepalony obrazek warto sprawdzic ustawienia swojego monitora. Może inni widzą twoje dzieła inaczej niż ty. (jeśli dobrze pamietam Mava z DW tez była troche przypalona)

 

Pozdr.

Napisano

Dziekuje wszystkim za dobre slowa:]

Koniec koncow nie oddalem tej pracy, za duzo watpliwosci bylo i se odpuscilem. Zaczalem analizowac teksturki jakie mam na komputerze roznych wymiataczy i efekt tych analiz pokaze niedlugo. Juz mysle, ze jest znacznie lepiej. Moze zaczelo cos dochodzic do tego mojego durnego lba:]

Napisano

Noż tylko zabić :D, taka ładna praca :(

ps. z tym narzekaniem to były tylko takie żarty ^^'

Najważniejsze jednak jest to, że ciągle pracujesz i robisz postępy, do tego wcale nie małe, ja dajmy na to odpuściłem sobie prawie na rok modelowanie (praktyki/praca dypl) i teraz mnie diabły zjadają jak wiem dokładnie jak ma wyglądać dany element a nie potrafię go nie wiedzieć czemu wymodelować. Tak więc koniec końców tylko mogę pozazdrościć solidności i determinacji, mam nadzieje, że niebawem zaprezentujesz ta poprawiona wersje :)

Gość User190
Napisano

Jak można było nie zgłosić jej do konkursu?? IMHO model bardzo dobrze oddawał komiksowy charakter postaci. Podobnie kolorki.

Napisano

Argh no szkoda stary, naprawde szkoda, bo modelik jest super cpo z resztą kilka krotnie juz Ci mówiłem.

Napisano

Naprawdę bardzo dobry model, jako jedyny z forum miałeś szansę coś pokazać w tym challenge'u.

Szkoda. A już termin zgłaszania prac upłynął? Bo jak nie to masz wrzucać!

Napisano

Szkoda pracy , model wyszedł świetnie .

 

 

 

Szczery.

Naprawdę bardzo dobry model, jako jedyny z forum miałeś szansę coś pokazać w tym challenge'u.

Szkoda. A już termin zgłaszania prac upłynął? Bo jak nie to masz wrzucać!

Z tego co wiem to minimum 3 użytkowników tego forum wystartowało w tym konkursie , 2 skończyło prace i całkiem sporo pokazali :)
Napisano (edytowane)

Spokojnie ludzie nic nie stracilem a duzo zyskalem:] Nauczylem sie czegos nowego i jeszcze testuje nowe rzeczy:] Uwazam, ze model Morte jest duzo lepszy od mojego i zycze mu 1 miejsca na pudle!

Model zostaje do portfolio wiec same plusy. Widzac aktywnosc w moim watku na gameartisan modelik byl sredni, chociaz jestem z niego zadowolony.

Moze dzis lub jutro pokaze poprawiona wersje^^ Musze sie jakiegos silnika renderujacego nauczyc tez, bo co ze model i teksturki super jak nie potrafi sie tego dobrze pokazac. Jak stare haslo glosi jakosc detali zalezy od fotografujacego.

 

A po naszemu o ktorej koniec?? Moze wrzuce rendery z marmonseta i juz.

Edytowane przez soda
Napisano

nie zastanawiaj sie tylko sprawdz czy mozesz wrzucic finaly i juz:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności