Skocz do zawartości

Postacie 3D: Pare postaci (update - dwoch pracek zapomnialem)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

 

 

Chcialem wam pokazac pare modeli i renderow ktrore zrobilem ostatnimi czasy. Modele sa calkowicie moje, czego dowodem niech bedzie proces tworzenia basemesh w maxsie.

 

UPDATE:

0: tej pracki zapomnialem:)

87404932.jpg

-1: Kolejan karykatura:)

bm2g.jpg

1. Caricature of... moja ulubiona praca:)

car.jpg

 

model:

zb.jpg

 

2. postac StrongMan

2.jpg

 

model:

3.jpg

 

3. Old Korean

oldkorean.jpg

 

tworzenie basemesh:

makingof.jpg

 

4. Monika (praca robiona tylko na shader skory)

monicavur.jpg

 

5. Postac - miala byc low poly ale poniewaz ma 16 800 trisow daje ja tutaj.

low1.jpg

 

tekstura:

diffuse.jpg

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Noe
  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1 i 5 starają się trzymać jakiś poziom, reszty, na twoim miejscu, w ogóle bym nie pokazywał w >>GALERII

Napisano

Pierwsza pracka całkiem całkiem. Reszta, jak już ktoś napisał raczej sie do FW nie nadaje. Ale w końcu pokazałeś nam siatki! Jest to duży krok do przodu ;)

Napisano (edytowane)

dzieki za komenty, faktycznie niektore prace sa slabe:/

 

Zapomnialem jeszcze pokazac tej pracki:

'87404932.jpg

 

EDIT:

i model

mesh.jpg

Edytowane przez Noe
Napisano

Chciałbym zobaczyć w twoim wykonaniu np...kubek, albo łyżkę...albo jakaś inną nie ożywioną rzecz. Od tak z ciekawości :D. Co do base meshy to siatki są potworne i widać że klecone na szybko. Powinieneś trochę anatomii liznąć jak chcesz postacie klecić...stary Koreańczyk rozbawił mnie potwornie:) no ale ćwicz. Zdecydowanie krok do przodu...no może krok dalej od Posera.

Napisano

Strong man ma dobre suty :D

Monika no comment :P

Pierwsze karykaturki w twoim stylu ale naprawde daja rade :)

Na a reszta wyglada słabo, choc ja sie nie orientuje w tej dziedzinie za bardzo ...

Napisano

khatake ma racje - powinines teraz postudiowac troche, widac ze juz jakso smigasz w tym z brushu, np ta karykatura , tego dziada (bo reszta karykatur juz jakby nasile) jest fajna, ale juz koreanczyk jakby po powaznych operacjach twwarzy i nieudanej prepanacji czaszki - pytanie czy nei udalo ci sie wyciagnac ksztaltu czy tak go mietosiles zeby koreanczyk wyszedl - na czuja, ze poporstu sie zaplatales :D tak czy inaczej cwiczymy:)

Napisano

dzieki wam za komenty,

 

khatake: Faktycznie powienienm poczwiczyc topologie:/ Ale to takie zmudne i trudne!!

 

09121986: dzieki!

 

Temporal: Milo ze sie podoba:) chyba ze to irnoniczne, hehe

 

Morphe: Masz racje, ten koreanczyk to mi wyszedl przypadkiem:) hehe

 

adam_m: sie manko dzieki za koment

Napisano
trudno mi polenizowac, widac sie nie podoba:]

 

Polemizować a topologia to nic żmudnego...poprostu trzeba się przyłożyć do siatki. Czyli wniosek jeden przyłożyć się to coś męczącego, ale to nie powód by tego unikać. Kto wie jakby twoje prace wyglądały gdybyś naprawdę nad nimi posiedział.

Napisano

Modele z ZB w miare, ale przeginasz za bardzo z postpro i z bajerami, zeby zamaskowac niedoskonalosci. Posiedz nad jedna twarza tydzien i ja dopracuj bez zadnych photoefektow na koniec. Sprobuj osiagnac czysty ladny render.

Napisano (edytowane)

Stary koreańczy wg. mnie najbardziej daje rade:). Aha jeśli się nie potrafi ''photoszopować" to się tego unika to chciałem dodać.

Edytowane przez bbandi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności