mookie Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 (edytowane) Praca powstała na konkurs Yaf(a)raya "Crazy Machines". Modele przygotowałem w Blenderze, rendering obowiązkowo w Yaf(a)ray'u. Edytowane 17 Sierpień 2009 przez mookie
Temporal Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 o zesz dobre :) wsumie render moglbybyc troche lepszy ale jako calosc to jest naprawde fajna pracka i taka niebanalna :) niezle poprawia humor
Lucek Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 Wszystko sam modelowałeś? Mógłbyś pokazać siatę tej ramy z tyłu? Jak robi się takie ornamenty? Sama pracka bardzo fajna. Materiał drewna jakoś za bardzo świeci ale nawet nie psuje to odbioru pracy.Bardzo fajine ogólnie.
mookie Napisano 15 Sierpień 2009 Autor Napisano 15 Sierpień 2009 (edytowane) Oczywiście, że wszystko modelowałem sam. Ramę wykonałem na bazie sześcianu (wytłaczanego, dzielonego, rzecz jasna), później odpowiednio wygładzonego SubSurfem (czy jak kto woli Turbo Smoothem). Edytowane 15 Sierpień 2009 przez mookie
D4D4L Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 HEya 2 słowa. ZRÓB POSTA! Ye a tak pozatym to fajnie :)
Pawelkos Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 Hehe fajny pomysl, rzeklbym martwa natura :). Materialy przydaloby sie lekko poprawic, szczegolnie meta, ale poza tym jest i tak jest fajnie, a no i moglbys usunac ta biala ramke ktora powstala przy kompozycji bo rzuca sie w oczy.
rozpruwacz Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 bardzo ladnie, z minusow: teksturka zegara jest slaba i oswietlenie tez slabe pozatym cos ci sie psuje, przy krawedzi zegara masz biala obwodke, renderowales to w layerach?
Gość User190 Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Ciekawa pracka. Szkoda, ze i zegar i ptak są tak blisko krawędzi - można to było ciekawiej skadrować i oświetlić.
streaker Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Tytuł powinien chyba brzmieć 'Martwa gadzina; ;)
Mulholland Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Hej. Fajny pomysł ale jesli chodzi o ośwetlenie, to wszystko jest bardzo płaskie szare i matowe.
Ania Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Ciekawy pomysł, fajne modele i tekstury. Ptak wyszedł świetnie. Światło bardzo nieciekawe i płaskie, może poświęcisz jeszcze godzinkę i popracujesz nad tym? Bo aż szkoda takich modeli.
mookie Napisano 18 Sierpień 2009 Autor Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) Dzięki za komentarze; faktycznie, toi owo można było poprawić, ale że praca powstała na konkurs, którego termin już za mną, nie będę już przy niej grzebał. Pozostaje mi wierzyć, że następnym razem będzie tylko lepiej. PS W konkursie zająłem zasłużenie trzecie miejsce Edytowane 19 Sierpień 2009 przez mookie
kannu Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 serwus :) spoko to wyglada. troche plastikowe ale spoko :) pozdrawian i zycze powodzenia :)
Filip Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Bardzo fajna praca! Ładny detal na zegarze i model ptaszka, niestety praca traci dużo przez słabe oświetlenie.
Jonasz_Real Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 wiem, ze Ci zabrakło czasu, mimo wszystko spróbuj go dokończyć, bo świetne prace robisz!
silverfox Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 blender rządzi co ? :) Fajny pomysł. Mógłbyś propracować nad materiałami i zwłaszcza światłem. Najlepsze są piórka które jeszcze nie spadły na glebę :D z ciekawości - ile ten silnik liczył tę scenę (na jakim procku)?
mrys Napisano 25 Sierpień 2009 Napisano 25 Sierpień 2009 Gratuluję trzeciego miejsca. Bardzo fajna praca - jak to zwykle u ciebie ze zwichrowanym lekko pomysłem :)
mookie Napisano 25 Sierpień 2009 Autor Napisano 25 Sierpień 2009 ile ten silnik liczył tę scenę (na jakim procku)? Bodajże 1.5 godziny na czterech rdzeniach. Co do Blendera, to faktycznie - rządzi :D Dzięki za komentarze!
Rekomendowane odpowiedzi