bbandi Napisano 20 Wrzesień 2009 Napisano 20 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Postanowiłem zrobić tego robala bojowego ze star - crafta "zerg - infestor", dla mnie kultowa gierka:). Wzorowane na tym obrazku: http://www.sonsofthestorm.com/viewer.php?artist=samwise&cat=starcraft&art=44 Planuje zrobić scenke, jak czas będzie:)... Edytowane 30 Październik 2009 przez bbandi
Đraven Napisano 20 Wrzesień 2009 Napisano 20 Wrzesień 2009 Sam pomysł nie jest zły, ale trochę zepsułeś ;) Spójrz na odnóża tego robala w oryginale - powinny mieć segmenty, momentami być opływowe, a gdizeniegdzie ostre. U Ciebie wyszły jak drewniane części tych takich dinozaurów do złożenia :) Kolce na tylnej części odwłoka - za grube i za tępe na oko. Segmenty wzdłuż "kręgosłupa" - niewygładzone i niezgodne ze wzorem poza tym ich czubki powinny być ostre. A ta dziwna wypustka z boku odwłoka powinna wyrastać z góry, przylegać do niego niczym jakiś okalający szpon, i być wymodelowana porządnie w taki właśnie szpon, zamiast w za przeproszeniem kikut.. Trzymam kciuki za tą pracę, bo Robal kultowy :D Powodzenia i moja rada: zwracaj większą uwagę na oryginalny model przy tworzeniu :) Pozdrawiam
bbandi Napisano 20 Wrzesień 2009 Autor Napisano 20 Wrzesień 2009 Dzięki Draven za cenne wskazówki postaram się przebudować model i naprawić co dam rade:). Model był robiony "na szybko" 6H. Potrzebuje więcej czasu i uwagi.pozdro
Temporal Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 stary infestor byl lepszy ale ogolnie czekam na upy Đraven powiedzial chyba juz wszystko na temat
bbandi Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Napisano 23 Wrzesień 2009 Mały upek zmianom uległy: tusza ogółem, kolce z tyłu,szpony okalające, segmenty wyostrzone dodatkowo nacięcia po zewnetrznej, przednie odnóża, dorzucony "spoiler z tyłu z kolcem" ten robal w tle ma taki spodobał mi się:)...
Đraven Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Brawo, moim zdaniem wygląda o wiele lepiej :)
peter_f Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Piękna robota! Faktycznie druga wersja świetna! Nie grałem w tą grę, ale model piękny.
bbandi Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Napisano 23 Wrzesień 2009 Dzięki peter_f gra jest 1998 roku ale polecam, choćby żeby usłyszeć mlaskanie tego robala:) no i reszty z rodu zergów:).
latos Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Wyślij model do Blizzarda może to im przyśpieszy pracę nad SC2 ;D
bbandi Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Napisano 23 Wrzesień 2009 Hehe oby SC2 nie skończył tak jak DukeNukem forever:).
Đraven Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Tak przy okazji: w SC2 będzie ten Infestor? :)
bbandi Napisano 24 Wrzesień 2009 Autor Napisano 24 Wrzesień 2009 Z tego co trailery oglądałem to go nie widziałem, nic zobaczymy jak wyjdzie gierka cały czas przesuwają terminy teraz na 2010.
bbandi Napisano 25 Wrzesień 2009 Autor Napisano 25 Wrzesień 2009 (edytowane) Kolejny up - scenografia w trakcie projektowania jeszcze będzie poprawiana....(usunąłem żeby nie zaśmiecać:). Edytowane 26 Wrzesień 2009 przez bbandi
latos Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Niestety ale muszę to powiedzieć. Scenografia na razie jest bardzo słaba w ogóle nie oddaje klimatu SC.
bbandi Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Latos , masz racje za długo chyba nad tym siedze ostatnio potrzebuje troche oddechu:)narazie takie coś wymodziłem...
Temporal Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 to w tle to sa hatchery czy poprostu jakies dziwaczne pagorki? infesty nawet fajnie wygladaja
Đraven Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Poprawiona scena wygląda póki co fajnie (pierwsza wyglądała koszmarnie ;), ale z dalszym komentarzem czekam na shadery :) No i zgadzam się z Temporalem, infestory wyszły fajnie :D
bbandi Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Temporal -thx, to nie są hatchery, ale postaram się je zrobić jak starczy czasu (przynajmniej upodobnić do nich).i zastąpie ewentualnie te "pagórki":). Draven - dzięk, ta scena to była pomyłka zmęczonego umysłu:). a po za tym draven mówisz/masz narazie wrzucam robala w teksturze coś takiego...
Đraven Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Hmm, jak na mój gust odwłok się świetnie prezentuje :)
Ania Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Fajny modelik. Co do sceny, dałabym jednego stworka do przodu, np. w prawym dolnym rogu obwąchując kamerę, bo teraz brakuje planu przedniego. Tekstura jeszcze niegotowa? Bo pancerz górny wyglądałby lepiej gdyby te płyty miały jaśniejszy, wytarty wierzch. To różowe wyszło ładnie, ale na modelu miałeś takie zgrubienia (fałdki albo żyły?), dałabym im inny kolor bo w tym różowym za bardzo giną.
bbandi Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Witam Aniu, no jeszcze niegotowe, ciekawa sugestia z tym stworkiem przed kamerą ale tu chłopaki chcą w konwencji star crafta i to by nie bardzo pasowało ale pomysł ciekawy, faktycznie może zajme się tą teksturą grzbietu i ją troche powycieram i itp.
Ania Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Nie grałam nigdy w star crafta więc mnie nie słuchaj za bardzo, ja to rozpatruję tylko jako scenę, bez kontekstu.
bbandi Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 (edytowane) Przynajmniej teraz wiem gdzie umieścić te niebieskie kryształki (myślę że im dam rade) tutaj przykłdowa scenka z gry: http://www.creepcolony.com/ss36.jpg ,pozdrawiam Edytowane 27 Wrzesień 2009 przez bbandi
bbandi Napisano 27 Wrzesień 2009 Autor Napisano 27 Wrzesień 2009 Mały up, specjalnie dla temporala, hatcher starałem się w miare odwzorować... Referent: http://starcraft.incgamers.com/w/images/thumb/e/e5/Zerg_vs_Zerg.jpg/800px-Zerg_vs_Zerg.jpg ----------------
Đraven Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Nieźle, choć już wiem czego brakuje tym shaderom :) jakiegoś robaczego połysku czy czegoś w tym stylu. Może spróbuj się pobawić Vray SSS albo dać translucency?
bbandi Napisano 27 Wrzesień 2009 Autor Napisano 27 Wrzesień 2009 Ok Draven postaram się coś pomodzić bo w teksturach to nie jestem jeszcze za bardzo obcykany...
Đraven Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Ok Draven postaram się coś pomodzić bo w teksturach to nie jestem jeszcze za bardzo obcykany... Ja tak samo :D Ale cóż, ćwiczmy to w końcu będziemy :D
Temporal Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 oooo bardzo fajne :) tak jak inni mowia SSS i specular (badz reflect) by sie przydal. Mam nadzieje ze diffuse tez bedzie innny (takze na infastorze) bo teraz to takie jednolite a powinno byc to jakies potonowane ciemniej w jakis zakamarkach w innych miejscach jasniej no tak jakos bardziej przemyslane ale wkoncu to WIP to pewnie jeszcze metamorfozy beda.
bbandi Napisano 1 Październik 2009 Autor Napisano 1 Październik 2009 Mały up. Wrzucam render scenki tylko bez tła ponieważ chciałbym pokazać całość w FW i nie chce żeby na tym straciło.Pewnie już za dużo nie będę zmieniał bo mi strasznie muli i wywala jak wszystko wrzucę:(.Chiałbym uzyskać efekt takiej jakby "poświaty",coś takiego jak na tym czołgu: http://www.moddb.com/mods/starcraft-sons-of-war/images/siege-tank1#imagebox Używam daylighta do oświetlenia wie ktoś jak to zrobić?. (render w fałraju).
Temporal Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 hmmm nie podobaja mi sie shadery jeszcze pomecz zanid dodasz do FW
cojots Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Podłoże wypas. Nie będę się rozpisywał bo muszę spadac ale znalazłem takie coś: http://www.intum.com/system/articles/attachment1s/6686/original/sztuka.pdf?1249336696
bbandi Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 Wybacz temporal ale nie mam już sił do tego i jeszcze coś zrobić na tej scenie to klatki skaczą niemiłosiernie:)...ale niedługo cz II mojego wątku starcrafta:) mam nadzieje ze Cię mile zaskoczy ale to niespodzianka. Cojots dzięki:). fajny materiał mi przesłałeś, i ja juz wiem o co mi chodziło, chodziło o "glow" to jest właśnie ten efekt...
bbandi Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 Projekt miałem dać do FW ale daje tutaj ponieważ mam zamiar rozwijać ten wątek a na FW przyjdzie jeszcze czas...wiem że mogłem to lepiej zrobić ale nie mam juz sił do tego a inne rzeczy chce robić:).
Raju Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Troche bym to doswietlil i powiekszyl tego Infestora (o ile nie bedzie to niezgodne z oryginalnymi proporcjami - nie wiem, nie gralem), bo wyglada swietnie, a malo go widac. Tlo (niebo, planeta) niezbyt okazale sie prezentuja - psuja cala prace. Modele i tekstury - siwetne, poza tym tlem.
bbandi Napisano 5 Październik 2009 Autor Napisano 5 Październik 2009 Raju - dzięki za uznanie oraz krytykę, nie wiedziałem za bardzo jakie tło dac ponieważ w grze był rzut z góry i nie bardzo było co podebrać może jak będę miał czas to podmienie i doświetle.pozdro P.S mi sie to tak źle nie widzi ale wiadomo że każdy ma swoje spojżenie.
Hynol Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Ja bym jeszcze popracował nad światłem (większe kontrasty), materiałami (SSSy i troszkę odbić) oraz tłem (teraz bardzo płaskie, nienaturalne, brak perspektywy powietrzenej, pyłu przy powierzchni na horyzoncie...). Może byc bardzo fajnie, ale wymaga jeszcze troszkę pracy. Kompozycja też nie najlepsza - masz zupełny brak równowagi w obrazku - prawa strona za ciężka.
halset Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Dodałbym jeszcze jakiś horyzont gdzieś w oddali, sam pierwszy plan nie wystarcza.
bbandi Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 Hynol - masz rację tło zbyt płaskie, faktycznie pasowałoby je utrujwymiarowić:). Halset- nom coś by się tam też zdało na tym horyzoncie tylko najgorsze jest to ze operowanie na tej scenie to już masakra wolno i wogule wywala ale spróbuję cos pomodzić (daliście mi taki mały zastrzyk nitro:))...
Raju Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 A patrzyles jakby to wygladalo w rzucie z gory? Albo po prostu z podniesiona kamera? Moze bedzie lepiej sie prezentowalo ;)
bbandi Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 Witam. Chiałbym nadać efekt 3d dla tła w moim projekcie, narazie jest to po prostu plane z mapa jpeg, co zastosowac aby to fajnie wyszło?, słyszałem ze mozna dac boxa w tle i na niego teksture, albo sphere jakie parametry pozmieniac w material editorze żeby "wycisnąć" jak najwięcej z obrazka. Używam skylighta oraz vraycamere. Dla zainteresowanych link do mojego projektu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62159&page=4
tweety Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 żeby zapytać o coś co ma być częścią Twojego projektu nie zakładaj nowych wątków tylko pytaj się w wątku z własną pracą. post przeniosłem
Joel Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 bbandi - przyjżyj siędokładnie pracy, oświetlenie sugeruje właśnie rozgraną sesję jakiejś gry bitewnej w pokoju na stole, musisz nadać trochę atmosfery i życia samym postaciom, chyba, że po prostu ja nie dostrzegam, bo są dość małe, radzę użyć trochę referencji. Zadbaj o oświetlenie, bo na tym wizerunku niebo nie gra żadnej roli, ma w tej chwili po prostu cechę tapety, podobnie z planetą, nadaj nieco głębi. Mam nadzieję, że cię nie zdołowałem, staram się po prostu pomóc Bo jeśli ci się uda to będzie naprawdę fajnie wyglądało. :) pozdrawiam
bbandi Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 Raju - widok z góry raczej odpada bo scenka jest tak mała że nie dałbym rady jej całej objąć. Tweety - w porządku, dzięki za przeniesienie. Joel - dzięki za sugestie, a propo pracy to wiadomo ze jeden tak to ujży a drugi inaczej, może to nie wyglada ale kosztowało mnie to naprawde dużo godzin spedzonych przed komputerem i żebym sie jeszcze teraz miał dołowac to bym nie był grafikiem chyba:). Po to jest właśnie WIP ludzie mi tu zasugerowali parę rzeczy i postaram się podziałać w tym kierunku ile dam radę zrobić to dam bo od kazdego coś mi sie podoba ale wszystkiego nie zmienie bo wyjdzie paplanina, też nie chciąłem efektów nawalic tylko jakoś to zaprezentować pokazać że mam tam jakieś spojżenie na temat i budowę klimatu.
cojots Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Jakiś up czy gotujesz już tę scenkę do Galerii 3D? Mam nadzieję, że nie zostawisz tego teraz ;>
bbandi Napisano 11 Październik 2009 Autor Napisano 11 Październik 2009 Obawiam się że niestety muszę to narazie zostawić, źle zacząłem z tym projektem teraz przemieszczenie obiektów w vievporcie równa się kilkukrotnemu wychaczeniu maxa:(.ale obiecuje w tym tygodniu dam upa bo pracuje nad czymś nowym też SC:)...
bbandi Napisano 11 Październik 2009 Autor Napisano 11 Październik 2009 Dobry wieczór. Wrzucam kolejną prace tj. Pojazd 3D: terran wraith - szybki myśliwiec odrzutowy będący na wyposażeniu Terran (ludzie) czyli kolejnej rasy występującej w grze StarCraft. Jako że w internecie znalazłem dużo prac na których występuje ten myśliwiec i różne jego "wersje" wybrałem i wzorowałem sie na tej: http://www.moddb.com/mods/starcraft-sons-of-war/images/wraith#imagebox Planuję oczywiście texturki później zrobić:) narazie walcze z modelem. ----------------------- ----------------------- -----------------------
cojots Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Ładnie to wygląda :) pracka na której się wzorujesz ma bardziej masywna działka ale wg mnie Twój model wygląda na bardziej nadający się do latania.
bbandi Napisano 12 Październik 2009 Autor Napisano 12 Październik 2009 Cojots,dzięk:) chciałbym zrobić na tym samolociku efekt "cloak" czyli zanikanie, ten myśliwiec w grze wykorzystywał właśnie tę właściwość.Narazie sie zastanawiam jak to zrobić no i texturki...
Leru Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Infestor był w SC2 Battle Report 3 Zerg vs Protos który można obejrzeć tu http://www.starcraft2.com/features/battlereports/3.xml
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się