Skocz do zawartości

Postać 3D: Zerg Infestor\Terran Wraith


bbandi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sam pomysł nie jest zły, ale trochę zepsułeś ;) Spójrz na odnóża tego robala w oryginale - powinny mieć segmenty, momentami być opływowe, a gdizeniegdzie ostre. U Ciebie wyszły jak drewniane części tych takich dinozaurów do złożenia :) Kolce na tylnej części odwłoka - za grube i za tępe na oko. Segmenty wzdłuż "kręgosłupa" - niewygładzone i niezgodne ze wzorem poza tym ich czubki powinny być ostre. A ta dziwna wypustka z boku odwłoka powinna wyrastać z góry, przylegać do niego niczym jakiś okalający szpon, i być wymodelowana porządnie w taki właśnie szpon, zamiast w za przeproszeniem kikut..

 

Trzymam kciuki za tą pracę, bo Robal kultowy :D Powodzenia i moja rada: zwracaj większą uwagę na oryginalny model przy tworzeniu :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal -thx, to nie są hatchery, ale postaram się je zrobić jak starczy czasu (przynajmniej upodobnić do nich).i zastąpie ewentualnie te "pagórki":).

Draven - dzięk, ta scena to była pomyłka zmęczonego umysłu:).

a po za tym draven mówisz/masz narazie wrzucam robala w teksturze coś takiego...

63587100.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny modelik.

Co do sceny, dałabym jednego stworka do przodu, np. w prawym dolnym rogu obwąchując kamerę, bo teraz brakuje planu przedniego.

Tekstura jeszcze niegotowa? Bo pancerz górny wyglądałby lepiej gdyby te płyty miały jaśniejszy, wytarty wierzch.

To różowe wyszło ładnie, ale na modelu miałeś takie zgrubienia (fałdki albo żyły?), dałabym im inny kolor bo w tym różowym za bardzo giną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Aniu, no jeszcze niegotowe, ciekawa sugestia z tym stworkiem przed kamerą ale tu chłopaki chcą w konwencji star crafta i to by nie bardzo pasowało ale pomysł ciekawy, faktycznie może zajme się tą teksturą grzbietu i ją troche powycieram i itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo bardzo fajne :) tak jak inni mowia SSS i specular (badz reflect) by sie przydal. Mam nadzieje ze diffuse tez bedzie innny (takze na infastorze) bo teraz to takie jednolite a powinno byc to jakies potonowane ciemniej w jakis zakamarkach w innych miejscach jasniej no tak jakos bardziej przemyslane ale wkoncu to WIP to pewnie jeszcze metamorfozy beda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały up.

Wrzucam render scenki tylko bez tła ponieważ chciałbym pokazać całość w FW i nie chce żeby na tym straciło.Pewnie już za dużo nie będę zmieniał bo mi strasznie muli i wywala jak wszystko wrzucę:(.Chiałbym uzyskać efekt takiej jakby "poświaty",coś takiego jak na tym czołgu:

http://www.moddb.com/mods/starcraft-sons-of-war/images/siege-tank1#imagebox

Używam daylighta do oświetlenia wie ktoś jak to zrobić?. (render w fałraju).

65942613.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz temporal ale nie mam już sił do tego i jeszcze coś zrobić na tej scenie to klatki skaczą niemiłosiernie:)...ale niedługo cz II mojego wątku starcrafta:) mam nadzieje ze Cię mile zaskoczy ale to niespodzianka.

Cojots dzięki:). fajny materiał mi przesłałeś, i ja juz wiem o co mi chodziło, chodziło o "glow" to jest właśnie ten efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche bym to doswietlil i powiekszyl tego Infestora (o ile nie bedzie to niezgodne z oryginalnymi proporcjami - nie wiem, nie gralem), bo wyglada swietnie, a malo go widac. Tlo (niebo, planeta) niezbyt okazale sie prezentuja - psuja cala prace.

 

Modele i tekstury - siwetne, poza tym tlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raju - dzięki za uznanie oraz krytykę, nie wiedziałem za bardzo jakie tło dac ponieważ w grze był rzut z góry i nie bardzo było co podebrać może jak będę miał czas to podmienie i doświetle.pozdro

P.S mi sie to tak źle nie widzi ale wiadomo że każdy ma swoje spojżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze popracował nad światłem (większe kontrasty), materiałami (SSSy i troszkę odbić) oraz tłem (teraz bardzo płaskie, nienaturalne, brak perspektywy powietrzenej, pyłu przy powierzchni na horyzoncie...). Może byc bardzo fajnie, ale wymaga jeszcze troszkę pracy. Kompozycja też nie najlepsza - masz zupełny brak równowagi w obrazku - prawa strona za ciężka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol - masz rację tło zbyt płaskie, faktycznie pasowałoby je utrujwymiarowić:).

Halset- nom coś by się tam też zdało na tym horyzoncie tylko najgorsze jest to ze operowanie na tej scenie to już masakra wolno i wogule wywala ale spróbuję cos pomodzić (daliście mi taki mały zastrzyk nitro:))...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chiałbym nadać efekt 3d dla tła w moim projekcie, narazie jest to po prostu plane z mapa jpeg, co zastosowac aby to fajnie wyszło?, słyszałem ze mozna dac boxa w tle i na niego teksture, albo sphere jakie parametry pozmieniac w material editorze żeby "wycisnąć" jak najwięcej z obrazka. Używam skylighta oraz vraycamere.

Dla zainteresowanych link do mojego projektu:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62159&page=4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bbandi - przyjżyj siędokładnie pracy, oświetlenie sugeruje właśnie rozgraną sesję jakiejś gry bitewnej w pokoju na stole, musisz nadać trochę atmosfery i życia samym postaciom, chyba, że po prostu ja nie dostrzegam, bo są dość małe, radzę użyć trochę referencji.

Zadbaj o oświetlenie, bo na tym wizerunku niebo nie gra żadnej roli, ma w tej chwili po prostu cechę tapety, podobnie z planetą, nadaj nieco głębi.

Mam nadzieję, że cię nie zdołowałem, staram się po prostu pomóc

Bo jeśli ci się uda to będzie naprawdę fajnie wyglądało. :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raju - widok z góry raczej odpada bo scenka jest tak mała że nie dałbym rady jej całej objąć.

Tweety - w porządku, dzięki za przeniesienie.

Joel - dzięki za sugestie, a propo pracy to wiadomo ze jeden tak to ujży a drugi inaczej, może to nie wyglada ale kosztowało mnie to naprawde dużo godzin spedzonych przed komputerem i żebym sie jeszcze teraz miał dołowac to bym nie był grafikiem chyba:).

Po to jest właśnie WIP ludzie mi tu zasugerowali parę rzeczy i postaram się podziałać w tym kierunku ile dam radę zrobić to dam bo od kazdego coś mi sie podoba ale wszystkiego nie zmienie bo wyjdzie paplanina, też nie chciąłem efektów nawalic tylko jakoś to zaprezentować pokazać że mam tam jakieś spojżenie na temat i budowę klimatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór.

Wrzucam kolejną prace tj. Pojazd 3D: terran wraith - szybki myśliwiec odrzutowy będący na wyposażeniu Terran (ludzie) czyli kolejnej rasy występującej w grze StarCraft.

Jako że w internecie znalazłem dużo prac na których występuje ten myśliwiec i różne jego "wersje" wybrałem i wzorowałem sie na tej:

http://www.moddb.com/mods/starcraft-sons-of-war/images/wraith#imagebox

Planuję oczywiście texturki później zrobić:) narazie walcze z modelem.

-----------------------

wraith1.jpg

-----------------------

wraith2.jpg

-----------------------

wraith3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności