Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W tym temacie będę umieszczał swoje modele i jak dobrze pójdzie to jakieś rendery:)

A więc najpierw model nożu:

noz%20siatka%201.jpg

siatka%20noz%202.jpg

noz%201.jpg

noz%202.jpg

Edytowane przez Mylek

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem taki pewny że to z tutoriala robił. Może tak może nie. Noże się różnią tylko ostrza mają trochę podobne.

Napisano
  • Autor

porównaj sobie nóż z tego tutoriala a mój ,całkiem inne.

Napisano

Co z tego czy zrobił z tutoriala czy nie?, ważne że włożył w to pracę i dało to całkiem niezły efekt.pozdro

Napisano

Sliterin: A tak naprawdę kogo to obchodzi, czy to z tutka, czy nie z tutka. Nie bądź taki krytyczny. Lepiej pochwal się własnymi modelami.

 

Mylek: Fajny modelik, pokaz wiecej :)

Napisano
  • Autor

Nokia n95 do zrobienia zostaly tylko klawisze w srodku,a potem sproboje wyrenderowac :)

top.jpg

botton.jpg

siatka.jpg

siatka2.jpg

siatka%203.jpg

Napisano

no no, zaczyna Ci to wychodzić, co do n95 to klawisze troszkę zbyt "wysokie"(sorki nie umiałem się wysłowić ;p)

Napisano
  • Autor

Cześć

Dzięki za komentarze :P

Leru- ta miniaturke dodałem żeby coś było ale może kiedyś uda się zrobić ta postać z War III:]

Obniżyłem troche górne klawisze i dodałem te w środku. Myślę ze modelowanie zakończone teraz spróbuje to wyrenderować :)

klawisze.jpg

siatka%20klawisze.jpg

Napisano

Świetny detal... zrobiłeś duży postęp.

Czy przyszłości będziesz robił jakiś większy projekt. ? :)

Napisano
  • Autor

Jonasz_Real-Dzięki :).Narazie chce zacząć od mniej skomplikowanych modeli żeby się nie szybko nie zniechęcić ale może w przyszłości uda się coś większego zrobić :D

Napisano
  • Autor

Zawodowo niczym,studiuje informatykę :) A czemu pytasz?

Napisano

Świetnie prowadzisz siatę w tych modelach, często pracuję z meshami od freelancerów i czasami mam ochotę wziąć pistolet i powystrzelać za ilość polygonów i nieprzemyślane rozłożenie detalu. Good job.

Napisano

Przed renderingiem nakładasz jeszcze smootha czy model na renderze składa się tylko z tych siatek co na screenie?

Napisano
  • Autor

Nakładam bez smootha było by to strasznie kanciaste

Napisano
  • Autor

Dziękuję za wszystkie komentarze

Od jakiegoś czasu mecze się z modelowaniem PSP a to wynik moich wypocin :)

back.jpg

gora.jpg

bok.jpg

top.jpg

botton.jpg

Napisano

Jedyny błąd jaki widze to, że na przycisku pod ekranikiem jest jakieś dziwne to logo PlayStation :P chyba zrobiło Ci się lustrzane odbicie a tak to wypas model xD

Napisano
  • Autor

faktycznie coś z tym znaczkiem jest nie tak,chyba powinien być skierowany w inna strone.

Dzięki za komentarze są bardzo motywujące:) Spróbuje to jakoś wyrenderować z materiałami może tym razem się uda ;-]

Napisano

no ladne siatki , modelujesz wszystko co w kieszeniach nosisz ? :)

Napisano

Na oko modeluje w maxie. A jak robisz te literki po bokach? to osobne poly czy jakaś inna geometria?

Napisano
  • Autor

sewcio Modelowane w 3d studio max 2009.

lucek91 Napisy nie są modelowane,są wypalone w modelu za pomocą modyfikatora VrayDisplecementMod:)

Napisano
  • Autor

Mam takie pytanie:

jak wyrenderowac tylko jeden obiekt tak aby innych obiektów nie było widać ale zeby dawały odbiekce na ty pierwszym obiekcje( używam v-ray).Wie ktos jak to zrobić( Chce wyrenderowac każdy obiekt osobno a potem je wyedytować w photoshopie i polaczyc w jeden)

Aktualny render:

rebder3.jpg

Napisano

Zacznijmy od tego ze strzalki sa po lewej, a te znaczki po prawej, te teksturki ci sie jakos odbijaja ze widac tak jakby byly w lustrze.

P.S Zwieksz AA ;]

Napisano
  • Autor

Fajnie ze się podoba:)

Postanowiłem dokończyć tą nokie n95 wszelkie uwagi mile widziane:)

Renderowane w v-ray bez Photoshopa

n95.jpg

Napisano

fajny jest :) ale jakoś tak - cały biały bardziej mi się podobał hehe. super Ci ten kształt przycisków wyszedł.

Napisano

bardzo calkiem tylko trza by cos zrobic z wyswietlaczem, bo go nie widac, i dodac troche wszysktiego(subdivise und other) do renderu zeby poprawic jakosc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności